Przetargi.pl
utylizacja odpadów laboratoryjnych

Wojewódzki Inspektorat Weterynarii w Białymstoku ogłasza przetarg

  • Adres: 15-959 Białystok, ul. Zwycięstwa 26A
  • Województwo: podlaskie
  • Telefon/fax: tel. 085 6510229, 6510337 , fax. 085 6510229, 6510337
  • Data zamieszczenia: 2009-03-27
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Wojewódzki Inspektorat Weterynarii w Białymstoku
    ul. Zwycięstwa 26A 26A
    15-959 Białystok, woj. podlaskie
    tel. 085 6510229, 6510337, fax. 085 6510229, 6510337
    REGON: 00009373400000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: http://www.bialystok.wiw.gov.pl/
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja rządowa terenowa

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    utylizacja odpadów laboratoryjnych
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: usługi
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Przedmiotem zamówienia jest świadczenie usług odbioru, transportu i unieszkodliwiania odpadów laboratoryjnych (kod wg rozporządzenia Ministra Środowiska z dn. 27.09.2001 r. w sprawie katalogu odpadów: 18 02 02*) z Zakładu Higieny Weterynaryjnej w Białymstoku przy ul. Zwycięstwa 26A/1 oraz Zakładu Higieny Weterynaryjnej Oddział w Łomży przy ul. Nowogrodzkiej 160.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 905240006
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie
  • II.2. Czas trwania zamówienia lub termin wykonania: 12 miesięcy

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: nie jest wymagane
  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: O zamówienie mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy spełniają warunki zawarte w artykule 22 ust. 1 Prawa zamówień publicznych, w tym: a) posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności; b) posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponują potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia, lub przedstawią pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia potencjału technicznego i osób zdolnych do wykonania zamówienia, w tym: - dysponują co najmniej dwoma samochodami przystosowanymi do transportu odpadów określonych w art. 4 rozporządzenia (WE) nr 1774/2002 Parlamentu Europejskiego i Rady z dnia 3 października 2002 r. ustanawiającego przepisy sanitarne dotyczące produktów ubocznych pochodzenia zwierzęcego nieprzeznaczonych do spożycia przez ludzi - surowca kategorii 1; - wykonali w okresie ostatnich 3 lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, co najmniej 1 zamówienie na odbiór, transport i unieszkodliwianie odpadów niebezpiecznych oznaczonych kodem 18 02 02*, 18 01 02* lub 18 01 03*, o wartości min. 100.000,00 zł brutto; c) znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej za?pewniającej wykonanie zamówienia; d) nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia (art. 24 ust. 1 i 2 Prawa zamówień publicznych). Ocena spełniania warunków udziału w postępowaniu zostanie dokonana wg formuły (spełnia - nie spełnia) w oparciu o informacje zawarte w oświadczeniach i dokumentach wyszczególnionych w Specyfikacji Istotnych Warunków Zamówienia.
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: a) oświadczenie, że Wykonawca spełnia warunki określone w art. 22 ust. 1 Prawa zamówień publicznych, w tym nie podlega wykluczeniu zgodnie z art. 24 ust. 1 i 2 Prawa zamówień publicznych; b) aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert; c) oświadczenie, że Wykonawca posiada wszelkie wymagane prawem zezwolenia i decyzje na prowadzenie działalności objętej przedmiotem zamówienia, w tym m. in. wydane na podstawie ustawy o odpadach, ustawy Prawo ochrony środowiska, ustawy o przewozie drogowym towarów niebezpiecznych, ustawy o ochronie zdrowia zwierząt oraz zwalczaniu chorób zakaźnych zwierząt, a także rozporządzenia nr 1774/2002 Parlamentu Europejskiego i Rady z dn. 03.10.2002 r., ustanawiającego przepisy sanitarne dotyczące produktów ubocznych pochodzenia zwierzęcego nie przeznaczonych do spożycia przez ludzi; d) oświadczenie w zakresie dysponowania samochodami przystosowanymi do transportu odpadów określonych w art. 4 rozporządzenia (WE) nr 1774/2002 Parlamentu Europejskiego i Rady z dnia 3 października 2002 r. ustanawiającego przepisy sanitarne dotyczące produktów ubocznych pochodzenia zwierzęcego nieprzeznaczonych do spożycia przez ludzi - surowca kategorii 1; e) wykaz wykonanych lub wykonywanych w okresie ostatnich 3 lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, zamówień na odbiór, transport i unieszkodliwianie odpadów niebezpiecznych oznaczonych kodem 18 02 02*, 18 01 02* lub 18 01 03*, o wartości min. 100.000,00 zł brutto każde - pod pojęciem zamówień wykonywanych należy rozumieć te zamówienia, których stan wykonania na dzień składania ofert osiągnie wartość min. 100.000,00 zł brutto; f) dokumenty potwierdzające, że usługi ujęte w wykazie wykonanych lub wykonywanych zamówień zostały wykonane należycie; g) pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia potencjału technicznego i osób zdolnych do wykonania zamówienia (jeżeli dotyczy).

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: http://wiw.pbip.pl/?event=kategoria&id=19
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach