Przetargi.pl
Wdrożenie inteligentnego systemu sterowania siecią oświetleniową

Gmina Przystajń ogłasza przetarg

  • Adres: 42-141 Przystajń, Częstochowska 5
  • Województwo: śląskie
  • Telefon/fax: tel.
  • Data zamieszczenia: 2024-07-29
  • Zamieszczanie ogłoszenia: nieobowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Gmina Przystajń
    Częstochowska 5
    42-141 Przystajń, woj. śląskie
    REGON: 151398379
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.bip.gminaprzystajn.pl

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Wdrożenie inteligentnego systemu sterowania siecią oświetleniową
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: roboty budowlane
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Przedmiotem zamówienia jest modernizacja systemu sterowania oświetleniem drogowym na terenie Gminy Przystajń, wramach jednego zamówienia publicznego. Zakres obejmuje wymianę 58 szt. szaf SO, w tym wyniesienie systemusterowania ze stacji Tr w ilości 43 szt.Zadanie obejmuje wykonanie modernizacji następujących elementów systemu:- przeprowadzenie wymaganych prób i badań, uzyskanie odbiorów robót i przygotowanie dokumentów związanych zoddaniem do użytkowania wybudowanych obiektów.- wyniesienie szaf sterowania oświetleniem ze stacji Tr.- wymiana szaf sterowania w standardzie Tauron Nowe Technologie S.A.- wykonanie uzgodnień z Tauron Nowe Technologie- w razie konieczności wykonanie projektów budowlanych
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45316100-6
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: 1) Wykonawca przystępujący do postępowania jest zobowiązany, przed upływem terminu składania ofert, wnieść wadium wkwocie: 10 000,00 (słownie: dziesięć tysięcy i 00/100 złotych).2) Wadium musi obejmować pełen okres związania ofertą.3) Wadium może być wniesione w jednej lub kilku formach wskazanych w art. 97 ust. 7 ustawy Pzp.4) Wadium wnoszone w pieniądzu należy wpłacić przelewem na rachunek bankowyw Banku Spółdzielczym w Krzepicach Oddział Przystajń,numer rachunku 95 8250 1039 2103 0000 0013 00025) Wadium musi wpłynąć na wskazany rachunek bankowy zamawiającego najpóźniej przed upływem terminu składaniaofert (decyduje data wpływu na rachunek bankowy zamawiającego).6) Wadium wnoszone w poręczeniach lub gwarancjach należy załączyć do oferty w oryginale w postaci dokumentuelektronicznego podpisanego kwalifikowanym podpisem elektronicznym przez wystawcę dokumentu i powinno zawieraćnastępujące elementy:- nazwę dającego zlecenie (wykonawcy), beneficjenta gwarancji (zamawiającego), gwaranta/poręczyciela oraz wskazanieich siedzib. Beneficjentem wskazanym w gwarancji lub poręczeniu musi być Gmina Przystajń,- określenie wierzytelności, która ma być zabezpieczona gwarancją/poręczeniem,- kwotę gwarancji/poręczenia,- termin ważności gwarancji/poręczenia,- zobowiązanie gwaranta do zapłacenia kwoty gwarancji/poręczenia bezwarunkowo, na pierwsze pisemne żądaniezamawiającego, w sytuacjach określonych w art. 98 ust. 6 ustawy Pzp.7) W przypadku, gdy wykonawca nie wniósł wadium lub wniósł w sposób nieprawidłowy lub nie utrzymywał wadiumnieprzerwanie do upływu terminu związania ofertą lub złożył wniosek o zwrot wadium, w przypadku o którym mowa w art. 98ust. 2 pkt 3 ustawy Pzp, zamawiający odrzuci ofertę na podstawie art. 226 ust. 1 pkt 14 ustawy Pzp.8) Zamawiający dokona zwrotu wadium na zasadach określonych w art. 98 ust. 1–5 ustawy Pzp.9) Zamawiający zatrzymuje wadium wraz z odsetkami na podstawie art. 98 ust. 6 ustawy Pzp.
  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: Na podstawie art. 112 ustawy Pzp, zamawiający określa warunki udziału w postępowaniu dotyczące:1. sytuacji ekonomicznej lub finansowej:Zamawiający uzna, że wykonawca spełnia warunek w zakresie sytuacji ekonomicznej i finansowej, jeżeli: posiadaodpowiednie ubezpieczenie odpowiedzialności cywilnej na kwotę min. 250 000,00 zł;2. zdolności technicznej lub zawodowej:Zamawiający uzna, że wykonawca spełnia warunek w zakresie zdolności technicznej i zawodowej, jeżeli:- w okresie ostatnich 5 lat przed upływem terminu składania ofert lub jeśli okres prowadzenia działalności jest krótszy, w tymokresie wykonał co najmniej jedną robotę budowlaną polegającą na budowie/wymianie/modernizacji systemu oświetleniaulicznego (to jest np.: wymiana opraw oświetleniowych; szaf sterowniczych; budowa systemów oświetlenia ulicznego) owartości min. 250 000,00 złJeżeli Wykonawca powołuje się na doświadczenie w realizacji robót budowlanych wykonywanych wspólnie z innymiwykonawcami, należy wykazać robotę budowlaną, w której Wykonawca bezpośrednio uczestniczył.
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Tak

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.5. Termin związania ofertą: 2024-08-13

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach