Przetargi.pl
Wdrożenie nowego systemu do obsługi Pracowni RTG: RIS, PACS i Teleradiologia

Samodzielny Publiczny Zespół Szpitali Pulmonologoczno-Reumatologicznych z siedzibą w Kup ogłasza przetarg

  • Adres: 46-082 Kup, ul. Karola Miarki 14
  • Województwo: opolskie
  • Telefon/fax: tel. 077 4695740 w. 409, 4695741 , fax. 077 469 57 40 w. 348
  • Data zamieszczenia: 2014-04-18
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Samodzielny Publiczny Zespół Szpitali Pulmonologoczno-Reumatologicznych z siedzibą w Kup
    ul. Karola Miarki 14 14
    46-082 Kup, woj. opolskie
    tel. 077 4695740 w. 409, 4695741, fax. 077 469 57 40 w. 348
    REGON: 53093851700000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.szpital-kup.eu
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Samodzielny publiczny zakład opieki zdrowotnej

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Wdrożenie nowego systemu do obsługi Pracowni RTG: RIS, PACS i Teleradiologia
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: usługi
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Przedmiotem zamówienia jest: 1. Zakup i wdrożenie nowego systemu do obsługi Pracowni RTG: RIS, PACS, teleradiologia. 2. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia stanowi załącznik nr 1 do OFERTY: 3. Jednocześnie Zamawiający wymaga by Wykonawca zapewnił gwarancję zgodnie postanowieniami zawartymi w projekcie umowy. 4. Zamawiający wymaga przeprowadzenia szkoleń użytkowników systemu (1 lekarz, 3 techników) 5. Zamawiający wymaga by Wykonawca po szkoleniach przedstawiał listę osób przeszkolonych. 6. Zamawiający jest w posiadaniu ważnej oferty na podłączenie posiadanego i pracującego w Szpitalu systemu CR firmy FUJI-FILM do dowolnego systemu RIS/PACS. Skan dokumentu stanowiącego ofertę firmy FUJI-FILM stanowi załącznik do SIWZ OFERTA FIJU-FILM 7. W strukturze Zespołu Szpitali funkcjonują dwie jednostki organizacyjne: 7.1. Szpital Pulmonologiczno-Reumatologiczny w Kup: 7.2. Szpital Rehabilitacyjny w Pokoju.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 488100009
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: 1. Oferta winna być zabezpieczona WADIUM w wysokości 5.000,00 2. Wadium winno być wniesione przed upływem terminu składania ofert czyli w terminie do dnia 2014-04-25 do godziny 11:00. Termin ten, będzie uważany za zachowany, gdy wadium wniesione w pieniądzu, zgodnie z art. 45 ust. 7 ustawy pzp. zostanie wpłacone przelewem na rachunek bankowy zamawiającego i znajdzie się na tym rachunku przed upływem terminu składania ofert. 3. Wadium może być wniesione w jednej lub kilku następujących formach: 3.1. pieniądzu na konto Zamawiającego w: Bank Ochrony Środowiska S.A. Oddział Opole Numer konta: 67-1540-1229-2001-4603-4005-0001 3.2. poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej, z tym że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym, 3.3. gwarancjach bankowych, 3.4. gwarancjach ubezpieczeniowych 4. Wadium wnoszone w formie niepieniężnej należy dołączyć do oferty w oryginale. 5. Dokument w formie poręczenia winien zawierać stwierdzenie, że na pierwsze pisemne żądanie Zamawiającego wzywające do zapłaty wadium, zgodnie z warunkami przetargu, następuje jego wypłata bez jakichkolwiek zastrzeżeń. 6. Wykonawca, który nie wniósł wadium zostanie wykluczony z postępowania. Ofertę Wykonawcy wykluczonego uznaje się za odrzuconą. 7. Zamawiający zatrzymuje wadium, jeżeli Wykonawca w odpowiedzi na wezwanie, o którym mowa w art. 26, ust. 3 ustawy, nie złożył dokumentów lub oświadczeń, o których mowa w art. 25, ust. 1 ustawy lub pełnomocnictw, chyba że udowodni, że wynika to z przyczyn nieleżących po jego stronie. 8. Zamawiający zatrzymuje wadium, jeżeli Wykonawca, którego oferta została wybrana: 8.1. odmówił podpisania umowy w sprawie zamówienia publicznego na warunkach określonych w ofercie, 8.2. zawarcie umowy w sprawie zamówienia publicznego stało się niemożliwe z przyczyn leżących po stronie wykonawcy. 9. Zwrot wadium nastąpi zgodnie z przepisami art. 46, ust. 1-4 ustawy pzp.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.szpital-kup.eu
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach