Przetargi.pl
Utworzenie oraz prowadzenie punktu selektywnej zbiórki odpadów komunalnych obsługującego mieszkańców miasta Gubina

Gmina Gubin o statusie miejskim ogłasza przetarg

  • Adres: 66-620 Gubin, Piastowska
  • Województwo: lubuskie
  • Telefon/fax: tel. 068 4558100, 4558128, 4558145, , fax. 684 558 102
  • Data zamieszczenia: 2020-06-03
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Gmina Gubin o statusie miejskim
    Piastowska 24
    66-620 Gubin, woj. lubuskie
    tel. 068 4558100, 4558128, 4558145, , fax. 684 558 102
    REGON: 97077019000000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.bip.gubin.pl

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Utworzenie oraz prowadzenie punktu selektywnej zbiórki odpadów komunalnych obsługującego mieszkańców miasta Gubina
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia:
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Usługa zamówienia obejmuje: 1.1. Utworzenie i prowadzenie punktu selektywnego zbierania odpadów komunalnych zwanym dalej PSZOK zlokalizowanego na terenie miasta Gubina poprzez: 1) utworzenie PSZOK na nieruchomości zlokalizowanej na terenie miasta Gubina będącej własnością Wykonawcy, lub będącej w jego posiadaniu. Teren, na którym będzie utworzony i prowadzony PSZOK powinien być: -położony w miejscu ogólnie dostępnym zapewniającym swobodny dojazd mieszkańców miasta Gubina; -zlokalizowany na ogrodzonym placu o powierzchni umożliwiającej rozmieszczenie kontenerów i pojemników oraz swobodny dostęp do nich pojazdów dostarczających i odbierających odpady komunalne; -oświetlony i monitorowany zgodnie z art. 25 ust 6a ustawy z dnia 14 grudnia 2012r. o odpadach (Dz. U. z 2019r. poz. 701 z póź. zm.) oraz wymaganiami Rozporządzenia Ministra Środowiska z dnia 29 sierpnia 2019r. w sprawie wizyjnego systemu kontroli miejsca magazynowania lub składowania odpadów Dz. U. poz. 1755); -oznakowany tablicą informacyjną zawierającą nazwę, godziny i dni otwarcia; -dane firmy obsługującej – nazwę, adres i numer telefonu kontaktowego; -przygotowany w sposób spełniający wymogi przepisów prawnych w tym m.in. ochrony środowiska, prawa wodnego, prawa budowlanego, ustawy o odpadach, przepisów bhp i ppoż.; -wymagana powierzchnia działki minimum 1500 m2. 2) przyjmowanie bezpłatnie następujących rodzajów odpadów komunalnych od właścicieli nieruchomości zamieszkałych miasta Gubina (bez limitu ilościowego): a) papier i tektura - kod: 15 01 01, 20 01 01, b) metale – kod: 20 01 40, 17 04 05, 17 04 02 c) tworzywa sztuczne – kod: 15 01 02, 20 01 39, d) szkło – kod: 15 01 07, 20 01 02, 17 02 02, e) opakowania wielomateriałowe - kod: 15 01 05, f) bioodpady – kod: 20 02 01, 20 01 08, g) odpady niebezpieczne – kod: 15 01 10*, 20 01 21*, 20 01 27* h) chemikalia – kod: 20 01 13*, 20 01 19*, 20 01 25, 20 01 28, 20 01 30, 20 01 80 i) zużyte baterie i akumulatory – kod: 20 01 33*, 20 01 34, j) zużyty sprzęt elektryczny i elektroniczny – kod: 20 01 23*, 20 01 35*, 20 01 36, 16 02 16 k) meble i inne odpady wielkogabarytowe – kod: 20 03 07, l) zużyte opony – kod: 16 01 03, m) tekstylia – kod: 20 01 11, n) odzież – kod: 20 01 10. 3) Przyjmowanie bezpłatnie następujących rodzajów odpadów komunalnych od właścicieli nieruchomości zamieszkałych miasta Gubina (z ograniczeniem ilościowym): a) odpady budowlane i rozbiórkowe o kodach: 17 01 01, 17 01 02, 17 01 07, 17 02 03, 17 03 80, 17 06 04, 17 09 04 – pochodzące z remontów prowadzonych we własnym zakresie, na wykonanie, których nie jest wymagane uzyskanie pozwolenia na budowę lub zgłoszenie w ilości do 0,2 tony na mieszkańca rocznie 4) przygotowanie instrukcji funkcjonowania obiektu (regulaminu PSZOK) i podanie go do publicznej wiadomości po uzgodnieniu jego treści z Zamawiającym do dnia 31.07.2020r.; 5) zapewnienie minimalnego wyposażenia punktu w odpowiednie kontenery/pojemniki lub wydzielone segmenty/boksy i pomieszczenie magazynowe o powierzchni min. 20m2 do oddzielnego gromadzenia wyselekcjonowanych frakcji odpadów z uwzględnieniem przepisów stanowiących o sposobie ich magazynowania; 6) Odpady niebezpieczne np. rozpuszczalniki, farby, kleje, lepiszcze, baterie i akumulatory, tusze, farby drukarskie, lampy fluoroscencyjne winny być magazynowane w zamkniętych, odpowiednio przystosowanych pojemnikach umieszczonych w wydzielonym pomieszczeniu/magazynie bądź zamkniętym kontenerze. Odpady elektryczne i elektroniczne powinny być magazynowane w odpowiednio przystosowanych pojemnikach/regałach umieszczonych w wydzielonym pomieszczeniu/magazynie bądź zamkniętym kontenerze lub bezpośrednio w pomieszczeniu magazynowym. 7) zapewnienie następującego czasu działania punktu, tj.: a) PSZOK powinien funkcjonować przez cały okres obowiązywania umowy, z wyłączeniem dni ustawowo wolnych od pracy, b) PSZOK powinien być czynny: -wtorek, czwartek, piątek, sobota w godzinach 8.00 – 15.00, -środa 10.00-18.00. 8) utrzymanie czystości i porządku na terenie PSZOK; 9) selektywnie zebrane odpady komunalne winny być na bieżąco, po zapełnieniu kontenerów/pojemników bądź segmentu/boksu przekazywane bezpośrednio lub za pośrednictwem innego zbierającego odpady do instalacji odzysku lub unieszkodliwiania odpadów, zgodnie z hierarchią sposobów postępowania z odpadami, o której mowa w art. 17 ustawy z dnia 14 grudnia 2012 r. o odpadach; 10) zgromadzone w pojemnikach/kontenerach odpady powinny zostać przekazane, w takim czasie, aby nie doprowadzić do przepełnienia tych pojemników/kontenerów 11) Wykonawca zobowiązany jest do prowadzenia na bieżąco ewidencji ilościowej i jakościowej zgodnie z katalogiem odpadów poprzez zważenie na legalizowanej wadze określając ilości przyjętych w PSZOK i przekazanych do zagospodarowania poszczególnych frakcji odpadów komunalnych, a następnie odnotowanie jej w ewidencji. Karty Przekazania Odpadów powinny być z wyraźnie oznaczonym faktem pochodzenia odpadów z PSZOK; 12) wybrany wykonawca jest zobowiązany najpóźniej w dniu podpisania umowy posiadać dokumenty potwierdzające posiadanie prawa do władania nieruchomością, na której będzie utworzony i prowadzony PSZOK na okres od 01.07.2020r do 31.12.2021r.; 13) Wykonawca jest zobowiązany do sporządzania i przedkładania sprawozdań zgodnie z ustawą o z dnia 13 września 1996 r. o utrzymaniu czystości i porządku w gminach (Dz. U. z 2019 r. poz. 2010 ze zm.); 14) Wykonawca jest zobowiązany do sporządzania i przedkładania co miesiąc informacji o ilości przyjętych odpadach do PSZOK oraz o ilości przekazanych odpadów do IPOK.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 90500000-2
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wykonawcy, którzy: a) Posiadają wpis w dziale VII BDO w zakresie transportu odpadów komunalnych, w tym odpadów niebezpiecznych wyłonionych ze strumienia odpadów komunalnych wskazanych w dziale IV ust. 1 pkt. 1.1. ppkt. 2) i ppkt. 3), wydanego na podstawie ustawy z dnia 14 grudnia 2012r. o odpadach (Dz. U. 2019r. poz. 701 ze zm.) b) Posiadają wpis do rejestru w dziale IV BDO zbierających zużyty sprzęt elektryczny i elektroniczny na podstawie ustawy o zużytym sprzęcie elektrycznym i elektronicznym z dnia 11 września 2015r. (dz. U. 2019r. poz. 1895 ze zm.) c) Posiadają zezwolenie na prowadzenie działalności w zakresie zbierania odpadów na podstawie ustawy z dnia 14 grudnia 2012r. o odpadach (Dz. U. 2019r. poz. 701 ze zm.) Spełnianie warunku zostanie ocenione na podstawie złożonych dokumentów potwierdzających wpis w dziale VII BDO w zakresie transportu odpadów komunalnych, w tym odpadów niebezpiecznych wyłonionych ze strumienia odpadów oraz potwierdzających wpis do rejestru w dziale IV BDO zbierających zużyty sprzęt elektryczny i elektroniczny oraz zezwolenie na zbieranie odpadów na zasadzie spełnia/nie spełnia.
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 2. Wykonawca w terminie 3 dni od zamieszczenia na stronie internetowej informacji, o której mowa w art. 86 ust. 5 ustawy Pzp ( informacje z sesji otwarcia ofert ) przekaże Zamawiającemu oświadczenie o przynależności albo braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej. W przypadku przynależności do tej samej grupy kapitałowej wykonawca może złożyć wraz z oświadczeniem dokumenty bądź informacje potwierdzające, że powiązania z innym wykonawcą nie prowadzą do zakłócenia konkurencji w postępowaniu – wg wzoru załącznika nr 5.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.5. Termin związania ofertą:

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach