Przetargi.pl
Utworzenie, utrzymanie i obsługę punktu selektywnej zbiórki odpadów komunalnych dla Gminy Wielka Wieś

Gmina Wielka Wieś ogłasza przetarg

  • Adres: 32-089 Wielka Wieś, ul. Wesoła 48
  • Województwo: małopolskie
  • Telefon/fax: tel. 012 4191704 , fax. 012 4191705
  • Data zamieszczenia: 2013-05-29
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Gmina Wielka Wieś
    ul. Wesoła 48 48
    32-089 Wielka Wieś, woj. małopolskie
    tel. 012 4191704, fax. 012 4191705
    REGON: 00055178600000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.wielka-wies.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja samorządowa

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Utworzenie, utrzymanie i obsługę punktu selektywnej zbiórki odpadów komunalnych dla Gminy Wielka Wieś
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: usługi
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    1Przedmiot zamówienia Przedmiotem zamówienia jest utworzenie, utrzymanie i obsługa punktu selektywnej zbiórki odpadów komunalnych, zwanym dalej PSZOK dla Gminy Wielka Wieś na nieruchomości stanowiącej własność Wykonawcy lub co do której Wykonawca posiada prawo dysponowania nieruchomością na dzień złożenia oferty. 2.Rodzaj zamówienia 1)Kategoria zamówienia: usługi 2)Kody CPV: 90.50.00.00-2 usługi związane z odpadami, 90.51.10.00 -2 usługi wywozu odpadów, 90.51.12.00-4 usługi gromadzenia odpadów pochodzących z gospodarstw domowych. 3.Opis przedmiotu zamówienia i obowiązki Wykonawcy: 1)Teren przeznaczony pod PSZOK na dzień podpisania umowy musi spełniać wymagania: a)lokalizacja w jednej miejscowości wchodzących w skład Gminy Wielka Wieś lub sąsiednich Gmin w odległości nie większej jak 20 km od granic Gminy Wielka Wieś, b)lokalizacja, która umożliwia dojazd dla mieszkańców z możliwością zaparkowania przy lub na terenie PSZOK z co najmniej 3 miejscami rozładunku, Ponadto do 60 dni po podpisaniu umowy, teren PSZOK będzie musiał spełniać następujące wymagania: c)teren ogrodzony , zgodny z wymaganiami określonymi przepisami m.in. ustawy z dnia 18 lipca 2001r. Prawo wodne ( Dz. U. z 2012r. poz. 145), d)wyposażony w wagę towarową z ważnym świadectwem zgodności i legalizacją Głównego Urzędu Miar , e)wyposażony w zamykane pojemniki i kontenery oraz wiaty, chroniące zebrane odpady przed wpływem czynników atmosferycznych i dostępem zwierząt, f)odpowiedniej wielkości plac manewrowy pozwalający na swobodny dostęp pojazdów dowożących jak też wywożących odpady, g)obowiązującego planu zagospodarowania przestrzennego, prawa budowlanego, ochrony środowiska, przepisów bhp i ppoż. h)posiadać pozwolenie na użytkowanie PSZOK, zgodnie z obowiązującymi przepisami (jeżeli jest wymagane prawem) najpóźniej do dnia 01.09.2013 r. 2)Wykonawca jest obowiązany, w związku z realizacją zadania, do: a)posiadania stosownego zezwolenia na prowadzenie działalności w zakresie zbierania i transportu odpadów, w tym prowadzenia PSZOK, zgodnie z ustawą o odpadach (Dz. U. z 2007 r., nr 39, poz. 251 ze zm.). Zezwolenie na prowadzenie działalności w zakresie zbierania odpadów wydaje się po uzyskaniu pozwolenia na użytkowanie obiektu lub po zakończeniu postępowania w sprawie zgłoszenia zmiany sposobu użytkowania obiektu budowlanego lub jego części w rozumieniu ustawy z dnia 7 lipca 1994 r. - Prawo budowlane, jeżeli są wymagane. b)posiadania odpowiedniego tytułu prawnego terenu (np. własność, użytkowanie wieczyste, umowy dzierżawy, najmu, użyczenia) c)usuwania odpadów (transport, unieszkodliwianie), ponoszenia wszystkich kosztów związanych z utworzeniem i funkcjonowaniem PSZOK. d)zapewnienia pracy punktu wymiarze 80 godzin w miesiącu po dwa dni w tygodniu w godz. od 12:00 - 19:00 i w soboty w godz. od 8:00 do 14:00, (szczegółowy harmonogram pracy PSZOK zostanie sporządzony przez Wykonawcę w uzgodnieniu z Zamawiającym i dostarczony Zamawiającemu najpóźniej do 3 dni po podpisania umowy - będzie stanowił integralną część umowy). e)nieodpłatnego przyjmowania n/w rodzajów odpadów komunalnych powstających w gospodarstwach domowych na terenie gminy: papier i tektura, opakowania z papieru i tektury, tworzywa sztuczne, opakowania z tworzyw sztucznych, metale, opakowania z metali oraz opakowania wielomateriałowe, szkło oraz opakowania ze szkła, odpady zielone, przeterminowane leki, chemikalia, zużyte baterie i akumulatory, zużyty sprzęt elektryczny i elektroniczny, meble i inne odpady wielkogabarytowe, odpady budowlane i rozbiórkowe w ilości nie większej niż 0,5 m3/rok z gospodarstwa domowego, zużyte opony pochodzące z pojazdów popiół, tekstylia i odzież. Odpady niebezpieczne np. olej, rozpuszczalniki, farby, alkalia, termometry rtęciowe, smary, kwasy, baterie, akumulatory, świetlówki oraz przeterminowane leki, tonery i tusze drukarskie będą magazynowane w zamkniętych, odpowiednio przystosowanych pojemnikach umieszczonych w wydzielonym pomieszczeniu/magazynie bądź zamkniętym kontenerze. Odpady elektryczne i elektroniczne będą magazynowane w odpowiednio przystosowanych pojemnikach /regałach umieszczonych w wydzielonym pomieszczeniu/ magazynie bądź zamkniętym kontenerze. f) umieszczenia w miejscu ogólnie dostępnym tablicy informacyjnej zawierającej dane Wykonawcy /pełna nazwa, adres i nr telefonu/, wykaz rodzajów i ilości przyjmowanych odpadów komunalnych oraz dni i godziny pracy PSZOK. g) odbioru i zagospodarowania odpadów komunalnych od mieszkańców z terenu gminy -liczba mieszkańców - ok. 10200, liczba gospodarstw domowych - ok. 3200, przewidywana ilość odpadów na rok ok. 150 Mg/rok. h) przyjmowania wymienionych rodzajów odpadów dostarczonych przez mieszkańców po okazaniu dokumentu potwierdzającego jego zamieszkanie na terenie Gminy Wielka Wies (np. umowy najmu, dowodu osobistego, potwierdzenia dokonywania opłat za odbiór odpadów komunalnych itp.). i) zważenia lub w inny sposób określenia ilości przyjętych odpadów po odbiorze poszczególnych frakcji wyselekcjonowanych odpadów i odnotowywania jej w ewidencji wraz ze wskazaniem miejscowości, numeru posesji oraz danymi właściciela lub innej osoby odpowiedzialnej za utrzymanie czystości i porządku na terenie danej nieruchomości j) prowadzenia rejestru przyjmowanych w punkcie odpadów, zawierającego między innymi informacje o rodzaju, kodzie, masie lub ilości odebranych odpadów, dacie ich dostarczenia do punktu oraz sposobie ich dalszego wykorzystania. k) utrzymania czystości i porządku na terenie PSZOK, selektywnie zebrane odpady komunalne winny być na bieżąco, po zapełnieniu pojemników, kontenerów lub innych miejsc do tego przeznaczonych przekazywane do instalacji odzysku. l) prowadzenia dokumentacji związanej z działalnością objętą przedmiotem niniejszego zamówienia, sporządzanie wykazów i kwartalnych sprawozdań oraz przekazywanie ich do Zamawiającego w terminie nie później niż do końca miesiąca następującego po kwartale którego dotyczy. Sprawozdania należy składać zgodnie z wzorem określonym w rozporządzeniu Ministra Środowiska z dn. 15 maja 2012r. (Dz. U. z 2012, poz. 630). m) wykonywania przedmiotu zamówienia zgodnie z obowiązującymi przepisami ustawy prawa ochrony środowiska (Dz.U. z 2008r. Nr 25, poz.150) oraz rozporządzeniem wydanym na podstawie art. 9d ust. 2 ustawy z dnia 13 września 1996r. roku o utrzymaniu czystości i porządku w gminach (t.j. Dz. U. z 2012r. poz. 391). n) uzyskania wszystkich wymaganych decyzji. o) zgłoszenia pisemnego Zamawiającemu w terminie do 90 dni od podpisania umowy gotowości do funkcjonowania PSZOK zgodnie z w/w warunkami. 3) Wykonawca ponosi pełną odpowiedzialność wobec Zamawiającego i osób trzecich za szkody na mieniu i zdrowiu, powstałe podczas i w związku z realizacją przedmiotu zamówienia. 4) posiadania umowy z Regionalną Instalacją do przetwarzania odpadów komunalnych dla Regionu Zachodniego na przyjmowanie odbieranych od właścicieli nieruchomości odpadów o której mowa w uchwale Sejmiku Województwa Małopolskiego Nr XXV/397/12 z dnia 02.07.2012 roku w zakresie niniejszego zamówienia PSZOK
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 905000002
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: Zamawiający nie wymaga wadium

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.wielka-wies.pl
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach