Przetargi.pl
utworzenie szkolnego placu zabaw przy Szkole Podstawowej w Brzezince w ramach rządowego programu Radosna Szkoła.

Szkoła Podstawowa w Brzezince ogłasza przetarg

  • Adres: 32-610 Oświęcim - Brzezinka, ul. Szkolna 19
  • Województwo: małopolskie
  • Telefon/fax: tel. 0-33 8430559 , fax. 0-33 8430559
  • Data zamieszczenia: 2010-11-03
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Szkoła Podstawowa w Brzezince
    ul. Szkolna 19 19
    32-610 Oświęcim - Brzezinka, woj. małopolskie
    tel. 0-33 8430559, fax. 0-33 8430559
    REGON: 07046562900000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.sp.brzezinka.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Inny: jednostka budżetowa

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    utworzenie szkolnego placu zabaw przy Szkole Podstawowej w Brzezince w ramach rządowego programu Radosna Szkoła.
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: roboty budowlane
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    1.Przedmiot zamówienia obejmuje utworzenie szkolnego placu zabaw o łącznej powierzchni 296,88 m2 , uwzględniający unormowania rozporządzenia Rady Ministrów z dnia 7 lipca 2009r.(Dz. U. Nr 110 poz.915) w sprawie form i zakresu finansowego wspierania organów prowadzących w zapewnieniu bezpiecznych warunków nauki, wychowania i opieki w klasach I-III szkół podstawowych i ogólnokształcących szkół muzycznych I stopnia w zakresie: 1) roboty przygotowawcze - oznakowanie i zabezpieczenie placu budowy, 2) roboty ziemne -niwelacje, 3) wykonanie podbudowy pod nawierzchnię placu zabaw, 4) wykonanie nawierzchni bezpiecznej w strefie zabaw i ćwiczeń ruchowych z płyt EPDM wys. bezpiecznego upadku 1,8 m- 61,25m2, i 1,6 m -dla powierzchni 120,61m2 - kolor pomarańczowy, 5) wykonanie nawierzchni bezpiecznej w strefie komunikacji z płyt EPDM wysokość bezpiecznego upadku do 1,6 m, kolor niebieski - 36,64m2 6) wykonanie nawierzchni trawiastej, rozścielenie ziemi, obsianie trawą - 63,13 m2 7) wykonanie nawierzchni z kostki brukowej (dojście) 15,25m2 8) ułożenie obrzeży betonowych oraz obrzeży gumowych na ławie betonowej, 9) wyposażenie placu zabaw w urządzenia (lub ich zestawy) niezbędne do rekreacji ruchowej i ćwiczeń zręcznościowych dla dzieci młodszych w wieku szkolnym. Wszystkie urządzenia winny posiadać wszelkie certyfikaty bezpieczeństwa i deklaracje zgodności producenta: - zestaw : 1 wieża ze zjeżdżalnią, rurka do zjeżdżania, huśtawka, siatka do wspinania się, ścianka do wspinaczki z uchwytami, - huśtawka z dwoma siedziskami, - wisząca belka do balansowania, - most z talerzyków do balansowania, - drążki do wspinaczki na wys. 1m, 1,25 m, 1,5 m - tablica informacyjna z regulaminem określającym m.in. zasady i warunki korzystania ze szkolnego placu zabaw wraz z informacjami zgodnymi z wymogami rządowego programu Radosna Szkoła Uwaga: przy każdym urządzeniu zabawowym powinny być umieszczone czytelne tablice informujące o możliwościach i sposobie wykorzystania danego urządzenia. 10) Podane w dokumentacji technicznej projektowej specyfikacji technicznej wykonania i odbioru robót lub przedmiarach robót nazwy własne, handlowe znaki towarowe (materiałów i urządzeń) są przykładowe. Zamawiający dopuszcza użycie do wyceny i wbudowania materiały, urządzenia i technologie innych producentów w stosunku do przywołanych -równoważne- pod warunkiem osiągnięcia założonych standardów technicznych, co najmniej takich jak wskazane w udostępnionych dokumentach technicznych- parametrów technicznych i fizycznych. Wszędzie gdzie w opisach występują nazwy materiałów można zastosować inne materiały o parametrach technicznych i fizycznych równoważnych do przedstawionych w dokumentacji przetargowej. 11) Wykonanie innych robót i prac niezbędnych do należytego wykonania zamówienia w tym m. innymi: - oznakowanie oraz zabezpieczenie przyjętego placu budowy, - nadzory specjalistyczne zarządców sieci wynikające z uzgodnień, - inwentaryzacja geodezyjna bieżąca (roboty zanikowe) oraz końcowa i powykonawcza, - sporządzenie dokumentacji powykonawczej z naniesionymi zmianami w trakcie robót, ponoszenie kosztów składowania na wysypisku odpadów, materiałów nieużytecznych Szczegółowy opis elementów przedmiotu zamówienia przedstawia: Projekt wykonawczy Przedmiar robot Specyfikacje Techniczne Wykonania i Odbioru Robót
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 451127239
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie
  • II.2. Czas trwania zamówienia lub termin wykonania: 25 dni

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: nie dotyczy

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.sp.brzezinka.pl
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach