Przetargi.pl
BUDOWA PARKINGU WRAZ Z PRZEBUDOWĄ JEZDNI I PRZEBUDOWĄ OŚWIETLENIA ZEWNĘTRZNEGO ODCINKA UL. MIKOŁAJA REJA PRZY BUDYNKU NR 4 W BIAŁOGARDZIE

Miasto Białogard - Urząd Miasta Białogardu ogłasza przetarg

  • Adres: 78-200 Białogard, ul. 1-go Maja 18
  • Województwo: zachodniopomorskie
  • Telefon/fax: tel. 094 3122310
  • Data zamieszczenia: 2016-04-14
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Miasto Białogard - Urząd Miasta Białogardu
    ul. 1-go Maja 18 18
    78-200 Białogard, woj. zachodniopomorskie
    tel. 094 3122310
    REGON: 33092045200000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.bialogard.info
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja samorządowa

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    BUDOWA PARKINGU WRAZ Z PRZEBUDOWĄ JEZDNI I PRZEBUDOWĄ OŚWIETLENIA ZEWNĘTRZNEGO ODCINKA UL. MIKOŁAJA REJA PRZY BUDYNKU NR 4 W BIAŁOGARDZIE
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: roboty budowlane
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    1. Przedmiotem zamówienia jest wykonanie robót budowlanych budowy parkingu wraz z przebudową jezdni i przebudową oświetlenia zewnętrznego odcinka ul. M. Reja przy budynku nr 4 w Białogardzie obejmujące w szczególności: 1) roboty drogowe, w tym: a) roboty rozbiórkowe; - rozebranie ław betonowych - 5,96 m?, - rozebranie obrzeży 30*8 cm - 64,0 mb, - rozebranie nawierzchni bitumicznej gr 3-4 cm - 241,0 m?, - rozebranie podbudowy betonowej gr 15 cm - 241,0 m?, - rozebranie chodnika z płyt 35*35*5 cm - 36,0 m? - transport gruzu na bazę w Klępinie - 56,3 m?. b) roboty ziemne; - koryto głębokości 35 cm - 241,0 m?, - koryto głębokości 45 cm - 219,5 m?, - koryto głębokości 55 cm - 230,0 m?, - transport gruzu na bazę w Klępinie - 309,6 m?. c) roboty krawężnikowe; - rowki pod ławę i krawężnik 40*40 - 92,0 mb, - ława betonowa z oporem o przekroju 0,0575 m? - 10,7 m?, - krawężnik 15*22 cm najazdowy - 35,0 mb, - krawężnik 15*30 cm - 106,0 mb, - obrzeże betonowe 20*6 - 33,0 mb. d) roboty nawierzchniowe; - warstwa odsączająca gr. 10 cm pod chodniki z pospółki - 78,0 m?, - j/w pod parkingi gr. 15 cm - 219,2 m?, - j/w lecz gr. 20 cm pod jezdnie - 474,7 m?, - podbudowa z kruszywa łamanego gr. 15 cm - 219,2 m?, - j/w lecz pod jezdnię gr. 20 cm - 474,7 m?, - nawierzchnia chodnika z kostki pol-bruk gr.6 cm czerwonej - 77.3 m?, - j/w lecz grubości 8 cm pod parking - 219,2 m?, - j/w lecz pod jezdnię koloru czarnego kostka gr. 8 cm - 474,7 m?. e) kanalizacja deszczowa; - wykop pod przyłącza deszczowe i studnie - 8,57 m?, - przyłącza deszczowe z rur PCV d= 160 - 5,2 mb, - regulacja wysokościowa włazów kanałowych - 3 szt. 2) roboty związane z przebudową oświetlenia zewnętrznego, w tym: a) demontaż słupów oświetleniowych o masie do 300 kg - 1 szt. b) ręczne kopanie rowów dla kabli w gruncie kat. III - 3,200 m?, c) ułożenie rur osłonowych z PCV o średnicy do 140 mm - 20,0 mb, d) układanie kabli o masie do 0,5 kg/m w rurach, pustakach lub kanałach - 25 mb, e) ręczne zasypywanie rowów dla kabli w gruncie kat. III - 3,200 m?, f) montaż i stawianie słupów oświetleniowych stalowych o masie do 100 kg - 1 szt. g) badanie linii kablowej 4 żyłowej niskiego napięcia - odcinek. 2. Kody według Wspólnego Słownika Zamówień (CPV): 1) 45.11.12.00-0 Roboty w zakresie przygotowania terenu pod budowę i roboty ziemne. 2) 45.23.14.00-9 Roboty budowlane w zakresie linii energetycznych. 3) 45.23.22.00-4 Roboty pomocnicze w zakresie linii energetycznych. 3. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawiera dokumentacja projektowa budowlana, przedmiary robót oraz Specyfikacje Techniczne Wykonania i Odbioru Robót (STWIOR), stanowiące załączniki do SIWZ. 5. Wykonawca zobowiązany jest do: 1) udzielenia Zamawiającemu 5-letniej gwarancji na przedmiot zamówienia, licząc od dnia przekazania całości zamówienia protokołem końcowym robót; 2) dostarczenia Zamawiającemu harmonogramu rzeczowo-finansowego robót w terminie 3 dni od dnia podpisania umowy; 3) zorganizowania zaplecza robót oraz urządzenia i zabezpieczenia na własny koszt terenu budowy (koszty bieżącej eksploatacji sieci wodociągowej, elektrycznej, zapewnienie ogrzewania itp. podczas realizacji przedmiotu umowy będzie ponosić Wykonawca); 4) sporządzenia przed rozpoczęciem robót budowlanych planu bezpieczeństwa i ochrony zdrowia; 5) wykonania projektu czasowej zmiany organizacji ruchu; 6) zapewnienia na terenie budowy oraz terenach przyległych należytego ładu i porządku, przestrzegania przepisów bhp, ochrony obiektów i sieci znajdujących się na terenie robót; 7) zgłaszania inspektorowi nadzoru terminu zakończenia robót zanikających; jeżeli Wykonawca nie dopełni tego obowiązku jest zobowiązany odkryć roboty, a następnie przywrócić je do stanu poprzedniego na własny koszt; 8) wykonania robót budowlanych zgodnie z projektem budowlanym, zasadami wiedzy technicznej i sztuki budowlanej, obowiązującymi przepisami i normami, harmonogramem rzeczowo-finansowym przedłożonym Zamawiającemu oraz oddania przedmiotu umowy w terminie; 9) utrzymania terenu budowy w stanie wolnym od przeszkód komunikacyjnych oraz składowania urządzeń i materiałów w sposób nie powodujący kolizji; 10) zapewnienia na własny koszt transportu odpadów do miejsc ich wykorzystania lub utylizacji, łącznie z kosztami utylizacji; 11) stosowania się do zaleceń Zamawiającego w zakresie ewentualnych zmian dokumentacji i wprowadzania robót dodatkowych, zamiennych i zaniechanych; 12) skompletowania wszystkich wyników badań, pomiarów, świadectw jakości, certyfikatów, kart gwarancyjnych, schematów, instrukcji, w tym bhp i p.poż. przed zgłoszeniem robót do odbioru; 13) wykonania dokumentacji powykonawczej; 14) wykonania dodatkowych badań, pomiarów lub ekspertyz w porozumieniu z Zamawiającym w przypadku wątpliwości Zamawiającego, co do jakości robót lub stwierdzenia wad oraz poniesienie kosztów w przypadku wyników negatywnych; 15) zapewnienie wykonania i kierowania robotami objętymi umową przez osoby posiadające stosowne kwalifikacje zawodowe; 16) po zakończeniu robót budowlanych doprowadzenia stanu terenu przylegającego do terenu budowy do stanu pierwotnego, uporządkowania terenu budowy i przekazanie go Zamawiającemu; 17) niezwłocznego informowania Zamawiającego o wystąpieniu zdarzeń lub okoliczności, które mogą utrudnić terminową realizację części lub całości przedmiotu umowy w terminie nie dłuższym niż 7 dni od daty wystąpienia zdarzenia; 18) zgłoszenia terminu zakończenia robót budowlanych; 19) udziału w przeglądach gwarancyjnych zwoływanych przez Zamawiającego; 20) ponoszenia wyłącznej odpowiedzialności za wszelkie szkody będące następstwem niewykonania lub nienależytego wykonania przedmiotu umowy, które to szkody Wykonawca zobowiązuje się pokryć w pełnej wysokości; 21) wykonywania serwisu gwarancyjnego co najmniej jeden raz w roku oraz konserwacji zainstalowanych urządzeń w okresie gwarancji; 22) ponoszenia wszelkich kosztów obsługi serwisowej (w tym wymiany części urządzeń) w okresie gwarancyjnym. 6. W okresie gwarancyjnym Wykonawca zobowiązany jest do przystąpienia do usuwania wad przedmiotu zamówienia w terminie 24 godzin od momentu zgłoszenia wady przez Zamawiającego. Termin na usunięcie wad określony zostanie każdorazowo przez Zamawiającego. W razie bezskutecznego upływu wyznaczonego terminu Zamawiający może zlecić usunięcie wad innemu podmiotowi a koszt usunięcia wad pokryje z kwoty zabezpieczenia należytego wykonania umowy. Wykonawca udziela zamawiającemu rękojmi za wady przedmiotu umowy na okres równy okresowi udzielonej gwarancji. 7. Dokumentacja projektowa może wskazywać dla niektórych materiałów i urządzeń znaki towarowe lub pochodzenie. Zamawiający dopuszcza możliwość składania ofert równoważnych, tj. zastosowanie innych materiałów i urządzeń niż podane w dokumentacji projektowej, pod warunkiem zapewnienia parametrów nie gorszych niż określone w tej dokumentacji, a także zachowania technologii wykonania, tzn. w wyniku zmiany materiału nie może dojść do zmiany technologii wykonania, co skutkowałoby zmianą dokumentacji technicznej. Wykonawca, który zastosował materiały i urządzenia równoważne, ma obowiązek wskazać w swojej ofercie, jakie materiały i urządzenia zostały zmienione i określić, jakie materiały i urządzenia w ich miejsce proponuje i wykazać równoważność z materiałami zastosowanymi w dokumentacji. 8. Zamawiający wykluczy z postępowania o udzielenie zamówienia wykonawcę, który w okresie 3 lat przed wszczęciem postępowania, w sposób zawiniony poważnie naruszył obowiązki zawodowe, w szczególności, gdy wykonawca w wyniku zamierzonego działania lub rażącego niedbalstwa nie wykonał lub nienależycie wykonał zamówienie, co zamawiający jest w stanie wykazać za pomocą dowolnych środków dowodowych, jeżeli zamawiający przewidział taką możliwość wykluczenia wykonawcy w ogłoszeniu o zamówieniu, w specyfikacji istotnych warunków zamówienia lub w zaproszeniu do negocjacji. Zamawiający nie wykluczy z postępowania o udzielenie zamówienia wykonawcy, który udowodni, że podjął konkretne środki techniczne, organizacyjne i kadrowe, które mają zapobiec zawinionemu i poważnemu naruszaniu obowiązków zawodowych w przyszłości oraz naprawił szkody powstałe w wyniku naruszenia obowiązków zawodowych lub zobowiązał się do ich naprawienia. 9. Zamawiający zastrzega sobie prawo wystąpienia do autora dokumentacji projektowej o opinię na temat oferowanych materiałów lub urządzeń. Opinia ta może stanowić podstawę do podjęcia przez zamawiającego decyzji o przyjęciu materiałów lub urządzeń równoważnych albo odrzuceniu oferty z powodu braku równoważności.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 451112000
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: tak
  • II.2. Czas trwania zamówienia lub termin wykonania: 42 dni

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: 1. Wykonawca jest zobowiązany do wniesienia wadium przed upływem terminu, o którym mowa w rozdziale XI ust. 1 w wysokości: 4.000,00 PLN. 2. Wadium wypłacone zostanie nieodwołalnie i bezwarunkowo na pierwsze żądanie zamawiającego w przypadku zaistnienia okoliczności, o których mowa w art. 46 ust. 5 ustawy Pzp. 3. Wadium można wnieść w jednej z następujących form: 1) pieniądzu; 2) poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej, z tym że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym; 3) gwarancjach bankowych; 4) gwarancjach ubezpieczeniowych; 5) poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (Dz. U. z 2007 r. Nr 42, poz. 275, z 2008 r. Nr 116, poz. 730 i 732 i Nr 227, poz. 1505 oraz z 2010 r. Nr 96, poz. 620). 4. Wadium w pieniądzu należy wpłacić przelewem na konto Zamawiającego: Bank Spółdzielczy w Białogardzie 85 8562 0007 0003 4308 2000 0040 z adnotacją WADIUM W POSTĘPOWANIU NR IZP.271.1.8.2016. 5. Dowodem wniesienia wadium może być potwierdzony odcinek wpłaty lub potwierdzony przez bank odcinek polecenia dokonania przelewu lub potwierdzony przez Wykonawcę inny dokument potwierdzający dokonanie wpłaty kwoty wadium załączony do oferty. 6. Wadium musi być wpłacone na tyle wcześnie, aby w terminie składania ofert kwota wadium znajdowała się na rachunku bankowym Zamawiającego. 7. W przypadku wadium wnoszonego w innych formach niż pieniądz, należy oryginał dokumentu złożyć wraz z ofertą. 8. W przypadku składania przez Wykonawcę wadium w formie gwarancji lub poręczenia, dokument powinien być sporządzony zgodnie z obowiązującym prawem i winien zawierać następujące elementy: 1) nazwę dającego zlecenie (Wykonawcy), beneficjenta gwarancji-poręczenia (Zamawiającego), gwaranta-poręczyciela (instytucji udzielających gwarancji-poręczenia) oraz wskazanie ich siedzib, 2) określenie wierzytelności, która ma być zabezpieczona gwarancją-poręczeniem, 3) kwotę gwarancji-poręczenia, 4) termin ważności gwarancji-poręczenia, 5) zobowiązanie gwaranta-poręczyciela do zapłacenia kwoty gwarancji-poręczenia na pierwsze pisemne żądanie Zamawiającego zawierające oświadczenie, iż Wykonawca, którego ofertę wybrano: a) odmówił podpisania umowy na warunkach określonych we ofercie, lub b) nie wniósł zabezpieczenia należytego wykonania umowy, lub c) zawarcie umowy stało się niemożliwe z przyczyn leżących po stronie Wykonawcy. 6) zobowiązanie gwaranta-poręczyciela do: zapłacenia kwoty gwarancji-poręczenia jeżeli wykonawca w odpowiedzi na wezwanie, o którym mowa w art. 26 ust. 3, z przyczyn leżących po jego stronie, nie złożył dokumentów lub oświadczeń, o których mowa w art. 25 ust. 1, pełnomocnictw, listy podmiotów należących do tej samej grupy kapitałowej, o której mowa w art. 24 ust. 2 pkt 5, lub informacji o tym, że nie należy do grupy kapitałowej, lub nie wyraził zgody na poprawienie omyłki, o której mowa w art. 87 ust. 2 pkt 3, co powodowało brak możliwości wybrania oferty złożonej przez wykonawcę jako najkorzystniejszej. 9. Zwrot wadium nastąpi zgodnie z przepisem art. 46 ustawy Pzp. 10. Zamawiający zatrzymuje wadium wraz z odsetkami, jeżeli wykonawca w odpowiedzi na wezwanie, o którym mowa w art. 26 ust. 3, z przyczyn leżących po jego stronie, nie złożył dokumentów lub oświadczeń, o których mowa w art. 25 ust. 1, pełnomocnictw, listy podmiotów należących do tej samej grupy kapitałowej, o której mowa w art. 24 ust. 2 pkt 5, lub informacji o tym, że nie należy do grupy kapitałowej, lub nie wyraził zgody na poprawienie omyłki, o której mowa w art. 87 ust. 2 pkt 3, co powodowało brak możliwości wybrania oferty złożonej przez wykonawcę jako najkorzystniejszej. 11. Zamawiający zatrzymuje wadium wraz z odsetkami, jeżeli wykonawca, którego oferta została wybrana: 1) odmówił podpisania umowy w sprawie zamówienia publicznego na warunkach określonych w ofercie; 2) nie wniósł wymaganego zabezpieczenia należytego wykonania umowy; 3) zawarcie umowy w sprawie zamówienia publicznego stało się niemożliwe z przyczyn leżących po stronie wykonawcy. 12. Jeżeli wadium wniesiono w pieniądzu, zamawiający zwraca je wraz z odsetkami wynikającymi z umowy rachunku bankowego, na którym było ono przechowywane, pomniejszone o koszty prowadzenia rachunku bankowego oraz prowizji bankowej za przelew pieniędzy na rachunek bankowy wskazany przez wykonawcę.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.1. Kryteria oceny ofert: Termin wykonania
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: http://bip.bialogard.info
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach