Przetargi.pl
Przeprowadzenie 16 sesji facylitacyjnych (facylitacji), zgodnie z metodologią badania przekazaną przez zamawiającego w ramach dwuczęściowego badania analiza poziomu kreatywności i absorpcji innowacji w przedsiębiorstwach, realizowaną w ramach projektu Analiza Poziomu Kreatywności i Absorpcji Innowacji w Przedsiębiorstwach, realizowanego w ramach działania 5.2 Wspieranie Instytucji Otoczenia Biznesu Świadczących Usługi Proinnowacyjne oraz ich Sieci o Znaczeniu Ponadregionalnym, Osi Priorytetowej 5 Dyfuzja Innowacji, Programu Operacyjnego Innowacyjna Gospodarka 2007-2013.

Park Naukowo-Technologiczny "Technopark Gliwice" Sp. z o.o. ogłasza przetarg

  • Adres: 44-100 Gliwice, ul. Konarskiego 18C
  • Województwo: śląskie
  • Telefon/fax: tel. 32 335 85 00 , fax. 32 335 85 00
  • Data zamieszczenia: 2013-07-08
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Park Naukowo-Technologiczny "Technopark Gliwice" Sp. z o.o.
    ul. Konarskiego 18C 18C
    44-100 Gliwice, woj. śląskie
    tel. 32 335 85 00, fax. 32 335 85 00
    REGON: 27824325300000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.technopark.gliwice.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Inny: Spółka prawa handlowego

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Przeprowadzenie 16 sesji facylitacyjnych (facylitacji), zgodnie z metodologią badania przekazaną przez zamawiającego w ramach dwuczęściowego badania analiza poziomu kreatywności i absorpcji innowacji w przedsiębiorstwach, realizowaną w ramach projektu Analiza Poziomu Kreatywności i Absorpcji Innowacji w Przedsiębiorstwach, realizowanego w ramach działania 5.2 Wspieranie Instytucji Otoczenia Biznesu Świadczących Usługi Proinnowacyjne oraz ich Sieci o Znaczeniu Ponadregionalnym, Osi Priorytetowej 5 Dyfuzja Innowacji, Programu Operacyjnego Innowacyjna Gospodarka 2007-2013.
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: usługi
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Przedmiotem zamówienia jest przeprowadzenie u wskazanych przez Zamawiającego przedsiębiorców 16 sesji facylitacyjnych (facylitacji) oraz 16 spotkań podsumowujących wraz z opracowaniem raportu z każdej z przeprowadzonych sesji (facylitacji), zgodnie z metodologią badania przekazaną przez Zamawiającego, której szczegółowy opis znajduje się w Rozdziale IV SIWZ. Do zadań Wykonawcy należeć będzie: Przeprowadzenie, przy jednoczesnym uczestnictwie konsultanta (konsultantów), łącznie 16 sesji facylitacyjnych na podstawie metodologii sesji facylitacyjnej otrzymanej odpowiednio od Zamawiającego oraz przygotowanie i uzgodnienie z Zamawiającym scenariusza sesji facylitacyjnych. Szczegółowy opis metodologii facylitacji został określony w Rozdziale VI SIWZ b) Przeprowadzenie po każdej sesji facylitacyjnej indywidualnego podsumowania spotkania z konsultantem/ami biorącym/biorącymi udział w sesji facylitacyjnej, trwającego co najmniej 0,5 godziny zegarowej, a nie dłużej niż 1 godzinę zegarową, którego przebieg i miejsce będzie każdorazowo ustalane z Zamawiającym. Po przeprowadzeniu spotkania Wykonawca sporządzi notatkę z przebiegu w/w spotkania według wzoru dostarczonego przez Zamawiającego. c) Sporządzenie każdorazowo (dla każdej z sesji facylitacyjnych), we współpracy z konsultantem (konsultantami), raportu wstępnego i końcowego, według wytycznych dostarczonych przez Zamawiającego. Wykonawca w ramach zaoferowanego wynagrodzenia, pokryje wszelkie koszty związane z: - realizacją sesji facylitacyjnej oraz sporządzeniem raportu - dojazdem eksperta (facylitatora) do przedsiębiorstwa facylitowanego, oraz ewentualnym noclegiem, 4. Wykonawca przedmiotu zamówienia przedstawi Zamawiającemu propozycję ceny za realizacje całości zamówienia (Rozdział X Formularz cenowy). 5. Wykonawca wykaże, że dysponuje lub będzie dysponował co najmniej 1 (jedną) osobą pełniącą funkcję eksperta - facylitatora, spełniającą następujące wymagania: a) doświadczenie w zakresie świadczenia usług o charakterze proinnowacyjnym polegających na przeprowadzaniu co najmniej 2 (dwóch) facylitacji dla co najmniej 2 (dwóch) różnych przedsiębiorstw lub co najmniej 150 godzin coachingu dla co najmniej 5 (pięciu) różnych przedsiębiorstw b) posiadającą certyfikat lub będącą w trakcie certyfikacji na coacha (zakończone szkolenie lub kurs uprawniający do zdawania egzaminu międzynarodowego) International Coaching Community (skrót ICC) lub International Coaching Federation (skrót ICF) lub European Coaching Institute (skrót ECI) lub EMCC (lub dokumenty równoważne) lub posiadać certyfikat profesjonalnego facylitatora Institute of Leadership & Management (skrót ILM) lub dokument równoważny nadawany przez Polskie Stowarzyszenie Profesjonalnych Facylitatorów Facylitatorzy.pl. lub International Association of Facilitators. Zamawiający przez usługi o charakterze proinnowacyjnym rozumieć będzie usługi służące utworzeniu lub rozwojowi przedsiębiorstwa przez wdrożenie nowego lub istotnie ulepszonego produktu (wyrobu lub usługi), nowego lub istotnie ulepszonego procesu, nowej metody marketingowej lub nowej metody organizacyjnej w przyjętych przez przedsiębiorstwo zasadach działania, w organizacji miejsca pracy lub w stosunkach z otoczeniem - stosownie do § 3 ust. 1 lit. b rozporządzenia Ministra Gospodarki z dnia 24 maja 2011 r. w sprawie Krajowego Systemu Usług dla Małych i Średnich Przedsiębiorstw, (Dz. U. z 2011, nr 112, poz. 656). Zamawiających pod pojęciem coachingu rozumieć będzie usługę, której podstawowym celem jest wsparcie przedsiębiorców w przyspieszeniu tempa rozwoju lub polepszeniu efektów działania w zakresach związanych z biznesem lub finansami bądź też relacjami interpersonalnymi. Coaching realizowany będzie w formie bezpośredniej pracy między coachem a przedsiębiorstwem. W tym zakresie Zamawiający uznawać będzie: coaching biznesowy i jego następujące rodzaje: coaching narzędziowy, leadership coaching, performance coaching. Zamawiający przez coaching biznesowy rozumieć będzie usługę adresowaną do biznesmenów, menedżerów, prezesów firm, wreszcie całych organizacji uwzględniający specyfikę działalności biznesowej, najczęściej prowadzony w kontekście firmy. W ramach coachingu biznesowego możemy wyróżnić: Coaching narzędziowy - skupiony na rozwijaniu konkretnych umiejętności, na przykład kadry menedżerskiej przedsiębiorstw. Leadership coaching - ukierunkowany na rozwój kompetencji przywódczych. Performance coaching - nastawiony na poprawę efektywności działania, osiąganie wyznaczonych celów Weryfikacja kwalifikacji i doświadczenia zawodowego eksperta zostanie dokonana w oparciu o przedłożone przez Wykonawcę dokumenty do oferty 6. Termin realizacji zamówienia: w okresie od daty zawarcia Umowy do 30 października 2013 roku Szczegółowo przedmiot zamówienia został opisany w ROZDZIALE III SIWZ. Zamawiający dopuszcza wykonanie przedmiotu zamówienia przy udziale podwykonawców. Wykonawca zobowiązany jest wskazać w ofercie (formularzu oferty) zakresu zamówienia (usługi), którego wykonanie powierzy podwykonawcom.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 794110008
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: Zamawiający nie wymaga wniesienia wadium

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.technopark.gliwice.pl, www.audytinnowacji.pl
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach