Przetargi.pl
Utworzenie mieszkania chronionego dla osób niepełnosprawnych, posiadających orzeczenie o znacznym lub umiarkowanym stopniu niepełnosprawności z powodu choroby psychicznej, upośledzenia umysłowego, całościowych zaburzeń rozwojowych lub epilepsji oraz osób niewidomych

Gmina Gronowo Elbląskie ogłasza przetarg

  • Adres: 82-335 Gronowo Elbląskie, Łączności
  • Województwo: warmińsko-mazurskie
  • Telefon/fax: tel. 552 315 623 , fax. 552 315 623
  • Data zamieszczenia: 2020-10-08
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Gmina Gronowo Elbląskie
    Łączności 3
    82-335 Gronowo Elbląskie, woj. warmińsko-mazurskie
    tel. 552 315 623, fax. 552 315 623
    REGON: 17074807000000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.bip.gminagronowo.pl

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Utworzenie mieszkania chronionego dla osób niepełnosprawnych, posiadających orzeczenie o znacznym lub umiarkowanym stopniu niepełnosprawności z powodu choroby psychicznej, upośledzenia umysłowego, całościowych zaburzeń rozwojowych lub epilepsji oraz osób niewidomych
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia:
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    1.Przedmiotem zamówienia są roboty budowlane polegające na: 1.1. Wykonaniu zadania pod nazwą „Utworzenie mieszkania chronionego dla osób niepełnosprawnych, posiadających orzeczenie o znacznym lub umiarkowanym stopniu niepełnosprawności z powodu choroby psychicznej, upośledzenia umysłowego, całościowych zaburzeń rozwojowych lub epilepsji oraz osób niewidomych.” Zakres prac obejmował będzie: a)Roboty rozbiórkowe związane pracami budowlanymi prowadzonymi w ramach przebudowy lokalu, b)Wykonaniu ścianek działowych, c)Wymianie stolarki okiennej i drzwiowej, d)Wykonanie tynków, okładzin ścian, wykonanie malowania ścian, e)Wykonanie podłóg i posadzek, f)Wykonanie podjazdu dla niepełnosprawnych, g)Wykonanie instalacji elektrycznej w przebudowanym mieszkaniu, h)Wykonanie instalacji wodno-kanalizacyjnej, i)Wykonanie instalacji c.o. Szczegółowy zakres zamówienia określa: 1)Projekt budowlany wielobranżowy nazwa opracowania „Projekt budowlany przebudowy lokalu mieszkalnego, części parteru w budynku użytkowo-mieszkalnym na potrzeby utworzenia mieszkania chronionego w miejscowości Jasionno 1”, załącznik nr 1 do SIWZ, 2)Specyfikacja Techniczna Wykonania i Odbioru Robót nazwa opracowania – branża budowlana „Projekt budowlany przebudowy lokalu mieszkalnego, części parteru w budynku użytkowo-mieszkalnym na potrzeby utworzenia mieszkania chronionego w miejscowości Jasionno 1”, załącznik nr 2 do SIWZ. 3)Specyfikacja Techniczna Wykonania i Odbioru Robót nazwa opracowania – branża instalacje elektryczne „Projekt budowlany przebudowy lokalu mieszkalnego, części parteru w budynku użytkowo-mieszkalnym na potrzeby utworzenia mieszkania chronionego w miejscowości Jasionno 1”, załącznik nr 3 do SIWZ. 4)Specyfikacja Techniczna Wykonania i Odbioru Robót nazwa opracowania – branża sanitarna „Projekt budowlany przebudowy lokalu mieszkalnego, części parteru w budynku użytkowo-mieszkalnym na potrzeby utworzenia mieszkania chronionego w miejscowości Jasionno 1”, załącznik nr 4 do SIWZ, 5)Przedmiar robót (pomocniczo) nazwa opracowania – branża budowlana „Projekt budowlany przebudowy lokalu mieszkalnego, części parteru w budynku użytkowo-mieszkalnym na potrzeby utworzenia mieszkania chronionego w miejscowości Jasionno 1”, załącznik nr 5 do SIWZ. 6)Przedmiar robót (pomocniczo) nazwa opracowania – branża sanitarna „Projekt budowlany przebudowy lokalu mieszkalnego, części parteru w budynku użytkowo-mieszkalnym na potrzeby utworzenia mieszkania chronionego w miejscowości Jasionno 1”, załącznik nr 6 do SIWZ. 7)Przedmiar robót (pomocniczo) nazwa opracowania – branża elektryczna „Projekt budowlany przebudowy lokalu mieszkalnego, części parteru w budynku użytkowo-mieszkalnym na potrzeby utworzenia mieszkania chronionego w miejscowości Jasionno 1”, załącznik nr 7 do SIWZ. UWAGA Załączony przedmiar jest to materiał pomocniczy do wyliczenia wartości wynagrodzenia Wykonawcy i nie stanowi podstawy do rozliczeń finansowych pomiędzy Zamawiającymi Wykonawcą z tytułu realizacji zamówienia. Wszelkie wskazania konkretnych producentów, poprzez podanie nazw firm, znaków towarowych, opisów, określone w dokumentacji, która stanowi załącznik do SIWZ należy traktować jako przykładna określenie podstawowych, minimalnych wymagań, parametrów i oczekiwań Zamawiającego, odnoszących się do przedmiotu zamówienia. Zamawiający dopuszcza oferowanie materiałów urządzeń równoważnych, pod warunkiem, że zagwarantują one uzyskanie parametrów technicznych, jakościowych i eksploatacyjnych nie gorszych od założonych w dokumentacji. Wykonawca jest zobowiązany przedłożyć inspektorowi nadzoru odpowiednie atesty, certyfikaty, gwarancje, aprobaty techniczne dotyczące zastosowanych materiałów i urządzeń, przed ich zastosowaniem. Wykonawca, który powołuje się na rozwiązania równoważne opisywane przez Zamawiającego, jest obowiązany wykazać, że oferowane przez niego dostawy, usługi lub roboty budowlane spełniają wymagania określone przez Zamawiającego. 2.Przez cały okres realizacji umowy Wykonawca musi posiadać Polisę ubezpieczeniową, a w przypadku jej braku inny dokument potwierdzający, że Wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia. 3.Minimalny wymagany okres gwarancji jakości dla przedmiotu zamówienia 36 miesięcy od dnia podpisania (bez uwag) protokołu końcowego, maksymalny 60 miesięcy od dnia podpisania (bez uwag) protokołu końcowego. 4.W przypadku, gdy Wykonawca wygra przetarg i będzie realizował roboty przy udziale podwykonawców zobowiązany będzie do zawarcia umów z podwykonawcami, zgodnie z postanowieniami art. 143b-143d ustawy Pzp 5.Wykonawca może powierzyć wykonanie części zamówienia podwykonawcy. Zamawiający nie zastrzega obowiązku osobistego wykonania przez Wykonawcę kluczowych części zamówienia. 6.Zamawiający żąda wskazania przez Wykonawcę część zamówienia, której wykonanie zamierza powierzyć podwykonawcy oraz podania firm podwykonawców. 7.Zamawiający wymaga zatrudnienia przy realizacji zamówienia przez Wykonawcę lub podwykonawcę wszystkich pracowników budowlanych na podstawie umowy o pracę. Wyżej wymienione osoby powinny być zatrudnione w sposób określony w art. 22 § 1 ustawy z dnia 26 czerwca 1974 r. Kodeks pracy (t. j. Dz. U. z 2020r., poz.1320) przez cały okres wykonywania zamówienia. 8.Zamawiający informuje, że nie przewiduje udzielenia zaliczek na poczet wykonania zamówienia.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45000000-7
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: Zamawiający nie stawia szczególnych wymagać w zakresie spełnienia tego warunku.
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1)oświadczenie Wykonawcy o przynależności albo braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej: Wykonawca, w terminie 3 dni od zamieszczenia na stronie internetowej informacji, o której mowa w art. 86 ust. 5 ust. Pzp (informacja dotycząca otwarcia ofert) przekazuje Zamawiającemu przedmiotowe oświadczenie, oświadczenie należy złożyć zgodnie ze wzorem stanowiącym załącznik nr 12 do SIWZ(oryginał). Wraz ze złożonym oświadczeniem, Wykonawca może złożyć dokumenty bądź informacje potwierdzające, że powiązania z innym Wykonawcą nie prowadzą do zakłócenia konkurencji w postępowaniu, w przypadku Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia (np.: wspólników spółki cywilnej, konsorcjum) oświadczenie składa każdy Wykonawca wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia, 2)Formularz oferty, 3)Pełnomocnictwo(jeżeli dotyczy), 4) Zobowiązanie innych podmiotów(jeżeli dotyczy).

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.5. Termin związania ofertą:

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach