Przetargi.pl
Utworzenie Klubu Dziecięcego Akademia Misiowa w Mieroszowie - II postępowanie

Gmina Mieroszów ogłasza przetarg

  • Adres: 58-350 Mieroszów, pl. Niepodległości
  • Województwo: dolnośląskie
  • Telefon/fax: tel. 748 494 318 , fax. (074) 84 94 323
  • Data zamieszczenia: 2020-07-16
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Gmina Mieroszów
    pl. Niepodległości 1
    58-350 Mieroszów, woj. dolnośląskie
    tel. 748 494 318, fax. (074) 84 94 323
    REGON: 89071826000000

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Utworzenie Klubu Dziecięcego Akademia Misiowa w Mieroszowie - II postępowanie
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia:
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Przedmiotem zamówienia jest przebudowa pomieszczeń w budynku po gimnazjum w Mieroszowie w celu utworzenia klubu dziecięcego „Akademia Misiowa” oraz poszerzenie drzwi wejściowych, remont schodów zewnętrznych i montaż zewnętrznego podnośnika dla wózków a także montaż urządzeń i ogrodzenia placu zabaw wraz z wymianą nawierzchni z trawiastej na piaskową i remont nawierzchni (przełożenie kostki) przed wejściem do projektowanego klubu dziecięcego. Budynek znajduje się na działce nr 87, obręb Mieroszów, przy ul. S. Żeromskiego 30 w Mieroszowie. Wejście główne do budynku znajduje się od strony ul. S. Żeromskiego, natomiast wejście do projektowanego klubu dziecięcego planuje się od strony ul. Podgórze. Na potrzeby wejścia projektuje się poszerzenie zewnętrznych drzwi wejściowych, remont murowanych schodów zewnętrznych oraz montaż zewnętrznego podnośnika dla wózków i remont nawierzchni z kamiennej kostki brukowej. Komunikacja od ulicy Podgórze do klubu dziecięcego odbywać się będzie istniejącą furtką w ogrodzeniu oraz istniejącym pomiędzy budynkiem a ogrodzeniem chodnikiem z kostki brukowej przeznaczonym do remontu (przełożenie kostki i wydzielenie nawierzchni zieleni niskiej). Na terenie działki projektuje się także urządzenia placu zabaw zapewniające miejsce aktywności fizycznej dla dzieci wydzielone ogrodzeniem z paneli montowanych na słupkach. Pozostałe prace budowlane ograniczają się do prac murarskich i wykończeniowych w obrębie kilku pomieszczeń na parterze budynku oraz elewacji. Teren inwestycji objęty jest ustaleniami miejscowego Zamawiający informuję że obowiązkiem Wykonawcy w ramach realizacji przedmiotu umowy będzie: 1) Wypełnić wymagania wynikające z decyzji, opinii, uzgodnień i innych wydanych przez odpowiednie organy, w tym m.in. Starosty Wałbrzyskiego, Dolnośląskiego Wojewódzkiego Konserwatora Zabytków i Polskiej Spółki Gazownictwa. 2) Zgodnie z Decyzją nr 531/2020 Dolnośląskiego Wojewódzkiego Konserwatora Zabytków znak: W/N.5142.205.2020.JK z dnia 04.05.2020 r.: a) Ustanowić kierowników budowy/robót spełniających wymagania, o których mowa w art. 37c Ustawa z dnia 23 lipca 2003 r. o ochronie zabytków i opiece nad zabytkami (t.j. Dz. U. z 2020 r. poz. 282), b) Przekazać Dolnośląskiemu Wojewódzkiemu Konserwatorowi Zabytków nie później niż w terminie 14 dni przed rozpoczęciem robót budowlanych danych osób, o których mowa w lit. a, c) Zawiadomić Dolnośląskiego Wojewódzkiego Konserwatorowi Zabytków o terminie rozpoczęcia i zakończenia prac, d) Zorganizować spotkanie robocze z udziałem kierownika budowy, inspektora nadzoru, przedstawicieli Zamawiającego i przedstawiciela urzędu ochrony zabytków, e) Przedłożyć do uzgodnienia w urzędzie ochrony zabytków projekt wykonawczy stolarki okiennej i drzwiowej zaakceptowany przez Zamawiającego, f) Dokonać odbioru częściowego i końcowego z udziałem przedstawiciela urzędu ochrony zabytków, 3) Wykonać i umieścić tabliczkę informującą o dofinansowaniu wg wzoru ustalonego w ramach wytycznych wynikających z programu Maluch+ 4) Spełnić wymagania wynikające z Zaświadczenia Starosty Wałbrzyskiego z dnia 29.04.2020 r. znak: ZAB.6743.115.2020, a w szczególność zawiadomić w imieniu Zamawiającego organ nadzoru budowlanego o terminie rozpoczęcia robót i zarejestrować w organie administracji architektoniczno-budowlanej dziennik budowy. 5) Spełnić wymagania wynikające z ustawy z dnia 4 lutego 2011 r. o opiece nad dziećmi w wieku do lat 3 (Dz. U. z 2020r. poz. 326, z późn. zm.) oraz wytycznych Ministerstwa Rodziny, Pracy i Polityki Społecznej - Resortowy program rozwoju instytucji opieki nad dziećmi w wieku do lat 3 „MALUCH+” 2020 Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia znajduje się w Dokumentacji projektowej stanowiącej załącznik do SIWZ Zamawiający informuje, że podane w SIWZ oraz załącznikach konkretne propozycje materiałów i urządzeń, norm i atestów, dokumentów, nazw, marek itp., gdzie np. zostało wskazane pochodzenie (marka, znak towarowy, producent, dostawca), mają na celu wyłącznie określenie standardu wykonania lub przyjętego rozwiązania i mogą być zastąpione rozwiązaniami równoważnymi, nie powodującymi zmiany ilości i jakości wyspecyfikowanych urządzeń i materiałów. Zamawiający dopuszcza oferowanie materiałów i urządzeń równoważnych, tzn. Zamawiający dopuszcza możliwość wykonania przedmiotu zamówienia innymi równoważnymi materiałami lub urządzeniami. Za oferowane przez Wykonawcę materiały i urządzenia równoważne, uważa się takie materiały i urządzenia, które zapewnią uzyskanie parametrów technicznych nie gorszych od założonych w dokumentacji projektowej, oraz spełnią wymagania Zamawiającego opisane w ww. dokumentach i niniejszej specyfikacji. Zgodnie z przepisem art. 30 ust. 4 PZP wszędzie gdzie w opisie przedmiotu zamówienia wskazane są normy, europejskie ocen techniczne, aprobaty, specyfikacje technicznych i systemy referencji technicznych zamawiający dopuszcza rozwiązania równoważne. Zamawiający wymaga zatrudnienia przez wykonawcę lub podwykonawcę na podstawie umowy o pracę osób wykonujących wskazane poniżej czynności w zakresie realizacji zamówienia w rozumieniu art. 22 ust. 1 ustawy z dnia 26 czerwca 1974 r. – Kodeks pracy (t.j. Dz. U. z 2019 r. poz. 1145 z późn. zm.). Sposób dokumentowania zatrudnienia osób, uprawnienia Zamawiającego w zakresie kontroli spełniania przez wykonawcę wymagań oraz sankcji z tytułu nie spełnienia tych wymagań zostały określone w projekcie umowy. Powyższy obowiązek dotyczy pracowników wykonujących czynności w zakresie ręcznych robót ziemnych, roboty konstrukcyjno-budowlanych ustroju nośnego, roboty konstrukcyjno-budowlane przyczółków i muru oporowego, wykonania izolacji, wykonanie nawierzchni.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45262300-4
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: Każdy Wykonawca w wypadku złożenia oferty zobowiązany jest do wniesienia wadium przetargowego w wysokości: 5.000,00 zł (pięć tysięcy zł 00/100 gr) najpóźniej do upływu terminu składania ofert. Wadium należy wnieść na konto Urzędu Miejskiego: nr konta 07 8395 0001 0021 8115 2000 0008 w Banku Spółdzielczym w Kamiennej Górze – przelewem z zaznaczeniem – wadium przetargowe i nazwa postępowania. Wadium należy wnieść przed upływem terminu składania ofert, przy czym wniesienie wadium w pieniądzu za pomocą przelewu bankowego Zamawiający będzie uważał za skuteczne tylko wówczas, gdy w oznaczonym terminie w dniu otwarcia ofert znajdą się na rachunku Zamawiającego. Do oferty należy dołączyć kopię dokumentu potwierdzającego wpłatę wadium. Kopia polecenia przelewu wystawionego przez wykonawcę nie jest warunkiem wystarczającym do stwierdzenia przez Zamawiającego terminowego wniesienia wadium przez wykonawcę. W przypadku wniesienia wadium przetargowego w innej formie niż pieniężna - oryginał dokumentu potwierdzającego wniesienie wadium należy dołączyć do oferty. Wadium musi zabezpieczać złożoną ofertę przez cały okres związania ofertą tj. 30 dni, licząc od dnia upływu terminu składania ofert. W przypadku złożenia przez Wykonawcę wadium w formie gwarancji, gwarancja powinna być sporządzona zgodnie z obowiązującym prawem. Z treści dokumentu winno wynikać bezwarunkowe, na każde pisemne żądanie zgłoszone przez Zamawiającego w terminie związania ofertą, zobowiązanie Gwaranta do wypłaty Zamawiającemu pełnej kwoty wadium w okolicznościach określonych w art. 46 ust. 4a i 5 PZP. Oferta wykonawcy, który nie wniesie wadium lub wniesie w sposób nieprawidłowy zostanie odrzucona. Okoliczności i zasady zwrotu wadium, jego przepadku oraz zasady jego zaliczenia na poczet zabezpieczenia należytego wykonania umowy określa PZP.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.5. Termin związania ofertą:

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach