Przetargi.pl
Utworzenie nowych miejsc w przedszkolu poprzez modernizację istniejącego budynku w Miastkowie Kościelnym

Gmina Miastków Kościelny ogłasza przetarg

  • Adres: 08420 Miastków Kościelny, Rynek
  • Województwo: mazowieckie
  • Telefon/fax: tel. 025 7511286 w. 32 , fax. 257 544 007
  • Data zamieszczenia: 2018-01-22
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Gmina Miastków Kościelny
    Rynek 6
    08420 Miastków Kościelny, woj. mazowieckie
    tel. 025 7511286 w. 32, fax. 257 544 007
    REGON: 71158232200000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.miastkowkoscielny.pl

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Utworzenie nowych miejsc w przedszkolu poprzez modernizację istniejącego budynku w Miastkowie Kościelnym
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia:
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Przedmiotem zamówienia jest: Utworzenie nowych miejsc w przedszkolu poprzez modernizację istniejącego budynku w Miastkowie Kościelnym Wykonanie zadania inwestycyjnego obejmuje: Przebudowę i adaptację części istniejącego budynku oświatowego na potrzeby Publicznego Przedszkola oraz kuchni wraz z niezbędną infrastrukturą techniczną. Inwestycja zlokalizowana na dz. nr ewid. 134/2 w miejscowości Miastków Kościelny, gm. Miastków Kościelny. Część budynku objęta opracowaniem to obiekt dwukondygnacyjny z poddaszem nieużytkowym. Główna bryła budynku prosta, oparta na planie prostokąta o wymiarach zewnętrznych 28.97m x 16.15m. Dach budynku konstrukcji drewnianej, wielospadowy, pokryty blachą trapezową. Nie przewiduje się zasadniczych zmian formy architektonicznej obiektu, przewiduje się jedynie zmiany polegające na przystosowaniu obiektu do funkcji przedszkola oraz kuchni, tj. wykonanie odrębnego wejścia głównego do części przedszkolnej, czy przebudowę wejścia technicznego do zaplecza kuchennego. W obrębie istniejącego kompleksu budynków oświatowych część pomieszczeń przeznaczonych obecnie na potrzeby publicznego gimnazjum wydzielono jako odrębna strefa funkcjonalna i pożarowa z przeznaczeniem na cele przedszkola i kuchni. Część obiektu objętą niniejszym postępowaniem podzielono na następujące strefy funkcjonalne: - strefa wejściowa oraz szatnie; - strefa kuchni oraz pomieszczeń przynależnych; - strefa dydaktyczna. Dodatkowo na poziomie poddasza nieużytkowego wydzielono pomieszczenie techniczne przeznaczone do montażu centrali wentylacyjnej obsługującej kuchnię. Strefa wejściowa do przedszkola zlokalizowana od strony elewacji frontowej /południowej/. W celu przystosowania części budynku do potrzeb przedszkola zaadoptowano istniejący otwór okienny na potrzeby wejścia głównego. W obrębie strefy wejściowej wydzielono dodatkowo pomieszczenia typu wiatrołap, szatnia dla dzieci, komunikacja wewnętrzna, ogólnodostępne wc przystosowane dla osób niepełnosprawnych oraz pomieszczenie intendentki. Strefa dydaktyczna jest zlokalizowana głównie na kondygnacji I piętra. Jest to strefa przystosowana do prowadzenia zajęć edukacyjnych, zabawy, wykonywania ćwiczeń ruchowych, gimnastyki itp. W obrębie w/w strefy znajdują się 4 sale edukacyjne, wyposażone w wewnętrzny węzeł sanitarny /jeden węzeł sanitarny na dwie sale edukacyjne/. Sale 3 i 4 - latków posiadają także podręczne magazynki na leżaki czy pomoce dydaktyczne. Ponadto w części dydaktycznej budynku zlokalizowano pomieszczenia pomocnicze typu gabinet dyrektora, gabinet logopedy, wc pracowników dydaktycznych, pomieszczenie porządkowe x2, oraz pomieszczenie socjalne/szatnia pracowników dydaktycznych. Dodatkowo na kondygnacji parteru zaprojektowano salę integracyjną, przystosowaną dla osób niepełnosprawnych. Strefa zaplecza kuchennego przystosowana jest do przygotowania i wydawania posiłków dla dzieci z przedszkola oraz docelowo dla uczniów szkoły podstawowej. Kuchnię zaprojektowano jako tzw. "kuchnię pełną". W bezpośrednim sąsiedztwie pomieszczenia kuchni głównej zlokalizowano pomieszczenie zmywalni oraz rozdzielnię posiłków. W obrębie w/w strefy znajdują się pomieszczenia typu: kuchnia główna, zmywalnia, rozdzielnia posiłków, strefa postoju wózków, magazyny: warzyw, produktów suchych, zasobów, chłodnia, pomieszczenie wstępnego przygotowywania warzyw i dezynfekcji jaj, pomieszczenie na odpadki. Ponadto w części kuchennej znajdują się pomieszczenia pomocnicze personelu zaplecza kuchennego tj. pomieszczenie socjalne/szatnia pracowników kuchni, węzeł sanitarny, pomieszczenie porządkowe. Zaplecze kuchenne skomunikowane jest poprzez wewnętrzny korytarz, posiada dodatkowe wejście techniczne przeznaczone do przyjmowania dostaw . Poszczególne kondygnacje skomunikowano wewnętrzną, zamkniętą klatką schodową. Klatka schodowa zgodnie z przepisami wydzielona pożarowo, wyposażona w instalację oddymiania. Na poddaszu nieużytkowym wydzielono pomieszczenie techniczne w którym zlokalizowano centralę wentylacyjną obsługująca kuchnię. Projekt nie przewiduje zmian w układzie konstrukcyjnym obiektu. Przewiduje się jedynie robo-ty konstrukcyjne związane z adaptacją pomieszczeń na cele przedszkola i kuchni typu: - wykonanie okuć stalowych otworów nowoprojektowanych lub otworów poszerzanych; - roboty żelbetowe wzmacniające w obrębie rozkuć istniejącego stropu z płyt wielkokanałowych pod projektowany dźwig towarowy; - roboty żelbetowe związane z wykonaniem podszybia dźwigu towarowego; - zamurowania istniejących otworów itp. - naprawa rys itp. Szczegółowe rozwiązania konstrukcyjne zgodnie z branżą konstrukcyjną stanowią załącznik Nr 4 do SIWZ. Budynek zostanie wyposażony w następujące instalacje wewnętrzne: - instalacja wodociągowa - instalacja hydrantowa - instalacja kanalizacji sanitarnej - instalacja kanalizacji technologicznej - instalacja centralnego ogrzewania - instalacja wentylacji mechanicznej - instalacja oświetlenia ogólnego i gniazd wtykowych - instalacja oświetlenia awaryjnego ewakuacyjnego - instalacja oddymiania klatki schodowej - instalacja przyzywowa - domofon - instalacja połączeń wyrównawczych Szczegóły zgodnie z projektami branżowymi stanowiącymi załącznik Nr 4 do SIWZ. Do zadań Wykonawcy należy również w szczególności: 1. Obsługa geodezyjna oraz przeprowadzenie inwentaryzacji geodezyjnej powykonawczej. 2. Wykonanie zdjęć z realizacji inwestycji min. 50 sztuk w formacie 15 cm x 21 cm. 3. Uczestnictwo w naradach koordynacyjnych min. 1 raz w tygodniu. W/w zakres robót Wykonawca może ująć jako odrębne pozycje kosztorysu ofertowego z kalkulacjami własnymi bądź uwzględnić w kosztach ogólnych kosztorysu ofertowego. W przypadku ich nie uwzględnienia w odrębnych pozycjach kosztorysu ofertowego Zamawiający uzna, że zostały uwzględnione w kosztach ogólnych kosztorysu ofertowego. Uwaga: W trakcie przygotowania oferty Wykonawca zobowiązany jest szczególnie starannie przeanalizować dokumentację projektową określająca zakres prac oraz specyfikację techniczną wykonania i odbioru robót budowlanych. Szczegółowy zakres zamówienia określa przedmiar robót, dokumentacja projektowa i specyfi-kacja techniczna wykonania i odbioru robót na podstawie, której Wykonawcy zobowiązani są do opracowania kosztorysu ofertowego zgodne ze wzorem załącznika nr 2 do SIWZ.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45214100-1
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: 1.Każda składana oferta musi być zabezpieczona wadium w wysokości: 10 000,00 zł (słownie: dziesięć tysięcy złotych) 2 Wadium wnosi się przed upływem terminu składania ofert. 3 Wadium może być wnoszone w jednej lub kilku następujących formach: 1) pieniądzu 2) poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej, z tym że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym, 3) gwarancjach bankowych, 4) gwarancjach ubezpieczeniowych, 5) poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art.6 b ust.5 pkt.2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości /t.j. Dz. U. z 2016 r. poz. 359/ 4 Wadium wnoszone w formie pieniężnej należy wnieść przelewem na konto zamawiającego: Nr konta: 27 9210 0008 0056 4834 2000 0030 Zaleca się załączyć do oferty kserokopię dowodu przelewu potwierdzającego wniesienie wadium z dopiskiem: wadium na: Utworzenie nowych miejsc w przedszkolu poprzez modernizację istniejącego budynku w Miastkowie Kościelnym. 5 Za skuteczne wniesienie wadium w pieniądzu Zamawiający uważa wadium, które w oznaczonym terminie znajdzie się na rachunku bankowym Zamawiającego, tj. do dnia 06.02.2018r. do godz. 11:45. 6 Wadium złożone w innej formie niż pieniężnej, należy złożyć /w formie oryginału/ w pokoju nr 14 tutejszego Urzędu Gminy w Miastkowie Kościelnym przed upływem terminu składania ofert a kserokopię dokumentu załączyć do oferty. 7 W przypadku składania przez Wykonawcę wadium w formie innej niż w pieniądzu, z treści dokumentu (np. gwarancji ubezpieczeniowej) winno wynikać, bezwarunkowe, na pierwsze pisemne żądanie Zamawiającego w terminie związania ofertą, zobowiązanie Gwaranta do wypłaty Zamawiającemu pełnej kwoty wadium w okolicznościach określonych art. 46 ust 4a i 5 ustawy Pzp. 8 Wadium musi obejmować termin związania ofertą. 9 Brak wniesienia wadium, skutkować będzie odrzuceniem oferty Wykonawcy na podstawie art. 89 ust. 1 pkt 7b ustawy Pzp. 10 Zamawiający zwróci wadium wszystkim Wykonawcom niezwłocznie po wyborze najkorzystniejszej oferty lub unieważnieniu postępowania, z wyjątkiem Wykonawcy, którego oferta została wybrana jako najkorzystniejsza, z zastrzeżeniem pkt. 8.13. 11 Wykonawcy, którego oferta została wybrana jako najkorzystniejsza, Zamawiający zwraca wadium niezwłocznie po zawarciu umowy w sprawie zamówienia publicznego. 12 Zamawiający żąda ponownego wniesienia wadium przez Wykonawcę, któremu zwrócono wadium na podstawie pkt 8.10, jeżeli w wyniku rozstrzygnięcia odwołania jego oferta została wybrana jako najkorzystniejsza. Wykonawca wnosi wadium w terminie określonym przez Zamawiającego. 13 Jeżeli wadium zostało wniesione w pieniądzu, Zamawiający zwraca je wraz z odsetkami wynikającymi z umowy rachunku bankowego, na którym było ono przechowywane, pomniejszone o koszty prowadzenia rachunku bankowego oraz prowizji bankowej za przelew pieniędzy na rachunek bankowy wskazany przez Wykonawcę. 14 Zamawiający zwróci niezwłocznie wadium, na wniosek wykonawcy, który wycofał ofertę przed upływem terminu składania ofert. 15 Zamawiający zatrzymuje wadium wraz z odsetkami, jeżeli Wykonawca, którego oferta została wybrana: 1) odmówił podpisania umowy w sprawie zamówienia publicznego na warunkach określonych w ofercie, 2) nie wniósł wymaganego zabezpieczenia należytego wykonania umowy; 3) zawarcie umowy w sprawie zamówienia publicznego stało się niemożliwe z przyczyn leżących po stronie Wykonawcy. 16 Zamawiający zatrzymuje ponadto wadium wraz z odsetkami, jeżeli Wykonawca w odpowiedzi na wezwanie, o którym mowa w art. 26 ust. 3, z przyczyn leżących po jego stronie, nie złożył dokumentów lub oświadczeń, o których mowa w art. 25 ust. 1, pełnomocnictw, listy podmiotów należących do tej samej grupy kapitałowej, o której mowa w art. 24 ust. 2 pkt 5, lub informacji o tym, że nie należy do grupy kapitałowej, lub nie wyraził zgody na poprawienie omyłki, o której mowa w art. 87 ust. 2 pkt 3, co powodowało brak możliwości wybrania oferty złożonej przez Wykonawcę jako najkorzystniejszej.
  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: Zamawiający nie określa szczególnych wymagań
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1 ) Wypełniony formularz oferty (oryginał); 2) Zamawiający informuje, że do złożenia wypełnionego kosztorysu ofertowego zgodnie z Załącznikiem nr 2 do SIWZ, zobowiązany będzie oferent, który złoży Zamawiającemu najkorzystniejszą ofertę. 3) W przypadku gdy wykonawca oferuje materiały lub urządzenia równoważne – tabelka porównawcza / równoważności.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach