Samodzielny Publiczny Zespół Szpitali Pulmonologoczno-Reumatologicznych z siedzibą w Kup ogłasza przetarg
- Adres: 46-082 Kup, ul. Karola Miarki 6
- Województwo: opolskie
- Telefon/fax: tel. 077 4695740 w. 409, 4695741 , fax. 077 469 57 40 w. 348
- Data zamieszczenia: 2010-04-09
- Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe
Sekcja I - Zamawiający
- I.1. Nazwa i adres: Samodzielny Publiczny Zespół Szpitali Pulmonologoczno-Reumatologicznych z siedzibą w Kup
ul. Karola Miarki 6 6
46-082 Kup, woj. opolskie
tel. 077 4695740 w. 409, 4695741, fax. 077 469 57 40 w. 348
REGON: 53093851700000 - Adres strony internetowej zamawiającego: www.szpital-kup.eu
- I.2. Rodzaj zamawiającego: Samodzielny publiczny zakład opieki zdrowotnej
Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu
- II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
- II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
Rozbudowa systemu informatycznego Samodzielnego Publicznego Zespołu Szpitali Pulmonologiczno-Reumatologicznych z siedzibą w Kup - II.1.2. Rodzaj zamówienia: usługi
- II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
Rozbudowa systemu informatycznego Samodzielnego Publicznego Zespołu Szpitali Pulmonologiczno-Reumatologicznych z siedzibą w Kup - II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 488100009
- II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
- II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
- II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie
Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym
- III.1. Warunki dotyczące zamówienia
- Informacja na temat wadium: Oferta winna być zabezpieczona WADIUM w wysokości 10.000,00 zł, słownie złotych: dziesięć tysięcy 00/100.
Sekcja IV - Procedura przetargowa
- IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
- IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
- IV.2. Kryteria oceny ofert
- IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
- IV.3. Informacje administracyjne
- IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.szpital-kup.eu
- IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)
Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną
Podobne ogłoszenia o przetargach
- Wdrożenie nowego systemu do obsługi Pracowni RTG: RIS, PACS i Teleradiologia
Dodano: 2014-04-18 - Dostosowanie i rozbudowa posiadanych modułów do wersji przeglądarkowej wraz z usługą wdrożeniowo-szkoleniową oraz utworzenie modułów informacyjnych, platform e-usług i baz danych
Dodano: 2014-02-28 - Wykonanie, instalacja, konfiguracja oraz skuteczne wdrożenie oprogramowania serwisu sieciowego dla osób fizycznych i prawnych ePodatki oraz aplikacji do rejestracji użytkowników sieciowych i przydzielania praw dostępu - oprogramowania serwera zdalnego dla systemu Podatki, jak również asysta techniczna do dnia 31 sierpnia 2014 roku
Dodano: 2012-11-27 - Opracowanie i wdrożenie informatycznego systemu do zarządzania kartami informacyjnymi oraz miejskiego informatora SMS w Urzędzie Miejskim w Leśnicy wraz z szkoleniem i dostawą serwera
Dodano: 2012-08-27