Przetargi.pl
„Dostawa sprzętu komputerowego i systemu teleinformatycznego w ramach realizacji projektu „Cyfrowa Gmina”

GMINA NIEMCE ogłasza przetarg

  • Adres: 21-025 Niemce, ul. Lubelska 121
  • Województwo: lubelskie
  • Telefon/fax: tel.
  • Data zamieszczenia: 2023-05-23
  • Zamieszczanie ogłoszenia: nieobowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: GMINA NIEMCE
    ul. Lubelska 121
    21-025 Niemce, woj. lubelskie
    REGON: 431019520
  • Adres strony internetowej zamawiającego: https://www.niemce.pl/

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    „Dostawa sprzętu komputerowego i systemu teleinformatycznego w ramach realizacji projektu „Cyfrowa Gmina”
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: dostawy
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Część 1 - Rozbudowa systemu teleinformatycznego e-Urząd:Przedmiotem zamówienia jest dostawa obejmująca zakresem rzeczowym rozbudowę w Urzędzie Gminy Niemce otwartej platformy e-usług eurzad.niemce.pl integrującej referencyjne i dziedzinowe zasoby informacyjne o charakterze opisowym w celu ich publikacji oraz świadczenia związanych z nimi usług, modernizację programów dziedzinowych umożliwiających świadczenie e-usług; wdrożenie formularzy e-usług; wdrożenie aplikacji mobilnej; oraz przeprowadzenie szkoleń administratorów i użytkowników zaawansowanych. Szczegółowy opis zamówienia stanowi załącznik nr 1a.Część 2 –dostawa serwera i sprzętu komputerowego:- serwer wraz z System operacyjnym/System wirtualizacji 1 szt.- zapasowy serwer wirtualizacji – 1 szt.- komputerów stacjonarnych – 18 szt.- monitory komputerowe – 18 szt.- komputery przenośne – laptopy 4 szt.Szczegółowy opis zamówienia stanowi załącznik nr 1b.Część 3 - Zintegrowany system bezpieczeństwa klasy UTM/NGFW wraz z subskrypcją zabezpieczeń.- UTM 1 szt.Szczegółowy opis zamówienia stanowi załącznik nr 1c.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 48000000-8
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: 1) zdolności do występowania w obrocie gospodarczym: Zamawiający nie stawia szczególnych wymagań w zakresie opisu spełnienia tego warunku2)zdolności technicznej lub zawodowej:Dla części -1 warunek ten zostanie spełniony, jeżeli Wykonawca wyka że, że wykonał w okresie 3 lat przed dniem upływu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie: Wykonawca posiada doświadczenie, tj. w okresie ostatnich 3 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wykonał:a) co najmniej dwa zamówienia w administracji publicznej o wartości minimum 40 000,00 zł brutto, polegające na wdrożeniu (tj. dostawie, instalacji, parametryzacji, zasilaniu danymi początkowymi) oraz przeszkoleniu użytkowników, zintegrowanego systemu teleinformatycznego składającego się z portalu e-Urząd wraz z aplikacją mobilną, oraz integracją portalu e-Urząd i aplikacji mobilnej a także Systemu Elektronicznego Obiegu Dokumentów z systemami dziedzinowymi o funkcjonalnościach co najmniej takich, jakie posiadać mają rozwiązania w ramach niniejszego zamówienia:• Dostarczony portal e-Urząd oraz aplikacja mobilna zostały zintegrowane z systemami dziedzinowymi, poprzez Webservice;• Dostęp interesantów do danych z systemów dziedzinowych odbywał się bezpośrednio z portalu e-Urząd i aplikacji mobilnej, był możliwy po potwierdzeniu swojej tożsamości za pomocą Węzła Krajowego Identyfikacji Elektronicznej w portalu e-Urząd i aplikacji mobilnej, bez konieczności zakładania nowego konta użytkownika oraz bez konieczności logowania do systemu trzeciego w celu udostępnienia należności. W przypadku logowania Profilem Zaufanym w ramach Krajowego Węzła Tożsamości system automatycznie przypisuje użytkownikowi jego adres skrytki ESP;• Dostarczony portal e-Urząd wraz z aplikacją mobilną to system umożliwiający świadczenie e-usług oraz obsługę klientów urzędu, za pomocą którego mogą oni m.in. uzyskać informacje o zobowiązaniach finansowych wobec urzędu oraz dokonać płatności;• Dostarczona aplikacja była pełnoprawną aplikacją natywną dostarczoną na system Android i iOS. Przygotowanie i przetwarzanie danych odbywa się bezpośrednio w aplikacji. Aplikacja komunikuje się z serwerem w celu zapisu oraz odczytu danych.• Zaimplementowanie w portalu e-Urząd i aplikacji mobilnej działających w jednostce administracji publicznej, minimum 10 formularzy elektronicznych dla usług lokalnych, których wzory zostały stworzone zgodnie z „Ogólnymi zasadami tworzenia i publikacji w Centralnym Repozytorium wzorów dokumentów elektronicznych” (http://mc.bip.gov.pl/centralne-repozytorium-wzorow-dokumentow-elektronicznych/43003_centralne-repozytorium-wzorow-dokumentow-elektronicznych.html) i przesłane do publikacji w CRWDE. Wypełnianie wszystkich formularzy powinno odbywać się w portalu e-Urząd i aplikacji mobilnej bez przekierowywania do zewnętrznych systemów np. ePUAP. Po podpisaniu dokumentów wysyłanie odbywa się bezpośrednio na skrytkę urzędu.b) Co najmniej dwa zamówienia w administracji publicznej polegające na wdrożeniu aplikacji mobilnej o funkcjonalnościach co najmniej takich, jakie posiadać mają rozwiązania w ramach niniejszego zamówienia:• Dostęp interesantów do danych z systemów dziedzinowych odbywał się bezpośrednio z aplikacji mobilnej, był możliwy po potwierdzeniu swojej tożsamości za pomocą Węzła Krajowego Identyfikacji Elektronicznej aplikacji mobilnej, bez konieczności zakładania nowego konta użytkownika oraz bez konieczności logowania do systemu trzeciego w celu udostępnienia należności. W przypadku logowania Profilem Zaufanym w ramach Krajowego Węzła Tożsamości system automatycznie przypisuje użytkownikowi jego adres skrytki ESP;• Dostarczona aplikacja mobilna to system umożliwiający świadczenie e-usług oraz obsługę klientów urzędu, za pomocą którego mogą oni m.in. uzyskać informacje o zobowiązaniach finansowych wobec urzędu oraz dokonać płatności;• Dostarczona aplikacja była pełnoprawną aplikacją natywną dostarczoną na system Android i iOS. Przygotowanie i przetwarzanie danych odbywa się bezpośrednio w aplikacji. Aplikacja komunikuje się z serwerem w celu zapisu oraz odczytu danych.6.1.2 Wykonawca dysponuje co najmniej:- 1 osobą posiadającą minimum 18-sto miesięczne doświadczenie w kierowaniu minimum jednym wdrożeniem platformy e-usług integrującej referencyjne i dziedzinowe zasoby informacyjne o charakterze opisowym w celu ich publikacji oraz świadczenia związanych z nimi usług, modernizację programów dziedzinowych umożliwiających świadczenie e-usług; wdrożenie formularzy e-usług; wdrożenie elektronicznego zarządzania dokumentacji (EZD); wdrożenie aplikacji mobilnej.- 1 osobą posiadającą minimum 18-sto miesięczne doświadczenie w tworzeniu aplikacji mobilnychPrzez okres doświadczenia Zamawiający rozumie pracę przy różnych projektach, których czas trwania to min. 18 pełnych miesięcy.6.3 W treści wykazu usług Wykonawca winien wskazać projekty oraz adresy stron www wdrożonych portali i niezbędne dane do pobrania aplikacji mobilnej, które potwierdzają doświadczenie wraz z okresem realizacji danego projektu.6.4 W przypadku podania przez wykonawcę w celu wykazania spełniania warunku udziału w postępowaniu wartości w walucie innej niż złoty (PLN) zamawiający dokona przeliczenia tej kwoty na złote (PLN), na podstawie średniego kursu złotego (PLN) w stosunku do waluty obcej, określonego w Tabeli Kursów Narodowego Banku Polskiego, na dzień zamieszczenia ogłoszenia o zamówieniu w niniejszym postępowaniu.Dla części – 2warunek ten zostanie spełniony, jeżeli Wykonawca wykaże, że wykonał w okresie 3 lat przed dniem upływu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie: minimum 2 dostawy sprzętu komputerowego na kwotę co najmniej 100 tysięcy złotych brutto każda. Jako potwierdzenie należy dołączyć informację od odbiorców potwierdzającą należyte wykonanie przedmiotu zamówienia.Dla części – 3warunek ten zostanie spełniony, jeżeli Wykonawca wykaże, że wykonał w okresie 3 lat przed dniem upływu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie: minimum dwie dostawy na urządzenia typu UTM.3) sytuacji ekonomicznej lub finansowej Zamawiający nie stawia szczególnych wymagań w zakresie opisu spełnienia tego warunku
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Tak

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.5. Termin związania ofertą: 2023-05-31

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach