Przetargi.pl
Utworzenie w 2021 r. dodatkowych miejsc opieki dla 16 dzieci w Gminnym Żłobku w Dzierzgówku - Przebudowa ze zmianą sposobu użytkowania części pomieszczeń po Gimnazjum nr 2 w Dzierzgówku na II oddział żłobka wraz z infrastrukturą towarzyszącą

Gmina Nieborów ogłasza przetarg

  • Adres: 99-416 Nieborów, Aleja Legionów Polskich
  • Województwo: łódzkie
  • Telefon/fax: tel. 468 385 613 , fax. 468 385 658
  • Data zamieszczenia: 2020-12-31
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Gmina Nieborów
    Aleja Legionów Polskich 26
    99-416 Nieborów, woj. łódzkie
    tel. 468 385 613, fax. 468 385 658
    REGON: 75014836000000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.bip.nieborow.pl

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Utworzenie w 2021 r. dodatkowych miejsc opieki dla 16 dzieci w Gminnym Żłobku w Dzierzgówku - Przebudowa ze zmianą sposobu użytkowania części pomieszczeń po Gimnazjum nr 2 w Dzierzgówku na II oddział żłobka wraz z infrastrukturą towarzyszącą
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia:
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Przedmiotem zamówienia jest: utworzenie w 2021 r. dodatkowych miejsc opieki dla 16 dzieci w Gminnym Żłobku w Dzierzgówku - Przebudowa ze zmianą sposobu użytkowania części pomieszczeń po Gimnazjum nr 2 w Dzierzgówku na II oddział żłobka wraz z infrastrukturą towarzyszącą. Adres obiektu: Gminny Żłobek w Dzierzgówku, Dzierzgówek 15, 99-418 Bełchów Zakres zamówienia obejmuje: 1. Roboty rozbiórkowe, w szczególności: a) demontaż stolarki drzwiowej i okiennej wraz z podokiennikami wewn. i zewn., b) demontaż elementów instalacji sanitarnej: grzejników, umywalek oraz instalacji powiązanych, c) demontaż elementów instalacji elektrycznej, d) demontaż kratek wentylacyjnych, e) powiększenie istniejących otworów drzwiowych i okiennych (po wykonaniu nadproża), f) usunięcie terakoty/gresu i glazury, g) usunięcie pozostałych podłóg, h) demontaż części ścian działowych, i) demontaż obudowy pionów, odbojnic, narożników ściennych, obudowy grzejników, j) rozbiórka wszystkich warstw posadzkowych w części pomieszczeń, k) oczyszczenie ścian z powłok malarskich, l) demontaż instalacji alarmowej w miejscu prowadzenia robót, m) rozbiórka części schodów zewnętrznych od strony projektowanej sypialni dla dzieci, n) rozbiórka części opaski odwadniającej od strony północnej. 2. Roboty budowlane, w szczególności:: a) budowa schodów zewnętrznych z płyt i obrzeży amortyzujących z połączeniem z istniejącymi schodami przy oddziale I żłobka, b) uzupełnienie utwardzenia z kostki po rozbiórce części schodów z kostki bet., c) wykonanie nadproży nad nowymi i powiększanymi otworami drzwiowymi i okiennymi, d) powiększenie otworów okiennych, rozbiórka ścian pod parapetami pod drzwi zewnętrzne – tarasowe (elewacja północna) i zewnętrzne z części szkolnej (elewacja zachodnia), e) wykonanie nowych warstw posadzkowych w części pomieszczeń, f) wykonanie nowych posadzek, g) wykonanie nowych ścian działowych, h) uzupełnienie ścian: zamurowania, i) zabudowa elementów instalacji sanitarnej, j) uzupełnienie tynków zewnętrznych i wewnętrznych, gładzenie ścian. 3. Roboty wykończeniowe i montażowe, w szczególności: a) montaż stolarki okiennej i drzwiowej wraz z wykończeniem ościeży zewnętrznych i wewnętrznych, b) montaż podokienników wewnętrznych i zewnętrznych, c) wykonanie nowych podłóg z płytek gres i wykładziny PCV, d) wykonanie nowych okładzin ściennych z płytek ceramicznych, e) malowanie ścian, f) montaż sufitów podwieszonych, g) wkucie instalacji elektrycznych w ściany, h) montaż elementów instalacji elektrycznej i sanitarnej wraz montażem i podłączeniem kratek, kanałów wentylacyjnych z wentylatorem kan. oraz klimatyzatora (jednostka wewn. i zewn.), zabezpieczenie przejść instalacyjnych o średnicy powyżej 0,04 m ppoż. EI60 przez ściany REI60, i) dostawa i montaż elementów wyposażenia (mebli kuchennych, łóżek, szafek, stolików z krzesłami, uchwytu pod projektor, ekranu projekcyjnego, obudowy grzejników itp.) 4. Pozostałe roboty towarzyszące, w szczególności: a) pomiary elektryczne przed oddaniem instalacji do eksploatacji, badania szczelności instalacji wod.-kan., co., klimatyzacji, badania wody, b) wytyczenie geodezyjne i geodezyjna inwentaryzacja powykonawcza, c) wywóz i utylizacja gruzu oraz wszystkich pozostałych materiałów z rozbiórek i demontażów e) roboty porządkowe, uprzątnięcie terenu po wykonaniu robót, odtworzenie trawników i nawierzchni.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45000000-7
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: 1. Przystępując do niniejszego postępowania każdy Wykonawca zobowiązany jest wnieść wadium w wysokości: 5 000,00 zł (słownie: pięć tysięcy złotych 00/100). 2. Wykonawca zobowiązany jest wnieść wadium przed upływem terminu składania ofert, t.j. do dnia 18.01.2021 r. do godz. 11:00. 3.Wykonawca może wnieść wadium w jednej lub kilku formach przewidzianych w art. 45 ust. 6 ustawy PZP, tj.: 1) pieniądzu, 2) poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo – kredytowej, z tym że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym, 3) gwarancjach bankowych, 4) gwarancjach ubezpieczeniowych, 5) poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r., o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (t.j. Dz. U. z 2018, poz. 110 ze zm.). 4. Wadium wnoszone w pieniądzu wpłaca się przelewem na rachunek bankowy: Nr 05 9288 1066 1144 7148 2000 0030 Bank Spółdzielczy Ziemi Łowickiej o/Nieborów z dopiskiem: wadium do przetargu „Przebudowa pomieszczeń po Gimnazjum z przeznaczeniem na II oddział żłobka”. 5. Wadium wniesione w pieniądzu Zamawiający przechowuje na rachunku bankowym. 6. W przypadku wadium wnoszonego w pieniądzu, jako termin wniesienia wadium przyjęty zostaje termin uznania kwoty na rachunku Zamawiającego. Potwierdzoną za zgodność kserokopię dowodu zapłaty wadium należy dołączyć do oferty. 7. Wadium wniesione w pieniądzu, zostanie zwrócone wraz z odsetkami wynikającymi z umowy rachunku bankowego, na którym było ono przechowywane, pomniejszone o koszty prowadzenia rachunku bankowego oraz prowizji bankowej za przelew pieniędzy na rachunek bankowy wskazany przez Wykonawcę. 8. W przypadku wniesienia wadium w formie innej niż pieniądz należy złożyć w formie oryginału, razem z ofertą w osobnej kopercie oraz musi zawierać następujące elementy: -wskazanie Wykonawcy, wskazanie Zamawiającego czyli beneficjenta gwarancji/ubezpieczenia, wskazanie Gwaranta (banku lub towarzystwa ubezpieczeniowego udzielającego gwarancji) oraz wskazanie ich siedzib, -nazwę postępowania, -wskazanie sumy gwarancyjnej, -określenie terminu ważności gwarancji, -z treści gwarancji lub poręczenia powinno wynikać bezwarunkowe i nieodwołalne zobowiązania gwaranta lub poręczyciela do zapłacenia Zamawiającemu na każde pisemne żądanie pełnej sumy wadium w przypadku, gdy zajdą ku temu ustawowe okoliczności określone w art. 46 ust. 4a oraz ust. 5 ustawy PZP. 9. Wadium musi być zabezpieczone na okres 30 dni, licząc od daty składania ofert – termin związania ofertą. 10. Zamawiający zwróci niezwłocznie wadium wszystkim wykonawcom po wyborze najkorzystniejszej oferty lub unieważnieniu postępowania, z wyjątkiem Wykonawcy, którego oferta zostanie wybrana jako najkorzystniejsza. 11. Wykonawcy, którego oferta została wybrana jako najkorzystniejsza, Zamawiający zwróci wadium niezwłocznie po zawarciu umowy. 12. Zamawiający zwróci niezwłocznie wadium na wniosek Wykonawcy, który wycofał ofertę przed upływem terminu składania ofert. 13. Zamawiający zatrzymuje wadium wraz z odsetkami, jeżeli Wykonawca, którego oferta została wybrana odmówił podpisania umowy w sprawie zamówienia publicznego na warunkach określonych w ofercie, lub zawarcie umowy z sprawie zamówienia publicznego stało się niemożliwe z przyczyn leżących po stronie Wykonawcy. 14.Nie wniesienie wadium w terminie lub w sposób określony w SIWZ spowoduje wykluczenie Wykonawcy na podstawie art. 24 ust. 2 pkt 2 ustawy PZP, a jego oferta zostanie uznana za odrzuconą na podstawie art. 24 ust. 4 ustawy PZP, a następnie odrzucona na podstawie art. 89 ust. 1 pkt 5 ustawy PZP 15. W zakresie wadium obowiązują uregulowania ustawy Prawo zamówień publicznych zawarte w art. 45 i 46 ustawy PZP.
  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: Zamawiający nie określa szczegółowych wymagań co do potwierdzania spełniania tego warunku.
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Wykonawca w terminie 3 dni od zamieszczenia na stronie internetowej Zamawiającego informacji, o której mowa w art. 86 ust. 5 ustawy PZP (informacje z otwarcia ofert), przekazuje Zamawiającemu (samodzielnie, bez odrębnego wezwania ze strony Zamawiającego) oświadczenie o przynależności lub braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej, o której mowa w art. 24 ust. 1 pkt. 23 ustawy PZP. Wraz ze złożeniem oświadczenia, wykonawca może przedstawić dowody, że powiązania z innym wykonawcą nie prowadzą do zakłócenia konkurencji w postępowaniu o udzielenie zamówienia. W przypadku wspólnego ubiegania się o zamówienie przez Wykonawców, oświadczenie o przynależności albo braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej składa każdy z Wykonawców. Wzór oświadczenia stanowi Załącznik Nr 3 do SIWZ.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.5. Termin związania ofertą:

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach