Przetargi.pl
Usługa kompleksowej organizacji dwóch krajowych wyjazdów studyjnych

POMORSKI OŚRODEK DORADZTWA ROLNICZEGO W LUBANIU ogłasza przetarg

  • Adres: 83-422 Lubań, ul. Tadeusza Maderskiego 3
  • Województwo: pomorskie
  • Telefon/fax: tel.
  • Data zamieszczenia: 2024-04-05
  • Zamieszczanie ogłoszenia: nieobowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: POMORSKI OŚRODEK DORADZTWA ROLNICZEGO W LUBANIU
    ul. Tadeusza Maderskiego 3
    83-422 Lubań, woj. pomorskie
    REGON: 003003186
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.podr.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Ośrodek Doradztwa Rolniczego

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Usługa kompleksowej organizacji dwóch krajowych wyjazdów studyjnych
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: usługi
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Część 1 – wyjazd studyjny pn. „Dobre praktyki na rzecz zwiększenia bioróżnorodności z elementami ekologii, agroleśnictwa i rolnictwa regeneratywnego”, realizowany w ramach operacji własnej współfinansowanej ze środków Unii Europejskiej, w ramach Planu Operacyjnego KSOW na lata 2024-2025 w zakresie Sieci na Rzecz Innowacji w Rolnictwie i na Obszarach Wiejskich. Przedmiotem zamówienia jest kompleksowa usługa organizacji 4-dniowego wyjazdu studyjnego dla 30 osób, w tym transport (wraz z wszelkimi opłatami drogowymi), 3 noclegi, wyżywienie podczas wyjazdu, opłaty związane z przeprowadzeniem warsztatów, wykładów i udostępnieniem sali (również wyposażenia sali), ubezpieczenie uczestników. Szczegółowy opis oraz sposób realizacji zamówienia zawiera Opis Przedmiotu Zamówienia (OPZ), stanowiący dla części 1 zamówienia - Załącznik nr 1 do SWZ,Część 2 - kompleksowe zorganizowanie wyjazdu studyjnego w ramach operacji własnej pn.: „Rasy zachowawcze i ich potencjał w rozwoju obszarów wiejskich”realizowanego w ramach Planu Operacyjnego na lata 2024-2025 w zakresie Sieci na rzecz Innowacji w Rolnictwie i na Obszarach Wiejskich, współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej w ramach Planu Działania Krajowej Sieci Obszarów Wiejskich na lata 2014-2020. Przedmiotem zamówienia jest kompleksowa organizacja 3-dniowego wyjazdu studyjnego dla 30 uczestników, w tym transport (wraz z wszelkimi opłatami drogowymi), opieka pilota/koordynatora wyjazdu, nocleg, wyżywienie podczas wyjazdu, opłaty związane z przeprowadzeniem wizyty i wykładów, ubezpieczenie uczestników. Szczegółowy opis oraz sposób realizacji zamówienia zawiera Opis Przedmiotu Zamówienia (OPZ), stanowiący dla części 2 zamówienia - Załącznik nr 2 do SWZ.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 63511000-4
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy spełniają warunki dotyczące:1) zdolności do występowania w obrocie gospodarczym:Zamawiający nie stawia warunku w powyższym zakresie.2) uprawnień do prowadzenia określonej działalności gospodarczej lub zawodowej, o ile wynika to z odrębnych przepisów:Wykonawca zobowiązany jest posiadać uprawnienia do wykonywania określonej działalności. Wykonawca musi spełniać warunek dotyczący uprawnień wymaganych prawnie do świadczenia usług turystycznych, w szczególności musi być organizatorem turystyki w rozumieniu art. 4 pkt. 8 Ustawy z dnia 24 listopada 2017 r. o imprezach turystycznych i powiązanych usługach turystycznych (t.j. Dz. U. z 2022 r. poz. 511). i spełniać wszelkie warunki do świadczenia usług turystycznych, wynikające z ww. ustawy, w tym między innymi:• zapewnia podróżnym na wypadek swojej niewypłacalności:a. pokrycie kosztów kontynuacji imprezy turystycznej, obejmujących w szczególności koszty transportu i zakwaterowania, w tym także w uzasadnionej wysokości koszty poniesione przez podróżnych, w przypadku gdy organizator turystyki lub przedsiębiorca ułatwiający nabywanie powiązanych usług turystycznych, wbrew obowiązkowi, nie zapewnia tej kontynuacji lub tego powrotu;b. zwrot wpłat wniesionych tytułem zapłaty za imprezę turystyczną lub każdą opłaconą usługę przedsiębiorcy ułatwiającemu nabywanie powiązanych usług turystycznych, w przypadku gdy z przyczyn dotyczących organizatora turystyki lub przedsiębiorcy ułatwiającego nabywanie powiązanych usług turystycznych lub osób, które działają w ich imieniu, impreza turystyczna lub którakolwiek opłacona usługa przedsiębiorcy ułatwiającemu nabywanie powiązanych usług turystycznych nie została lub nie zostanie zrealizowana;c. zwrot części wpłat wniesionych tytułem zapłaty za imprezę turystyczną odpowiadającą części imprezy turystycznej lub za każdą usługę opłaconą przedsiębiorcy ułatwiającemu nabywanie powiązanych usług turystycznych odpowiadającą części usługi, która nie została lub nie zostanie zrealizowana z przyczyn dotyczących organizatora turystyki lub przedsiębiorcy ułatwiającego nabywanie powiązanych usług turystycznych, lub osób, które działają w ich imieniu;• realizuje wobec podróżnych obowiązki informacyjne.3) sytuacji ekonomicznej lub finansowej:4) zdolności technicznej lub zawodowej:Zamawiający uzna spełnienie warunku, jeżeli Wykonawca wykaże się doświadczeniem w wykonaniu (lub wykonywaniu w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych) w okresie ostatnich 3 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie, co najmniej trzech usług – wyjazdów studyjnych obejmujących zapewnienie noclegów, wyżywienia, transportu oraz wizyt studyjnych dla grupy co najmniej 30 osób. Za „wyjazd studyjny” rozumie się wyjazd specjalistyczny na zamówienie, o charakterze szkoleniowym, w celu realizacji tematu branżowego, naukowego, realizowanego poprzez wizyty studyjne w obiektach, instytucjach oraz innych zakładach, których działalność związana jest z tym tematem.
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Tak

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.5. Termin związania ofertą: 2024-04-15

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach