Przetargi.pl
Utworzenie szkolnego placu zabaw w ramach programu Radosna Szkoła na terenie Szkoły Podstawowej Nr 10 im. Adama Mickiewicza w Puławach ul. 6-go Sierpnia 30 wraz z dostawą i montażem wyposażenia

Szkoła Podstawowa nr 10 im. Adama Mickiewicza ogłasza przetarg

  • Adres: 24-100 Puławy, ul. 6-go Sierpnia 30
  • Województwo: lubelskie
  • Telefon/fax: tel. 081 8878300 , fax. 081 8873115
  • Data zamieszczenia: 2010-04-27
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Szkoła Podstawowa nr 10 im. Adama Mickiewicza
    ul. 6-go Sierpnia 30 30
    24-100 Puławy, woj. lubelskie
    tel. 081 8878300, fax. 081 8873115
    REGON: 43036944200000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.sp10.net.pulawy.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja samorządowa

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Utworzenie szkolnego placu zabaw w ramach programu Radosna Szkoła na terenie Szkoły Podstawowej Nr 10 im. Adama Mickiewicza w Puławach ul. 6-go Sierpnia 30 wraz z dostawą i montażem wyposażenia
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: roboty budowlane
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Przedmiotem zamówienia jest: utworzenie (budowa) szkolnego placu zabaw w ramach programu Radosna Szkoła wyposażenie wraz z montażem w urządzenia do placu zabaw urządzenie terenu zieleni Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia: Wykonanie nawierzchni: Projekt obejmuje wymianę nawierzchni na nawierzchnię elastyczną zgodną z normą EN 1177 w kolorze pomarańczowym PANTONE: 152 C, RAL: 2011, na której zostanie zainstalowany sprzęt zabawowy i rekreacyjny o powierzchni ok. 240 m2 Dodatkowo zostanie zaprojektowana nawierzchnia elastyczna w kolorze niebieskim zgodna z normą EN 1177 w odcieniu PANTONE 540 C, 5003 ok. 50 m2 Teren zielony ze względu na położenie i charakter palcu został ograniczony do ok. 160 m2. W zamian, zostały zaprojektowane pnącza na jedną za ścian patio co pozwoli wprowadzić brakujący akcent zieleni. Roślinność: 1. Acer platanoides Crimson Sentry (Klon zwyczajny odm. Kolumnowa) - 2 szt. 2. Cotoneaster Lucidus (Irga błyszcząca) - 20 szt 3. Physocarpus opulifolius Luteus (Pęcherznica kalinolistna odm. Luteus) - 15 szt. 4. Parthenocissus quinquefolia var. Moro rum (Winobliszcz pięciolistkowy odmiana murowa -13 szt Spis urządzeń: Zestaw Romek, Lokomotywa z tunelem, Gra interaktywna kółko i krzyżyk, Podwójna tablica rysunkowa, Huśtawka ważka z drewnianą belką, Huśtawka na sprężynie Foka, Huśtawka na sprężynie Tuba, Karuzela Tornado 1,4m z czterema siedziskami, Ściana wspinaczkowa mała Regulamin Placu Zabaw, Ławka z oparciem, Ruchomy pomost, Drewniane ogrodzenie - ok. 24 mb-ogrodzenie zakłada jedną furtkę i jedną bramę
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 451127239
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: 1. Zamawiający żąda od Wykonawców wniesienia wadium w wysokości 4500,00 zł (słownie: cztery tysiące pięćset złotych). 2. Wadium wnosi się przed upływem terminu składania ofert. 3. Wadium winno obejmować cały okres związania oferta. 3. Wadium wnoszone w pieniądzu wpłaca sie przelewem na rachunek bankowy Zamawiającego w banku 67 1560 1195 2311 0978 5179 0003. 4. O uznaniu przez Zamawiającego, że wadium w pieniądzu wpłacono w wymaganym terminie decyduje data wpływu środków na rachunek bankowy Zamawiającego. 5. W przypadku wnoszenia wadium w pieniądzu Wykonawca winien załączyć do oferty kopie polecenia przelewu. W przypadku wnoszenia wadium w innej formie Wykonawca winien załączyć do oferty oryginał dokumentu. 6. W pozostałych sprawach dotyczących wadium maja zastosowanie przepisy art. 45-46 ustawy Prawo zamówień publicznych.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.sp10.pulawy.pl
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach