Przetargi.pl
Remont i wykonanie oznakowania poziomego cienkowarstwowego i grubowarstwowego na drogach powiatowych i wojewódzkich dla Zarządu Dróg Powiatowych w Oleśnicy

Zarząd Dróg Powiatowych w Oleśnicy ogłasza przetarg

  • Adres: 56-400 Oleśnica, ul. Wojska Polskiego
  • Województwo: dolnośląskie
  • Telefon/fax: tel. 071 3981667, 3993244
  • Data zamieszczenia: 2020-06-18
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Zarząd Dróg Powiatowych w Oleśnicy
    ul. Wojska Polskiego
    56-400 Oleśnica, woj. dolnośląskie
    tel. 071 3981667, 3993244
    REGON: 93196321000000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: http://bip.zdp-olesnica.pl

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Remont i wykonanie oznakowania poziomego cienkowarstwowego i grubowarstwowego na drogach powiatowych i wojewódzkich dla Zarządu Dróg Powiatowych w Oleśnicy
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia:
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    1. Przedmiot zamówienia obejmuje: Przedmiotem zamówienia są roboty budowlane polegające na remoncie i wykonaniu oznakowania po-ziomego cienkowarstwowego i grubowarstwowego na drogach powiatowych i wojewódzkich dla Zarządu Dróg Powiatowych w Oleśnicy 2.1 Przewidywany zakres robót: Zakres przedmiotu zamówienia do wykonania obejmuje remont i wykonanie oznakowania poziomego cienkowarstwowego i grubowarstwowego na drogach powiatowych i wojewódzkich dla Zarządu Dróg Powiatowych w Oleśnicy w przewidywanym zakresie i ilości: 1) Remont i wykonanie oznakowania poziomego cienkowarstwowego na drogach powiatowych teren Obwodów Drogowych w Oleśnicy i Sycowa oraz drogi wojewódzkie nr 340, 451, 396, 448, 449, 368, 373 - Szacunkowa ilość: do ok. 38 000 m2 (drogi powiatowe ok. 19 000 m2 w tym remont ok. 14 000m2, wykonanie nowego 5000m2; drogi wojewódzkie ok. 19 000 m2 w tym remont 19 000m2). 2) Remont i wykonanie oznakowania poziomego cienkowarstwowego kolorowego (kolor czerwony) na drogach powiatowych i wojewódzkich teren Obwodów Drogowych w Oleśnicy i Sycowa - Szacunkowa ilość: do ok. 1000 m2 (drogi powiatowe ok. 950 m2- w tym remont 500m2, wykonanie nowego 450 m2; drogi wojewódzkie ok. 50 m2- remont). 3) Remont oznakowania poziomego cienkowarstwowego kolorowego (kolor niebieski) na drogach powiatowych teren Obwodów Drogowych w Oleśnicy i Sycowa - Szacunkowa ilość: do ok. 600 m2 4) Wykonanie oznakowania poziomego – piktogramy grubowarstwowe, kolorowe, symbol A-7 (o wymiarach: szerokość – 1,4 m, wysokość – 2,5 m)na drogach powiatowych teren Obwodów Drogowych w Oleśnicy i Sycowa - Szacunkowa ilość: Do 4 szt; 5) Wykonanie oznakowania poziomego – piktogramy grubowarstwowe, kolorowe, symbol A-17 (o wymiarach: szerokość – 1,4 m, wysokość – 2,5 m)na drogach powiatowych teren Obwodów Drogowych w Oleśnicy i Sycowa - Szacunkowa ilość: Do 16 szt; 6) Wykonanie oznakowania poziomego – piktogramy grubowarstwowe, kolorowe, symbol B-20 (o wymiarach: szerokość – 1,4 m, wysokość – 2,5 m)na drogach powiatowych teren Obwodów Drogowych w Oleśnicy i Sycowa- Szacunkowa ilość: Do 6 szt. 7) Wykonanie usunięcia – frezowania istniejącego oznakowania poziomego cienkowarstwowego - Szacunkowa ilość: Do 500 m2; 8) Wykonanie przedznakowania – przed wyniesieniem nowego oznakowania poziomego zgodnie z zatwierdzonym projektem organizacji ruchu- Szacunkowa ilość: Do 15000 mb 2.2 Ilość poszczególnych prac i oznakowania podane w ust. 2.1 pkt 1)-8) oraz w formularzu ofertowym są ilościami prognozowanymi. Ostateczna ilość robót będzie wynikała z faktycznych potrzeb Zamawiającego.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 34922100-7
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: Każda oferta musi być zabezpieczona wadium. Wykonawca przystępujący do przetargu zobowiązany jest wnieść wadium w wysokości 7000,00 zł (słownie: siedem tysiący złotych). 2. Wadium może być wniesione w następujących formach: 1) w pieniądzu; 2) poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej, z tym że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym; 3) gwarancjach bankowych; 4) gwarancjach ubezpieczeniowych; 5) poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (t.j. Dz. U. z 2018 r. poz. 110 ze zm.) 3. Wadium wnosi się przed upływem terminu składania ofert. 4. Wadium należy wnieść przed upływem terminu składania ofert, przy czym wniesienie wadium w pieniądzu za pomocą przelewu bankowego Zamawiający będzie uważał za skuteczne tylko wówczas, gdy bank prowadzący rachunek potwierdzi, że otrzymał przelew przed upływem terminu składania ofert. 5. W przypadku składania przez Wykonawcę wadium w formie gwarancji lub poręczeń, powinny być one załączone do oferty w oryginale, bezwarunkowe, nieodwołalne i płatne na pierwsze pisemne żądanie Zamawiającego, wykonalne na terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, sporządzone zgodnie z obowiązującym prawem. Zaleca się zamieścić dokument wadialny w taki sposób, aby jego zwrot przez Zamawiającego nie naruszył integralności oferty wraz z załącznikami (np. umieszczony w koszulce, co pozwoli na swobodne oddzielenie wadium od reszty dokumentów). 6. Wadium wnoszone w pieniądzu wpłaca się przelewem na rachunek bankowy tj.: Bank Spółdzielczy w Oleśnicy, Nr rachunku: 81 9584 0008 2001 0011 4723 0005 tytułem: Remont i wykonanie oznakowania poziomego cienkowarstwowego i grubowarstwowego na drogach powiatowych i wojewódzkich dla Zarządu Dróg Powiatowych w Oleśnicy”. tak aby na dzień i godzinę wyznaczoną na składanie ofert, znajdowało się na rachunku bankowym Za-mawiającego. Dowód, potwierdzający wniesienie wadium w pieniądzu, zaleca się załączyć do oferty. Ze względu na ryzyko związane z czasem trwania okresu rozliczeń międzybankowych Zamawiający zaleca dokonanie przelewu ze stosownym wyprzedzeniem. Wadium wniesione w pieniądzu Zamawiający przechowuje na rachunku bankowym. 7. Utratę wadium określa art. 46 ust. 4a i 5 ustawy Pzp.
  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: Zamawiający nie wyznacza warunku w tym zakresie
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1. Treść oferty stanowi wypełniony Formularz ofertowy zawierający kosztorys cenowy, które wymagają formy pisemnej (tj. opatrzonej własnoręcznym podpisem osoby upoważnionej do reprezentowania Wykonawcy). 2. Wraz z ofertą muszą być złożone: 1)oświadczenie wymagane postanowieniami Rozdz. VI ust. 1 SIWZ (Załącznik nr 2 do SIWZ), 2) zobowiązanie wymagane postanowieniami Rozdz. VII ust. 2 SIWZ w celu potwierdzenia spełnienia warunków udziału w postępowaniu, w przypadku gdy Wykonawca polega na zasobach innych podmiotów (Załącznik nr 3 do SIWZ), 3) pełnomocnictwo do reprezentowania wszystkich Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia, ewentualnie umowa o współdziałaniu, z której będzie wynikać przedmiotowe pełnomocnic-two. Pełnomocnik może być ustanowiony do reprezentowania Wykonawców w postępowaniu albo do reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy. Pełnomocnictwo winno być załączone w formie oryginału lub notarialnie poświadczonej kopii. – jeżeli dotyczy; (art. 99 § 1 Kodeksu cywilnego), 4) dokumenty, z których wynika prawo do podpisania oferty względnie do podpisania innych dokumen-tów składanych wraz z ofertą: pełnomocnictwo (oryginał lub kopia potwierdzona notarialnie, winno być złożone wraz z ofertą) lub inne dokumenty chyba, że Zamawiający może je uzyskać w szczególności za pomocą bezpłatnych i ogólnodostępnych baz danych, w szczególności rejestrów publicznych w rozumie-niu ustawy z dnia 17 lutego 2005 roku o informatyzacji działalności podmiotów realizujących zadania pu-bliczne (Dz.U. 2014r, poz. 1114 oraz z 2016r, poz. 352), a Wykonawca wskazał to wraz ze złożeniem oferty. 5) dowód wpłaty wadium (w przypadku wpłaty pieniężnej zaleca się załączenie potwierdzenia wpłaty – dokumentu potwierdzającego wpłatę przelewem środków finansowych na rachunek Zamawiającego, w przypadku pozostałych form wniesienia wadium, np. gwarancji bankowej czy ubezpieczeniowej – kopię dokumentu; sposób i zasady wniesienia wadium określone zostały w Rozdz. XIII SIWZ).

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.5. Termin związania ofertą:

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach