Przetargi.pl
Utworzenie szkolnego placu zabaw przy Szkole Podstawowej w Nowej Wsi Szlacheckiej - zaprojektowanie i wybudowanie placu zabaw na terenie szkoły w ramach rządowego programu RADOSNA SZKOŁA

Urząd Gminy Czernichów ogłasza przetarg

  • Adres: 32-070 Czernichów, Czernichów 2
  • Województwo: małopolskie
  • Telefon/fax: tel. 012 2702105 , fax. 012 2702324
  • Data zamieszczenia: 2010-07-05
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Urząd Gminy Czernichów
    Czernichów 2 2
    32-070 Czernichów, woj. małopolskie
    tel. 012 2702105, fax. 012 2702324
    REGON: 00053498300000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.czernichow.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja samorządowa

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Utworzenie szkolnego placu zabaw przy Szkole Podstawowej w Nowej Wsi Szlacheckiej - zaprojektowanie i wybudowanie placu zabaw na terenie szkoły w ramach rządowego programu RADOSNA SZKOŁA
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: roboty budowlane
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    1. Przedmiotem zamówienia jest wykonanie zadania inwestycyjnego pn. Utworzenie szkolnego placu zabaw przy Szkole Podstawowej w Nowej Wsi Szlacheckiej - zaprojektowanie i wybudowanie placu zabaw na terenie szkoły w ramach rządowego programu RADOSNA SZKOŁA. 2. Przedmiot zamówienia obejmuje: 1) opracowanie projektu budowlano-wykonawczego placu zabaw na działce nr 1500 w Nowej Wsi Szlacheckiej, Gm. Czernichów - 4 egz., w tym: a) opracowanie informacji dotyczącej Bezpieczeństwa i Ochrony Zdrowia dla zadania - 4 egz., b) specyfikacje techniczne wykonania i odbioru robót budowlanych - 2 egz., c) wykonanie kosztorysów uproszczonych - 2 egz. 2) uzyskanie dla opracowanego projektu stosownych uzgodnień i pozwoleń, w tym uzyskanie w imieniu inwestora prawomocnej decyzji pozwolenia na budowę/zgłoszenia robót dla inwestycji realizowanej na podstawie projektu, o którym mowa w pkt 1. 3) realizację projektu polegającą na wykonaniu placu zabaw zgodnie z projektem i umową. 4) realizowanie przeglądów technicznych urządzeń placu zabaw w okresie gwarancji zgodnie z Normą PNEN 1176-1. 5) przygotowanie niezbędnej dokumentacji umożliwiającej ewentualne oddanie obiektu do użytkowania. 6) pełnienie nadzoru autorskiego nad realizacją robót. 3. Przedmiotem zamówienia jest zaprojektowanie i wykonanie robót budowlanych, dlatego Zamawiający opisuje przedmiot zamówienia za pomocą programu funkcjonalno-użytkowego, stanowiącego załącznik nr 6 do SIWZ. 4. Zaproponowane wyposażenie znajdujące się w załączniku do programu funkcjonalno-użytkowego jest przykładowe. Zamawiający dopuszcza zastosowanie innego wyposażenia placu zabaw o parametrach równoważnych - czyli nie gorszych od wyposażenia zaproponowanego. 5. Wykonawca udzieli gwarancji: 1) na wykonane roboty budowlane w wysokości 36 miesięcy licząc od daty odbioru końcowego robót, 2) na urządzenia, produkty i materiały wykorzystane do realizacji zamówienia - jak na roboty budowlane, jednak nie krótszej niż gwarancja producenta. 6. Przedmiot umowy należy wykonać zgodnie z: 1) warunkami wynikającymi z obowiązujących przepisów technicznych i prawa budowlanego; 2) wymaganiami wynikającymi z obowiązujących Polskich Norm i aprobat technicznych; 3) zasadami rzetelnej wiedzy technicznej.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 451127239
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: Warunkiem udziału w postępowaniu jest wniesienie wadium w wysokości: 2500,00 zł (słownie: dwa tysiące pięćset i 00/100 zł).

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.czernichow.pl
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach