Przetargi.pl
Utworzenie Środowiskowego Centrum Wsparcia poprzez rewitalizację terenu po byłej Przychodni Specjalistycznej przy Al. Niepodległości 23 w Kraśniku

Powiat Kraśnicki ogłasza przetarg

  • Adres: 23-210 Kraśnik, al. Niepodległości
  • Województwo: lubelskie
  • Telefon/fax: tel. 818 255 889 , fax. 818 255 052
  • Data zamieszczenia: 2020-09-28
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Powiat Kraśnicki
    al. Niepodległości 20
    23-210 Kraśnik, woj. lubelskie
    tel. 818 255 889, fax. 818 255 052
    REGON: 43102940600000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.powiatkrasnicki.pl; www.powiatkrasnik.e-bip.eu

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Utworzenie Środowiskowego Centrum Wsparcia poprzez rewitalizację terenu po byłej Przychodni Specjalistycznej przy Al. Niepodległości 23 w Kraśniku
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia:
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Zamówienie obejmuje roboty budowlane polegające na przebudowie i nadbudowie istniejącego budynku wraz z przyłączami, instalacjami, kompleksowym zagospodarowaniem działki, robotami budowlanymi towarzyszącymi mających na celu zmianę sposobu użytkowania oraz dostosowanie obiektu do nowej funkcji bez barier architektonicznych dla potrzeb osób o rożnym stopniu niepełnosprawności (na działkach o nr ewid.: 148, 125, 93/2, obręb ewid. „Północ”). Zakres umowy obejmuje m.in.: 1) adaptację istniejącego budynku, w tym m.in.: a) roboty przygotowawcze i rozbiórkowe, w tym m.in.: - rozbiórkę fragmentów istniejącej zabudowy i elementów otoczenia, schodów zewnętrznych, zadaszeń, - rozbiórkę łącznika między częścią wschodnią, - rozbiórkę klatek schodowych, - rozbiórkę w zakresie ścian, nadproży, - rozbiórkę stropodachu na budynku w części wschodniej. b) przebudowę i nadbudowę części istniejącego obiektu poprzez wykonanie zaprojektowanych części budynku i robót budowlanych polegających m.in. na: - zabudowie podcieni, - budowie szybu windowego i klatki schodowej z szybem windowym w uprzednio rozebranych wraz z montażem wind, - przebudowie w zakresie ścian nadproży, otworów zewnętrznych i wewnętrznych w przestrzeni budynku na poziomie piwnic, parteru i I piętra, - nadbudowie części budynku o jedną kondygnację (II piętro), - budowie pochylni i podestów wraz ze schodami zewnętrznymi, - budowie zadaszeń i balustrad zewnętrznych, - montażu nowej stolarki okiennej i drzwiowej, wewnętrznej i zewnętrznej wraz z oklejeniem szyb folią matową w oknach pomieszczeń: gabinetów zabiegowych, pokojach wyciszeń. c) roboty budowlane polegające na dostosowaniu obiektu do przepisów bezpieczeństwa pożarowego, d) wykonanie infrastruktury technicznej – elektrycznej, w tym m.in.: - instalacji oświetlenia zewnętrznego, - instalacji oświetlenia wewnętrznego, - instalacji gniazd wtykowych oraz siły, - instalacji ochrony przepięciowej, - instalacji odgromowej, - instalacji ochrony przeciwpożarowej (wraz z połączeniem systemu w razie pożaru ze Strażą Pożarną w Kraśniku), - instalacji monitoringu, - instalacji: telefonicznej, internetowej, sieci komputerowej, radiowęzeł, - instalacji fotowoltaicznej na niskiej części dachu, zamocowanych na ruszcie. e) wykonanie infrastruktury technicznej – sanitarnej, w tym m.in.: - instalacji zimnej wody użytkowej, - instalacji ciepłej wody użytkowej, - instalacji kanalizacji sanitarnej, - instalacji hydrantowej, - instalacji centralnego ogrzewania, - instalacji wentylacji mechanicznej, - instalacji węzła cieplnego. f) wykonanie wszystkich prac wykończeniowych wewnętrznych i zewnętrznych. 2) kompleksowe zagospodarowanie działki, w tym m.in.: a) przygotowanie terenu do realizacji projektowanych prac, w tym m.in.: - rozbiórkę istniejących nawierzchni: chodników, dojazdu, stanowisk postojowych, - rozbiórkę elementów istniejącego oświetlenia zewnętrznego wraz zasilaniem, - rozbiórkę istniejącego ogrodzenia, - wycinkę 95 drzew kolidujących z projektowanym zagospodarowaniem działki wraz z usunięciem karpin po wycince oraz pozostałych znajdujących się na terenie przedsięwzięcia. Prace te wykonać zgodnie z ustawą z dnia 16 kwietnia 2004 r. o ochronie przyrody (Dz. U. z 2020 r. poz. 55, z późn. zm.) oraz z rozporządzeniem Ministra Środowiska z dnia 16 grudnia 2016 r. w sprawie ochrony gatunkowej zwierząt (Dz. U. z 2016 r. poz. 2183, z późn. zm.), - wykonanie zabiegów pielęgnacyjnych istniejącego drzewostanu niepodlegającego wycince, zgodnie ze sztuką ogrodniczą, w tym m.in.: cięcia korekcyjne w zakresie pielęgnacji, cięcia i redukcje koron drzew, - roboty budowlane prowadzone w pobliżu drzewostanu niepodlegającego wycince, winny być poprzedzone zabiegami zabezpieczającymi je przed negatywnym wpływem tych robót. b) remont istniejącego budynku na gromadzenie odpadów stałych, c) budowę (odbudowę) istniejącego przyłącza telekomunikacyjnego od studzienki SK-1 do budynku, celem stworzenia możliwości dla doprowadzenia do budynku nowego medium transmisyjnego, za pośrednictwem którego możliwe będzie świadczenie usług szerokopasmowego dostępu do sieci internet, itp., d) budowę przyłącza centralnego ogrzewania (ciepłowniczego) oraz węzła cieplnego. Przyłącze zasilane będzie w energie cieplną z istniejącej komory zlokalizowanej na sieci ciepłowniczej. Komora usytuowana jest pod jezdnią ul. Szpitalnej na działce nr ewid. 125, e) budowę przyłącza kanalizacji deszczowej – przyłącze do istniejącej sieci kd, f) budowę nowego oświetlenia zewnętrznego wraz z zasileniem, g) zabezpieczenie infrastruktury podziemnej, h) regulację wysokościową elementów uzbrojenia terenu do nowego ukształtowania, i) przebudowę utwardzenia nawierzchni: komunikacji kołowej, stanowisk postojowych, chodników, dojść do obiektu, zapewniając dostęp osobom niepełnosprawnym, j) budowę ogrodzenia wraz z trzema bramami wjazdowymi (dwie bramy od ul. Szpitalnej i jedna od ul. Stefana Lelka-Sowy) i furtkami (od ul. Szpitalnej i od ul. Stefana Lelka-Sowy), k) montaż elementów małej architektury, w tym m.in. - montaż: koszy na śmieci, ławek stojaków na rowery, tablicy informacyjnej, - budowę placu zabaw. l) nasadzenia zastępcze: drzew 95 szt., krzewów 17 szt., bylin 110 szt. wraz z zabezpieczeniem drzew za pomocą 3 palików (na 1 drzewo) połączonych poprzeczkami oraz taśmą parcianą mocującą pień drzewa do palików (do każdego palika), zgodnie z planem nasadzeń zastępczych, m) ukształtowanie i plantowanie terenu, n) założenie nowych powierzchni trawnikowych z siewem nasion traw przeznaczonych na obiekty sportowe wraz z pielęgnacją do momentu wzrostu (polewanie nasion traw do momentu wzrostu, min. 5 cm) i pierwszym koszeniem, o) wykonanie stałej organizacji ruchu – oznakowanie pionowe i poziome, p) uporządkowanie terenu i doprowadzenie do stanu zgodnego z użytkowaniem. 3) inne roboty nie wymienione w opisie, a ujęte w dokumentacji projektowej.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45000000-7
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: 1) Wykonawca przystępujący do przetargu, zobowiązany jest wnieść przed upływem terminu składania ofert wadium w wysokości: 50 000,00 zł (słownie: pięćdziesiąt tysięcy złotych 00/100), 2) Wykonawca wnosi wadium w jednej lub kilku formach określonych w art. 45 ust. 6 ustawy. 3) Wadium wnoszone w pieniądzu wpłaca się przelewem na rachunek bankowy Zamawiającego nr: 71 8717 0009 2001 0000 0055 0005 z dopiskiem: „Wadium na …………” (wpisać nazwę postępowania oraz oznaczenie sprawy). Wadium uważa się za wniesione w terminie, jeżeli kwota wadium znajdzie się na rachunku Zamawiającego przed upływem terminu składania ofert. 4) W przypadku wniesienia wadium w innej formie niż pieniądz, należy złożyć do upływu terminu składania ofert dokument w formie oryginału (może być w oddzielnej kopercie). 5) Oferta Wykonawcy, który nie zabezpieczy jej akceptowaną formą wadium zostanie przez Zamawiającego odrzucona. 6) Warunki zwrotu i zatrzymania wadium są określone w art. 46 ustawy. 7) Z treści wadium składanego w innej formie niż pieniądz powinno wynikać jednoznacznie, gwarantowanie wypłaty należności w sposób nieodwołalny, bezwarunkowy i na pierwsze żądanie. Wadium takie powinno obejmować cały okres związania ofertą, poczynając od daty składania ofert. 8) Wadium wniesione przez jednego z Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia uważa się za wniesione prawidłowo.
  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: Zamawiający nie określa warunków w tym zakresie.
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1. W celu wykazania braku podstaw do wykluczenia z postępowania w okolicznościach, o których mowa w art. 24 ust. 1 pkt 23) ustawy Pzp, Zamawiający wymaga oświadczenia Wykonawcy o przynależności lub braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej (w formie oryginału lub kopii poświadczonej za zgodność z oryginałem przez Wykonawcę). W przypadku przynależności do tej samej grupy kapitałowej Wykonawca może złożyć wraz z oświadczeniem dokumenty bądź informacje potwierdzające, że powiązania z innym Wykonawcą nie prowadzą do zakłócenia konkurencji w przedmiotowym postępowaniu. 2. W przypadku, gdy Wykonawca polega na zdolnościach technicznych lub zawodowych innych podmiotów na zasadach określonych w art. 22a ustawy Pzp, Zamawiający żąda przedstawienia w odniesieniu do tych podmiotów dokumentów i oświadczeń: 1) Aktualne na dzień składania ofert oświadczenie o niepodleganiu wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 pkt 12-22, ust. 5 pkt 1, pkt 4 i pkt 8 ustawy Pzp (w formie oryginału, według wzoru stanowiącego załącznik do SIWZ); 2) Dokumentów wymienionych sekcji III.4) pkt 1. – 4. Ogłoszenia. 3. Wykonawca, który polega na zdolnościach lub sytuacji innych podmiotów musi udowodnić Zamawiającemu, że realizując zamówienie będzie dysponował niezbędnymi zasobami tych podmiotów w szczególności przedstawiając zobowiązanie tych podmiotów (w formie oryginału) do oddania mu do dyspozycji niezbędnych zasobów na potrzeby realizacji zamówienia. Zobowiązanie winno określać: 1) zakres dostępnych Wykonawcy zasobów innego podmiotu, 2) sposób wykorzystania zasobów innego podmiotu, przez Wykonawcę, przy wykonywaniu zamówienia publicznego, 3) zakres i okres udziału innego podmiotu przy wykonywaniu zamówienia publicznego, 4) czy podmiot, na zdolnościach którego Wykonawca polega w odniesieniu do warunków udziału w postępowaniu dotyczących zdolności technicznej lub doświadczenia, zrealizuje roboty budowlane, których wskazane zdolności dotyczą. Uwaga: Oświadczenie określone w sekcji III.7) pkt 1. Ogłoszenia składane jest przez Wykonawcę w terminie 3 dni od zamieszczenia na stronie internetowej Zamawiającego informacji z otwarcia ofert. Zobowiązanie określone w sekcji III.7) pkt 3. Ogłoszenia składane jest przez Wykonawcę wraz z ofertą - jeżeli Wykonawca będzie korzystał z zasobów innego podmiotu.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.5. Termin związania ofertą:

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach