Gmina Wieluń ogłasza przetarg
- Adres: 98-300 Wieluń, Plac Kazimierza Wielkiego
- Województwo: łódzkie
- Telefon/fax: tel. 438 860 249 , fax. 438 860 260
- Data zamieszczenia: 2020-01-03
- Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe
Sekcja I - Zamawiający
- I.1. Nazwa i adres: Gmina Wieluń
Plac Kazimierza Wielkiego 1
98-300 Wieluń, woj. łódzkie
tel. 438 860 249, fax. 438 860 260
REGON: 73093475000000 - Adres strony internetowej zamawiającego: www.wielun.pl
Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu
- II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
- II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
Utworzenie oraz prowadzenie punktu selektywnej zbiórki odpadów komunalnych obsługującego mieszkańców Gminy Wieluń - II.1.2. Rodzaj zamówienia:
- II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
Przedmiot zamówienia dotyczy usług związanych z „Utworzeniem oraz prowadzeniem punktu selektywnej zbiórki odpadów komunalnych obsługującego mieszkańców Gminy Wieluń” Zakres rzeczowy zamówienia obejmuje: 1) utworzenie PSZOK na nieruchomości zlokalizowanej na terenie Gminy Wieluń będącej własnością Wykonawcy, lub będącej w jego posiadaniu; 2) przyjmowanie nw. rodzajów odpadów od mieszkańców gminy Wieluń (bez limitu ilościowego): a) odpady chemikaliów, b) odpady zużytych baterii i akumulatorów małogabarytowych, c) zużyty sprzęt elektryczny i elektroniczny powstający w gospodarstwach domowych, d) meble i inne odpady wielkogabarytowe, e) opony powstające w gospodarstwach domowych, f) odpadów budowlanych i rozbiórkowych które powstały w wyniku drobnych robót prowadzonych we własnym zakresie niewymagających pozwolenia na budowę ani zgłoszenia zamiaru prowadzenia robót do starosty, g) odpadów ulegających biodegradacji - zielonych. 3) zapewnienie dostępu osobom obsługującym PSZOK do pomieszczenia socjalno-administracyjnego dla pracowników; 4) zapewnienie minimalnego wyposażenia punktu w odpowiednie kontenery/pojemniki lub wydzielone segmenty do oddzielnego gromadzenia ww. wyselekcjonowanych frakcji odpadów z uwzględnieniem wszystkich przepisów stanowiących o sposobie ich magazynowania; 5) zapewnienie następującego czasu działania punktu, tj.: a) PSZOK powinien funkcjonować przez cały okres obowiązywania umowy, b) PSZOK powinien być czynny w dni robocze od poniedziałku do piątku w godzinach od 7:00 do 18:00 oraz w sobotę w godzinach od 7:00 do 15:00. 6) utrzymanie czystości i porządku na terenie PSZOK; 7) selektywnie zebrane odpady komunalne winny być na bieżąco, po zapełnieniu kontenerów/pojemników bądź segmentu przekazywane bezpośrednio lub za pośrednictwem innego zbierającego odpady do instalacji odzysku lub unieszkodliwiania odpadów, zgodnie z hierarchią sposobów postępowania z odpadami, o której mowa w art. 17 ustawy z dnia 14 grudnia 2012 r. o odpadach; 8) przekazanie zgromadzone w pojemnikach/kontenerach odpadów w takim czasie, aby nie doprowadzić do przepełnienia tych pojemników/kontenerów. Gromadzenie odpadów ulegających biodegradacji - zielonych nie może powodować uciążliwości zapachowych i nie mogą one być przetrzymywane na terenie PSZOK dłużej niż 7 dni. 9) prowadzenie na bieżąco ewidencji ilościowej i jakościowej zgodnie z katalogiem odpadów poprzez zważenie na legalizowanej wadze określając ilości przyjętych w PSZOK i przekazanych do zagospodarowania poszczególnych frakcji odpadów komunalnych, a następnie odnotowanie jej w ewidencji. Ewidencję odpadów należy prowadzić z zastosowaniem kart przekazania odpadów sporządzonych zgodnie z art. 67, art. 69 i art. 71a ustawy z dnia 14 grudnia 2012 r. o odpadach (Dz.U. z 2019, poz. 701 ze zm.). Karty Przekazania Odpadów powinny być z wyraźnie oznaczonym faktem pochodzenia odpadów z PSZOK. Przedmiotowe karty przekazania odpadów będą stanowiły załącznik i podstawę do wystawienia faktury. 10) zagospodarowanie przyjętych w PSZOK-u odpadów w sposób umożliwiający osiągnięcie określonego w Rozporządzeni Ministra Środowiska z dnia 14 grudnia 2016 r. w sprawie poziomów recyklingu, przygotowania do ponownego użycia i odzysku innymi metodami niektórych frakcji odpadów komunalnych wymaganego poziomu recyklingu, przygotowania do ponownego użycia i odzysku innymi metodami innych niż niebezpieczne odpadów budowlanych i rozbiórkowych w wysokości co najmniej 70 % wagowo w skali 2020 roku. 11) posiadanie przez wybranego Wykonawcę najpóźniej w dacie podpisania umowy dokumentu potwierdzającego posiadanie prawa do władania nieruchomością na której będzie utworzony i prowadzony PSZOK. Szczegółowy zakres rzeczowy przedmiotu zamówienia zawiera załącznik nr 11 do SIWZ – Opis przedmiotu zamówienia. - II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 90500000-2
- II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym
- III.2. Warunki udziału
- Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: Działalność prowadzona na potrzeby wykonania przedmiotu zamówienia wymaga posiadania kompetencji lub uprawnień do prowadzenia działalności zawodowej. Wykonawca winien wykazać, że posiada uprawnienie do prowadzenia działalności w zakresie transportu odpadami, tj. wpis do rejestru podmiotów wprowadzających produkty, produkty w opakowaniach i gospodarujących odpadami, o którym mowa w art. 49 ustawy z dnia 14.12.2012 r. o odpadach (Dz.U. 2019 r. poz. 701 z późn. zm.), prowadzonego przez właściwego marszałka województwa
- Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: W terminie 3 dni od zamieszczenia na stronie internetowej Zamawiającego www.bip.um.wielun.pl informacji z otwarcia ofert, o której mowa w art. 86 ust. 5 ustawy Pzp Wykonawca zobowiązany jest przekazać Zamawiającemu oświadczenie o przynależności lub braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej, o której mowa w art. 24 ust. 1 pkt 23 ustawy Pzp – według wzoru określonego w załączniku nr 4 do SIWZ. W przypadku przynależności do tej samej grupy kapitałowej Wykonawca może złożyć wraz z oświadczeniem dokumenty bądź informacje potwierdzające, że powiązania z innym Wykonawcą nie prowadzą do zakłócenia konkurencji w postępowaniu. Oświadczenia nie należy składać wraz z ofertą. W przypadku składania oferty wspólnej (konsorcja/spółki cywilne) ww. oświadczenie składa każdy z Wykonawców we własnym imieniu. Inne dokumenty: a) wypełniony i podpisany Formularz ofertowy z wykorzystaniem wzoru określonego w załączniku nr 1 do SIWZ. W przypadku składania oferty wspólnej (konsorcja/spółki cywilne) należy złożyć jeden dokument; b) dokument określający zasady reprezentacji oraz osoby uprawnione do reprezentacji Wykonawcy (jeżeli uprawnienie do podpisu nie wynika z innych dokumentów załączonych przez Wykonawcę do oferty), a jeżeli Wykonawcę reprezentuje pełnomocnik, także pełnomocnictwo, określające zakres umocowania podpisane przez osoby uprawnione do reprezentowania Wykonawcy. W przypadku składania oferty wspólnej (konsorcjum/spółka cywilna) - pełnomocnictwo udzielone liderowi. Pełnomocnictwo powinno być złożone w formie oryginału lub kserokopii poświadczonej notarialnie za zgodność z oryginałem; c) Wykonawca polegający na zdolnościach lub sytuacji innych podmiotów na zasadach określonych w ust. 13.3 niniejszej SIWZ, w celu wykazania czy będzie on dysponował niezbędnymi zasobami w stopniu umożliwiającym należyte wykonanie zamówienia publicznego oraz oceny, czy stosunek łączący wykonawcę z tymi podmiotami gwarantuje rzeczywisty dostęp do ich zasobów, obowiązany jest złożyć „Zobowiązanie innych podmiotów do oddania mu do dyspozycji niezbędnych zasobów na okres korzystania z nich przy wykonaniu zamówienia” – według wzoru określonego w załączniku nr 6 do SIWZ. Zobowiązanie powinno być złożone w formie oryginału.
Sekcja IV - Procedura przetargowa
- IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
- IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
- IV.2. Kryteria oceny ofert
- IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
- IV.3. Informacje administracyjne
- IV.3.5. Termin związania ofertą:
Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną
Podobne ogłoszenia o przetargach
- Wykonywanie sukcesywnej usługi odbioru i zagospodarowania stałych odpadów komunalnych z obiektów Ośrodka Sportu i Rekreacji w Piotrkowie Trybunalskim.
Dodano: 2024-03-13 - Odbiór odpadów komunalnych z PCM Sp. z o.o. 5/ZP/TP1/U/24
Dodano: 2024-02-16 - Wykonywanie sukcesywnej usługi odbioru i zagospodarowania stałych odpadów komunalnych z obiektów Ośrodka Sportu i Rekreacji w Piotrkowie Trybunalskim.
Dodano: 2024-01-30 - Odbiór i zagospodarowanie odpadów komunalnych z terenu Gminy Żelechlinek
Dodano: 2024-01-17 - Opróżnianie koszy ulicznych na śmieci na terenach podlegających Zarządowi Dróg Miejskich w Pabianicach
Dodano: 2024-01-11 - Odbiór i zagospodarowanie niesegregowanych (zmieszanych) odpadów komunalnych wraz z selektywną ich zbiórką z terenu gminy Kiernozia w 2024 roku
Dodano: 2023-12-14 - Świadczenie usługi odbioru i zagospodarowania odpadów komunalnych od właścicieli nieruchomości na terenie Gminy Dąbrowice
Dodano: 2023-12-05 - Usługa odbioru odpadów komunalnych i wielkogabarytowych w COS-OPO w Spale ZP 30/2023
Dodano: 2023-11-29 - USŁUGA POLEGAJACA NA ODBIORZE I UNIESZKODLIWIENIU ODPADÓW POKONSUMPCYJNYCH, MEDYCZNYCH, NIEBEZPIECZNYCH I INNYCH NIŻ NIEBEZPIECZNE POCHODZĄCE Z TERENÓW ADMINISTROWANYCH PRZEZ 31. WOG
Dodano: 2023-11-23 - Odbiór i zagospodarowanie stałych odpadów komunalnych z terenu Gminy Mniszków w terminie od 01.10.2023 r. do 30.09.2024 r.
Dodano: 2023-11-02