Narodowy Instytut Fryderyka Chopina ogłasza przetarg
- Adres: 00355 Warszawa, ul. Tamka
- Województwo: mazowieckie
- Telefon/fax: tel. 22 44 16 100 , fax. 22 44 16 112
- Data zamieszczenia: 2018-02-14
- Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe
Sekcja I - Zamawiający
- I.1. Nazwa i adres: Narodowy Instytut Fryderyka Chopina
ul. Tamka 43
00355 Warszawa, woj. mazowieckie
tel. 22 44 16 100, fax. 22 44 16 112
REGON: 1730717100000 - Adres strony internetowej zamawiającego: www.chopin.nifc.pl
- I.2. Rodzaj zamawiającego: Państwowa instytucja kultury
Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu
- II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
- II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
Wdrożenie koncepcji zarządzania projektem z wykorzystaniem metodyki Scrum do części wytwórczej projektu (zgodnie z podręcznikiem The Scrum GuideTM) i metodyki tradycyjnej w części zarządczej w ramach dofinansowania z Programu Operacyjnego Polska Cyfrowa - II.1.2. Rodzaj zamówienia:
- II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
Przedmiotem zamówienia jest: Wdrożenie koncepcji zarządzania projektem z wykorzystaniem metodyki Scrum do części wytwórczej projektu (zgodnie z podręcznikiem The Scrum GuideTM) i metodyki tradycyjnej w części zarządczej realizowanego w ramach dofinansowania z Programu Operacyjnego Polska Cyfrowa. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawiera załącznik nr 2 do SIWZ. - II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 79420000-4
- II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym
- III.2. Warunki udziału
- Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1) w terminie 3 dni od dnia zamieszczenia na stronie internetowej Zamawiającego informacji, o której mowa w art. 86 ust. 3 uPzp. przekaże Zamawiającemu oświadczenie o przynależności lub braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej, o której mowa w art. 24 ust. 1 pkt 23 uPzp. Wraz ze złożeniem oświadczenia, wykonawca może przedstawić dowody, że powiązania z innym Wykonawca nie prowadza do zakłócenia konkurencji w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego (wzór Oświadczenia stanowi załącznik nr 6 do SIWZ).2) zobowiązanie innych podmiotów do oddania wykonawcy do dyspozycji niezbędnych zasobów na potrzeby realizacji zamówienia (art. 22a ust. 2 ustawy) (jeżeli dotyczy), 3) pełnomocnictwo (jeżeli dotyczy), 4) dokumenty, z których wynika prawo do podpisania oferty (oryginał lub kopia potwierdzona za zgodność z oryginałem przez notariusza) względnie do podpisania innych dokumentów składanych wraz z ofertą, chyba, że zamawiający może je uzyskać w szczególności za pomocą bezpłatnych i ogólnodostępnych baz danych, w szczególności rejestrów publicznych w rozumieniu ustawy z dnia 17 lutego 2005 r. o informatyzacji działalności podmiotów realizujących zadania publiczne (Dz.U. z 2014 poz. 1114 oraz 2016 poz. 352), a wykonawca wskazał to wraz ze złożeniem oferty, o ile prawo do ich podpisania nie wynika z dokumentów złożonych wraz z ofertą. Zamawiający żąda od wykonawcy, który polega na zdolnościach lub sytuacji innych podmiotów na zasadach określonych w art. 22a ustawy, przedstawienia w odniesieniu do tych podmiotów dokumentów wymienionych w punkcie III. 4) lit. a-c. Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej zamiast dokumentów o których mowa w punkcie III.4) lit. a-c składa dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający odpowiednio, że: a) nie zalega z uiszczeniem podatków, opłat, składek na ubezpieczenie społeczne lub zdrowotne albo, że zawarł porozumienie z właściwym organem w sprawie spłat tych należności wraz z ewentualnymi odsetkami lub grzywnami, w szczególności uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, b) nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości, wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu. Jeżeli w kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania ma osoba, której dokument dotyczy, nie wydaje się dokumentów o których mowa powyżej zastępuje się je dokumentem zawierającym odpowiednio oświadczenie wykonawcy, ze wskazaniem osoby albo osób uprawnionych do jego reprezentacji, lub oświadczenie osoby, której dokument miał dotyczyć, złożone przed notariuszem lub przed organem sądowym, administracyjnym albo organem samorządu zawodowego lub gospodarczego właściwym ze względu na siedzibę lub miejsce zamieszkania wykonawcy lub miejsce zamieszkania tej osoby. Zamawiający żąda od wykonawcy, który polega na zdolnościach lub sytuacji innych podmiotów na zasadach określonych w art. 22a ustawy, przedstawienia w odniesieniu do tych podmiotów dokumentów.
Sekcja IV - Procedura przetargowa
- IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
- IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
- IV.2. Kryteria oceny ofert
- IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną
Podobne ogłoszenia o przetargach
- Zarządzanie samorządową instytucją kultury pod nazwą Gminny Ośrodek Kultury w Wiązownie
Dodano: 2023-01-04 - Świadczenie usług administrowania, konserwacji, sprzątania i utrzymania porządku i zieleni na terenie Parku im.hr. Skarbków, na terenie rekreacyjno-sportowym przy Stawach Goliana oraz wokół willi Radogoszcz w Grodzisku Mazowieckim w Grodzisku Mazowieckim
Dodano: 2022-01-24 - Pełnienie funkcji zarządcy stadionu miejskiego w Nasielsku
Dodano: 2021-01-08 - Pełnienie funkcji zarządcy stadionu miejskiego w Nasielsku
Dodano: 2020-11-16 - Pełnienie funkcji zarządcy stadionu miejskiego w Nasielsku
Dodano: 2019-12-11 - Pełnienie funkcji zarządcy stadionu miejskiego w Nasielsku
Dodano: 2019-10-29 - Świadczenie usługi zarządzania Przychodnią Świętej Trójcy przy ul. Miodowej 2 wraz z filiami przy ul. Zielonej 40 oraz przy ul. Góry 7 w Płocku
Dodano: 2019-06-26 - Świadczenie usług w zakresie kompleksowego zarządzania i nadzoru nad procesem inwestycyjnym TR Warszawa
Dodano: 2019-04-30 - Świadczenie usług w zakresie planowania, koordynacji i nadzoru nad realizacją digitalizacji i opracowania obiektów muzealnych realizowanego w ramach dofinansowania z Programu Operacyjnego Polska Cyfrowa
Dodano: 2018-10-01 - Zaprojektowanie i wdrożenie polityki bezpieczeństwa informacji oraz systemu zarządzania bezpieczeństwem informacji
Dodano: 2018-02-27