Przetargi.pl
Świadczenie usług w zakresie odbioru i zagospodarowania stałych odpadów komunalnych od właścicieli nieruchomości zamieszkałych i niezamieszkałych, położonych na terenie Gminy Juchnowiec Kościelny

Wójt Gminy Juchnowiec Kościelny ogłasza przetarg

  • Adres: 16-061 Juchnowiec Kościelny, ul. Lipowa 10
  • Województwo: podlaskie
  • Telefon/fax: tel. 085 7132880 , fax. 085 7132881
  • Data zamieszczenia: 2013-05-20
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Wójt Gminy Juchnowiec Kościelny
    ul. Lipowa 10 10
    16-061 Juchnowiec Kościelny, woj. podlaskie
    tel. 085 7132880, fax. 085 7132881
    REGON: 00054221500000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.juchnowiec.gmina.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja samorządowa

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Świadczenie usług w zakresie odbioru i zagospodarowania stałych odpadów komunalnych od właścicieli nieruchomości zamieszkałych i niezamieszkałych, położonych na terenie Gminy Juchnowiec Kościelny
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: usługi
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    1. Zamawiający powierza, a Wykonawca przyjmuje do wykonania świadczenie usług w zakresie odbioru i zagospodarowania stałych odpadów komunalnych od właścicieli nieruchomości zamieszkałych i niezamieszkałych, położonych na terenie Gminy Juchnowiec Kościelny. Świadczenie usługi polega na odbiorze z lokalizacji wskazanych przez Zamawiającego zmieszanych oraz selektywnie zebranych odpadów pochodzących z zamieszkałych i niezamieszkałych nieruchomości oraz ich zagospodarowania poprzez przekazywanie odebranych zmieszanych odpadów komunalnych, pozostałości z sortowania odpadów komunalnych oraz odpadów zielonych do regionalnej instalacji przetwarzania odpadów komunalnych wskazanej w Planie gospodarki odpadami dla województwa podlaskiego na lata 2012 - 2017 - w centralnym regionie gospodarki odpadami oraz do przekazywania selektywnie zebranych odpadów komunalnych do instalacji odzysku i unieszkodliwiania odpadów zgodnie z hierarchią postępowania z odpadami, o której mowa w art. 17 ustawy z dnia 14 grudnia 2012 r. o odpadach /Dz. U. z 2013 r. poz. 21/. Świadczenie usługi będzie odbywało się zgodnie z harmonogramem wykonanym przez Zamawiającego i zaakceptowanym przez Zamawiającego. 2. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia jest przedstawiony w SIWZ (załącznik nr 1 do umowy). 3. Szczegółowy wykaz nieruchomości zamieszkałych i niezamieszkałych, objętych przedmiotem umowy Zamawiający dostarczy Wykonawcy w przeciągu 14 dni od dnia podpisania umowy. Zamawiający zastrzega, że wykaz ten zawiera jedynie orientacyjną liczbę nieruchomości i może w miarę potrzeb ulegać zmianie podczas realizacji usługi, a Wykonawca jest zobowiązany do odbierania odpadów ze wszystkich zamieszkałych i niezamieszkałych nieruchomości na wyznaczonym obszarze Gminy Juchnowiec Kościelny 1. Do obowiązków Wykonawcy należy: 1) należyte wykonywanie usług stanowiących przedmiot niniejszej umowy z najwyższą starannością zgodnie z zasadami ochrony interesów Zamawiającego, przy wykorzystaniu posiadanej wiedzy oraz doświadczenia, przy wykorzystaniu odpowiedniego sprzętu i technologii, a nadto przestrzeganie wskazań i zaleceń Zamawiającego związanych z realizacją przedmiotu umowy; 2) realizowanie usługi objętej przedmiotem umowy zgodnie z obowiązującymi przepisami ustawy z dnia 27 kwietnia 2001 r. Prawo ochrony środowiska /Dz. U. z 2008r. Nr 25, poz. 150 z późn. zm./, ustawy z dnia 14 grudnia 2012 r. o odpadach /Dz. U. 2013 r. poz. 21/, ustawy z dnia 13 września 1996 r. o utrzymaniu czystości i porządku w gminach /Dz. U. z 2012 r. poz. 391/, a także z innymi obowiązującymi przepisami z zakresu gospodarowania odpadami; Wykonawca na każdym etapie realizacji umowy winien monitorować obowiązujące przepisy i zgodnie z nimi realizować usługi stanowiące przedmiot niniejszej umowy; 3) realizowanie przedmiotu umowy zgodnie z wymaganiami bhp i ppoż., określonymi w aktualnych przepisach prawa, w sposób nieuciążliwy dla środowiska i okolicznych mieszkańców, a ponadto w sposób zapewniający bezpieczeństwo osób oraz mienia, znajdujących się w pobliżu miejsca wykonywania usług; 4) zapewnienie warunków pracy zgodnie z Rozporządzeniem Ministra Pracy i Polityki Socjalnej z dnia 26 września 1997 r. w sprawie ogólnych przepisów bezpieczeństwa i higieny pracy /Dz. U. z 2003 r. Nr 169, poz. 1650 z późn. zm./; 5) posiadanie w okresie trwania umowy środków technicznych w ilości i rodzajach niezbędnych dla prawidłowego wykonania usług stanowiących przedmiot niniejszej umowy; 6) zapewnienie na czas trwania umowy osób do obsługi sprzętu oraz urządzeń przeznaczonych do realizacji niniejszego zamówienia, posiadających odpowiednie kwalifikacje wymagane przepisami prawa; 7) wyposażenie pracowników w środki ochronne oraz jednolite ubrania robocze posiadające oznaczenia identyfikujące firmę Wykonawcy; 8) przekazanie Zamawiającemu, w terminie 14 dni od daty otrzymania wezwania, kwoty stanowiącej równowartość wszelkiego rodzaju kar pieniężnych, grzywien i innych należności lub opłat, nałożonych w postępowaniu administracyjnym lub karnym na Zamawiającego, powstałych na skutek zaniedbań Wykonawcy lub zaniedbań osób przy pomocy, których wykonuje on czynności wynikające z niniejszej umowy albo, którym wykonywanie tych czynności powierza; 9) posiadanie aktualnych wpisów do rejestru i zezwoleń na prowadzenie działalności związanej z przedmiotem zamówienia przez cały okres obowiązywania niniejszej umowy; 10) Wykonawca zobowiązany jest do przekazywania odebranych zmieszanych odpadów komunalnych, pozostałości z sortowania odpadów komunalnych oraz odpadów zielonych do regionalnej instalacji przetwarzania odpadów komunalnych wskazanej w Planie gospodarki odpadami dla województwa podlaskiego na lata 2012-2017 - w centralnym regionie gospodarki odpadami oraz do przekazywania selektywnie zebranych odpadów komunalnych do instalacji odzysku i unieszkodliwiania odpadów zgodnie z hierarchią postępowania z odpadami, o której mowa w art. 17 ustawy z dnia 14 grudnia 2012 r. o odpadach /Dz. U. z 2013 r. poz. 21/. 11) niezwłoczne powiadamianie Zamawiającego o przeszkodach w realizacji umowy, nieleżących po stronie Wykonawcy; 12) opracowanie do dnia podpisania umowy harmonogramu wywozu odpadów oraz przekazanie go Zamawiającemu celem uzgodnienia i zatwierdzenia harmonogramu prac; 13) wskazanie osób do kontaktów z Zamawiającym do realizacji przedmiotu zamówienia; 14) wykonywanie obowiązków sprawozdawczych dotyczących realizacji przedmiotu niniejszej umowy w sposób określony w załączniku nr 3 do umowy. 2. Do obowiązku Zamawiającego należy zatwierdzenie przekazanych przez Wykonawcę harmonogramów wymienionych w ust. 1 niniejszej umowy w terminie 5 dni roboczych od daty ich przedłożenia.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 905112004
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: Warunkiem udziału w postępowaniu przetargowym jest wniesienie wadium w wysokości 20 000,00 zł. Wadium należy wpłacić przelewem na konto Zamawiającego: Bank Spółdzielczy w Juchnowcu Górnym Nr 68 8074 0003 0000 1661 2000 0030 w terminie do dnia 03 czerwca 2013roku do godziny 1200. Wadium może być również wniesione w innej formie, zgodnie z ustawą Prawo zamówień publicznych. Zwrot wadium lub jego utrata na rzecz zamawiającego zgodnie z art.46 ustawy Prawo zamówień publicznych. Potwierdzenie wniesienia wadium należy dołączyć do złożonej oferty

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.juchnowiec.gmina.pl
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach