Przetargi.pl
Utworzenie węzła integracyjnego transportu miejskiego z innymi systemami transportu zbiorowego w Iławie

Gmina Miejska Iława ogłasza przetarg

  • Adres: 14200 Iława, ul. Niepodległości
  • Województwo: warmińsko-mazurskie
  • Telefon/fax: tel. (089) 6490159, 6490101 , fax. (089) 649 26 31
  • Data zamieszczenia: 2018-08-10
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Gmina Miejska Iława
    ul. Niepodległości 13
    14200 Iława, woj. warmińsko-mazurskie
    tel. (089) 6490159, 6490101, fax. (089) 649 26 31
    REGON: 52437000000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: http://www.bip.umilawa.pl/

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Utworzenie węzła integracyjnego transportu miejskiego z innymi systemami transportu zbiorowego w Iławie
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia:
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    1. Przedmiotem zamówienia jest wykonanie robót budowlanych infrastruktury transportu publicznego w ramach realizacji projektu pn. Utworzenie węzła integracyjnego transportu miejskiego z innymi systemami transportu zbiorowego w Iławie oraz wykonanie prac renowacyjnych/konserwatorskich lokomotywy parowej TKt48-53 2. Przedmiot zamówienia składa się dwóch części 1) część 1 - budowa infrastruktury transportu publicznego - obejmująca następujący zakres: a) budowa / przebudowa jezdni w obrębie węzła integracyjnego o łącznej długości ok. 0,65 km, b) budowa / przebudowa chodników i dróg rowerowych (chodniki, drogi rowerowe– realizowane będą w obrębie węzła integracyjnego i są niezbędne do jego prawidłowego funkcjonowania), c) budowa parkingów o powierzchni poniżej 0,5 ha (Park&Ride przeznaczone dla osób korzystających z publicznego transportu zbiorowego), d) budowa / przebudowy sieci kanalizacji deszczowej (poza pasem drogowym ok. 0,3 km, w pasie drogowym ok. 0,4 km) – dotyczy prac związanych z odwodnieniem węzła integracyjnego; e) budowa / przebudowa oświetlenia w obrębie węzła integracyjnego jako elementu niezbędnego do jego prawidłowego i bezpiecznego funkcjonowania, f) usunięcie kolizji w zakresie uzbrojenia technicznego i istniejącego(w tym: budowa / przebudowy kanalizacji sanitarnej i sieci wodociągowej (dł. ok. 0,2 km), budowa / przebudowa sieci elektroenergetycznych, budowa / przebudowa sieci telekomunikacyjnych i niskoprądowych w tym monitoringu) g) oznakowanie drogowe oraz informacyjne, h) wycinka drzew i krzewów kolidujących z inwestycją, i) uporządkowanie terenu i zagospodarowanie zieleni po realizacji inwestycji, j) budowa skarp i murów oporowych, k) budowa schodów i pochylni, l) budowa wiat wielofunkcyjnych (w tym parkingu bike&ride) i przystankowych. m) budowa postumentu pod posadowienie lokomotywy parowej, n) W ramach części 1 będącej przedmiotem postępowania przetargowego Wykonawca zobowiązuje się do wykonania robót budowlanych, w tym montażu wyposażenia stałego oraz niezbędnych urządzeń. o) W związku z tym, że przedmiot zamówienia przeznaczony jest do użytku osób fizycznych, Wykonawca jest zobowiązany do spełnienia wszelkich wymagań w zakresie dostępności obiektu dla osób niepełnosprawnych. p) Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia w niniejszym postępowaniu dla części 1 został zawarty w dokumentacji projektowej, Specyfikacjach Technicznych Wykonania i Odbioru Robót Budowlanych, przedmiarach robót, SIWZ, wzorze umowy wraz załącznikami, q) Wykonawca wykona przedmiot zamówienia część 1 na podstawie dokumentacji projektowej, Specyfikacjach Technicznych Wykonania i Odbioru Robót Budowlanych, SIWZ wraz z załącznikami, pytaniami i odpowiedziami udzielonymi w trakcie procedury o udzielenie zamówienia publicznego oraz przedmiarami robót, a także, obowiązującymi przepisami szczegółowymi i sztuką budowlaną, oraz zapewni pełną obsługę geodezyjną) wraz z okresem gwarancji i rękojmi. Podstawą sporządzenia oferty są dokumentacje projektowe, STWiORB oraz udzielone odpowiedzi na zapytania w trakcie procedury o udzielenie zamówienia publicznego. Przedmiary stanowią tylko materiał pomocniczy. r) Kody dotyczące przedmiotu zamówienia określone we Wspólnym Słowniku Zamówień: 45233120-6 - Roboty w zakresie budowy dróg, 45233123-7 - Roboty budowlane w zakresie dróg podrzędnych, 45231300-8 - Roboty budowlane w zakresie budowy wodociągów i rurociągów do odprowadzania ścieków, 45232400-6 - Roboty budowlane w zakresie kanałów ściekowych, 45232410-9 - Roboty w zakresie kanalizacji ściekowej, 45100000-8 - Przygotowanie terenu pod budowę, 45232150-8 - Roboty w zakresie rurociągów do przesyłu wody, 45231400-9 - Roboty budowlane w zakresie budowy linii energetycznych, 45112710-5 - Roboty w zakresie kształtowania terenów zielonych, 77314100-5 - Usługi w zakresie trawników, 45111100-9 - Roboty w zakresie burzenia, 45111213-4 - Roboty w zakresie oczyszczania terenu, 71354300-7 - Usługi badań katastralnych, 2) część 2 - wykonanie prac renowacyjnych/konserwatorskich lokomotywy parowej TKt48-53, obejmujące następujący zakres: a) zabezpieczenie przed dalszym niszczeniem na skutek korozji, upływu czasu i dewastacji, b) odtworzenie brakujących elementów wyposażenia w postaci kopii (replik) lub przy wykorzystaniu części staro użytecznych (o ile takie będą dostępne), c) przywrócenie wyglądu z okresu służby na PKP w latach 70-tych i 80-tych XX wieku, d) dostosowanie do bezpiecznego oglądania z wykorzystaniem technik multimedialnych, e) relokacja parowozu do miejsca prowadzenia prac i z powrotem w Iławie, f) Szczegółowy zakres prac renowacyjnych parowozu TKt48-53 opisano w załączniku nr 10 do SIWZ. g) W ramach części 2 będącej przedmiotem postępowania przetargowego Wykonawca zobowiązuje się do wykonania prac renowacyjnych / konserwatorskich, w tym montażu wyposażenia stałego oraz niezbędnych urządzeń. h) Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia w niniejszym postępowaniu dla części 2 został zawarty w ekspertyzie pt. PAROWÓZ TKt48-53 OCENA STANU TECHNICZNEGO ZAKRES PRAC RENOWACYJNYCH Specyfikacjach Technicznych Wykonania i Odbioru Robót dotyczących lokomotywy (STWiOR), SIWZ, wzorze umowy wraz załącznikami, i) Wykonawca wykona przedmiot zamówienia część 2 na podstawie ekspertyzy pt. PAROWÓZ TKt48-53 OCENA STANU TECHNICZNEGO ZAKRES PRAC RENOWACYJNYCH Specyfikacjach Technicznych Wykonania i Odbioru Robót dotyczących lokomotywy (STWiOR), SIWZ wraz z załącznikami, pytaniami i odpowiedziami udzielonymi w trakcie procedury o udzielenie zamówienia publicznego, a także, obowiązującymi przepisami szczegółowymi i sztuką budowlaną, wraz z okresem gwarancji i rękojmi. Podstawą sporządzenia oferty są ekspertyza pt. PAROWÓZ TKt48-53 OCENA STANU TECHNICZNEGO ZAKRES PRAC RENOWACYJNYCH; STWiOR oraz udzielone odpowiedzi na zapytania w trakcie procedury o udzielenie zamówienia publicznego. j) Kody dotyczące przedmiotu zamówienia określone we Wspólnym Słowniku Zamówień: CPV: 50221000-0 - Usługi w zakresie napraw i konserwacji lokomotyw 3. Realizacja zamówienia podlega prawu polskiemu, w tym w szczególności ustawie z dnia 7 lipca 1994r Prawo budowlane. 4. W przypadku wskazania dla części 1-2 w dokumentacji projektowej, ekspertyzie pt. PAROWÓZ TKt48-53 OCENA STANU TECHNICZNEGO ZAKRES PRAC RENOWACYJNYCH, STWiORB, STWIOR przedmiarach, SIWZ znaków towarowych, patentów lub pochodzenia, a także norm, aprobat technicznych oraz systemów odniesienia, Zamawiający dopuszcza zaoferowanie rozwiązań równoważnych w stosunku do wskazanych w dokumentacji projektowej,, ekspertyzie pt. PAROWÓZ TKt48-53 OCENA STANU TECHNICZNEGO ZAKRES PRAC RENOWACYJNYCH STWiORB, STWIOR, przedmiarach oraz SIWZ pod warunkiem, że zagwarantują one realizację robót w zgodzie z dokumentacją projektową, ekspertyzą pt. PAROWÓZ TKt48-53 OCENA STANU TECHNICZNEGO ZAKRES PRAC RENOWACYJNYCH, STWiORB, STWIOR przedmiarami, zapewnią uzyskanie parametrów technicznych nie gorszych od założonych w wyżej wymienionych dokumentach oraz będą zgodne pod względem: 1) gabarytów i konstrukcji (wielkość, rodzaj, właściwości fizyczne oraz liczba elementów składowych), 2) charakteru użytkowego (tożsamość funkcji), 3) charakterystyki materiałowej (rodzaj i jakość materiałów), 4) parametrów technicznych (wytrzymałość, trwałość, dane techniczne, dane hydrauliczne, charakterystyki liniowe, konstrukcje itd.), 5) parametrów bezpieczeństwa użytkowania, 6) standardów emisyjnych, 7) izolacyjności cieplnej, Wykonawca, który powołuje się na rozwiązania równoważne opisane przez Zamawiającego, jest obowiązany wykazać, że oferowane przez niego w ramach przedmiotu zamówienia materiały, elementy, systemy spełniają wymagania określone przez Zamawiającego oraz zwrócić się z zapytaniem czy Zamawiający uzna zaproponowane rozwiązania za równoważne przy współudziale autora dokumentacji projektowej. Minimalne parametry techniczne stanowiące minimalne parametry równoważności zostały przedstawione w dokumentacji projektowej oraz tabelach standardów jakościowych produktów i urządzeń stanowiących załącznik do dokumentacji projektowej. 5. Zamawiający informuje, że zgodnie z art. 30 ust. 8 ustawy Pzp wymagania, o których mowa w przywołanym przepisie, Zamawiający określił w Specyfikacjach Technicznych Wykonania i Odbioru Robót Budowlanych, stanowiących załącznik do SIWZ. W przywołanych w opisie przedmiotu zamówienia norm, aprobat, specyfikacji technicznych i systemów odniesienia, o których mowa w art. 30 ust.1-3 ustawy Pzp Zamawiający dopuszcza rozwiązania równoważne opisywanym w/w dokumentach. 6. Zamawiający żąda wskazania przez Wykonawcę części zamówienia, których wykonanie zamierza powierzyć podwykonawcom i podania przez Wykonawcę firm podwykonawców. 7. Wykonawca ze środków własnych zakupi i dostarczy na budowę wszelkie elementy, urządzenia i materiały konieczne do wykonania robót budowlanych, instalacji, jak również przeznaczone do robót przewidzianych w dokumentacji projektowej oraz ekspertyzie pt. PAROWÓZ TKt48-53 OCENA STANU TECHNICZNEGO ZAKRES PRAC RENOWACYJNYCH. 8. Elementy wyposażenia (urządzenia) muszą być produktami należytej jakości, fabrycznie nowymi, kompletnymi, nieużywanymi, wolnymi od wad materiałowych, konstrukcyjnych i prawnych (dotyczy części 1 i 2). 9. Elementy wyposażenia muszą być oznakowane w taki sposób, aby możliwa była identyfikacja produktu jak i producenta. 10. Stosownie do treści art. 29 ust. 3a ustawy Pzp Zamawiający wymaga zatrudnienia przez Wykonawcę lub Podwykonawcę na podstawie umowy o pracę, osób wykonujących następujące czynności w zakresie realizacji zamówienia polegających na bezpośrednim fizycznym wykonywaniu prac: a) dla części 1: roboty rozbiórkowe, roboty ziemne, nasadzenia, pielęgnacja, instalacyjne i sieci elektroenergetyczne, roboty drogowe, roboty instalacyjne sieci telekomunikacyjne, sieci i instalacji sanitarnych i wodociągowych i inne roboty ogólnobudowlane, o których mowa w dokumentacji projektowej i STWiORB na podstawie umowy o pracę w rozumieniu art. 22 § 1 ustawy z dnia 26 czerwca 1974 r.- Kodeks pracy b) dla części 2: roboty renowacyjne lokomotywy i inne roboty, o których mowa w dokumentacji projektowej i STWiORB na podstawie umowy o pracę w rozumieniu art. 22 § 1 ustawy z dnia 26 czerwca 1974 r.- Kodeks pracy c) Sposób dokumentowania zatrudnienia osób, o których mowa wyżej oraz uprawnienia zamawiającego w zakresie kontroli spełniania przez Wykonawcę wymagań, o których mowa wyżej oraz sankcji z tytułu niespełnienia tych wymagań zostały zawarte w załączniku nr 7a wzór umowy dla części 1 oraz załączniku nr 7b wzór umowy dla części 2.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45233120-6
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: 1. Warunkiem udziału w postępowaniu jest wniesienie wadium w terminie do dnia 07.09.2018r. do godz. 10.30 w wysokości : 1) część 1 - 50.000,00 zł (pięćdziesiąt tysięcy złotych) 2) część 2 - zamawiający nie przewiduje obowiązku wniesienia wadium. 2. Wadium może być wniesione w następującej formie: 1) Pieniądzu - przelewem na konto zamawiającego: Urząd Miasta Iławy Bank Millennium S.A. O/Iława 96 1160 2202 0000 0000 6192 1354, o uznaniu przez zamawiającego, że wadium w pieniądzu wpłacono w terminie decyduje data wpływu środków na rachunek zamawiającego. Wniesienie wadium w pieniądzu będzie skuteczne, jeżeli znajdzie się na rachunku bankowym Zamawiającego, przed upływem terminu (godziny) przewidzianego na wniesienie wadium. 2) Poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej, z tym że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym 3) Gwarancji bankowej 4) Gwarancji ubezpieczeniowej 5) Poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (Dz.U.2018.110 ze zm.) 3. W zależności od wybranej formy wadium (ust.2 pkt 2-5) – zaleca się kserokopię dokumentu potwierdzającego wniesienie wadium dołączyć do oferty, a oryginał należy złożyć w siedzibie Zamawiającego w kasie zamawiającego pok.210 (pn. 08.00-16,00, wt.-pt. 08.00-14.00). W przypadku braku możliwości dostarczenia oryginału do kasy zamawiającego, oryginał dokumentu należy umieścić w kopercie wraz z ofertą. 4. Gwarancja bankowa lub ubezpieczeniowa, stanowiąca formę wniesienia wadium, winna spełniać co najmniej następujące wymogi (pod rygorem wykluczenia wykonawcy): 1) ustalać beneficjenta gwarancji, tj. Gminę Miejską Iława reprezentowaną przez Burmistrza Miasta Iławy, 2) określać kwotę gwarantowaną w zł (ustaloną w SIWZ), 3) określać termin ważności (wynikający z SIWZ), 4) określać przedmiot gwarancji (wynikający z SIWZ), 5) musi zawierać klauzule gwarantujące bezwarunkową wypłatę na rzecz zamawiającego w przypadku wystąpienia okoliczności wymienionych w art. 46 ust. 4a i ust. 5 ustawy Pzp tj. być gwarancją nie odwoływalną, bezwarunkową, płatną na każde żądanie do wypłaty Zamawiającemu pełnej kwoty wadium w następujących okolicznościach: a) gdy wykonawca odmówił podpisania umowy w sprawie zamówienia publicznego na warunkach określonych w ofercie; b) nie wniósł wymaganego zabezpieczenia należytego wykonania umowy; c) zawarcie umowy w sprawie zamówienia publicznego stało się nie możliwe z przyczyn leżących po stronie wykonawcy; (art. 46 ust.5 ustawy Pzp) 6) być gwarancją nie odwoływalną, płatną na każde żądanie do wypłaty Zamawiającemu pełnej kwoty wadium w przypadku gdy wykonawca w w odpowiedzi na wezwanie, o którym mowa w art. 26 ust. 3 i 3a, z przyczyn leżących po jego stronie, nie złożył oświadczeń lub dokumentów potwierdzających okoliczności, o których mowa w art. 25 ust. 1, oświadczenia, o którym mowa w art. 25a ust. 1, pełnomocnictw lub nie wyraził zgody na poprawienie omyłki, o której mowa w art. 87 ust. 2 pkt 3, co spowodowało brak możliwości wybrania oferty złożonej przez wykonawcę jako najkorzystniejszej; (art.46 ust.4a ustawy Pzp). 7) Gwarancja musi być podpisana przez upoważnionego (upełnomocnionego) przedstawiciela gwaranta. Podpis winien być sporządzony w sposób umożliwiający jego identyfikację, np. złożony wraz z imienną pieczątką lub czytelny (z podaniem imienia i nazwiska). 5. Wadium wniesione w pieniądzu zamawiający przechowuje na rachunku bankowym. 6. Wadium musi obejmować cały okres związania z ofertą. 7. Wykonawca, którego oferta nie będzie zabezpieczona wadium wniesionym we właściwej formie, terminie i kwocie zostanie wykluczony z przedmiotowego postępowania. 8. Zwrot wadium: 1) Zamawiający zwraca wadium wszystkim wykonawcom niezwłocznie po wyborze oferty najkorzystniejszej lub unieważnieniu postępowania, z wyjątkiem wykonawcy, którego oferta została wybrana, jako najkorzystniejsza; 2) Wykonawcy, którego oferta została wybrana jako najkorzystniejsza, zamawiający zwraca wadium niezwłocznie po zawarciu umowy w sprawie niniejszego zamówienia; 3) Zamawiający zwraca niezwłocznie wadium, na wniosek wykonawcy, który wycofał ofertę przed upływem terminu składania ofert; 4) Jeżeli wadium wniesiono w pieniądzu, Zamawiający zwraca je wraz z odsetkami wynikającymi z umowy rachunku bankowego, na którym było ono przechowywane, pomniejszone o koszty prowadzenia rachunku bankowego oraz prowizji bankowej za przelew pieniędzy na rachunek bankowy wskazany przez wykonawcę. Zaleca się wskazanie w ofercie nr rachunku bankowego, na który należy dokonać zwrotu. 9. Utrata wadium: 1) Zamawiający zatrzymuje wadium wraz z odsetkami, jeżeli wykonawca w odpowiedzi na wezwanie, o którym mowa w art. 26 ust. 3 i 3a, z przyczyn leżących po jego stronie, nie złożył oświadczeń lub dokumentów potwierdzających okoliczności, o których mowa w art. 25 ust. 1, oświadczenia, o którym mowa w art. 25a ust. 1, pełnomocnictw lub nie wyraził zgody na poprawienie omyłki, o której mowa w art. 87 ust. 2 pkt 3, co spowodowało brak możliwości wybrania oferty złożonej przez wykonawcę jako najkorzystniejszej; 2) Zamawiający zatrzymuje wadium wraz z odsetkami, jeżeli wykonawca, którego oferta została wybrana: a) odmówił podpisania umowy w sprawie zamówienia publicznego na warunkach określonych w ofercie; b) nie wniósł wymaganego zabezpieczenia należytego wykonania umowy; c) zawarcie umowy w sprawie zamówienia publicznego stało się niemożliwe z przyczyn leżących po stronie wykonawcy. 10. Zasady wnoszenia wadium określone w niniejszym paragrafie dotyczą również przedłużania ważności wadium oraz wnoszenia nowego wadium w przypadkach określonych w ustawie. 11. Zamawiający odrzuci ofertę z postępowania na podstawie art. 89 ust. 1 pkt 7b) ustawy Pzp.
  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: Zamawiający nie wyznacza szczegółowego warunku w tym zakresie.
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1. Oferta musi zawierać następujące oświadczenia i dokumenty: 1) Wypełniony formularz ofertowy sporządzony z wykorzystaniem wzoru stanowiącego Załącznik nr 1A i/lub 1B do SIWZ, 2) Oświadczenie o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu zgodnie z wzorem stanowiącym Załącznik nr 2 do SIWZ. 3) Oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia zgodnie z wzorem stanowiącym Załącznik nr 3 do SIWZ 4) Pisemne zobowiązania lub inne dokumenty, w przypadku gdy Wykonawca w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu, w stosownych sytuacjach oraz w odniesieniu do konkretnego zamówienia, lub jego części polega na zdolnościach technicznych lub zawodowych lub sytuacji finansowej lub ekonomicznej innych podmiotów niezależnie od charakteru prawnego łączących go z nim stosunków prawnych. 5) W przypadku podpisania oferty oraz poświadczenia za zgodność z oryginałem kopii dokumentów przez osobę niewymienioną w dokumencie rejestracyjnym (ewidencyjnym) wykonawcy, należy do oferty dołączyć stosowne pełnomocnictwo w oryginale lub kopii poświadczonej notarialnie. Z treści pełnomocnictwa musi jednoznacznie wynikać zakres umocowania do czynności związanych z postępowaniem o udzielenie zamówienia publicznego, w szczególności do podpisania i złożenia oferty. 6) W przypadku wspólnego ubiegania się o udzielenie zamówienia przez kilku wykonawców- podpisane przez wszystkie podmioty wspólnie ubiegające się o udzielenie zamówienia, pełnomocnictwo złożone w formie oryginału lub notarialnie potwierdzonej kopii.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach