Przetargi.pl
REMONT BOISKA PIŁKARSKIEGO PRZY UL. SPORTOWEJ 1 W MIŃSKU MAZOWIECKIM

Miasto Mińsk Mazowiecki ogłasza przetarg

  • Adres: 05300 Mińsk Mazowiecki, ul. Konstytucji 3 Maja
  • Województwo: mazowieckie
  • Telefon/fax: tel. 257 595 300 , fax. 25 758 40 25
  • Data zamieszczenia: 2018-02-14
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Miasto Mińsk Mazowiecki
    ul. Konstytucji 3 Maja 1
    05300 Mińsk Mazowiecki, woj. mazowieckie
    tel. 257 595 300, fax. 25 758 40 25
    REGON: 52589500000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.bip.minsk-maz.pl

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    REMONT BOISKA PIŁKARSKIEGO PRZY UL. SPORTOWEJ 1 W MIŃSKU MAZOWIECKIM
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia:
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    1. Przedmiotem zamówienia jest remont nawierzchni, ogrodzenia i piłkochwytów boiska piłkarskiego zlokalizowanego przy ul. Sportowej 1 w Mińsku Mazowieckim. Remont boiska obejmował będzie: a) demontaż i ponowny montaż aluminiowych bramek; b) demontaż, wywiezienie i utylizację siatki istniejącego ogrodzenia; c) demontaż, wywiezienie i utylizację siatki istniejących piłkochwytów; d) demontaż nawierzchni z trawy syntetycznej wraz z zasypem z odzyskiem zasypu; Demontaż trawy należy wykonać za pomocą specjalistycznej maszyny do usuwania i segregacji zasypu. Granulat gumowy należy oddzielić i przekazać użytkownikowi do wykorzystania do uzupełniania zasypów w innych boiskach. e) wywiezienie i utylizacja materiałów z rozbiórki nawierzchni; f) przygotowanie podbudowy pod nową nawierzchnię z trawy syntetycznej obejmujące mechaniczne czyszczenie nawierzchni asfaltowej, uzupełnienie ubytków nawierzchni zaprawą betonową; g) wykonanie nowej nawierzchni z trawy syntetycznej zgodnie z dokumentacją projektową wraz z wypełnieniem i malowaniem linii; h) remont słupków ogrodzenia i piłkochwytów oraz bram i furtek polegający na czyszczeniu przez szczotkowanie ręczne i dwukrotnym malowaniu, najpierw farbą podkładową, a następnie farbą do metalu; i) dostawę i montaż ogrodzenia wykonanego z paneli prefabrykowanych, zgrzewanych; j) montaż siatek, wraz z linkami naciągowymi piłkochwytów; k) wykonanie fundamentów betonowych z betonu żwirowego pod bramki i ustawienie bramek w gotowych otworach. 2. 1) Zamawiający wymaga zatrudnienia przez Wykonawcę lub podwykonawcę na podstawie umowy o pracę, zgodnie z art. 22 § 1 ustawy z dnia 26 czerwca 1974 r. – kodeks pracy (t.j. Dz. U. z 2018 r. poz. 108), osób wykonujących następujące czynności w zakresie realizacji zamówienia: a) czynności polegające na ułożeniu nawierzchni z trawy syntetycznej; b) czynności polegające na malowaniu linii boiska i elementów ogrodzenia; d) czynności polegające na wykonaniu podbudowy pod nawierzchnię z trawy syntetycznej oraz montażu ogrodzenia.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45212221-1
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: 1. Zamawiający wymaga wniesienia wadium w wysokości 20 000,00 zł. (słownie: dwadzieścia tysięcy złotych). 2. Wadium wnoszone w pieniądzu Wykonawca wpłaca przelewem na rachunek bankowy Zamawiającego prowadzony w Banku Spółdzielczym w Mińsku Mazowieckim numer rachunku 33 9226 0005 0024 4185 2000 0050, z adnotacją wadium dot. postępowania WI.271.4.2018 – „Remont boiska piłkarskiego przy ul. Sportowej 1 w Mińsku Mazowieckim”.
  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: Zamawiający nie określa warunku w tym zakresie.
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: a) Formularz ofertowy b) Wykonawca, który powołuje się na zasoby innych podmiotów, w celu wykazania braku istnienia wobec nich podstaw wykluczenia oraz spełniania, w zakresie, jakim powołuje się na ich zasoby, warunków udziału w postępowaniu, zamieszcza informacje o tych podmiotach w oświadczeniach (art. 25a. ust. 3 pkt 2), o których mowa w ppkt b i c; c) Zobowiązanie z art. 22a ust. 2 innego podmiotu, jeżeli wykonawca polega na zdolnościach lub sytuacji innych podmiotów (wzór zobowiązania stanowi załącznik nr 8 do siwz). d) Wykonawca, który zamierza powierzyć wykonanie części zamówienia podwykonawcom, w celu wykazania braku istnienia wobec nich podstaw wykluczenia z udziału w postępowaniu, zamieszcza informacje o podwykonawcach w oświadczeniach (art. 25a ust. 5 pkt. 2), o których mowa w ppkt b i c. e) W przypadku wspólnego ubiegania się o zamówienie przez wykonawców, oświadczenia, o których mowa w ppkt b i c, składa każdy z wykonawców wspólnie ubiegających się o zamówienie. Dokumenty te potwierdzają spełnianie warunków udziału w postępowaniu oraz brak podstaw wykluczenia w zakresie, w którym każdy z wykonawców wykazuje spełnianie warunków udziału w postępowaniu oraz brak podstaw do wykluczenia (art. 25a ust. 6). f) Wykonawca, który podlega wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 pkt 13 i 14 oraz 16–20 lub art. 24 ust. 5 pkt 1 i 8, może przedstawić dowody na to, że podjęte przez niego środki są wystarczające do wykazania jego rzetelności, w szczególności udowodnić naprawienie szkody wyrządzonej przestępstwem lub przestępstwem skarbowym, zadośćuczynienie pieniężne za doznaną krzywdę lub naprawienie szkody, wyczerpujące wyjaśnienie stanu faktycznego oraz współpracę z organami ścigania oraz podjęcie konkretnych środków technicznych, organizacyjnych i kadrowych, które są odpowiednie dla zapobiegania dalszym przestępstwom lub przestępstwom skarbowym lub nieprawidłowemu postępowaniu wykonawcy. Przepisu zdania pierwszego nie stosuje się, jeżeli wobec wykonawcy, będącego podmiotem zbiorowym, orzeczono prawomocnym wyrokiem sądu zakaz ubiegania się o udzielenie zamówienia oraz nie upłynął określony w tym wyroku okres obowiązywania tego zakazu. g) Kosztorys ofertowy sporządzony na podstawie przedmiaru robót; h) pełnomocnictwo do podpisania oferty, w przypadkach o których mowa w pkt 9.4-9.6 niniejszej siwz.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach