Powiat Tarnogórski ogłasza przetarg
- Adres: 42-600 Tarnowskie Góry, ul. Karłuszowiec 5
- Województwo: śląskie
- Telefon/fax: tel. 032 3813786 , fax. 032 3813727
- Data zamieszczenia: 2011-04-26
- Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe
Sekcja I - Zamawiający
- I.1. Nazwa i adres: Powiat Tarnogórski
ul. Karłuszowiec 5 5
42-600 Tarnowskie Góry, woj. śląskie
tel. 032 3813786, fax. 032 3813727
REGON: 27628546000000 - Adres strony internetowej zamawiającego: www.powiat.tarnogorski.pl
- I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja samorządowa
Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu
- II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
- II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
Wdrażanie rozwiązań na rzecz profesjonalizacji i przejrzystości urzędu oraz zwiększania zaufania publicznego - wymiana doświadczeń, a także na rzecz poprawy zdolności zarządczych urzędów - II.1.2. Rodzaj zamówienia: usługi
- II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
1. Przedmiotem zamówienia jest świadczenie usług związanych z wdrażaniem rozwiązań na rzecz profesjonalizacji i przejrzystości urzędu oraz zwiększania zaufania publicznego - wymiana doświadczeń, a także na rzecz poprawy zdolności zarządczych urzędów Powiatu Tarnogórskiego - Lidera Projektu oraz 5 Gmin z terenu Powiatu Tarnogórskiego tj. a) Gmina Kalety, b) Gmina Miasteczko Śląskie, c) Gmina Krupski Młyn, d) Gmina Ożarowice, e) Gmina Tworóg wynikających z realizacji projektu pod nazwą - Poprawa efektywności, jakości i przejrzystości JST Powiatu Tarnogórskiego - współfinansowanego przez Unię Europejską w ramach Programu Operacyjnego Kapitał Ludzki, Działanie 5.2 Wzmocnienie potencjału administracji samorządowej Poddziałanie 5.2.1. Modernizacja Zarządzania w administracji samorządowej. 2. Zakres przedmiotu zamówienia: a) Zakup i wdrożenie platformy internetowej umożliwiającej konsultacje społeczne w ważnych sprawach b) Analiza rodzaju informacji i danych dodatkowo publikowanych w BIP w urzędach c) Opracowanie procedury przepływu informacji i danych dodatkowo publikowanych w BIP d) Wdrożenie procedury przepływu informacji i danych dodatkowo publikowanych w BIP w regulaminy e) Opracowanie ankiety oceniającej satysfakcję klienta f) Opracowanie raportu określającego obszary styku z klientem w urzędzie oraz procedur stosowania ankiet g) Wdrożenie procedur stosowania ankiety w regulaminy h) Analiza aktualnych opisów stanowisk grup pracowników i przedstawienie ich w formie matrycy kompetencji i) Opracowanie metodologii weryfikacji kompetencji i luk kompetencyjnych dla urzędów j) Przeprowadzenie badania luk kompetencyjnych pracowników k) Opracowanie metodologii budowy i rozwoju kompetencji kadr z uwzględnieniem potrzeb szkoleniowych 3. Zakres przedmiotu zamówienia zostanie wdrożony w Starostwie Powiatowym w Tarnowskich Górach oraz Urzędach Gmin: Kalety, Miasteczko Śląskie, Krupski Młyn, Ożarowice, Tworóg. 4. Szczegółowy zakres zamówienia określa załącznik nr 4 będący integralną częścią specyfikacji istotnych warunków zamówienia. 5. Wykonawca dostarczy przedmiot zamówienia w terminie określonym w harmonogramie realizacji przedmiotu zamówienia, który stanowi załącznik nr 5 będący częścią specyfikacji istotnych warunków zamówienia. 6. Z czynności odbioru zostanie sporządzony protokół. Odbiór nastąpi w miejscu wyznaczonym przez Zamawiającego w obecności upoważnionego przedstawiciela Wykonawcy. 7. W przypadku stwierdzenia wad lub niezgodności towarów i usług podczas odbioru przedmiotu zamówienia przez Zamawiającego, Wykonawca zobowiązuje się naprawić szkodę w terminie do 3 dni od daty sporządzenia protokołu stwierdzającego daną usterkę lub wadę. 8. Zamawiający nie ponosi odpowiedzialności za szkody wyrządzone przez Wykonawcę podczas wykonywania przedmiotu zamówienia. 9. Zamówienie jest realizowane w ramach projektu pod nazwą - Poprawa efektywności , jakości i przejrzystości JST Powiatu Tarnogórskiego - współfinansowanego przez Unię Europejską w ramach Programu Operacyjnego Kapitał Ludzki, Działanie 5.2 Wzmocnienie potencjału administracji samorządowej Poddziałanie 5.2.1. Modernizacja Zarządzania w administracji samorządowej. 10. Wykonawca zobowiązuje się do stosowania we wszelkich działaniach wytycznych dotyczących oznaczania projektów realizowanych w ramach Programu Operacyjnego Kapitał Ludzki. 11. Okres gwarancji wynosi 24 miesiące od daty podpisania przez Zamawiającego i Wykonawcę bezusterkowego protokołu odbioru całości przedmiotu zamówienia. 12. Usługi gwarancyjne Wykonawca jest zobowiązany podjąć w terminie 48 godzin od chwili zgłoszenia wad i usterek w przedmiocie zamówienia przez Zamawiającego. - II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 794110008
- II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
- II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
- II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie
Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym
- III.1. Warunki dotyczące zamówienia
- Informacja na temat wadium: Wykonawca przystępujący do przetargu jest zobowiązany wnieść wadium w wysokości: 5000,00 zł (słownie: pięć tysięcy złotych brutto 00/100 zł).
Sekcja IV - Procedura przetargowa
- IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
- IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
- IV.2. Kryteria oceny ofert
- IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
- IV.3. Informacje administracyjne
- IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.bip.tarnogorski.pl
- IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)
Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną
Podobne ogłoszenia o przetargach
- Przeprowadzenie 16 sesji facylitacyjnych (facylitacji), zgodnie z metodologią badania przekazaną przez zamawiającego w ramach dwuczęściowego badania analiza poziomu kreatywności i absorpcji innowacji w przedsiębiorstwach, realizowaną w ramach projektu Analiza Poziomu Kreatywności i Absorpcji Innowacji w Przedsiębiorstwach, realizowanego w ramach działania 5.2 Wspieranie Instytucji Otoczenia Biznesu Świadczących Usługi Proinnowacyjne oraz ich Sieci o Znaczeniu Ponadregionalnym, Osi Priorytetowej 5 Dyfuzja Innowacji, Programu Operacyjnego Innowacyjna Gospodarka 2007-2013
Dodano: 2013-07-26 - Przeprowadzenie 16 sesji facylitacyjnych (facylitacji), zgodnie z metodologią badania przekazaną przez zamawiającego w ramach dwuczęściowego badania analiza poziomu kreatywności i absorpcji innowacji w przedsiębiorstwach, realizowaną w ramach projektu Analiza Poziomu Kreatywności i Absorpcji Innowacji w Przedsiębiorstwach, realizowanego w ramach działania 5.2 Wspieranie Instytucji Otoczenia Biznesu Świadczących Usługi Proinnowacyjne oraz ich Sieci o Znaczeniu Ponadregionalnym, Osi Priorytetowej 5 Dyfuzja Innowacji, Programu Operacyjnego Innowacyjna Gospodarka 2007-2013.
Dodano: 2013-07-08 - Program ochrony środowiska dla miasta Katowice na lata 2010-2013 wraz z przeprowadzeniem strategicznej oceny oddziaływania na środowisko
Dodano: 2009-07-24