Przetargi.pl
Uzbrojenie ul. Jaśminowej i Ogrodowej I etap - budowa sieci kanalizacji sanitarnej, deszczowej i wodociągowej w Miastku, pow. bytowski, woj. pomorskie.

Gmina Miastko ogłasza przetarg

  • Adres: 77-200 Miastko, ul. Grunwaldzka 1
  • Województwo: pomorskie
  • Telefon/fax: tel. 059 8572081 , fax. 059 8572368
  • Data zamieszczenia: 2009-06-19
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Gmina Miastko
    ul. Grunwaldzka 1 1
    77-200 Miastko, woj. pomorskie
    tel. 059 8572081, fax. 059 8572368
    REGON: 00052635700000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.miastko.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja samorządowa

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Uzbrojenie ul. Jaśminowej i Ogrodowej I etap - budowa sieci kanalizacji sanitarnej, deszczowej i wodociągowej w Miastku, pow. bytowski, woj. pomorskie.
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: roboty budowlane
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    1.Budowa kanalizacji sanitarnej: 1) rurociągi grawitacyjne: a) z rur PCV ? 200mm o łącznej długości L = 849,00m, a) z rur PCV ? 160mm o łącznej długości L= 360,50m, wraz wraz ze studniami PCV ?400-425 24szt, ?600 42szt; 2) rurociąg tłoczny z rur polietylenowych PE80 ? 90 o długości L=529,00m; 3) Przepompownia ścieków P1 - wraz z zasileniem energet. i komorą zasuw - 1 kpl, 2. Budowa kanalizacji deszczowej: 1) rurociąg grawitacyjny z rur PCV ? 250mm o łącznej długości L= 440,50m, 2) rurociąg grawitacyjny z rur PCV ? 315mm o łącznej długości L= 52,0m 3) uzbrojenie i urządzenia: a) wpusty deszczowe - 4 kpl; b) wylot WYL-2 1 kpl wraz z renowacją rowu mel. L= 100,00m; c) osadnik piasku OS-2, ? 2000mm, V=3m3 - 1 kpl; d) separator bet. SL-2 15/150 1 kpl; e)studnie: żelbet. ? 1200mm - 4szt; PP ? 600mm - 19 szt. 3.Budowa wodociągu: 1) rurociąg z rur PE ? 250 o długości L = 424,00m, 2) rurociąg z rur PE ? 110 o długości L = 35,50m, 3) rurociąg z rur PE ? 90 o długości L = 449,50m, 4) rurociąg z rur PE ? 63 o długości L = 79,00 m; 5) rurociąg z rur PE ? 32 (przyłącza) L = 108,00 m; wraz z armaturą odcinającą i hydrantami, zgodnie z dokumentacją projektową i specyfikacjami technicznymi wykonania i odbioru robót
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 452313008
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: Na podstawie art. 45 ust. 2 Pzp Zamawiający żąda od Wykonawców ubiegających się o udzielenie zamówienia wniesienia wadium w kwocie 20.000,00 PLN (słownie: dwadzieścia tysięcy złotych 00/100). Wykonawca ubiegający się o udzielenie zamówienia zobowiązany jest do wniesienia wadium przed upływem terminu składania ofert tj. do dnia 10 lipca 2009r. do godz. 12:00. Wadium może być wnoszone w jednej lub kilku następujących formach: 1) w pieniądzu; 2) poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej, z tym że poręczenie kasy musi być poręczeniem pieniężnym. 3) gwarancjach bankowych; 4) gwarancjach ubezpieczeniowych; 5)poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (Dz. U. Nr 109, poz. 1158, z późn. zm.). Wadium wnoszone w pieniądzu musi być wpłacone przelewem na rachunek bankowy Zamawiającego - PKO BP O/Miastko, nr 97 1020 4708 0000 7102 0004 4362. Wniesione w ten sposób wadium będzie skuteczne jeżeli w podanym terminie tj. do dnia 10 lipca 2009r. do godz. 12:00 znajdzie się na rachunku bankowym Zamawiającego. W przeciwnym przypadku wykonawca zostanie wykluczony z postępowania. Dlatego też należy dochować należytej staranności aby nie dopuścić do uchybienia wskazanego terminu. Uwaga: Niedopuszczalna jest forma gotówkowej wpłaty w kasie Urzędu Miejskiego w Miastku. Z treści dokumentu odnoszącego się do form wniesienia wadium wskazanych w pkt 2-5 winno wynikać bezwarunkowe, na każde pisemne żądanie zgłoszone przez zamawiającego w okresie związania ofertą, zobowiązanie Gwaranta/Poręczyciela do wypłaty zamawiającemu pełnej kwoty wadium w okolicznościach określonych w art. 46 ust. 4a i ust. 5 Pzp.
  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: III.2).1. O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy wykażą, że spełniają następujące warunki wywodzące się z art. 22 ust.1 ustawy z dnia 29 stycznia 2004r. Prawo zamówień publicznych ( t.j. Dz. U. z 2007r., Nr 223, poz. 1655 z poźn. zm.) określone w Specyfikacji Istotnych Warunków Zamówienia tj.: 1. posiadają uprawnienia do wykonywania działalności gospodarczej w zakresie upoważniającym wykonawcę do ubiegania się o udzielenie i realizację zamówienia będącego przedmiotem niniejszego postępowania; 2. posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie do wykonania zamówienia tj.: w okresie ostatnich pięciu lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie wykonali (zakończyli) jako Wykonawca lub Podwykonawca co najmniej po jednej robocie budowlanej (w ramach jednorazowo udzielonego zamówienia lub dwóch odrębnych) odpowiadającej swym rodzajem niniejszemu zamówieniu tj. polegających na budowie, przebudowie, remoncie: 1) sieci kanalizacji sanitarnej lub deszczowej o wartości nie mniejszej niż 250.000,00 PLN netto (słownie dwieście pięćdziesiąt tysięcy złotych), oraz, 2)sieci wodociągowej o wartości nie mniejszej niż 150.000,00 PLN netto (słownie sto pięćdziesiąt tysięcy złotych) 3. dysponują potencjałem technicznym niezbędnymi do wykonania zamówienia lub przedstawią pisemne zobowiązanie innych podmiotów o jego udostępnieniu - wymagania minimalne: 1) koparki o poj. łyżki min. 0,25 m3 - 3 szt., 2) koparko-spycharki - 2 szt, 3) środkami transportowymi (samochody ciężarowe o ład. min. 6 ton ) - 2 szt.; 4. dysponują osobami zdolnymi do wykonania zamówienia, w tym co najmniej osobą przewidzianą do pełnienia funkcji kierownika budowy, w zakresie budowy kanalizacji sanitarnej, deszczowej i sieci wodociagowych, która posiada odpowiednie dla tego zadania uprawnienia budowlane o specjalności sanitarnej, będącą członkiem Okręgowej Izby Inżynierów Budownictwa zgodnie z ustawą z dnia 15 grudnia 2000r. o samorządach zawodowych architektów, inżynierów budownictwa oraz urbanistów, lub przedstawią pisemne zobowiązanie innych podmiotów o ich udostępnieniu; 5. znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia tj.: 1) posiadają dostęp lub dysponują środkami finansowymi w kwocie nie mniejszej niż 350,00 tys. PLN (słownie: trzysta pięćdziesiąt tysięcy złotych); 2) są ubezpieczeni od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności na kwotę nie mniejszą niż 100,00 tys. PLN (słownie: sto tysięcy złotych) na czas wykonania zamówienia; 6. nie podlegają wykluczeniu z ubiegania się o zamówienie publiczne na podstawie art. 24 ust. 1 i 2 Pzp.; 7. zgodnie z art. 44 Pzp złożą oświadczenie o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu i żądane dokumenty potwierdzające spełnianie tych warunków. III.2).2. Wykonawcy wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia na podstawie art. 23 ustawy Pzp warunki udziału w postępowaniu muszą spełniać w sposób następujący:określone w poz. III.2).1. pkt 1.; 2.; 3.; 4.; 5.; 7. muszą być spełnione łącznie, a w pkt 6. siwz muszą być spełnione przez każdego z wykonawców oddzielnie. III.2).3. Opis sposobu dokonywania oceny spełniania warunków udziału w postępowaniu. Ocena spełniania przez Wykonawców w/w wymaganych warunków będzie dokonana zgodnie z formułą spełnia - nie spełnia w oparciu o informacje zawarte w wymaganych dokumentach lub oświadczeniach wyszczególnionych w siwz i załączonych do oferty. Z treści tych dokumentów lub oświadczeń musi jednoznacznie wynikać, że wymagane w warunki wykonawca spełnia, przy czym na podstawie art. 26 ust. 3 Pzp zamawiający wezwie wykonawców, którzy w określonym terminie nie złożyli wymaganych dokumentów lub oświadczeń (lub złożone zawierają błędy) czy też nie złożyli pełnomocnictw (lub złożone są wadliwe) do ich złożenia w wyznaczonym terminie, w przypadku braku odpowiedzi na wezwanie stosownie do przesłanek okreslonych w art. 46 ust. 4a Pzp zamawiający zatrzyma wadium wykonawcy wraz z odsetkami. Nie spełnienie chociażby jednego z wymaganych warunków oraz brak uzupełnienia dokumentów lub oświadczeń zgodnie z wezwaniem Zamawiającego spowoduje wykluczenie Wykonawcy z postępowania, a jego oferta zostanie uznana za odrzuconą. Zamawiający dokona wyboru najkorzystniejszej oferty spośród ofert ważnych i nie podlegających odrzuceniu.
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: W celu potwierdzenia spełnienia warunków udziału w postępowaniu Wykonawca zobowiązany jest dołączyć do oferty w formie oryginału lub kserokopii poświadczonej za zgodność z oryginałem przez wykonawcę następujące dokumenty lub oświadczenia: 1. aktualny odpis z właściwego rejestru lub zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, w zakresie objętym zamówieniem, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawionego nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert; 2. wykaz wykonanych robót budowlanych w okresie ostatnich pięciu lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, zawierający nie mniej niż po jednej robocie budowlanej (w ramach jednorazowo udzielonego zamówienia lub dwóch odrębnych) odpowiadającej swym rodzajem niniejszemu zamówieniu tj. polegającą na budowie, przebudowie, remoncie: 1) sieci kanalizacji sanitarnej lub deszczowej o wartości nie mniejszej niż 250.000,00 PLN netto (słownie dwieście pięćdziesiąt tysięcy złotych), oraz, 2) sieci wodociągowej o wartości nie mniejszej niż 150.000,00 PLN netto (słownie sto pięćdziesiąt tysięcy złotych); 3. dokumenty potwierdzające należyte wykonanie robót budowlanych zamieszczonych w wykazie, o którym mowa w poz. 2 wystawione przez zamawiających, u których wymienione roboty zostały wykonane, można przyjąć za nie np.: referencje, rekomendacje, listy polecające oraz inne dokumenty, z których treści jasno wynika, iż zamieszczone w wykazie roboty budowlane wykonano należycie. Z załączonych dokumentów potwierdzających należyte wykonanie, musi jednoznacznie wynikać, że odnoszą się do robót budowlanych wyszczególnionych w wykazie. Brak udokumentowania należytego wykonania wymienionych w wykazie robót budowlanych skutkować będzie nie spełnieniem warunku, a w konsekwencji wykluczeniem wykonawcy i odrzuceniem jego oferty; 4. wykaz potencjału technicznego niezbędnego do wykonania zamówienia (narzędzi i urządzeń) jakimi dysponuje wykonawca - w przypadku gdy Wykonawca wskaże w wykazie urządzenia, którymi będzie dysponował (jako udostępnione) musi dołączyć zobowiązanie innych podmiotów o ich udostępnieniu; 5. wykaz osób i podmiotów, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia zawierający co najmniej wskazanie osoby przewidzianej do pełnienia funkcji kierownika budowy - w przypadku gdy wykonawca wskaże w wykazie osoby, którymi będzie dysponował (jako udostępnione) musi dołączyć zobowiązanie innych podmiotów o ich udostępnieniu; 6. kserokopię uprawnień do wykonywania samodzielnej funkcji technicznej w budownictwie o specjalności sanitarnej w zakresie sieci wraz z zaświadczeniem potwierdzającym przynależność do Krajowej Izby Inżynierów Budownictwa ważne na dzień wyznaczony do składania ofert - osoby przewidzianej do pełnienia funkcji kierownika budowy; 7. informację banku lub spółdzielczej kasy oszczędnościowo - kredytowej, w którym Wykonawca posiada rachunek, potwierdzającej wysokość posiadanych środków finansowych lub zdolność kredytową Wykonawcy na kwotę nie mniejszą niż 350 tys. PLN wystawioną nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert; Uwaga: Zaświadczenie z banku pokazujące obroty na rachunku nie będzie uznane przez Zamawiającego za informację o posiadanym przez Wykonawcę środkach finansowych; 8. polisy lub innego dokumentu ubezpieczenia potwierdzającego, że Wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności gospodarczej na kwotę nie mniejszą niż 100,00 tys. PLN (słownie: sto tysięcy złotych); Uwaga: Polisa załączona do oferty powinna być aktualna (ważna) na dzień wyznaczony do składania ofert. W przypadku wygaśnięcia ważności polisy lub innego dokumentu po terminie wyznaczonym do składania lecz przed zawarciem umowy, Wykonawca, którego oferta zostanie uznana za najkorzystniejszą zobowiązany jest do przedłożenie nowej ważnej polisy lub innego dokumentu obejmującego cały okres realizacji zamówienia najpóźniej w dniu wyznaczonym na zawarcie umowy - przed jej podpisaniem. Nie przedłożenie w/w dokumentów w opisanych okolicznościach będzie traktowane przez Zamawiającego jako odstąpienie przez Wykonawcę od zawarcia umowy; 9. oświadczenie Wykonawcy o nie podleganiu wykluczeniu z postępowania na podstawie art. 24 ust.1 i ust. 2 Pzp - zaleca się sporządzenie zgodnie z załącznikiem nr 5 siwz (druk do wypełnienia lub wzorowania się), 10. oświadczenie Wykonawcy stosownie do art. 44 Pzp o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu wynikających z art. 22 ust. 1 Pzp. Informacja o pozostałych dokumentach, które Wykonawca zobowiązany jest załączyć do oferty: 1) dowód wniesienia wadium, jeżeli wniesiono w pieniądzu - do oferty zaleca się dołączyć dowód zrealizowania przelewu w formie oryginału lub kserokopii poświadczonej za zgodność z oryginałem przez Wykonawcę; jeżeli wniesiono w innej dopuszczalnej formie do oferty należy dołączyć oryginał właściwego dokumentu; 2) pełnomocnictwo osób/y uprawnionej do reprezentowania firmy, zgodnie z formą reprezentacji Wykonawcy określoną w rejestrze handlowym lub w innym dokumencie, właściwym dla formy organizacyjnej firmy Wykonawcy o ile nie wynika to z innych dokumentów załączonych do oferty; 3) dokument, w którym wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie zamówienia (np. na podstawie umowy konsorcjalnej, działalności prowadzonej w formie spółki cywilnej) ustanawiają pełnomocnika do reprezentowania ich w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego, z którego wynika, że zostało ono udzielone przez każdego z Nich (podpisany przez wszystkich wykonawców) - w formie oryginału, w przypadku wyboru oferty tych Wykonawców, Zamawiający przed zawarciem umowy ws. zamówienia publicznego będzie żądał umowę regulującą ich współpracę; 4). kosztorys ofertowy - w formie oryginału; 5) harmonogram rzeczowo-finansowy robót.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.bip.miastko.pl
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach