Przetargi.pl
Wdrożenie procedury i wzrost liczby zadań publicznych realizowanych przez organizacje pozarządowe - realizowane w ramach projektu Urządźmy się mądrze kształcenie podstawą do poprawy jakości zarządzania w Urzędzie Miasta Siemianowice Śląskie współfinansowanego przez Unię Europejską w ramach Programu Operacyjnego Kapitał Ludzki.

Urząd Miasta ogłasza przetarg

  • Adres: 41-100 Siemianowice Śląskie, ul. Jana Pawła II 10
  • Województwo: śląskie
  • Telefon/fax: tel. 032 7605200 , fax. 032 7605280
  • Data zamieszczenia: 2012-11-15
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Urząd Miasta
    ul. Jana Pawła II 10 10
    41-100 Siemianowice Śląskie, woj. śląskie
    tel. 032 7605200, fax. 032 7605280
    REGON: 00051587900000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.um.siemianowice.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja samorządowa

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Wdrożenie procedury i wzrost liczby zadań publicznych realizowanych przez organizacje pozarządowe - realizowane w ramach projektu Urządźmy się mądrze kształcenie podstawą do poprawy jakości zarządzania w Urzędzie Miasta Siemianowice Śląskie współfinansowanego przez Unię Europejską w ramach Programu Operacyjnego Kapitał Ludzki.
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: usługi
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    1. Przedmiotem zamówienia jest Wdrożenie procedury i wzrost liczby zadań publicznych realizowanych przez organizacje pozarządowe - realizowane w ramach projektu Urządźmy się mądrze kształcenie podstawą do poprawy jakości zarządzania w Urzędzie Miasta Siemianowice Śląskie współfinansowanego przez Unię Europejską w ramach Programu Operacyjnego Kapitał Ludzki, Priorytet V Dobre rządzenie, Działanie 5.2 Wzmocnienie potencjału administracji samorządowej, Poddziałanie 5.2.1 Modernizacja zarządzania w administracji samorządowej, Program Operacyjny Kapitał Ludzki 2007-2013. 2. Wdrożenie procedury i wzrost liczby zadań publicznych realizowanych przez organizacje pozarządowe zostaną przeprowadzone w następujących Etapach: Etap I Zakup usługi szkoleń specjalistycznych przygotowujących organizacje pozarządowe do przyjęcia zadań publicznych Realizacja od dnia podpisania umowy do 7.01.2013 r. Etap II Warsztaty inicjujące wdrożenie Realizacja od 8.01.2013 r., do 15.01.2013 r. Etap III Analiza stanu w zakresie wdrożenia Realizacja od 16.01.2013 r., do 30.01.2013 r. Etap IV Opracowanie rozwiązania Realizacja od 31.01.2013 r., do 20.02.2013 r. Etap V Wdrożenie opracowanego rozwiązania Realizacja od 21.02.2013 r., do 8.03.2013 r. Etap VI Weryfikacja opracowanego rozwiązania, warsztaty zamykające Realizacja od 11.03.2013 r., do 20.03.2013 r. Etap VII Raport z wdrożenia. Realizacja od 21.03.2013 r., do 28.03.2013 r. Etap VIII Materiały (do dokumentacji procesu wdrażania i raportu z wdrożenia). Realizacja od dnia podpisania umowy do 28.03.2013 r. Etap IX Przygotowanie publikacji- Informator organizacji pozarządowych. Realizacja od 2.04.2013 r., do 12.04.2013 r. Etap X Wydrukowanie publikacji - Informator organizacji pozarządowych. Realizacja od 15.04.2013 r., do 23.04.2013 r. 3.Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia został zawarty w Opisie Przedmiotu Zamówienia stanowiącym Dodatek nr 6 do SIWZ.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 805110009
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: Zamawiający nie wymaga wniesienia wadium.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: https://bip.msiemianowicesl.finn.pl
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach