Przetargi.pl
Utworzenie Klubu Seniora w Topólce

Gmina Topólka ogłasza przetarg

  • Adres: 87-875 Topólka, Topólka
  • Województwo: kujawsko-pomorskie
  • Telefon/fax: tel. 54 286-90-11 , fax. 542 869 035
  • Data zamieszczenia: 2019-08-14
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Gmina Topólka
    Topólka 22
    87-875 Topólka, woj. kujawsko-pomorskie
    tel. 54 286-90-11, fax. 542 869 035
    REGON: 91086668900000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.bip.topolka.pl

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Utworzenie Klubu Seniora w Topólce
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia:
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    1) Przedmiotem zamówienia jest wykonanie robót budowlanych związanych z utworzeniem Klubu Seniora w Topólce zgodnie z przedmiarem robót oraz kosztorysem ofertowym. Utworzenie pomieszczeń klubu seniora zlokalizowanego w budynku wolnostojącym będącym remizą OSP w Topólce ramach realizowanego projektu pn. .: „Utworzenie i wyposażenie Klubu Seniora w Topólce”. Budynek remizy OSP w Topólce zlokalizowany jest na działkach nr 70 i 72/6 w obrębie geodezyjnym Topólka, w miejscowości Topólka. Obiekt ma powierzchnię użytkową ok. 350 m2. Budynek nie posiada barier architektonicznych utrudniających dostęp osobom niepełnosprawnym. W budynku wykonano działania o charakterze termomodernizacyjnym, polegające na: - dociepleniu ścian zewnętrznych, - dociepleniu stropodachu, - wymianie pokrycia dachów, - poprawie sprawności instalacji c.o., - wymianie oświetlenia na energooszczędne. Inwestor planuje zaprojektowanie urządzeń sanitarnych w taki sposób, aby były one dostosowane do potrzeb osób niepełnosprawnych. Placówka będzie obejmowała: - 1 pomieszczenie ogólnodostępne, pełniące funkcję sali spotkań i do zajęć rehabilitacyjnych, - 1 pomieszczenie klubowe, - 1 pomieszczenie kuchenne, - 1 łazienkę wyposażoną w oddzielne toalety dla: osób niepełnosprawnych, dla kobiet, dla mężczyzn oraz 2 umywalki i prysznic z krzesełkiem i uchwytami, - 1 pomieszczenie pełniące funkcję szatni. Roboty budowlane związane są z poprawą funkcjonalności oraz warunków użytkowania pomieszczeń objętych remontem oraz ich standardu. Ponadto roboty remontowe wynikają ze znacznego zużycia elementów budynku podlegających całkowitej wymianie. 2) W ramach zadania przewidziane są następujące zakresy robót: a) REMONT ŁAZIENKI Pomurowanie ścian z dociepleniem, przebicie otworu na drzwi, wykonanie instalacji wod. kan. z przyłączem, wykonanie posadzki z izolacją p.wilgociową i dociepleniem, pomurowanie ścianek działowych, docieplenie stropu wełną mineralną, zamontowanie sufitu podwieszanego, wykonanie podejść pod urządzenia sanitarne, wodę zimną i ciepłą, doprowadzenie instalacji c.o. z montażem grzejników, doprowadzenie i rozprowadzenie instalacji elektrycznej z oświetleniem, wentylacja. montaż stolarki drzwiowej, położenie płytek na posadzce i ścianach, gruntowanie, szpachlowanie, malowanie ścian, montaż urządzeń sanitarnych: 2 umywalki, 2 baterie umywalkowe, 2 sedesy, kabina natryskowa, brodzik, bateria natryskowa, uchwyty dla osób niepełnosprawnych. b) REMONT POMIESZCZENIA KUCHENNEGO Skucie starych płytek ściennych i lamperii, skucie starych płytek posadzkowych, rozprowadzenie instalacji wod. kan., wentylacja, nawiew, wywiew, naprawa tynków po robotach instalacyjnych, uzupełnienie tynków, ułożenie płytek na ścianach i posadzce, gruntowanie, szpachlowanie, malowanie sufitów i ścian, wykucie starych drzwi, poszerzenie otworów, obsadzenie 2 szt. drzwi. c) REMONT POMIESZCZENIA KLUBOWEGO Zerwanie tapety, obsadzenie kątowników na krawędziach ścian, obsadzenie parapetów, skucie płytek i naprawa posadzki, ułożenie nowych płytek na posadzce, gruntowanie, szpachlowanie, malowanie ścian. d) REMONT SALI SPOTKAŃ I DO ZAJĘĆ REHABILITACYJNYCH Zerwanie tapety, obsadzenie kątowników na krawędziach ścian, obsadzenie parapetów, skucie płytek i naprawa posadzki, ułożenie nowych płytek na posadzce, gruntowanie, szpachlowanie, malowanie ścian. e) REMONT SZATNI Skrobanie sufitów i ścian z drobnymi naprawami, uzupełnienie tynków, zamurowanie otworu okiennego, wykucie starych drzwi i poszerzenie otworu drzwiowego, skucie starych płytek z naprawą posadzki, obsadzenie kątowników na krawędziach ścian, gruntowanie, szpachlowanie, malowanie sufitów i ścian, położenie płytek na posadzce i ścianach, zamontowanie nowych drzwi. 3) Szczegółowy zakres przedmiotu zamówienia dot. utworzenia Klubu Seniora w Topólce określony został w kosztorysie ofertowym oraz przedmiarze robót. 4) Dołączony przedmiar i kosztorys ofertowy stanowią element pomocniczy do oszacowania wartości robót. 5) W związku z realizacją przedmiotu zamówienia Wykonawca zobowiązuje się w szczególności do: a) współpracowania z Zamawiającym w trakcie realizacji prac, b) zrealizowania wszystkich robót zgodnie z zasadami sztuki budowlanej i wiedzy technicznej, obowiązującymi normami, umową i uzgodnieniami dokonanymi w trakcie realizacji umowy, w tym zachowania określonych standardów materiałów oraz zachowanie jakości robót, c) przedstawiania Zamawiającemu proponowanych zmian nieistotnych przed wykonaniem danego zakresu robót budowlanych wraz z uzyskaniem pisemnej akceptacji przed ich wprowadzeniem, d) przystosowania terenu budowy i zaplecza budowy w sposób niezbędny do wykonania przedmiotu zamówienia, e) kierowania do wykonywania robót budowlanych wyłącznie osób posiadających odpowiednie kwalifikacje, uprawnienia i doświadczenie, f) pokrycia wszelkich opłat i kar nałożonych przez właściwe podmioty, organy i instytucje za dokonane przez Wykonawcę: złamanie prawa, przekroczenie norm i przepisów w trakcie realizacji umowy oraz zawinione zaniedbania, g) zabezpieczenia i właściwego oznakowania robót oraz dbania o stan techniczny i prawidłowość oznakowania placu budowy przez czas trwania realizacji zadania ze szczególnym uwzględnieniem ochrony zdrowia i życia ludzi, zgodnie z obowiązującymi przepisami, h) zabezpieczenia mienia znajdującego się w budynkach przed zapyleniem i uszkodzeniem spowodowanym prowadzonymi pracami budowlanymi. Wykonawca winien usunąć powstałe uszkodzenia i posprzątać po przeprowadzonych robotach budowlanych, w ramach wynagrodzenia wynikającego z treści umowy, i) przekazania Zamawiającemu, przed wbudowaniem, zainstalowaniem lub użyciem materiałów, urządzeń lub obiektów: kompletu atestów, certyfikatów na znak bezpieczeństwa, certyfikatów zgodności i aprobat technicznych oraz gwarancji producentów na materiały i urządzenia wraz z ich zestawieniem oraz wszelkich innych dokumentów wymaganych przez przepisy prawa, w tym ustawę o wyrobach budowlanych, j) terminowego wykonania robót, a także usuwania wad, zgodnie ze wskazaniami Zamawiającego, k) zabezpieczenia miejsca, w którym będzie znajdował się sprzęt przed dostępem osób trzecich, z wyjątkiem innych osób wykonujących w tym miejscu zlecone prace, w sposób zapewniający bezpieczne prowadzenie prac budowlanych. 6) Zastosowane materiały i urządzenia winny odpowiadać deklaracjom zgodności z Polskimi Normami, atestami i aprobatami technicznymi. Podane w przedmiarze robót nazwy własne (pochodzenie, producent, itd.) mają jedynie charakter pomocniczy dla określenia podstawowych parametrów i cech zastosowanych materiałów, produktów, urządzeń czy wyposażenia. Zamawiający dopuszcza zastosowanie rozwiązań równoważnych. Produkt równoważny to taki, który ma te same cechy funkcjonalne, co wskazany w dokumentacji konkretny z nazwy lub pochodzenia produkt. Jego jakość nie może być gorsza od jakości określonego w specyfikacji i dokumentacji budowlanej produktu oraz powinien mieć parametry nie gorsze niż wskazany produkt. 7) Dla zamówienia w cenie należy uwzględnić koszty związane z realizacją zadania, tj. w szczególności: - koszty wszelkich robót przygotowawczych, w tym robót porządkowych, organizacji i utrzymania placu budowy, dostawy dla potrzeb realizacji przedmiotu umowy niezbędnych mediów, w tym: energii elektrycznej, wody, itp. oraz ponoszenia kosztów ich zużycia, - koszty wszystkich badań, ekspertyz i opinii koniecznych do oceny jakości robót oraz prawidłowego wykonania przedmiotu zamówienia, - koszty związane z odbiorami wykonanych robót, - koszty związane z wytworzeniem odpadów powstałych w trakcie realizacji robót stanowiących przedmiot zamówienia, - w przypadku uszkodzenia urządzeń bądź ich części (m. in. sieci wodno-kanalizacyjnej, elektrycznej, elektrotechnicznej, urządzeń melioracyjnych oraz dróg gminnych) w toku realizacji przedmiotu zamówienia - naprawienia ich i doprowadzenie do stanu pierwotnego, - dokonania uzgodnień, uzyskania wszelkich opinii niezbędnych do wykonania przedmiotu umowy i przekazania go do użytku, - zapewnienia dozoru, a także właściwych warunków bezpieczeństwa i higieny pracy, - utrzymania terenu budowy w stanie wolnym od przeszkód komunikacyjnych oraz usuwania na bieżąco zbędnych i zdemontowanych materiałów, odpadów i śmieci, - uporządkowania terenu budowy po zakończeniu robót i przekazanie go Zamawiającemu najpóźniej do dnia odbioru końcowego, - prowadzenia dziennika budowy wewnętrznego dla Zamawiającego, - inne koszty wynikające z umowy. 8) Wykonawca ze środków własnych zakupi i dostarczy na budowę wszelkie elementy, urządzenia i materiały konieczne do wykonania robót budowlanych, instalacji, wyposażenia. 9) Elementy wyposażenia (urządzenia) muszą być produktami należytej jakości, fabrycznie nowymi, kompletnymi, wolnymi od wad materiałowych, konstrukcyjnych i prawnych. 10) Elementy wyposażenia muszą być oznakowane w taki sposób, aby możliwa była identyfikacja produktu jak i producenta. 11) Wskazane jest, aby Wykonawca dokonał wizji lokalnej miejsca inwestycji, w celu uzyskania informacji niezbędnych do przygotowania oferty oraz zawarcia umowy i wykonania zamówienia. 12) W ofercie Wykonawca określa wynagrodzenie ryczałtowe za wykonanie robót opisanych w załączonym przedmiarze robót i kosztorysie ofertowym. 13) Najpóźniej w dniu podpisania umowy Wykonawca zobowiązany jest dostarczyć opracowany szczegółowy harmonogram rzeczowo-finansowy prac uzgodniony z Zamawiającym oraz kosztorys ofertowy. 14) Wykonawca w wynagrodzeniu ryczałtowym musi uwzględnić wszystkie koszty wykonania robót określonych w przedmiarze robót. W przypadku wynagrodzenia ryczałtowego przedmiar robót nie determinuje zakresu prac objętych przedmiotem zamówienia. Zawarte w przedmiarze robót zestawienia mają jedynie zobrazować skalę robót budowlanych i pomóc w oszacowaniu kosztów inwestycji, wobec czego jest on wyłącznie dokumentem pomocniczym. 15) Wykonawca zobowiązany jest zapewnić na własny koszt następujące osoby, które będą uczestniczyły w wykonywaniu zamówienia: a) kierownika robót ogólnobudowlanych, który posiada uprawnienia budowlane w specjalnościach umożliwiających pełnienie funkcji kierownika robót na robotach objętych niniejszym zamówieniem 16) Wartość robót budowlanych należy określić metodą kalkulacji sporządzonej na podstawie przedmiaru robót stanowiącego załącznik do SIWZ. 17) Wykonawca jest zobowiązany do wypełnienia i określenia wartości we wszystkich pozycjach występujących w załączonym przedmiarze robót. 18) Nie dopuszcza się stosowania tzw. upustów (zarówno do wyliczonych cen jednostkowych jak również do ogólnej ceny oferty
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45453000-7
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: Zamawiający nie wyznacza szczegółowego warunku w tym zakresie.
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1. Podpisany i wypełniony formularz ofertowy – załącznik nr 1 do SIWZ 2. Dokumenty potwierdzające uprawnienia osób podpisujących ofertę, o ile nie wynikają z przepisów prawa lub innych dokumentów rejestrowych 3. Pełnomocnictwo (jeżeli dotyczy) 4. Zobowiązanie podmiotu trzeciego do oddania do dyspozycji Wykonawcy niezbędnych zasobów na okres korzystania z nich przy wykonywaniu zamówienia (jeżeli dotyczy)- załącznik nr 6 do SIWZ

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.5. Termin związania ofertą:

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach