Przetargi.pl
Wdrożenie rejestru pośredników ubezpieczeniowych w systemie rejestracji internetowej w UKNF

Urząd Komisji Nadzoru Finansowego ogłasza przetarg

  • Adres: 00-030 Warszawa, Pl. Powstańców Warszawy
  • Województwo: mazowieckie
  • Telefon/fax: tel. 22 262 57 77 , fax. 22 262 52 74; 262 52 70
  • Data zamieszczenia: 2018-07-27
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Urząd Komisji Nadzoru Finansowego
    Pl. Powstańców Warszawy 1
    00-030 Warszawa, woj. mazowieckie
    tel. 22 262 57 77, fax. 22 262 52 74; 262 52 70
    REGON: 14067464900000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.knf.gov.pl

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Wdrożenie rejestru pośredników ubezpieczeniowych w systemie rejestracji internetowej w UKNF
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia:
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    1. Przedmiotem zamówienia jest wdrożenie systemu informatycznego umożliwiające rejestrację internetową oraz zarządzanie danymi związanymi z działalnością agentów i brokerów ubezpieczeniowych (prowadzenie rejestru), w tym migracje danych z obecnych rejestrów. W ramach Systemu należy wyróżnić: 1.1. Moduł I (zewnętrzny) – udostępnienie i obsługa formularzy internetowych, 1.2. Moduł II (wewnętrzny) –prowadzenie rejestru pośredników w UKNF, 1.3. Moduł III (zewnętrzny) – udostępnianie danych na zewnątrz, w tym publikacja rejestru. 2. W ramach przedmiotu zamówienia Wykonawca zobowiązuje się wykonać: 2.1. Szczegółową analizę wymagań i przygotowanie dokumentacji analitycznej w zakresie tworzonego rozwiązania (wymagania funkcjonalne i niefunkcjonalne oraz opis procesów); 2.2. Scenariusze testowe oraz plany testów (wewnętrznych oraz zewnętrznych); 2.3. Projekt Systemu wraz z dokumentacją wdrożeniową uwzględniającą plan migracji danych do nowego Systemu wraz z testami poprawności danych; 2.4. Implementację rozwiązania wraz z testami własnymi rozwiązania; 2.5. Testy wraz z Zamawiającym, testy zewnętrzne i udział w pracach przy audycie rozwiązania; 2.6. Wdrożenie produkcyjne rozwiązania wraz z migracją danych; 2.7. Opracowanie dokumentacji eksploatacyjnej oraz powykonawczej Systemu; 2.8. Świadczenie bieżącego wsparcia dla wdrożonego rozwiązania przez okres 12 miesięcy od Daty rozpoczęcia eksploatacji produkcyjnej Systemu. 3. Zamawiający zapewnia na potrzeby realizacji przedmiotu Umowy platformę K2 Five wraz z niezbędnymi licencjami dla Użytkowników KNF. Zamawiający dopuszcza zaoferowanie przez Wykonawcę rozwiązania równoważnego spełniającego poniższe wymagania: • rozwiązanie równoważne musi spełniać określone przez Zamawiającego kryteria funkcjonalne opisane w pkt V Załącznika nr 1 do Umowy, • rozwiązanie równoważne nie może zakłócić pracy środowiska systemowo-programowego Zamawiającego, w przypadku, gdy zaoferowane przez Wykonawcę rozwiązanie równoważne nie będzie właściwie współdziałać ze sprzętem i oprogramowaniem funkcjonującym u Zamawiającego i/lub spowoduje zakłócenia w funkcjonowaniu pracy środowiska sprzętowo-programowego u Zamawiającego, Wykonawca pokryje wszystkie koszty związane z przywróceniem i sprawnym działaniem infrastruktury sprzętowo-programowej Zamawiającego oraz na własny koszt dokona niezbędnych modyfikacji przywracających właściwe działanie środowiska sprzętowo-programowego Zamawiającego, również po odinstalowaniu rozwiązania równoważnego oraz dostarczy rozwiązanie równoważne, spełniające wszystkie wymienione w pkt V Załącznika nr 1 do Umowy warunki, bez zmiany ceny. 4. Szczegółowy Opis przedmiotu zamówienia oraz szczegółowe warunki i zasady realizacji zamówienia określone są w Projekcie Umowy, stanowiącym Załącznik nr 2 do SIWZ.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 72263000-6
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: 1. Wykonawca zobowiązany jest najpóźniej do upływu terminu składania ofert, wnieść wadium w wysokości: 15 000, 00 zł (słownie: piętnaście tysięcy złotych i 00/100). 2. Wadium może być wniesione w: 2.1. pieniądzu; 2.2. poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej, z tym, że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym; 2.3. gwarancjach bankowych; 2.4. gwarancjach ubezpieczeniowych; 2.5. poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (tj.: Dz. U. z 2018 r., poz. 110 ze zm.). 3. Termin, miejsce wniesienia wadium: 3.1 Wadium należy wnieść przed upływem terminu składania ofert, na cały okres związania ofertą. 3.2 W przypadku wnoszenia wadium w pieniądzu wymaganą kwotę należy wnieść przelewem na następujący rachunek bankowy Zamawiającego: Bank Gospodarstwa Krajowego w Warszawie, Al. Jerozolimskie 7 - nr konta: 43 1130 1062 0000 0576 4220 0001. W takiej sytuacji Wykonawca, w celu informacyjnym wraz z Ofertą winien przedłożyć potwierdzenie dokonania przelewu (wpłaty wadium). 3.3 Wadium wnoszone w pieniądzu winno znaleźć się na rachunku bankowym Zamawiającego przed upływem terminu składania ofert. Skuteczne wniesienie wadium w pieniądzu następuje z chwilą uznania środków pieniężnych na rachunku bankowym Zamawiającego, o którym mowa powyżej, przed upływem terminu składania ofert (tj. przed upływem dnia i godziny wyznaczonej jako ostateczny termin składania ofert). 3.4 W przypadku wnoszenia wadium w formie innej niż w pieniądzu, wymagane jest złożenie oryginalnego dokumentu gwarancji/poręczenia. Oryginał gwarancji/ poręczenia powinien być załączony do oferty w sposób umożliwiający jego zwrot zgodnie z ustawą Pzp. Dokument taki winien być sporządzony w języku polskim. Oprócz oryginału dokumentu Wykonawca winien przedłożyć kopię gwarancji/ poręczenia potwierdzoną przez Wykonawcę za zgodność z oryginałem, w celu umożliwienia Zamawiającemu zwrotu oryginału dokumentu, w terminach wynikających z ustawy Pzp. Jeśli gwarancja/ poręczenie zostaną przedłożone w języku innym niż polski, Zamawiający wymaga przedłożenia ze strony Wykonawcy tłumaczenia takiego dokumentu na język polski (zaleca się nie wpinać na trwałe tego dokumentu do całości oferty). Wadium w pieniądzu winno być wniesione z następującym tytułem płatności: „WADIUM – Wdrożenie rejestru pośredników ubezpieczeniowych w systemie rejestracji internetowej w UKNF”. 3.5 Z dokumentu wadium wniesionego w formie poręczenia lub gwarancji bankowej /ubezpieczeniowej powinno wynikać jednoznacznie, że poręczyciel/gwarant w każdym z przypadków, dla których ustawa Pzp przewiduje zatrzymanie wadium, wypłaci należności w sposób nieodwołalny, bezwarunkowy i na pierwsze żądanie Zamawiającego w terminie nie dłuższym niż 30 dni od pierwszego żądania Zamawiającego. W dokumencie tym, gwarant/poręczyciel nie może uzależniać dokonania zapłaty od spełnienia przez beneficjenta dodatkowych warunków (np. żądanie przesłania wezwania zapłaty za pośrednictwem banku prowadzącego rachunek UKNF, albo żądania potwierdzenia przez notariusza, że podpisy złożone na żądaniu zapłaty należą do osób umocowanych do występowania w imieniu UKNF, albo żądanie złożenia wezwania np. tylko w formie listu poleconego, czy kurierem), albo przedłożenia dodatkowych dokumentów (oprócz dokumentu potwierdzającego umocowanie osób do występowania w imieniu UKNF z żądaniem zapłaty). 3.6 Wadium winno obejmować cały okres związania ofertą, poczynając od daty wyznaczonej przez Zamawiającego do składania ofert. 4. Zamawiający zwróci wadium na zasadach określonych w ustawie Pzp. 5. Zamawiający zatrzyma wadium w przypadkach określonych w ustawie Pzp.
  • III.2. Warunki udziału
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: oświadczenie o przynależności lub braku przynależności do grupy kapitałowej, o której mowa w art. 24 ust. 1 pkt 23

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach