Przetargi.pl
Utworzenie terenu wypoczynkowo - rekreacyjnego wraz z infrastrukturą towarzyszącą w miejscowości Bielice.

Gmina Bielice ogłasza przetarg

  • Adres: 74-202 Bielice, Niepokalanej 34
  • Województwo: zachodniopomorskie
  • Telefon/fax: tel. 91 5644235 , fax. 91 5644173
  • Data zamieszczenia: 2014-01-20
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Gmina Bielice
    Niepokalanej 34 34
    74-202 Bielice, woj. zachodniopomorskie
    tel. 91 5644235, fax. 91 5644173
    REGON: 81168534900000
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja samorządowa

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Utworzenie terenu wypoczynkowo - rekreacyjnego wraz z infrastrukturą towarzyszącą w miejscowości Bielice.
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: roboty budowlane
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    1. Przedmiotem zamówienia jest : 1) Budowa miejsc postojowych otwartych dla samochodów osobowych wraz z zagospodarowaniem terenu, które należy wykonać zgodnie z decyzją pozwolenia na budowę i po zakończeniu robót uzyskać decyzję pozwolenia na użytkowanie. Na terenie przewidziano łącznie 18 miejsc postojowych: 16 miejsc o wym. 2,3x5m, oraz dwa dostosowane dla potrzeb osób niepełnosprawnych (wym. 3,6x5m) wraz z zagospodarowaniem terenu. Usytuowanie miejsc postojowych na działkach : przy i na granicy działek nr 267.1 i 516.16 dr od strony północnej i zachodniej. Planowana inwestycja zlokalizowana będzie poza pasem jezdni dz. drogowej 516.16 dr oraz na części działki nr 267.1. Dojścia do miejsc postojowych wykonać z kostki betonowej czerwonej gr. 8 cm, a miejsca postojowa i strefa buforowa wykonana z płyt betonowych ażurowych. Obszar parkingu izolowany trawnikami i zielenią niska - krzewami. Powierzchnia utwardzona łącznie - 393 m2. 2) Zagospodarowanie terenu na funkcje wypoczynkowo-rekreacyjne obejmuje budowę wiat-altan rekreacyjno-wypoczynkowych, budowę małej architektury i zewnętrznych urządzeń sportu i rekreacji, urządzenie placu zabaw, oświetlenie terenu, monitoring terenu, obsadzenie zielenią oraz rozbiórka istniejącej i budowa nowej wiaty przystankowej. Roboty nie wymagają decyzji pozwolenia na budowę. Powierzchnia zagospodarowania terenu - 1692.5 m? Na budowanym terenie rekreacyjno - wypoczynkowym zostaną wykonane : a) nawierzchnia typ A - z kostki brukowej czerwonej gr. 8 cm pow. 362.5 m? (ciąg pieszy po obwodzie terenu), b) nawierzchnia typ B z kostki brukowej szarej gr. 6 cm pow. 255 m? - (ciągi piesze wewnętrzne, nawierzchnie wiaty przystankowej i altany centralnej ), c) nawierzchnia typu C - poliuretanowa czerwona gr. 1,3 cm wylewana pow. 124,9 m? (boisko mini koszykówki i wiata urządzeń treningowych), d) nawierzchnia typu D - nawierzchnia segmentowa z płyt wykonanych z granulatu SBR lub EPDM gr. 4,5 cm pow. 127,4 m? (pow. bezpieczna pod urządzenia placu zabaw), e) nawierzchnia typ E - tłuczeń granitowy koloru naturalnego pow. 100.3 m? - (komunikacja wewnętrzna przy głownej osi komunikacyjnej), f) Altana centralna, pow. zab. 24.7 m? : Obiekt typu altana ogrodowa, wykonany w technologii lekkiej drewnianej, fundamenty: stopy fundamentowe beton C 20:25 60x60 cm, głębokość posadowienia 80 cm poniżej poziomu terenu, konstrukcja: słupy podwójne drewniane, drewno C 24, 2x 8x24 cm, dach: konstrukcja drewniana krokwie drewno C 24 8x24 cm, poszycie: płyty poliwęglanowe dwukomorowe o gr. 16 mm, g) Wiata urządzeń treningowych zewnętrznych, pow. zab. 24.9 m? : Obiekt typu wiata, wykonany w technologii lekkiej drewnianej, fundamenty: stopy fundamentowe beton C 20:25 60x60 cm, głębokość posadowienia 80 cm poniżej poziomu terenu, konstrukcja: słupy podwójne drewniane, drewno C 24, 2x 8x24 cm, dach: konstrukcja drewniana krokwie drewno C 24 8x24 cm, poszycie: płyty poliwęglanowe dwukomorowe o gr. 16 mm. Wiatę należy wyposażyć w następujące urządzenia : 1. Wyciąg górny OFC-12 + pylon montażowy, wyciskanie siedząc OFC13 + pylon montażowy. Łącznie sztuk: 4 (2 urządzenia i 2 pylony montażowe); 2. Wyciąg górny OFC-12 + pylon montażowy; 3. Wyciskanie siedząc OFC-13 + pylon montażowy; 4. Orbitrek OFC-05 - 2 szt. h) Wiata przystankowa, pow. zab. 23.6 m? ( zlokalizowana w miejscu wiaty istniejącej podlegającej rozbiórce ) : Obiekt typu wiata, wykonany w technologii tradycyjnej murowanej, fundamenty: ławy fundamentowe beton C 20:25 50x30 cm, głębokość posadowienia 80 cm poniżej poziomu terenu, konstrukcja: ściany murowane z bloczków z betonu komórkowego klasy 700 o gr. 24 cm na zaprawie murarskiej cementowej, dwie ostatnie warstwy bloczków od góry wzmocnione poprzez umieszczenie na całej długości prętów d=6mm w odległości 120mm od siebie, dach: konstrukcja drewniana krokwie drewno C 24 8x24 cm, poszycie: deskowanie pełne płyta OSB , papa techniczna, wstępnego krycia, gont bitumiczny w kolorze czerwień-brąz (dachówko podobny), posadzka w wiacie: nawierzchnia typu B, wykończenie elewacji: tynk cem.-wap. elewacyjny, wykończenie tyku w kolorze jasnobeżowym, wypełnienia przeszkleń (osłony szklone płytami poliwęglanowymi przezroczystymi): przeszkalania stałe, pojedyncze, 12 mm poliwęglan płyty pełne, mocowanie system mocowań alu. 30 mm, miejsca siedzące w wiacie (ławki w wiacie) wykonane z krawędziaków drewnianych 6x6cm opartych o murki ceglane, obróbki blacharskie, rury i rynny spustowe kolor ciemny brąz, elementy drewniane konstrukcji zabezpieczyć przeciwwilgociowo i ppoż klasy NRO, murłata mocowana co 60cm przy pomocy kotw chemicznych do betonu; i) Boisko mini-koszykówki - nawierzchnia typ C, pow. 100.0 m? : Boisko o wymiarach 8x12,5 m, wyposażone w zestaw do koszykówki, pełnowymiarowy, umożliwiający grę w piłkę koszykową w zespołach 3 osobowych; j) Urządzenia zabawowe : 1. Piaskownica zakrywana - 1 szt. Wymiary urządzenia: 220x400x40 cm, wymiary strefy bezpieczeństwa: 24.0 m?, wysokość swobodnego upadku: 40 cm. Piaskownica wykonana z drewna, malowana wysokogatunkowymi farbami akrylowymi, elementy metalowe zabezpieczone przed korozją. 2. Huśtawka ważka na podstawie metalowej - 2 szt. Wymiary urządzenia: 250x30x60 cm, wymiary strefy bezpieczeństwa: 12.5 m? dla jednej sztuki, wysokość swobodnego upadku: 60 cm. Dwa siedziska z poręcznymi uchwytami umieszczone przeciwstawnie na drewnianej belce o długości 3 m. 3. Baszta - 1 szt. Wymiary urządzenia ok. 240x456x186 cm, wymiary strefy bezpieczeństwa: 40,2 m?, wysokość swobodnego upadku: 140 cm. Podstawową cechą zestawu Baszta 2 jest zamontowany na nim podest o dużej powierzchni sprzyjający integracji oraz umożliwiający swobodne poruszanie się na nim większej ilości dzieci. Zestaw wyposażony w zjeżdżalnię średniej długości oraz wejście po drabince pionowej. W skład zestawu wchodzą: 1) Baszta 2) Zjeżdżalnia głęboka 3) Zabezpieczenia z aplikacją 4) Podestów trójkątnych 5) Wejściówka 6) Stopnie 7) Rurka nad zjeżdżalnią 4. Huśtawka podwójna z belką metalową - 1 szt. Wymiary urządzenia: 167x348x230 cm, wymiary strefy bezpieczeństwa: 38,2 m?, wysokość swobodnego upadku: 140 cm. Konstrukcja huśtawki wykonana jest z drewnianych belek (montowanych w gruncie na stalowych okuciach), połączonych ze sobą metalową belką, do której przymocowane są dwa łożyskowane zawiesia do zamontowania jednego siedziska gumowego typu Koszyk dla najmłodszych i jednego dla dzieci starszych. k) Teren rekreacji urządzenia uzupełniające : 1. Ławka ( wg rysunku w projekcie lub równoważna ) - 9 szt. Ławka posiada konstrukcje metalową malowaną , siedzisko wykonana z drewna. 2. Tablica informacyjna - 3 szt. Tablica informacyjna wielkoformatowa o tablicy pionowej i powierzchni 100x190 cm, całość wysoka na 270 cm. Przy urządzeniach sportowych, wejściu na plac zabaw dla dzieci i boisku do mini-koszykówki należy umieścić tablice z regulaminem, informacjami i oznaczeniami. Na tablicy powinien znajdować się opis określający zasady i warunki korzystania z placu zabaw, urządzeń sportowych. Na wypadek zaistnienia sytuacji zagrażającej bezpieczeństwu osób korzystających z urządzeń należy podać numery telefonów alarmowych, a także informacje pokazujące w formie piktogramów możliwości i sposób wykorzystania każdego urządzenia do zabawy. Wymaga się, by szczegółowa treść informacji umieszczonych na tablicy oraz ich forma graficzna były uzgodnione z Zamawiającym. Konstrukcja tablicy: wym 70x50cm, wys. około 190 cm oparta na drewnianych słupach, zabezpieczonych daszkiem. 3. Kosz - 9 szt. Kosz o nowoczesnej formie i trwałym wykonaniu. Kosz przygotowany dla powierzchni zewnętrznych, waga ok. 20kg, wysokość ok. 80cm, średnica ok. 32cm, pojemność min. 37l, sposób montażu: betonowy fundament. 4. Lampa solarna niska - 15 szt. Kolor lampy jasny popielaty, materiał stop aluminium i plastik, typ żarówki LED biały, ilość żarówek 10, pojemność baterii 1x3600mAh, napięcie 3.6V, czujnik ruchu, czujnik zbliżeniowy, na stałe świecą się 2 diody LED, po wykryciu ruchu zapala się pozostałych 8 diod. Rodzaj baterii Ni-Mh, moc panelu solarnego min. 1.8W, IP - min. 44, przewidywany czas pracy ok. 8 godzin, moc lampy 3W, jasność [lm] min. 300 lumenów 5. Lampa solarna - parkowa, lampa uliczna LED - 8 szt. Kolor lampy jasny popielaty, materiał stop aluminium, typ żarówki LED biały, ilość żarówek 10, pojemność akumulatora 12Ah, napięcie 12V. Moc panelu solarnego min. 25W, IP - 67, przewidywany czas pracy ok. 16 godzin, moc lampy 5,4W, jasność [lm] min. 540 lumenów. 6. Kamery monitoringu ciągłego wraz z zestawem - 4 szt. Zestaw - przykładowy Conrad Electronic 2.4GHz Digital RadioDVR screen Set(dopuszcza się rozwiązania równoważne). Kamera zewnętrzna z obiektywem stałym i oświetleniem podczerwieni. Rejestrator cyfrowy czterokanałowy 2 TB. Monitor podglądu 27 cali. Zasilanie ( w tym zasilanie awaryjne typu UPS). Kamery montowane do istniejących lamp (po dwie do lamy) obejmujące swoim zasięgiem teren parku oraz teren przy budynku urzędu Gminy. Kamery bezprzewodowe, z centralą w budynku Urzędu Gminy. Kamery mają umożliwić zapis ciągły poklatkowy lub rozpoczynają zapis po zarejestrowaniu ruchu. Zapis typu cyfrowego, z możliwością podglądu i rejestracji na nośnikach zewnętrznych. Centrala monitoringu w budynku Urzędu Gminy. UWAGA: Wszystkie urządzenia zabawowe muszą być wykonane z bezpiecznych i trwałych materiałów zgodnie z polskimi normami (PN-EN 1176) oraz warunkami bezpieczeństwa. Montaż projektowanych urządzeń i elementów placu zabaw musi odbywać się ściśle wg wytycznych ich producentów, zgodnie z Polską Normą PN-EN 1176-1:2009. Wszystkie urządzenia i elementy wyposażenia placu zabaw muszą być wykonane z bezpiecznych i trwałych materiałów i posiadać atesty oraz certyfikaty bezpieczeństwa potwierdzające zgodność z Polską Normą 1176-1:2009, a także spełniać warunki bezpieczeństwa określone w szczególności w przepisach o ogólnym bezpieczeństwie produktów oraz przepisach w sprawie bezpieczeństwa i higieny.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 451112000
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: 1. Wysokość wadium ustala się w kwocie 10.000 złotych, słownie : dziesięć tysięcy złotych. 2. Wadium w formie pieniężnej należy wnieść przelewem na rachunek bankowy Zamawiającego: Bank: Pyrzycko - Stargardzki Bank Spółdzielczy Oddział Bielice Nr rachunku: 52 9387 1013 5500 0286 2000 0070 z dopiskiem na blankiecie przelewu: wadium na zabezpieczenie oferty przetargowej zadania: Utworzenie terenu wypoczynkowo - rekreacyjnego wraz z infrastrukturą towarzyszącą w miejscowości Bielice. Kserokopię dowodu wniesienia wadium potwierdzoną za zgodność z oryginałem należy dołączyć do oferty. 3. Wadium może być wnoszone również w formie: poręczenia bankowego, poręczenia pieniężnego SKOK, gwarancji bankowej, gwarancji ubezpieczeniowej lub poręczeń udzielanych przez podmioty o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przed?siębiorczości, które należy w formie oryginału zdeponować u Zamawiającego albo załączyć do oferty. 4. Z treści gwarancji powinno wynikać bezwarunkowe i nieodwołalne, na pierwsze pisemne żądanie zgłoszone przez Zamawiającego w okresie związania ofertą, zobowiązanie gwaranta do wypłaty zamawiającemu pełnej kwoty wadium w okolicznościach określonych w art. 46 ust. 4a i 5 ustawy Pzp. 5. Treść gwarancji wadialnej musi zawierać następujące informacje: 1) nazwa i adres Zamawiającego; 2) nazwę przedmiotu zamówienia; 3) nazwę i adres Wykonawcy; 4) termin ważności gwarancji; 6. Wadium musi być wniesione nie później niż do wyznaczonego terminu składania ofert. 7. Wniesienie wadium w pieniądzu będzie skuteczne, jeżeli w podanym terminie rachunek bankowy Zamawiającego zostanie uznany pełną kwotą wymaganego wadium. 8. Zamawiający zwróci niezwłocznie wadium wszystkim wykonawcom po wyborze oferty najkorzystniejszej, z wyjątkiem wykonawcy, którego oferta została wybrana, jako najkorzystniejsza, z zastrzeżeniem art. 46 ust. 4a ustawy Pzp. 9. Zamawiający będzie żądał ponownego wniesienia wadium przez wykonawcę, któremu zwrócono wadium, jeżeli w wyniku rozstrzygnięcia odwołania jego oferta została wybrana jako najkorzystniejsza. Wykonawca wniesie wadium w terminie określonym przez Zamawiającego. 10. W przypadku wniesienia odwołania, Zamawiający nie później niż na 7 dni przed upływem ważności wadium, wezwie wykonawców, pod rygorem wykluczenia z postępowania, do przedłużenia ważności wadium albo wniesienia nowego wadium na okres niezbędny do zabezpieczenia postępowania do zawarcia umowy. Jeżeli odwołanie wniesiono po wyborze oferty najkorzystniejszej, wezwanie skieruje jedynie do wykonawcy, którego ofertę wybrano jako najkorzystniejszą. 11. Zatrzymanie wadium nastąpi w okolicznościach : 1) jeżeli wykonawca w odpowiedzi na wezwanie, o którym mowa w art. 26 ust. 3 ustawy Pzp, nie złożył dokumentów lub oświadczeń, o których mowa w art. 25 ust. 1 ustawy Pzp, lub pełnomocnictw, chyba że udowodni, że wynika to z przyczyn nie leżących po jego stronie, 2) jeżeli wykonawca odmówił podpisania umowy w sprawie zamówienia publicznego na warunkach określonych w ofercie, 3) jeżeli wykonawca nie wniósł wymaganego zabezpieczenia należytego wykonania umowy, 4) jeżeli zawarcie umowy w sprawie zamówienia publicznego stało się niemożliwe z przyczyn leżących po stronie wykonawcy.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.bip.bielice.pl
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach