Gmina Pakość ogłasza przetarg
- Adres: 88-170 Pakość, ul. Rynek 4
- Województwo: kujawsko-pomorskie
- Telefon/fax: tel. 052 5666073 (74), 5666089 , fax. 052 5666075
- Data zamieszczenia: 2014-09-30
- Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe
Sekcja I - Zamawiający
- I.1. Nazwa i adres: Gmina Pakość
ul. Rynek 4 4
88-170 Pakość, woj. kujawsko-pomorskie
tel. 052 5666073 (74), 5666089, fax. 052 5666075
REGON: 09235078300000 - I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja samorządowa
Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu
- II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
- II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
Uzupełnienie sieci kanalizacji sanitarnej i deszczowej w m. Rybitwy wraz z budową nawierzchni - II.1.2. Rodzaj zamówienia: roboty budowlane
- II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
Przedmiotem inwestycji jest budowa sieci kanalizacji sanitarnej i deszczowej w miejscowości Rybitwy wraz z budową nawierzchni, na którą zostało wydane pozwolenie na budowę- decyzja Starosty Inowrocławskiego 53/2014 z dnia 12 września 2014 r. nr AB.6740.7.53.2014. Projektowana sieć kanalizacji deszczowej zostanie włączona do istniejącej sieci kanalizacji deszczowej. Dodatkowo zaprojektowano wykonanie nawierzchni dróg wewnętrznych. Z projektowanych dróg dojazdowych woda deszczowa zostanie odprowadzona za pomocą wpustów deszczowych. Projektowana sieć kanalizacji sanitarnej zostanie włączona do istniejącej sieci kanalizacji sanitarnej. Kanalizacja deszczowa- podstawowe dane: - kanały deszczowe PVC klasy S (8,0 kN/m?) ? 315mm- 128 m - kanały deszczowe PVC klasy S (8,0 kN/m?) ? 160mm- 72,5 m - studnie żelbetonowe ? 1200mm- 3 szt. - wpusty uliczne ściekowe z osadnikiem ? 500mm- 8 szt. Kanalizacja sanitarna- podstawowe dane: - kanały sanitarne PVC klasy S (8,0 kN/m?) ? 200mm- 346,5 m - kanały sanitarne PVC klasy S (8,0 kN/m?) ? 160mm- 196,5 m - rura ? 63mm PEHD SDR13,6 PN10- 18,0 m - studnie rewizyjne żelbetonowe Dn 1200- 16 szt. - studnie inspekcyjne PP Dn 425- 8 szt. Drogi- podstawowe dane: - drogi o nawierzchni bitumicznej- 1368,95 m? - drogi o nawierzchni z kostki betonowej- 310,96 m? - zjazdy bramkowe z kostki betonowej- 102,9 m? - dojścia do furtek z kostki betonowej- 6,19 m? Wykonawca ponosi koszty i ryzyko wykonania odwodnienia terenu w trakcie budowy. Do zadań Wykonawcy należeć będzie powiadomienie zarządcy drogi o rozpoczęciu prac i terminach zajęcia pasa drogowego. Wykonawca jest zobowiązany do przeprowadzenia wizji, w celu sprawdzenia zakresu planowanego zadania. 2.2. Istniejący stan zagospodarowania terenu Na przedmiotowym obszarze istnieje sieć kanalizacji sanitarnej i deszczowej, ponadto istnieje sieć elektryczna, telekomunikacyjna i gazowa. 2.3. Zakres robót Zakres robót zgodny z dokumentacją projektową oraz specyfikacją techniczną wykonania i odbioru robót. 2.4. Termin wykonania robót Zakończenie zadania do dnia 31 grudnia 2014r. 2.5. Inwentaryzacja powykonawcza Zamawiający wymaga sporządzenia inwentaryzacji powykonawczej przez Wykonawcę. 2.6. Gwarancja i rękojmia za wady Wymagany okres rękojmi za wady i gwarancji na wykonane roboty (materiały i robociznę) wynosi 36 miesięcy od dnia odebrania przez Zamawiającego robót budowlanych i podpisania (bez uwag) protokołu końcowego. 2.7. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia został określony w załącznikach do SIWZ: - projekt budowlany - przedmiary - specyfikacja techniczna wykonania i odbioru robót budowlanych - decyzje, dokumenty formalno- prawne, postanowienia UWAGA: powołane wyżej przedmiary mają charakter pomocniczy. Zadanie należy wykonać w oparciu o dokumentację budowlaną, szczegółową specyfikację techniczną oraz pozwolenie na budowę. - II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 453300009
- II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
- II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
- II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie
Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym
- III.1. Warunki dotyczące zamówienia
- Informacja na temat wadium: 1. Zamawiający wymaga zabezpieczenia oferty wadium. 2. Wykonawca przed upływem terminu składania ofert zobowiązany jest wnieść wadium w wysokości 20.000,00 zł (słownie: dwadzieścia tysięcy 00/100 złotych). 3. Wykonawca może wnieść wadium w jednej lub kilku formach przewidzianych w art. 45 ust. 6 ustawy, tj.: 1) pieniądzu, 2) poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo- kredytowej, z tym że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym, 3) gwarancjach bankowych, 4) gwarancjach ubezpieczeniowych, 5) poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6 b ust. 5 pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (Dz.U. z 2007r. Nr 42, poz. 275 ze zm.). 4. Wykonawca zobowiązany jest wnieść wadium przed upływem terminu składania ofert. 5. Wadium w pieniądzu należy wnieść przelewem na konto Zamawiającego: Bank Spółdzielczy w Pakości 72 8170 1034 0050 0207 2000 0070 6. W przypadku wadium wnoszonego w pieniądzu, jako termin wniesienia wadium przyjęty zostaje termin uznania kwoty na rachunku Zamawiającego. 7. W przypadku wniesienia wadium w formie innej niż pieniądz- oryginał dokumentu potwierdzającego wniesienie wadium należy załączyć do oferty. 8. Niewniesienie wadium w terminie lub w sposób określony w SIWZ spowoduje wykluczenie Wykonawcy na podstawie art. 24 ust. 2 pkt 2 ustawy Pzp.
Sekcja IV - Procedura przetargowa
- IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
- IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
- IV.3. Informacje administracyjne
- IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.bip.pakosc.pl
- IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)
Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną
Podobne ogłoszenia o przetargach
- Poprawa efektywności energetycznej budynku Żnińskiego Domu kultury wraz z częścią mieszkalną przy ul. Pocztowej 15
Dodano: 2016-07-14 - Przebudowa wewnętrznej instalacji wodno-kanalizacyjnej oraz wykonanie instalacji centralnego ogrzewania wraz z ciepłą wodą użytkową i cyrkulacją w budynku położonym we Włocławku przy ul. Cyganka 24
Dodano: 2016-07-01 - Budowa wewnętrznej instalacji centralnego ogrzewania i ciepłej wody użytkowej wraz z cyrkulacją w budynku mieszkalnym wielorodzinnym położonym we Włocławku przy ul. Brzeskiej 17
Dodano: 2016-06-09 - Przebudowa sanitariatów w budynku A Urzędu Miasta Włocławek w ramach zadania pn.: Przebudowa budynków Urzędu Miasta
Dodano: 2016-03-23 - Prowadzenie biura centrum koordynacyjno-dyspozycyjnego, eksploatacja sieci wodociągowej i kanalizacyjnej oraz usuwanie awarii na sieci wodociągowej i kanalizacyjnej
Dodano: 2015-11-04 - Wykonanie pompowni dla zasilania instalacji hydrantowej w Inspektoracie ZUS przy ul. Solankowej 15 w Inowrocławiu
Dodano: 2015-10-27 - Prowadzenie biura centrum koordynacyjno-dyspozycyjnego, eksploatacja sieci wodociągowej i kanalizacyjnej oraz usuwanie awarii na sieci wodociągowej i kanalizacyjnej
Dodano: 2015-09-18 - Usuwanie awarii i wykonywanie robót remontowych
Dodano: 2015-08-05 - Eksploatacja sieci wodociągowej i kanalizacyjnej oraz usuwanie awarii na sieci wodociągowej i kanalizacyjnej
Dodano: 2015-07-24 - Modernizacja instalacji centralnego ogrzewania i kotłowni w Zespole Szkół Nr 4 w Nadrożu
Dodano: 2015-05-21