Przetargi.pl
Wdrożenie dodatkowych funkcjonalności systemu informatycznego, dodatkowe licencje informatyczne, licencja bazy danych.

Zespół Opieki Zdrowotnej w Głogowie ogłasza przetarg

  • Adres: 67-200 Głogów, ul. Kościuszki 15
  • Województwo: dolnośląskie
  • Telefon/fax: tel. 076 8373211 , fax. 076 8373377
  • Data zamieszczenia: 2012-01-30
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Zespół Opieki Zdrowotnej w Głogowie
    ul. Kościuszki 15 15
    67-200 Głogów, woj. dolnośląskie
    tel. 076 8373211, fax. 076 8373377
    REGON: 00030878400000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.zozglogow.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Samodzielny publiczny zakład opieki zdrowotnej

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Wdrożenie dodatkowych funkcjonalności systemu informatycznego, dodatkowe licencje informatyczne, licencja bazy danych.
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: usługi
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    1.1. Przedmiotem zamówienia jest rozbudowa posiadanego przez Zamawiającego systemu informatycznego do obsługi zakładów opieki zdrowotnej o nowe funkcjonalności opisane w załączniku nr 2 do formularza oferty oraz świadczenie usług 12-miesięczengo nadzoru autorskiego. Wykaz funkcjonalności (modułów) posiadanego przez Zamawiającego systemu informatycznego do obsługi zakładów opieki zdrowotnej określone są w pkt. II.1.5 SIWZ. 1.2. Wykonawca zobowiązany będzie do dostarczenia co najmniej 80 osobogodzin wdrożeniowych w ramach których zrealizuje : 1.2.1. wdrożenie oprogramowania aplikacyjnego o wymaganej w załączniku nr 2 funkcjonalności, obejmującego : a. instalację i konfigurację, na udostępnionym sprzęcie komputerowym w pomieszczeniach Zamawiającego; b. integrację wdrożonego oprogramowania aplikacyjnego z wykorzystywanymi przez Zamawiającego systemem informatycznym systemu informatycznego do obsługi zakładów opieki zdrowotnej; c. poinstruowania administratorów oprogramowania aplikacyjnego w zakresie obsługi; 1.2.2. dostarczenie licencji na system bazodanowy przeznaczony dla oferowanego oprogramowania aplikacyjnego w wersji umożliwiającej pracę bez ograniczeń w zakresie liczby użytkowników oraz połączeń dla serwera wyposażonego w jeden procesor, 1.2.3. instalacja i konfiguracja bazy danych na serwerze wskazanym przez Zamawiającego wraz z migracją baz danych z istniejącego środowiska oraz przygotowanie do pracy z wdrażanym w ramach zamówienia oprogramowaniem aplikacyjnym, 1.2.4. udzielenie lub dostarczenia licencji na sieciowe użytkowanie wdrożonego oprogramowania aplikacyjnego dla następującej liczby użytkowników: Moduł Ilość użytkowników Ruch Chorych Bez limitu użytkowników Realizacja przedmiotu zamówienia będzie się odbywała w oparciu o harmonogram prac instalacyjno-wdrożeniowych, który zostanie uzgodniony przez wykonawcę i zamawiającego w terminie 7 dni od zawarcia umowy na realizację zamówienia. Harmonogram wdrożenia powinien być rozbity na etapy. Po zakończeniu realizacji wszystkich etapów wskazanych przez wykonawcę oraz po stwierdzeniu poprawności działania całości przedmiotu zamówienia, podpisany zostanie protokół odbioru końcowego. 1.3. Nadzór autorski. 1.3.1. W ramach 12 miesięcznego nadzoru autorskiego wykonawca zapewni udostępnienie poprawek do rozbudowanego systemu, w przypadku stwierdzenia przez Zamawiającego błędu oprogramowania aplikacyjnego (tzn. nie spowodowanego przez zamawiającego powtarzalnego działania oprogramowania aplikacyjnego, w tym samym miejscu programu, prowadzącego w każdym przypadku do otrzymania błędnych wyników jego działania): a. w przypadku tzw. błędu krytycznego, tj. takiego, który uniemożliwia użytkowanie oprogramowania aplikacyjnego w zakresie jego podstawowej funkcjonalności (wskazanej w dokumentacji użytkownika) i prowadzi do zatrzymania jego eksploatacji, utraty danych lub naruszenia ich spójności w wyniku których, niemożliwe jest prowadzenie działalności z użyciem oprogramowania aplikacyjnego: 1.3.1.a.1. czas reakcji wykonawcy na zgłoszenie Zamawiającego (tj. czas od otrzymania zgłoszenia do chwili podjęcia przez wykonawcę czynności zmierzających do naprawy zgłoszonego błędu krytycznego) wynosi 1 dzień roboczy; 1.3.1.a.2. czas dokonania i udostępnienia zamawiającemu odpowiednich korekt oprogramowania aplikacyjnego wyniesie 3 dni robocze; 1.3.1.a.3. w przypadku wystąpienia błędu krytycznego wykonawca może wprowadzić tzw. rozwiązanie tymczasowe, doraźnie rozwiązujące problem błędu krytycznego; w takim przypadku dalsza obsługa usunięcia dotychczasowego błędu krytycznego będzie traktowana jako błąd zwykły; b. w pozostałych przypadkach (błąd zwykły): 1.3.1.b.1. czas reakcji wykonawcy na zgłoszenie Zamawiającego (tj. czas od otrzymania zgłoszenia do chwili podjęcia przez wykonawcę czynności zmierzających do naprawy zgłoszonego błędu zwykłego) wynosi do 15 dni roboczych; 1.3.1.b.2. czas dokonania i udostępnienia Zamawiającemu odpowiednich korekt oprogramowania aplikacyjnego wyniesie do 60 dni roboczych od chwili rozpoczęcia czynności serwisowych; 1.3.2. W wyjątkowych wypadkach, za zgodą Zamawiającego, czas dokonania korekt będzie uzgodniony pomiędzy wykonawcą i Zamawiającym. 1.3.3. Zgłoszenie błędu przez Zamawiającego odbywać się będzie w sposób uzgodniony przez strony. 1.3.4. Wykonawca zapewni rozwój oprogramowania aplikacyjnego zgodnie ze zmieniającymi się powszechnie obowiązującymi przepisami prawa lub przepisami prawa wewnętrznie obowiązującymi wydanymi na podstawie delegacji ustawowej, z zastrzeżeniem, że wykonawca zobowiązany jest do: 1.3.4.a.1. przekazania Zamawiającemu informacji o nowych wersjach oprogramowania aplikacyjnego, ukazujących się średnio cztery (4) razy w roku, poprzez wysłanie pocztą elektroniczną na wskazany adres e-mail zamawiającego; 1.3.4.a.2. udostępniania uaktualnień oprogramowania aplikacyjnego (nowych wersji oprogramowania aplikacyjnego. 1.4. Wykaz funkcjonalności (modułów) posiadanego przez Zamawiającego systemu informatycznego do obsługi zakładów opieki zdrowotnej - Zamawiający posiada licencje na niżej wymienione moduły systemu InfoMedica oraz posiada aktualną umowę nadzoru autorskiego : Moduł Producent Apteczka Oddziałowa Apteka Finansowo-Księgowy Obsługa kasy gotówkowej Koszty Rejestr Sprzedaży Wycen Kosztów Normatywnych Gospodarka Materiałowa Gruper JGP Optymalizator (symulator) JGP Kalkulacja Kosztów leczenia Ruch Chorych Środki Trwałe Wyposażenie Asseco Poland S.A.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 480000008
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie
  • II.2. Czas trwania zamówienia lub termin wykonania: 1 miesięcy

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: Zamawiający w niniejszym postępowaniu wymaga wniesienia wadium w wysokości 3 000,00 zł.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.it-med.eu
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach