Przetargi.pl
Utworzenie szkolnego placu zabaw przy Szkole Podstawowej w Moszczenicy w ramach projektu Radosna Szkoła- wykonanie bezpiecznego podłoża, gm. Moszczenica, pow. piotrkowski, woj. łódzkie

Gmina Moszczenica ogłasza przetarg

  • Adres: 97-310 Moszczenica, ul. Kosowska 1
  • Województwo: łódzkie
  • Telefon/fax: tel. 044 6169570 , fax. 044 6169625
  • Data zamieszczenia: 2012-11-15
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Gmina Moszczenica
    ul. Kosowska 1 1
    97-310 Moszczenica, woj. łódzkie
    tel. 044 6169570, fax. 044 6169625
    REGON: 59064794800000
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja samorządowa

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Utworzenie szkolnego placu zabaw przy Szkole Podstawowej w Moszczenicy w ramach projektu Radosna Szkoła- wykonanie bezpiecznego podłoża, gm. Moszczenica, pow. piotrkowski, woj. łódzkie
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: roboty budowlane
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Przedmiotem zamówienia jest Utworzenie szkolnego placu zabaw przy Szkole Podstawowej w Moszczenicy w ramach projektu Radosna Szkoła- wykonanie bezpiecznego podłoża, gm. Moszczenica, pow. piotrkowski, woj. łódzkie. Zakres prac obejmuje min.: 1. Demontaż 14 sztuk urządzeń zabawowych wraz z fundamentem każdego urządzenia i ich ponowny montaż. Na bezpiecznej nawierzchni należy zamontować 4 zestawy zabawowe. Wszystkie urządzenia zamontować zgodnie z projektem zagospodarowania terenu. Urządzenia należy zamontować zgodnie z instrukcją montażu odpowiedniej dla urządzeń oraz zachowując normowe odległości od istniejących sieci oraz warunki BHP dla prac budowlanych, a także specyfikacją wykonania i odbioru robót. 2. Wykonanie korytowania pod nawierzchnie placu zabaw i nawierzchnie komunikacyjną. 3. Nawierzchnia amortyzująca w kolorze pomarańczowym w odcieniu PANTONE: 152C, RAL: 2011 Tieforange, zgodna z Polskimi Normami o gr. 60 mm o łącznej powierzchni 234,90 m2. 1) Bezpieczna nawierzchnia poliuretanowa EPDM składa się z: a) warstwy amortyzującej grub. min 50 mm składającej się z czarnego granulatu gumowego SBR średnicy (grubość granulatu zgodnie z kartą techniczną produktu połączonego żywicą poliuretanową - wykonanej bezspoinowo specjalną układarką mas tartanowych), b) warstwy użytkowej grub. 10 mm składającej się z granulatu kauczukowego EPDM średnicy 1-4 mm i żywicy poliuretanowej. Warstwę tę należy ułożyć bezspoinowo specjalną układarką mas tartanowych 2) wykonanie podbudowy pod nawierzchnię bezpieczną, tj.: a) warstwa kruszywa 0-32,5 mm - 15 cm b) warstwa mączki kamiennej 0-5 mm - 5 cm 4. strefa komunikacyjna (rekreacyjna) pokryta nawierzchnią syntetyczną poliuretanową - EPDM w kolorze niebieskim w odcieniu PANTONE 540C, RAL 5003 Saphirblau - zgodnie z Polskimi Normami. Nawierzchnie należy układać na podbudowie z kruszywa naturalnego, stabilizowanego mechanicznie i ograniczyć obrzeżem betonowym na pograniczu z nawierzchnią trawiastą. W celu ułatwienia spływu wód opadowych należy zastosować spadek poprzeczny wynoszący min. 2% - powierzchnia - 43,7 m2. Łączna grubość nawierzchni (wraz z warstwą stabilizującą typy ET) - min. 40 mm. 1) wykonanie podbudowy pod strefę komunikacyjną a) warstwa kruszywa 0-32,5 mm - 15 cm b) podsypka kamienna 0-5 mm - 7 cm 5. na pozostałej części placu wykonać trawnik siewem ręcznym o powierzchni -216,2 m2 6. Nawierzchnię syntetyczną należy oddzielić od pozostałej części (trawnik) placu obrzeżem betonowym o wymiarach 20x6 posadowionym na ławie betonowej długość obrzeża wynosi 71,8mb. 7. Demontaż i montaż istniejących urządzeń zabawowych winien być przeprowadzony pod nadzorem producenta. 8. Zamawiający dopuszcza zastosowanie nawierzchni typu puzzle z zachowaniem wymaganych parametrów. 9. Prace porządkowe na terenie inwestycji, Uwaga: W przypadku konieczności naprawy konstrukcji wynikającej z zużycia części elementów urządzeń zabawowych naprawy te zostaną zlecone przez Zamawiającego. Nie dotyczy uszkodzeń wynikających z demontażu urządzeń zabawowych. Nadzór Producenta urządzeń zabawowych dot. demontażu i montażu urządzeń zabawowych zostanie zlecony przez Zamawiającego. W związku z rozporządzeniem Rady Ministrów z dnia 4 października 2010 r. zmieniającego rozporządzenie w sprawie form i zakresu finansowego wspierania organów prowadzących w zapewnieniu bezpiecznych warunków nauki, wychowania i opieki w klasach I-III szkół podstawowych i ogólnokształcących szkół muzycznych I stopnia dopuszcza się pokrycie powierzchni szkolnego placu zabaw: nawierzchnią pod urządzeniami rekreacyjnymi, amortyzującą upadek dziecka z wysokości, piankową albo gumową, w kolorze pomarańczowym w odcieniu zbliżonym do PANTONE: 152 C, RAL: 2011 - Tieforange, zgodną z Polskimi Normami, nawierzchnią syntetyczną typu tartan lub inną nawierzchnią syntetyczną w kolorze niebieskim w odcieniu zbliżonym do PANTONE: 540 C, RAL: 5003 - Saphirblau, zgodną z Polskimi Normami, oraz naturalną zielenią Wspólny Słownik Zamówień Publicznych (CPV): - CPV: 45100000-8 Przygotowanie terenu pod budowę - CPV: 45233200-1 Roboty w zakresie różnych nawierzchni - CPV: 37535200-9 Wyposażenie placu zabaw - CPV: 45112723-9 Roboty w zakresie kształtowania placów zabaw
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 451000008
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie
  • II.2. Czas trwania zamówienia lub termin wykonania: 21 dni

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: 1. Zamawiający żąda od wykonawcy wniesienia wadium w wysokości: 2500 PLN. 2. Wadium wnosi się przed upływem terminu składania ofert. 3. Wadium może być wnoszone w jednej lub kilku następujących formach: 1) pieniądzu; 2) poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo - rozliczeniowej, z tym że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym; 3) gwarancjach bankowych; 4) gwarancjach ubezpieczeniowych; 5) poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6 b ust. 5 pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (t.j. Dz. U. z 2007 r. Nr 42, poz. 275 z późn. zm.) 4. Wadium w formie pieniężnej należy wnieść na rachunek bankowy Zamawiającego w Banku: BS ZP o Moszczenica . Numer konta: 36 89730003 0070 0700 0707 0005 z adnotacją: Wadium - nr sprawy: IOA.271.22.2012.R. Wadium musi być wniesione najpóźniej w terminie składania ofert tj. do dnia: 30.11.2012r. do godz. 10.00 5. Poręczenia lub gwarancje bankowe, gwarancje ubezpieczeniowe, poręczenia udzielone przez podmioty, o których mowa w art. 6 ust.3 pkt.4 lit. b ustawy z dnia 9 listopada 2000r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (t.j. Dz. U. z 2007 r. Nr 42, poz. 275 z późn. zm.) również w w/w terminie winny znajdować się w kasie Urzędu Gminy. Nie należy załączać oryginału dokumentu wadialnego do oferty. Uwaga: Potwierdzona kserokopia dowodu wniesienia wadium powinna być załączona do oferty. Z chwilą zmiany terminu złożenia ofert przez Zamawiającego jednocześnie ulega zmianie termin (dzień) wpłaty wadium, godzina wpłaty pozostaje bez zmian chyba, że w zawiadomieniu o zmianie terminu złożenia ofert podano również zmienioną godzinę wpłaty wadium. 6. Z treści gwarancji (poręczenia) musi jednoznacznie wynikać jaki jest sposób reprezentacji Gwaranta. Gwarancja musi być podpisana przez upoważnionego (upełnomocnionego) przedstawiciela Gwaranta. Podpis winien być sporządzony w sposób umożliwiający jego identyfikację np. złożony wraz z imienną pieczątką lub czytelny (z podaniem imienia i nazwiska). Z treści gwarancji winno wynikać bezwarunkowe, na każde żądanie zgłoszone przez Zamawiającego w terminie związania ofertą, zobowiązanie Gwaranta do wypłaty Zamawiającemu pełnej kwoty wadium w okolicznościach określonych w art. 46 ust.4a i ust. 5 ustawy. 7. Oferta niezabezpieczona akceptowaną formą wadium, przez cały okres związania ofertą (tj. od dnia składania ofert: 30.11.2012r. do dnia 29.12.2012 r.) zostanie odrzucona. 8. Za skuteczne wniesienie wadium w pieniądzu zamawiający uważa wadium, które w oznaczonym terminie znajdzie się na koncie zamawiającego. 9. Zamawiający zwraca wadium wszystkim wykonawcom niezwłocznie po wyborze oferty najkorzystniejszej lub unieważnieniu postępowania, z wyjątkiem wykonawcy, którego oferta została wybrana jako najkorzystniejsza, z zastrzeżeniem pkt. XIV. 10. Wykonawcy, którego oferta została wybrana jako najkorzystniejsza, zamawiający zwraca wadium niezwłocznie po zawarciu umowy w sprawie zamówienia publicznego oraz wniesieniu zabezpieczenia należytego wykonania umowy, jeżeli jego wniesienia żądano, 11. Zamawiający zwraca niezwłocznie wadium, na wniosek wykonawcy, który wycofał ofertę przed upływem terminu składania ofert. 12. Zamawiający żąda ponownego wniesienia wadium przez wykonawcę, któremu zwrócono wadium na podstawie ust. 1, jeżeli w wyniku rozstrzygnięcia odwołania jego oferta została wybrana jako najkorzystniejsza. Wykonawca wnosi wadium w terminie określonym przez zamawiającego; 13. Jeżeli wadium wniesiono w pieniądzu, zamawiający zwraca je wraz z odsetkami wynikającymi z umowy rachunku bankowego, na którym było ono przechowywane, pomniejszone o koszty prowadzenia rachunku bankowego oraz prowizji bankowej za przelew pieniędzy na rachunek bankowy wskazany przez wykonawcę. 14. Zamawiający zatrzymuje wadium wraz z odsetkami, jeżeli wykonawca w odpowiedzi na wezwanie, o którym mowa w art. 26 ust. 3 ustawy, nie złożył dokumentów lub oświadczeń, o których mowa w art. 25 ust. 1 ustawy, lub pełnomocnictw, chyba że udowodni, że wynika to z przyczyn nie leżących po jego stronie. 15. Zamawiający zatrzymuje wadium wraz z odsetkami, jeżeli wykonawca, którego oferta została wybrana: 1) odmówił podpisania umowy w sprawie zamówienia publicznego na warunkach określonych w ofercie; 2) nie wniósł wymaganego zabezpieczenia należytego wykonania umowy; 3) zawarcie umowy w sprawie zamówienia publicznego stało się niemożliwe z przyczyn leżących po stronie wykonawcy.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.moszczenica.bipst.pl
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach