Przetargi.pl
Wczasy profilaktyczno–lecznicze dla czynnych i emerytowanych pracowników oświaty województwa świętokrzyskiego w 2023 roku

Kuratorium Oświaty w Kielcach ogłasza przetarg

  • Adres: 25-516 Kielce, al. IX Wieków Kielc 3
  • Województwo: świętokrzyskie
  • Telefon/fax: tel.
  • Data zamieszczenia: 2023-02-14
  • Zamieszczanie ogłoszenia: nieobowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Kuratorium Oświaty w Kielcach
    al. IX Wieków Kielc 3
    25-516 Kielce, woj. świętokrzyskie
    REGON: 006473120
  • Adres strony internetowej zamawiającego: https://kuratorium.kielce.pl/

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Wczasy profilaktyczno–lecznicze dla czynnych i emerytowanych pracowników oświaty województwa świętokrzyskiego w 2023 roku
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: usługi
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Wczasy profilaktyczno-lecznicze dla czynnych i emerytowanych pracowników oświaty w Busku-ZdrojuWczasy profilaktyczno-lecznicze dla czynnych i emerytowanych pracowników oświaty w Łebie.Wczasy profilaktyczno-lecznicze dla emerytowanych pracowników oświaty w Iwoniczu-Zdroju.Wczasy profilaktyczno-lecznicze dla matki, ojca lub opiekuna prawnego z dzieckiem w Iwoniczu-Zdroju.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 85140000-2
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: dla Zadania nr 1 – 2 600,00 (słownie: dwa tysiące sześćset złotych 00/100)dla Zadania nr 2 – 9 000,00 (słownie: dziewięć tysięcy złotych 00/100)dla Zadania nr 3 – 500,00 (słownie: pięćset złotych 00/100)dla Zadania nr 4 – 1 300,00 (słownie: jeden tysiąc trzysta złotych 00/100)należy wnieść przed upływem terminu składania ofert.Wadium może być wnoszone w jednej lub kilku następujących formach:1) pieniądzu;2) gwarancjach bankowych;3) gwarancjach ubezpieczeniowych;4) poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (Dz. U. z 2020 r. poz. 299).Dowód wniesienia wadium w oryginale należy załączyć do oferty, jeżeli wadium zostało wniesione w formie niepieniężnej (poprzez wniesienie wadium w oryginale należy rozumieć przekazanie dokumentu w formie elektronicznej otrzymanej od podmiotu, który zabezpieczenia wadialnego dokonał).
  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: W celu potwierdzenia spełniania przez Wykonawcę warunków udziału w postępowaniu Zamawiający żąda następujących podmiotowych środków dowodowych w zakresie:1) wykazu wykonanych usług, a w przypadku świadczeń powtarzających się lub ciągłych, również wykonywanych w okresie ostatnich 3 lat - na podstawie § 9 ust. 4 pkt 2 rozporządzenia Ministra Rozwoju, Pracy i Technologii w sprawie podmiotowych środków dowodowych oraz innych dokumentów lub oświadczeń, jakich może żądać Zamawiający od Wykonawcy (tj.: Dz.U. 2020 poz. 2415), a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie, wraz z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i podmiotów, na rzecz których usługi zostały wykonane lub są wykonywane, oraz załączeniem dowodów określających, czy te usługi zostały wykonane lub są wykonywane należycie, przy czym dowodami, o których mowa, są referencje bądź inne dokumenty sporządzone przez podmiot, na rzecz którego usługi zostały wykonane, a w przypadku świadczeń powtarzających się lub ciągłych są wykonywane, a jeżeli Wykonawca z przyczyn niezależnych od niego nie jest w stanie uzyskać tych dokumentów – oświadczenie Wykonawcy; w przypadku świadczeń powtarzających się lub ciągłych nadal wykonywanych referencje bądź inne dokumenty potwierdzające ich należyte wykonywanie powinny być wystawione w okresie ostatnich 3 miesięcy;Zamawiający uzna warunek za spełniony, jeżeli Wykonawca wykaże, że w tym okresie wykonał lub wykonuje w tym okresie:• co najmniej 2 usługi polegające na organizacji wczasów profilaktyczno-leczniczych dla minimum 40 osób i wartości minimum 60 tys. zł każda.Do każdej pozycji wykazu należy załączyć dowody określające, czy usługi te zostały wykonane w sposób należyty.Jeżeli dokumenty potwierdzające spełnienie warunków będą określały wartość w walucie obcej to Zamawiający przeliczy tę wartość na PLN wg średniego kursu NBP na dzień, do którego określona wartość się odnosi.2) wykazu narzędzi, wyposażenia zakładu lub urządzeń technicznych dostępnych wykonawcyw celu wykonania zamówienia publicznego wraz z informacją o podstawie do dysponowania tymi zasobami;Zamawiający uzna warunek za spełniony, jeżeli Wykonawca wykaże, że dysponuje co najmniej:- dla zadania nr 1 - jednym ośrodkiem profilaktyczno–leczniczym w Busku-Zdroju, z odległością od miejsca wykonywania zabiegów nie większą niż 1000 m, z wydzielonym miejscem rekreacyjnym ze stolikami, ławkami oraz parkingiem przy ośrodku. Pokoje jedno- i dwuosobowe z jednoosobowymi łóżkami, szafą ubraniową z wieszakami i półkami, wc, prysznicem i umywalką, usytuowane na 1 lub 2 piętrze, wyposażone w niezbędny sprzęt: telewizor, czajnik, szklanki i talerze, stolik z krzesłami, szafki i lampki nocne oraz z wydzielonym miejscem do prasowania na każdej kondygnacji.- dla zadania nr 2 - jednym ośrodkiem profilaktyczno–leczniczym w Łebie, z odległością od miejsca wykonywania zabiegów nie większą niż 1000 m, w odległości od morza nie większej niż 450 metrów, z kawiarnią i basenem krytym lub odkrytym z podgrzewaną wodą, wydzielonym miejscem rekreacyjnym ze stolikami, ławkami, leżakami oraz parkingiem przy ośrodku. Pokoje dwuosobowe z jednoosobowymi łóżkami, szafą ubraniową z wieszakami i półkami, wc, prysznicem i umywalką oraz balkonem, usytuowane na 1 lub 2 piętrze, wyposażone w niezbędny sprzęt: telewizor, czajnik, lodówkę oraz sprzęt plażowy (koc, parawan, leżak). Wymagany transport autokarowy w obie strony wraz z odprawą uczestników zgodnie z wyszczególnieniem w załączniku nr 6b.- dla zadania nr 3 - jednym ośrodkiem profilaktyczno–leczniczym w Iwoniczu-Zdroju, z odległością od miejsca wykonywania zabiegów nie większą niż 1000 m, z kawiarnią i basenem, wydzielonym miejscem rekreacyjnym ze stolikami, ławkami oraz parkingiem przy ośrodku, świetlicą lub salą telewizyjną oraz wydzielonym miejscem do prasowania. Pokoje dwuosobowe z jednoosobowymi łóżkami, szafą ubraniową z wieszakami i półkami, wc, prysznicem i umywalką oraz balkonem, wyposażone w niezbędny sprzęt: telewizor, czajnik. Pokoje usytuowane maksymalnie do 2 piętra w przypadku braku windy.- dla zadania nr 4 - jednym ośrodkiem profilaktyczno–leczniczym w Iwoniczu-Zdroju, z odległością od miejsca wykonywania zabiegów nie większą niż 1000 m, z placem zabaw dla dzieci i basenem, wydzielonym miejscem rekreacyjnym ze stolikami, ławkami oraz parkingiem przy ośrodku, świetlicą lub salą telewizyjną oraz wydzielonym miejscem do prasowania. Pokoje dwu- i trzyosobowe z jednoosobowymi łóżkami, szafą ubraniową z wieszakami i półkami, wc, prysznicem i umywalką oraz balkonem, wyposażone w niezbędny sprzęt: telewizor, czajnik. Pokoje usytuowane maksymalnie do 2 piętra w przypadku braku windy.Dla wszystkich zadań, w których będzie realizowana usługa Wykonawca zobowiązany jest, zgodnie z art. 4 ust. 3 ustawy o zapewnianiu dostępności osobom ze szczególnymi potrzebami (Dz.U. 2020 poz. 1062 ze zm.) zapewnić, aby obiekt spełniał minimalne wymagania określone w art. 6 ww. ustawy, a w szczególności był wyposażony w podjazdy i windy dla niepełnosprawnych. W przypadku obiektów, które takiego wymogu nie spełniają Wykonawca na czas realizacji umowy zobowiązany jest zapewnić urządzenia mobilne atestowane zastępujące podjazd i windę. Zamiast windy dopuszcza się schodołaz transportujący wózek inwalidzki i krzesło przemieszczające osobę niepełnosprawną, a w przypadku podjazdu należy wyposażyć obiekt w podjazd mobilny.W celu potwierdzenia i weryfikacji należy w szczególności podać: nazwę i adres ośrodka, pensjonatu wraz z określeniem miejsca zakwaterowania, wyżywienia, wykonywania zabiegów balneologicznych, załączyć opis pokoi i ich wyposażenie, rozkład pokoi z podaniem kondygnacji, informacje dot. wind, podjazdów, opis stołówki, łazienek, otoczenia obiektu (boisk, basenu, placu zabaw, kręgu ogniskowego, parkingu), Zamawiający zastrzega sobie prawo dokonania wizji lokalnej w ośrodku lub żądania poza opisem przesłania folderów, zdjęcia lub dostępu online do tych informacji.
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Tak

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.5. Termin związania ofertą: 2023-02-22

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach