Przetargi.pl
Utworzenie, utrzymanie i obsługa punktu selektywnej zbiórki odpadów komunalnych na terenie Gminy Juchnowiec Kościelny

Wójt Gminy Juchnowiec Kościelny ogłasza przetarg

  • Adres: 16-061 Juchnowiec Kościelny, ul. Lipowa 10
  • Województwo: podlaskie
  • Telefon/fax: tel. 085 7132880 , fax. 085 7132881
  • Data zamieszczenia: 2013-05-10
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Wójt Gminy Juchnowiec Kościelny
    ul. Lipowa 10 10
    16-061 Juchnowiec Kościelny, woj. podlaskie
    tel. 085 7132880, fax. 085 7132881
    REGON: 00054221500000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.juchnowiec.gmina.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja samorządowa

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Utworzenie, utrzymanie i obsługa punktu selektywnej zbiórki odpadów komunalnych na terenie Gminy Juchnowiec Kościelny
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: usługi
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    1) Teren przeznaczony pod PSZOK na dzień podpisania umowy musi spełniać wymagania: a) lokalizacja w jednej z miejscowości wchodzących w skład gminy Juchnowiec Kościelny; b) lokalizacja, która umożliwia dojazd dla mieszkańców z możliwością zaparkowania przy lub na terenie PSZOK z co najmniej 2 miejscami rozładunku; c) pow. działki powinna zapewniać przyjęcie wszystkich przywiezionych przez mieszkańców odpadów; Ponadto z dniem 01.07.2013 r. teren PSZOK będzie musiał spełniać następujące wymagania: d) teren ogrodzony, oświetlony, utwardzony wyposażony w urządzenia lub systemy zapewniające zagospodarowanie wód opadowych i ścieków przemysłowych pochodzących z terenu ww. punktu, zgodnie z wymaganiami określonymi przepisami m.in. ustawy z dnia 18 lipca 2001r. - Prawo wodne (Dz. U. 2012 r.145 z późn. zm); e) miejsca magazynowania zebranych odpadów komunalnych będą zabezpieczone przed emisją zanieczyszczeń do gruntu oraz chroniące zebrane odpady przed wpływem czynników atmosferycznych; f) wyposażony w wagę towarową z ważnym świadectwem zgodności i legalizacją Głównego Urzędu Miar; g) wyposażony w zamykane pojemniki i kontenery oraz wiaty, chroniące zebrane odpady przed wpływem czynników atmosferycznych i dostępem zwierząt (obiekty przeznaczone do gromadzenia odpadów muszą być odpowiednie do przechowywania niżej wymienionych frakcji odpadów); h) poszczególnych frakcji; i) odpowiedniej wielkości plac manewrowy pozwalający na swobodny dostęp pojazdów dowożących jak też wywożących odpady; j) wynikające z przepisów planowania i zagospodarowania przestrzennego, prawa budowlanego, ochrony środowiska, przepisów bhp i ppoż.; k) posiadać niezbędne pozwolenia na użytkowanie PSZOK, zgodnie z obowiązującymi przepisami prawa. 2) Wykonawca jest obowiązany, w związku z realizacja zadania, do: a) posiadania stosownego zezwolenia na prowadzenie działalności w zakresie zbierania i transportu odpadów, w tym prowadzenia PSZOK, zgodnie z ustawą z dnia 14 grudnia 2012 r. o odpadach (Dz.U.2013.21); b) usuwania odpadów (transport, unieszkodliwianie), ponoszenia wszystkich kosztów związanych z utworzeniem i funkcjonowaniem PSZOK; c) zapewnienia pracy punktu w wymiarze 24 godzin w miesiącu, w tym po 3 godziny w każdą sobotę, (szczegółowy harmonogram pracy PSZOK zostanie sporządzony przez Wykonawcę w uzgodnieniu z Zamawiającym i dostarczony najpóźniej w dniu podpisania umowy - będzie stanowił integralną część umowy); d) przyjmowania niżej wymienionych rodzajów odpadów komunalnych powstających w gospodarstwach domowych na terenie gminy: - papier i tektura, opakowania z papieru i tektury (kod odpadu: 20 01 01, 15 01 01), - tworzywa sztuczne, opakowania z tworzyw sztucznych (kod odpadu: 20 01 39, 15 01 02), -metale, opakowania z metali (kod odpadu: 20 01 40, 15 01 04), -opakowania wielomateriałowe (kod odpadu: 15 01 05), -szkło oraz opakowania ze szkła (kod odpadu: 20 01 02, 15 01 07), -odpady zielone (kod odpadu: 20 01 08, 20 03 02, 20 01 99, 20 02 01), -przeterminowane leki (kod odpadu: 20 01 31*, 20 01 32), -chemikalia (kod odpadu: 20 01 13*, 20 01 14*, 20 01 15*, 20 01 17*, 20 01 19*, 20 01 25, 20 01 26*, 20 01 27*, 20 01 28, 20 01 29*, 20 01 30, 20 01 80, -zużyte baterie i akumulatory (kod odpadu: 20 01 33*, 20 01 34), -zużyty sprzęt elektryczny i elektroniczny (kod odpadu: 20 01 35*, 20 01 36), -meble i inne odpady wielkogabarytowe (kod odpadu: 20 03 07), -odpady budowlane i rozbiórkowe prowadzonych na terenie nieruchomości należy gromadzić wyłącznie w kontenerach uniemożliwiających pylenie i przeznaczonych na odpady budowlane, które będą opróżniane systematycznie przez przedsiębiorcę posiadającego zezwolenie na zbieranie i transport tego typu odpadów (kod odpadu: 17 01 01, 17 01 02, 17 01 03, 17 01 07, 17 02 01, 17 02 02, 17 02 03, 17 03 02, 17 04 01, 17 04 02, 17 04 03, 17 04 04, 17 04 05, 17 04 06, 17 04 07, 17 04 11, 17 05 08, 17 06 04, 17 08 02, 17 09 04, ex 20 03 99), -zużyte opony (kod odpadu: 16 01 03), -popiół, tekstylia i odzież (kod odpadu: 10 01 01, 20 01 11). e) wydawania dla mieszkańców nowych worków na odpady selektywne, w przypadku wystąpienia takiej potrzeby, (3 rodzaje worków przeznaczonych na odpady selektywne, dostarczanych do PSZOK przez podmiot odbierający odpady komunalne na terenie gminy); f) umieszczenia w miejscu ogólnie dostępnym, na tablicy informacyjnej zawierającej dane Wykonawcy /pełna nazwa, adres i nr telefonu/, wykaz rodzajów i ilości przyjmowanych odpadów komunalnych oraz dni i godziny pracy PSZOK; g) odbioru i zagospodarowania odpadów komunalnych od mieszkańców z terenu gminy /ok. 15.000 mieszkańców - ok. 4.600 gospodarstw domowych; h) nieodpłatnego przyjmowania wymienionych rodzajów odpadów dostarczonych przez mieszkańców po okazaniu dokumentu potwierdzającego jego zamieszkanie na terenie gminy Juchnowiec Kościelny (np. umowy najmu, dowodu osobistego, potwierdzenia dokonywania opłat za odbiór odpadów komunalnych itp.); i) zważenia przyjętych odpadów po odbiorze poszczególnych frakcji wyselekcjonowanych odpadów i odnotowywania jej w ewidencji wraz ze wskazaniem miejscowości, numeru posesji oraz danymi właściciela lub innej osoby odpowiedzialnej za utrzymanie czystości i porządku na terenie danej nieruchomości; j) utrzymania czystości i porządku na terenie PSZOK, selektywnie zebrane odpady komunalne winny być na bieżąco, najpóźniej po zapełnieniu pojemników, kontenerów lub innych miejsc do tego przeznaczonych przekazywane do instalacji odzysku; k) prowadzenia rejestru, zawierającego między innymi informacje o rodzaju, kodzie; masie lub ilości odebranych odpadów, dacie ich dostarczenia do punktu oraz sposobie ich dalszego wykorzystania; l) prowadzenia dokumentacji związanej z działalnością objętą przedmiotem niniejszego zamówienia, sporządzanie wykazów i kwartalnych sprawozdań oraz przekazywanie ich do Zamawiającego w terminie nie później niż do końca miesiąca następującego po kwartale którego dotyczy. Sprawozdania należy składać zgodnie z wzorem określonym w rozporządzeniu Ministra Środowiska z dn. 15 maja 2012r. w sprawie wzorów sprawozdań o odebranych odpadach komunalnych, odebranych nieczystościach ciekłych oraz realizacji zadań z zakresu gospodarowania odpadami komunalnymi (Dz. U. z 2012, poz. 630); m) przekazywania Zamawiającemu informacji w zakresie: wykazu posesji z których zostały dostarczone odpady, ich rodzaj i ilość oraz potwierdzenie ich przekazania do instalacji przetwarzania odpadów komunalnych w formie karty ewidencji odpadów lub karty przekazania odpadów lub innej instalacji przetwarzania odpadów komunalnych; n) wykonywania przedmiotu zamówienia zgodnie z obowiązującymi przepisami ustawy z dnia 27 kwietnia 2001 r. - Prawo ochrony środowiska (Dz. U. 2008. 25.150 z późn. zm.) oraz rozporządzeniem Ministra Środowiska z dnia 11 stycznia 2013 r. w sprawie szczegółowych wymagań w zakresie odbierania odpadów komunalnych od właścicieli nieruchomości (Dz. U. 2013.122); o) pisemne zgłoszenie Zamawiającemu gotowości do funkcjonowania PSZOK zgodnie z ww. warunkami w terminie do 15.06.2013 r. 3) Wykonawca ponosi pełną odpowiedzialność wobec Zamawiającego i osób trzecich za szkody na mieniu i zdrowiu, powstałe podczas i w związku z realizacją przedmiotu zamówienia.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 905112004
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: Warunkiem udziału w postępowaniu przetargowym jest wniesienie wadium w wysokości 2000,00 zł. Wadium należy wpłacić przelewem na konto Zamawiającego: Bank Spółdzielczy w Juchnowcu Górnym Nr 68 8074 0003 0000 1661 2000 0030 w terminie do dnia 21 maja 2013roku do godziny 1200. Wadium może być również wniesione w innej formie, zgodnie z ustawą Prawo zamówień publicznych. Zwrot wadium lub jego utrata na rzecz zamawiającego zgodnie z art.46 ustawy Prawo zamówień publicznych. Potwierdzenie wniesienia wadium należy dołączyć do złożonej oferty.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.juchnowiec.gmina.pl
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach