Przetargi.pl
Utworzenie punktu obsługi klienta oraz dostosowanie budynku Urzędu Gminy Mieścisko do potrzeb osób ze szczególnymi potrzebami

GMINA MIEŚCISKO ogłasza przetarg

  • Adres: 62-290 Mieścisko, Plac Powstańców Wielkopolskich 13
  • Województwo: wielkopolskie
  • Telefon/fax: tel.
  • Data zamieszczenia: 2022-09-05
  • Zamieszczanie ogłoszenia: nieobowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: GMINA MIEŚCISKO
    Plac Powstańców Wielkopolskich 13
    62-290 Mieścisko, woj. wielkopolskie
    REGON: 572140590
  • Adres strony internetowej zamawiającego: https://miescisko.pl/

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Utworzenie punktu obsługi klienta oraz dostosowanie budynku Urzędu Gminy Mieścisko do potrzeb osób ze szczególnymi potrzebami
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: roboty budowlane
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    1. Przedmiotem zamówienia jest rozbudowa budynku Urzędu Gminy o windę zewnętrzną. Przebudowa będzie polegała na dobudowie do istniejącego budynku szybu windowego i stworzenie połączenia z każdym z poziomów. Na parterze dodatkowo utworzone zostanie biuro obsługi klienta. W przyziemiu oraz na piętrze wejście do nowej windy zostanie utworzone z pomieszczeń biurowych.Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia znajduje się w SWZ oraz Dokumentacji technicznej - stanowiącej załącznik do SWZ.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45210000-2
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: Zamawiający wymaga wniesienia wadium w wysokości: 12.000,00 (dwanaście tysięcy złotych). Szczegóły dotyczące form i terminu wniesienia wadium zawarte są w SWZ
  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: 1. Zamawiający stawia warunki dotyczące zdolności finansowej.Zamawiający wymaga aby wykonawca posiada środki finansowe na koncie bankowym lub zdolność kredytową na kwotę minimum 500.000,00 PLN. Informacja banku lub spółdzielczej kasy oszczędnościowo – kredytowa wystawiona nie wcześniej niż 3 miesiące przed datą złożenia u Zamawiającego.2. Zamawiający stawia warunki dotyczące zdolności technicznej lub zawodowej.1) Zamawiający wymaga wykazania przez wykonawcę, że wykonał nie wcześniej niż w okresie ostatnich 5 lat (liczonych wstecz od dnia, w którym upływa termin składania ofert), a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie: wykonał przynajmniej jedną robotę budowlaną w zakresie budowy / przebudowy / rozbudowy budynków użyteczności publicznej, gdzie roboty budowlane obejmowały budowę szybu windy oraz dostawę i montaż windy, o wartości robót budowlanych minimum 500.000 zł brutto.2) Zamawiający wymaga, aby wykonawca skierował do realizacji zamówienia co najmniej jedną osobę posiadającą uprawnienia budowlane w specjalności konstrukcyjno - budowlanej, która posiada doświadczenie zawodowe na stanowiska kierownika budowy przez okres minimum 36 miesięcy. Osoba ta będzie pełniła funkcję kierownika budowy.
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Tak

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 2 ustawy
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.5. Termin związania ofertą: 2022-09-20

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach