Gmina Puławy ogłasza przetarg
- Adres: 24-100 Puławy, ul. Dęblińska
- Województwo: lubelskie
- Telefon/fax: tel. 818 874 121 , fax. 818 874 122
- Data zamieszczenia: 2020-03-17
- Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe
Sekcja I - Zamawiający
- I.1. Nazwa i adres: Gmina Puławy
ul. Dęblińska 4
24-100 Puławy, woj. lubelskie
tel. 818 874 121, fax. 818 874 122
REGON: 54912800000000 - Adres strony internetowej zamawiającego: www.ugpulawy.bip.lubelskie.pl
Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu
- II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
- II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
Wdrożenie i uruchomienie e - usług publicznych - II.1.2. Rodzaj zamówienia:
- II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
Przedmiotem zamówienia jest zakup i dostawa licencji oprogramowania oraz wdrożenie i uruchomienie e - usług publicznych w ramach projektu pn.: „Rozwój elektronicznej administracji oraz e – usług publicznych Gminy Puławy” współfinansowanego ze środków Europejskiego Funduszu Rozwoju Regionalnego w ramach Regionalnego Programu Operacyjnego Województwa Lubelskiego na lata 2014 – 2020 Oś priorytetowa II Cyfrowe Lubelskie, Działanie 2.1 Cyfrowe Lubelskie. Przedmiot zamówienia obejmuje: 1) dostawę, wdrożenie i uruchomienie systemu elektronicznego zarządzania dokumentacją; 2) dostawę, wdrożenie i uruchomienie Portalu Interesanta z e-usługą e-należności - udostępnienie informacji o należnościach i uruchomieniem płatności on – line – 4PD; 3) dostawę, wdrożenie i uruchomienie e-usługi plan zagospodarowania przestrzennego – system informacji przestrzennej gminy – 4PD; 4) dostawę, wdrożenie i uruchomienie e-usług na 3PD; 5) dostawę, wdrożenie i uruchomienie e-usługi „Naprawmy to”- 3PD; 6) dostawę, wdrożenie i uruchomienie aplikacji mobilnej z geotagowaniem; 7) przeprowadzenie audytu, wdrożenie polityki bezpieczeństwa; Miejsce realizacji - budynek siedziby Urzędu Gminy Puławy, ul. Dęblińska 4, 24 - 100 Puławy. Szczegółowy zakres i sposób realizacji przedmiotu zamówienia zawarty jest w Załączniku do specyfikacji istotnych warunków zamówienia - Szczegółowym opisie przedmiotu zamówienia - II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 48000000-8
- II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym
- III.1. Warunki dotyczące zamówienia
- Informacja na temat wadium: Zamawiający wymaga wniesienia wadium w wysokości: 5 000 zł słownie: pięć tysięcy złotych Wykonawca wnosi wadium przed upływem terminu składania ofert, w wybranej przez siebie, wymienionej poniżej, formie: 1) w pieniądzu (przelew na konto w Nadwiślańskim Banku Spółdzielczym w Puławach nr konta 24 8736 0006 2001 0000 7722 0002) z adnotacją "Wadium - Wdrożenie i uruchomienie e-usług publicznych”, 2) w poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo — kredytowej, z tym że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym, 3) w gwarancjach bankowych, 4) w gwarancjach ubezpieczeniowych, 5) w poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (Dz. U. z 2016 r. poz. 359 i 2260 oraz 2017 r. poz. 1089). Dowód wniesienia wadium (oryginał) należy złożyć przed upływem terminu składania ofert w sekretariacie (pok. 205) Zamawiającego. Za termin wniesienia wadium w formie przelewu pieniężnego przyjmuje się termin uznania na rachunku Zamawiającego. W zakresie wadium obowiązują uregulowania zawarte w art. 45 i 46 ustawy Pzp. Jeżeli wadium nie zostało wniesione lub zostało wniesione w sposób nieprawidłowy, Zamawiający odrzuca ofertę na podstawie art. 89 ust. 1 pkt 7b) ustawy Pzp. Uwaga: Zgodnie z przepisami ustawy Pzp, w świetle art. 46 ust. 4a „Zamawiający zatrzymuje wadium wraz z odsetkami, jeżeli Wykonawca w odpowiedzi na wezwanie, o którym mowa w art. 26 ust. 3 i 3a, z przyczyn leżących po jego stronie, nie złożył oświadczeń lub dokumentów potwierdzających okoliczności, o których mowa w art. 25 ust. 1, oświadczenia, o którym mowa w art. 25a ust. 1, pełnomocnictw lub nie wyraził zgody na poprawienie omyłki, o której mowa w art. 87 ust. 2 pkt 3, co spowodowało brak możliwości wybrania oferty złożonej przez Wykonawcę jako najkorzystniejszej”. Ponieważ jest to okoliczność skutkująca zatrzymaniem wadium przez Zamawiającego – gwarant, udzielający Wykonawcy gwarancji jest zobowiązany taką okoliczność w wystawianym przez siebie dokumencie przewidzieć.
- III.2. Warunki udziału
- Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: Działalność prowadzona na potrzeby wykonania przedmiotu zamówienia nie wymaga posiadania specjalnych kompetencji lub uprawnień
- Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: a) pisemne zobowiązanie podmiotów, na których zdolnościach technicznych, zawodowych, sytuacji finansowej lub ekonomicznej Wykonawca polega do oddania mu do dyspozycji niezbędnych zasobów na potrzeby realizacji zamówienia – oryginał (jeżeli dotyczy); b) pełnomocnictwo do reprezentacji - oryginał lub notarialnie potwierdzona za zgodność z oryginałem kopia (jeżeli dotyczy). Ponadto Zamawiający żąda od Wykonawcy, który polega na zdolnościach lub sytuacji innych podmiotów na zasadach określonych w art. 22a ustawy Pzp, przedstawienia (na wezwanie Zamawiającego i w terminie wskazanym w wezwaniu) w odniesieniu do tych podmiotów dokumentu wymienionego w § 5 pkt 4 Rozporządzenia Ministra Rozwoju z dnia 26 lipca 2016 r. w sprawie rodzajów dokumentów, jakich może żądać zamawiający od wykonawcy w postępowaniu o udzielenie zamówienia (Dz. U. z 2016 r., poz. 1126).
Sekcja IV - Procedura przetargowa
- IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
- IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
- IV.2. Kryteria oceny ofert
- IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
- IV.3. Informacje administracyjne
- IV.3.5. Termin związania ofertą:
Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną
Podobne ogłoszenia o przetargach
- Zakup licencji oraz naprawa i dostosowanie aparatury do użytkowania Wiedeńskiego Systemu Testów w Akademii Wychowania Fizycznego Józefa Piłsudskiego w Warszawie Filia w Białej Podlaskiej
Dodano: 2024-01-05 - Przed zamówienia jest dostawa oprogramowania, licencji i sprzętu sieciowego oraz stworzenie infrastruktury bezpieczeństwa zapewniającej zwiększenie poziomu detekcji zagrożeń w obrębie sieci LAN i WAN
Dodano: 2023-10-12 - Cyfrowa Gmina
Dodano: 2023-09-22 - „Dostawa, wdrożenie i integracja systemów informatycznych z dostawą serwera dla Gminy Poniatowa w ramach projektu „Cyfrowa Gmina”
Dodano: 2023-08-24 - Zakup systemu informatycznego wraz z infrastrukturą serwerową w celu cyfryzacji usług publicznych komunalnych
Dodano: 2023-08-11 - Dostawa innowacyjnej bazy sekcyjno-anatomicznej preparatów ludzkich w rzeczywistości wirtualnej na potrzeby Katolickiego Uniwersytetu Lubelskiego Jana Pawła II
Dodano: 2023-06-07 - „Dostawa sprzętu komputerowego i systemu teleinformatycznego w ramach realizacji projektu „Cyfrowa Gmina”
Dodano: 2023-05-23 - Dostawa UTM, serwera NAS, systemu e-rada oraz oprogramowań w ramach projektu „Cyfrowa Gmina” współfinansowanego ze środków EF RR w ramach Programu Operacyjnego Polska Cyfrowa na lata 2014-2020
Dodano: 2023-04-05 - Rozbudowa i integracja systemów informatycznych z dostawą licencji oprogramowania w ramach projektu „Cyfrowa Gmina”
Dodano: 2023-04-03 - „Dostawa, wdrożenie i integracja systemów informatycznych z dostawą sprzętu komputerowego i oprogramowania dla Gminy Poniatowa w ramach projektu „Cyfrowa Gmina”
Dodano: 2023-03-07