Przetargi.pl
Utylizacja płyt azbestowych z terenu gminy Bielsk w 2013 roku

Gmina Bielsk ogłasza przetarg

  • Adres: 09-230 Bielsk, Plac Wolności 3A
  • Województwo: mazowieckie
  • Telefon/fax: tel. 024 2615505 , fax. 024 2615189
  • Data zamieszczenia: 2013-06-06
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Gmina Bielsk
    Plac Wolności 3A 3A
    09-230 Bielsk, woj. mazowieckie
    tel. 024 2615505, fax. 024 2615189
    REGON: 00053358700000
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja samorządowa

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Utylizacja płyt azbestowych z terenu gminy Bielsk w 2013 roku
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: usługi
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    4. Przedmiotem zamówienia: 4.1. Zakres zamówienia obejmuje: a) demontaż pokrycia dachu z płyt zawierających azbest lub innych wyrobów zawierających azbest na budynkach mieszkalnych i gospodarczych znajdujących się na posesjach na terenie gminy Bielsk, b) załadunek, transport do miejsca utylizacji, c) utylizację odpadów Zgodnie ze złożonymi wnioskami zainteresowanych osób szacunkowa ilość wyrobów do usunięcia wynosi: 61,135 Mg. Zakres prace może obejmować: - prace kompleksowe tj. demontaż płyt azbestowych, ich załadunek, transport oraz utylizację, lub: - prace niepełne tj. odbiór płyt azbestowych złożonych na posesjach prywatnych właścicieli, ich załadunek, transport oraz utylizację Zamawiający zastrzega sobie możliwość zmiany podanej wyżej ilości odpadów zawierających azbest, tj. zmniejszenie w przypadku rezygnacji właścicieli posesji lub zwiększenie w miarę posiadanych środków. 4.2. Wykonawca w ramach oferowanej ceny ofertowej powinien zapewnić: a)nadzór osoby mającej uprawnienia do kierowania robotami budowlanymi w specjalności konstrukcyjno-budowlanej, b)organizację i zabezpieczenie placu rozbiórki, uporządkowanie terenu po zakończeniu robót oraz ewentualną wypłatę odszkodowań z tytułu zniszczeń powstałych w wyniku prowadzenia robót lub z nimi związanych c)prowadzenie robót zgodnie z wymaganiami formalno-prawnymi, d)ustalenie z zainteresowanym mieszkańcem terminu demontażu pokryć dachowych z eternitu, e)odebrania eternitu z posesji, f)utylizację odpadów. 4.3. Wykonawca uzgodni telefonicznie lub osobiście z zainteresowanymi mieszkańcami datę demontażu wyrobów zawierających azbest i jego wywozu. Termin odbioru wyrobów zawierających azbest pochodzącego z demontażu nie może przekroczyć 30 dni od dnia zakończenia demontażu na danej posesji. Wykonawca niezwłocznie po ustaleniu terminu demontażu przekaże Zamawiającemu informację o tym terminie. 4.4. Wykonanie robót musi nastąpić zgodnie z obowiązującymi przepisami prawa, w tym także prawidłowe dokumentowanie całego procesu. Odbiór robót dokonywany będzie z udziałem właściciela wyrobów zawierających azbest wraz z przekazaniem przez Wykonawcę stosownych dokumentów, w tym karty przekazania odpadu, stwierdzającej zdeponowanie odpadów na specjalistycznym składowisku. 4.5. Potwierdzeniem faktycznym wykonanych prac, polegających na demontażu i odbiorze, będzie protokół odbioru prac podpisany przez przedstawiciela Zamawiającego, właściciela budynku oraz Wykonawcę - po zakończeniu prac na danej posesji, potwierdzający jednocześnie ilość zdemontowanych i odebranych odpadów zawierających azbest. Potwierdzeniem utylizacji odpadów niebezpiecznych zawierających azbest pochodzących, z danej posesji będzie dostarczenie Zamawiającemu oryginału Karty przekazania odpadów, zgodnej z Rozporządzeniem Ministra Środowiska z 08 grudnia 2010 r. w sprawie wzorów dokumentów stosowanych na potrzeby ewidencji odpadów (Dz. U. z 2010 r. nr 249, poz.1673), 4.7. Realizacja przedmiotu zamówienia będzie wykonywana do czasu obowiązywania umowy lub do wykorzystania środków finansowych przeznaczonych na to zamówienie UWAGA! Usługa w zakresie zadania Utylizacja płyt azbestowych z terenu gminy Bielsk w 2013 roku realizowana w ramach uzyskanego dofinansowania przez Wojewódzki Fundusz Ochrony Środowiska i Gospodarki Wodnej w Warszawie www.wfosigw.pl oraz Narodowy Fundusz Ochrony Środowiska i Gospodarki Wodnej www.nfosigw.gov.pl.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 906500008
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: tak

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: Zamawiający nie wymaga wadium.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.ugbielsk.bip.org.pl
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach