Przetargi.pl
Przeprowadzenie zajęć doskonalących w Projekcie pn: Innowacyjny system wspomagania szkół w powiecie cieszyńskim - część 27 i 28

Powiat Cieszyński w imieniu którego występuje Zarząd Powiatu Cieszyńskiego ogłasza przetarg

  • Adres: 43-400 Cieszyn, ul. Bobrecka 29
  • Województwo: śląskie
  • Telefon/fax: tel. 33 4777213 , fax. 33 4777133
  • Data zamieszczenia: 2014-03-19
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Powiat Cieszyński w imieniu którego występuje Zarząd Powiatu Cieszyńskiego
    ul. Bobrecka 29 29
    43-400 Cieszyn, woj. śląskie
    tel. 33 4777213, fax. 33 4777133
    REGON: 07218622400000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.powiat.cieszyn.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja samorządowa

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Przeprowadzenie zajęć doskonalących w Projekcie pn: Innowacyjny system wspomagania szkół w powiecie cieszyńskim - część 27 i 28
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: usługi
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    1. Przedmiot zamówienia polega na przeprowadzeniu zajęć doskonalących dla części 27, 28 w Projekcie pn: Innowacyjny system wspomagania szkół w powiecie cieszyńskim, realizowanego przez Powiat Cieszyński dla osób, które zadeklarowały udział w projekcie współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej w ramach Europejskiego Funduszu Społecznego, realizowanego z Działania 3.5 Kompleksowe wspomaganie rozwoju szkół Programu Operacyjnego Kapitał Ludzki. 2. Zajęcia doskonalące będą organizowane w placówkach edukacyjnych. 3. Zajęcia doskonalące będą obejmować następującą tematykę: a) Pierwsza pomoc (część 27). Przedmiot zamówienia będzie realizowany w Katolickiej Szkole Podstawowej w Cieszynie, ul. Błogocka 19 - 4 godziny x 1 grupa Łącznie 4 godziny szkoleniowe .Wykonanie usługi przeprowadzenia zajęć w ramach tematyki pn. Pierwsza pomoc ma obejmować m.in. takie treści jak:- przyczyny i rodzaje nagłych zdarzeń (wypadków), - postępowanie w określonych sytuacjach nagłych:- porażenie prądem,- utonięcie,- oparzenia termiczne i chemiczne - nagłe zatrzymanie krążenia:- tamowanie krwotoków,- udar cieplny,- zawał serca, - metody udrażniania dróg oddechowych i sztucznej wentylacji,- złamania, - opatrywanie ran.Zajęcia skierowane będą do osób, które zadeklarowały udział w projekcie (nauczyciele, kadra pedagogiczna, dyrekcja) i prowadzone mają być przez osoby z odpowiednimi kwalifikacjami, doświadczeniem tj. spełniające wymagania opisane w SIWZ. Wykonawca ma zapewnić potrzebne materiały do prowadzenia zajęć dla trenera wykładowcy np. kartki, pisaki, papier do flipcharta, komputer przenośny, opracowaną prezentację multimedialną do wyświetlenia podczas zajęć itd. Zamawiający może zapewnić do prowadzenia zajęć projektor multimedialny na wniosek i prośbę Wykonawcy. Zajęcia odbywać się będą na terenie placówek szkolnych powyżej wymienianych. Szczegółowe terminy tj. daty, czas realizacji zajęć, liczebność osobowa zajęć grupowych, oraz szczegółowe zakresy programów zajęć muszą być uzgodnione z Zamawiającym. Osoba kończąca zajęcia otrzymuje zaświadczenie certyfikat o ukończeniu zajęć z wykazem zagadnień tematycznych omawianych na zajęciach. b) Metoda Montesorri (część 28). Przedmiot zamówienia będzie realizowany w Przedszkolu Integracyjnym nr 2 w Cieszynie, ul. Trzanowskiego 4 - 24 h x 1 grupa = 24 godziny. Łącznie 24 godziny szkoleniowe. Wykonanie usługi przeprowadzenia zajęć w ramach tematyki pn. Metoda Montesorii ma obejmować m.in. takie treści jak:- zapoznanie z teorią pedagogiczną M. Montessori, - praktyczne przygotowanie do pracy w systemie pedagogicznym M. Montessori w przedszkolu z wykorzystaniem posiadanych przez placówkę pomocy montessoriańskich, - przygotowanie do opracowania i wprowadzenia innowacji pedagogicznej, - ukazanie możliwości pracy z dzieckiem uzdolnionym lub sprawiającym trudności dydaktyczne z dziećmi o specjalnych potrzebach edukacyjnych. Zajęcia skierowane będą do osób, które zadeklarowały udział w projekcie (nauczyciele, kadra pedagogiczna, dyrekcja) i prowadzone mają być przez osoby z odpowiednimi kwalifikacjami, doświadczeniem tj. spełniające wymagania opisane w SIWZ. Wykonawca ma zapewnić potrzebne materiały do prowadzenia zajęć dla trenera wykładowcy np. kartki, pisaki, papier do flipcharta, komputer przenośny, opracowaną prezentację multimedialną do wyświetlenia podczas zajęć itd. Zamawiający może zapewnić do prowadzenia zajęć projektor multimedialny na wniosek i prośbę Wykonawcy. Zajęcia odbywać się będą na terenie placówek szkolnych powyżej wymienianych. Szczegółowe terminy tj. daty, czas realizacji zajęć, liczebność osobowa zajęć grupowych, oraz szczegółowe zakresy programów zajęć muszą być uzgodnione z Zamawiającym. Osoba kończąca zajęcia otrzymuje zaświadczenie certyfikat o ukończeniu zajęć z wykazem zagadnień tematycznych omawianych na zajęciach. 4. Ze względu na charakter usługi całość zamówienia podzielono na 2 odrębne części, dopuszczając możliwość ubiegania się o każdą z części zamówienia z osobna. 5. Przedmiotowe zajęcia doskonalące mają obejmować wiedzę teoretyczną i lub praktyczną z zakresu danego tematu, powinny być prowadzone w formie warsztatowej, wykładu według ustaleń wykonawcy z Zamawiającym. 6. Dostarczania Zamawiającemu celem zaakceptowania materiałów szkoleniowych oraz szczegółowego programu zajęć (w tym daty oraz godziny rozpoczęcia i zakończenia) realizowanych z danej części tematycznej zamówienia w terminie do 6 dni roboczych przed planowanym rozpoczęciem zajęć, w wersji elektronicznej, na adres e-mail: sore@powiat.cieszyn.pl 7. Pozostałe wymagania, jakie musi spełniać Wykonawca celem zrealizowania przedmiotu umowy: a. Zamawiający udostępni nieodpłatnie sale do prowadzenia zajęć w placówkach edukacyjnych. Zajęcia mogą odbywać się od poniedziałku do niedzieli w terminie i godzinach ustalonych z Zamawiającym od dnia podpisania umowy do 30 czerwca 2014 roku. b. Wykonawca musi zapewnić niezbędne materiały dydaktyczne tj. papier, kartki, blok do flipcharta, pisaki itp. oraz sprzęt typu laptop, ekran itp. c. Zamawiający na wniosek Wykonawcy może zapewnić nieodpłatnie do poprowadzenia zajęć rzutnik multimedialny z laptopem. d. Dokumentacja z zajęć, zaświadczenia i lub certyfikaty, materiały szkoleniowe oraz sala dydaktyczna będą oznakowane przez Wykonawcę poprzez umieszczanie logo typów UE, POKL i nazwą projektu według uzgodnień między stronami i wzorów przekazanych przez Zamawiającego. 8. Beneficjentem projektu jest Powiat Cieszyński, a Realizatorem bezpośrednim projektu jest Wydział Edukacji Starostwa Powiatowego. Zajęcia doskonalące będą się odbywać na rzecz placówek oświatowych (szkół lub przedszkoli), które uczestniczą w projekcie w roku szkolnym 2013 przez 2014. 9. Głównym celem Projektu jest wdrożenie do dnia 31 lipca 2015 roku nowatorskiego systemu doskonalenia nauczycieli, który będzie odpowiadał na zdiagnozowane indywidualne potrzeby jednostek oświatowych z powiatu cieszyńskiego. 10. Osoba prowadząca zajęcia z danej części zamówienia, o których mowa w pkt. 3 nie może być pracownikiem placówek edukacyjnych w których ma docelowo prowadzić zajęcia. 11. Wykonawca pełniący w okresie organizacji zajęć doskonalących jednocześnie funkcję Szkolnego Organizatora Rozwoju Edukacji na podstawie odrębnej umowy na rzecz placówek edukacyjnych spośród wymienionych w pkt 3, nie może przeprowadzać zajęć doskonalących w tych placówkach, gdzie pełni ww funkcję. 12. Zamawiający zastrzega, że łączna liczba godzin osoby wykonującej usługę, trenera wykładowy wynikająca z wykonywania wszystkich zadań w ramach niniejszego projektu oraz w ramach innych projektów finansowanych w ramach Programu Operacyjnego Kapitał Ludzki, jak również wykonywanych w ramach innych programów Narodowych Strategicznych Ram Odniesienia nie może przekroczyć 240 godzin zegarowych miesięcznie
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 805110009
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: Zamawiający nie wymaga złożenia wadium

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.1. Kryteria oceny ofert: Ilość przeprowadzonych godzin szkoleniowych w zakresie przedmiotowego zamówienia
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.powiat.cieszyn.pl
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach