Przetargi.pl
Uzupełnianie znaków drogowych i naprawy bieżące dróg gminnych

Gmina Rudna ogłasza przetarg

  • Adres: 59-305 Rudna, Pl. Zwycięstwa
  • Województwo: dolnośląskie
  • Telefon/fax: tel. 076 7492100...134 , fax. 767 492 117
  • Data zamieszczenia: 2019-04-26
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Gmina Rudna
    Pl. Zwycięstwa 15
    59-305 Rudna, woj. dolnośląskie
    tel. 076 7492100...134, fax. 767 492 117
    REGON: 39064755800000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.bip.rudna.pl

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Uzupełnianie znaków drogowych i naprawy bieżące dróg gminnych
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia:
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    W ramach świadczenia usługi Wykonawca zobowiązany jest w szczególności do: 1.Uzupełniania i montowania znaków drogowych i urządzeń bezpieczeństwa ruchu drogowego w tym luster, progów zwalniających. Wymianę zniszczonych znaków drogowych i urządzeń bezpieczeństwa ruchu drogowego. Montowane i uzupełniane znaki oraz urządzenia bezpieczeństwa ruchu drogowego muszą spełniać warunki techniczne określone w Rozporządzeniu Ministra Infrastruktury z dnia 3 lipca 2003 r. w sprawie szczegółowych warunków technicznych dla znaków i sygnałów drogowych oraz urządzeń bezpieczeństwa ruchu drogowego i warunków ich umieszczania na drogach (Dz. U. Nr 220, poz. 2181 ze zm.) znaki drogowe muszą być wykonane z blachy ocynkowanej, od 1,25 mm do 1,5 mm grubości, profil podwójnie gięty, folia odblaskowa 3M. 2. Wymiany uszkodzonych barier stalowych drogowych energochłonnych z prowadnicą typu B - SP 05, wszystkie elementy powinny posiadać aprobatę techniczną IBDiM. 3. Bieżącej naprawie dróg i chodników - uzupełnianie ubytków powstałych w nawierzchni dróg i chodników, w następujących technologiach: a) asfaltowej, b) kostki typu „POLBRUK”, PN:EN 1338:2005/AC: 2007 c) klińca otaczanego, d) tłucznia kamiennego, e) kostki granitowej, PN:EN 1342:2013 f) kamienia polnego – otoczaki, g) płyty ażurowej, PN:EN 1339:2005/AC: 2007 h) krawężnika betonowego, PN:EN 1338:2004/AC: 2007, kamiennego, i) obrzeża betonowego, PN:EN 1338:2004/AC: 2007. 4. Wymianie uszkodzonego odwodnienia liniowego typu acodren klasy A, B, C, D w/g norm 124:2000 i DIN 19580. 5. Wymianie korytek ściekowych betonowych o wymiarach (50 x 60 x15) , PN:EN 1340:2005/AC: 2007. 6. Wymiana wpustów ulicznych D – 400, PN EN 124-2. 7. Dylatację w nawierzchni asfaltowej należy wykonać - asfaltową masą zalewową do szczelin i dylatacji, stosowaną na gorąco zgodnie z normą DIN EN 14188-1, Typ N2. Zadania zlecone będą każdorazowo odrębnym pismem po wystąpieniu potrzeby wykonania ww. zadań. Wykonawca dokona przeglądów dróg i chodników gminnych w okresie wiosennym i jesiennym przy udziale przedstawiciela Gminy Rudna i sporządzi protokół typowania.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 34922100-7
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: Zamawiający żąda wniesienia wadium w wysokości: - 4 000,00 zł ( słownie: cztery tysiące złotych) z podaniem tytułu: Wadium na: „Uzupełnianie znaków drogowych i naprawy bieżące dróg gminnych ”. Termin wniesienia wadium upływa w dniu 06.05.2019 roku o godz. 10:00
  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: Zamawiający nie stawia warunku w tym zakresie.
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Wykonawca powołujący się przy wykazywaniu spełniania warunków udziału w postępowaniu na zasoby innych podmiotów, które będą brały udział w realizacji części zamówienia na zasadach określonych w art 22a Pzp, zamieszcza informację o tych podmiotach w oświadczeniu - zał. Nr 6 do SIWZ. Formularz oferty - wzór stanowi zał. nr 1 do SIWZ. Pełnomocnictwo do podpisania oferty. Pełnomocnictwo należy złożyć w oryginale lub notarialnie poświadczonej kopii. Wykonawca, w terminie 3 dni od dnia zamieszczenia informacji z otwarcia ofert na stronie internetowej zamawiającego, przekazuje oświadczenie o przynależności lub braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej, o której mowa w art. 24 ust. 1 pkt 23 ustawy Pzp- wzór stanowi zał. nr 4 do SIWZ. Wraz ze złożeniem oświadczenia, wykonawca może przedstawić dowody, że powiązania z innym wykonawcą nie prowadzą do zakłócenia konkurencji w postępowaniu o udzielenie zamówienia. Zamawiający dopuszcza złożenie wraz z ofertą oświadczenia Wykonawcy o braku przynależności do grupy kapitałowej, w przypadku gdy wykonawca nie należy do żadnej grupy kapitałowej zaleca się skorzystanie z druku oświadczenia stanowiącego załącznik nr 4 do SIWZ.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach