Przetargi.pl
Warsztaty kompetencji kluczowych w terenie – organizacja i realizacja wycieczek dydaktycznych dla dzieci ze szkół na terenie Gminy Dębnica Kaszubska (II postępowanie)

Gmina Dębnica Kaszubska ogłasza przetarg

  • Adres: 76248 Dębnica Kaszubska, ul. Zjednoczenia
  • Województwo: pomorskie
  • Telefon/fax: tel. 0-59 81-31-623 , fax. 0-59 81 31 634
  • Data zamieszczenia: 2017-10-25
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Gmina Dębnica Kaszubska
    ul. Zjednoczenia
    76248 Dębnica Kaszubska, woj. pomorskie
    tel. 0-59 81-31-623, fax. 0-59 81 31 634
    REGON: 77097980300000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.debnicakaszubska.eu, http://ug.debnicakaszubska.ibip.pl

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Warsztaty kompetencji kluczowych w terenie – organizacja i realizacja wycieczek dydaktycznych dla dzieci ze szkół na terenie Gminy Dębnica Kaszubska (II postępowanie)
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia:
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    1. Przedmiotem zamówienia są warsztaty kompetencji kluczowych w terenie – zorganizowanie i realizacja wycieczek dydaktycznych dla dzieci ze szkół na terenie Gminy Dębnica Kaszubska w ramach projektu „Moja stara – nowa szkoła” współfinansowanego z Europejskiego Funduszu Społecznego w ramach Regionalnego Programu Operacyjnego Województwa Pomorskiego na lata 2014-2020. 2. Przedmiot zamówienia został podzielony na sześć zadań: ZADANIE 1 - Zorganizowanie i realizacja 8 wycieczek dydaktycznych dla dzieci z Zespołu Szkolno-Przedszkolnego w Dębnicy Kaszubskiej. ZADANIE 2 - Zorganizowanie i realizacja 4 wycieczek dydaktycznych dla dzieci z Zespołu Szkół w Gogolewie. ZADANIE 3 - Zorganizowanie i realizacja 4 wycieczek dydaktycznych dla dzieci z Zespołu Szkół w Motarzynie. ZADANIE 4 - Zorganizowanie i realizacja 8 wycieczek dydaktycznych dla dzieci z Zespołu Szkolno-Przedszkolnego w Dębnicy Kaszubskiej. ZADANIE 5 - Zorganizowanie i realizacja 4 wycieczek dydaktycznych dla dzieci z Zespołu Szkół w Gogolewie. ZADANIE 6 - Zorganizowanie i realizacja 4 wycieczek dydaktycznych dla dzieci z Zespołu Szkół w Motarzynie. 3. Wykonawca w ramach realizacji każdego zadania zapewni: 3.1. przejazd uczestników środkami transportu o standardach autokaru turystycznego, spełniającymi wymagania techniczne określone w przepisach ustawy Prawo o ruchu drogowym (tj. Dz.U. z 2017 r. poz. 128 ze zm.) oraz ustawą z dnia 6 września 2001 r. o transporcie drogowym (tj. Dz.U. z 2016 r. poz. 1907) oraz innymi przepisami dotyczącymi przewozu osób; 3.2. odpowiednią ilością kierowców autokaru, zgodnie z ustawą z dnia 16 kwietnia 2004 r. o czasie pracy kierowców (Dz.U. z 2012 r. poz. 1155) oraz innych powszechnie obowiązujących przepisów; 3.3. pilotów oraz przewodników wycieczek - 1 pilot oraz 1 przewodnik (funkcje te może pełnić jedna osoba); 3.4. bilety wstępu do wszystkich zwiedzanych obiektów i atrakcji dla wszystkich uczestników oraz opiekunów; 3.5. wyżywienie w postaci dwudaniowego obiadu dla uczestników; posiłek winien być podany wyłącznie w stałej placówce gastronomicznej, tj. w punktach gastronomicznych lub restauracji, posiłek winien być podany w sali konsumpcyjnej bezalkoholowej (na czas podania i spożywania posiłku), posiłek winien być podany jednocześnie dla całej grupy wycieczkowej; 3.6. ubezpieczenie środków transportu i pasażerów od wszelkich szkód powstałych podczas przewozu i pozostających w związku z przewozem (OC i NNW), nadto ubezpieczenie uczestników wycieczki przez cały okres trwania wycieczki. 4. Zamawiający wymaga od Wykonawcy i podwykonawców zatrudnienia na umowę o pracę osób wykonujących następujące czynności – prowadzących pojazd (kierowców autokaru), o ile mieszczą się one w zakresie art. 22 § 1 Kodeksu Pracy, który brzmi: „Przez nawiązanie stosunku pracy pracownik zobowiązuje się do wykonywania pracy określonego rodzaju na rzecz pracodawcy i pod jego kierownictwem oraz w miejscu i czasie wyznaczonym przez pracodawcę, a pracodawca – do zatrudniania pracownika za wynagrodzeniem”. 5. Sposób dokumentowania zatrudnienia osób, uprawnienia Zamawiającego w zakresie kontroli spełnienia przez Wykonawcę ww. wymagań oraz sankcji z tytułu niespełnienia tych wymagań określono w załącznikach nr 4.1. – 4.6. do SIWZ Wzorze umowy.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 63511000-4
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: Wykonawca winien posiadać wpis do rejestru organizatorów i pośredników turystycznych, prowadzonego przez marszałka województwa
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1 Na ofertę składają się następujące dokumenty: 1.1. Formularz oferty przygotowany zgodnie ze wzorem stanowiącym załącznik nr 1 do SIWZ; 1.2. oświadczenie dotyczące spełnienia warunków udziału w postępowaniu, sporządzone zgodnie ze wzorem stanowiącym załącznik nr 2 do SIWZ 1.3. oświadczenie dotyczące przesłanek wykluczenia z postępowania, sporządzone zgodnie ze wzorem stanowiącym załącznik nr 3 do SIWZ; 1.4. w przypadku działania Wykonawcy przez pełnomocnika, należy dołączyć do oferty pełnomocnictwo w oryginale lub jego kopię poświadczoną notarialnie; 1.5. pełnomocnictwo do reprezentowania Wykonawców wspólnie ubiegających się o realizację zamówienia, zgodnie z pkt. 12.2. SIWZ, jeżeli dotyczy. 2. Wykonawca, w terminie 3 dni od zamieszczenia na stronie internetowej informacji dotyczących kwoty, jaką zamierza przeznaczyć na sfinansowanie zamówienia, firm oraz adresów Wykonawców, którzy złożyli oferty w terminie, ceny, terminu wykonania zamówienia, okresu gwarancji i warunków płatności zawartych w ofertach, przekazuje Zamawiającemu oświadczenie o przynależności lub braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej, o której mowa w art. 24 ust. 1 pkt. 23 ustawy PZP. Wraz ze złożeniem oświadczenia, Wykonawca może przedstawić dowody, że powiązania z innym Wykonawcą nie prowadzą do zakłócenia konkurencji w postępowaniu o udzielenie zamówienia. Wzór oświadczenia o przynależności lub braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej, o której mowa w art. 24 ust. 1 pkt. 23 ustawy PZP stanowi załącznik nr 6 do SIWZ.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach