Przetargi.pl
Utworzenie inkubatora przetwórstwa lokalnego w Sobolewie – Zadanie Nr 2– Zakup, dostawa i montaż wyposażenia inkubatora.

Gmina Suwałki ogłasza przetarg

  • Adres: 16-400 Suwałki, Świerkowa
  • Województwo: podlaskie
  • Telefon/fax: tel. 87 5659300 , , fax. 87 5659300
  • Data zamieszczenia: 2020-12-07
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Gmina Suwałki
    Świerkowa 45
    16-400 Suwałki, woj. podlaskie
    tel. 87 5659300 , , fax. 87 5659300
    REGON: 79067097000000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: http://bip.ug.suwalki.wrotapodlasia.pl/

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Utworzenie inkubatora przetwórstwa lokalnego w Sobolewie – Zadanie Nr 2– Zakup, dostawa i montaż wyposażenia inkubatora.
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia:
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    3.1. Przedmiotem zamówienia jest realizacja zadania pn. Utworzenie inkubatora przetwórstwa lokalnego w Sobolewie – Zadanie Nr 2 – Zakup, dostawa i montaż wyposażenia inkubatora. 3.2. Zamawiający informuje, że zadanie pn. „Utworzenie inkubatora przetwórstwa lokalnego w Sobolewie” dofinansowane jest w ramach poddziałania 19.2 ,,Wsparcie na wdrażanie operacji w ramach strategii rozwoju lokalnego kierowanego przez społeczność” z wyłączeniem projektów grantowych oraz operacji w zakresie podejmowania działalności gospodarczej objętego Programem Rozwoju Obszarów Wiejskich na lata 2014-2020. 3.3. Przedmiot zamówienia obejmuje zakup, dostawę i montaż wyposażenia inkubatora przetwórstwa lokalnego. W tym wyposażenie: 1) magazynu owoców i warzyw; 2) pomieszczenia obróbki wstępnej; 3) suszarni; 4) magazynu produktu gotowego i strefy pakowania; 5) sterylizacji jaj; 6) magazynu suchego; 7) pomieszczenia obróbki właściwej – kuchni; 8) techniczne i socjalne; 9) drobne. 3.3.1. Szczegółowy wykaz asortymentu wyposażenia zawarty został w Szczegółowym opisie przedmiotu zamówienia w Załączniku Nr 1 do SIWZ. 3.3.2. Zamówienie obejmuje również dostawę z transportem (na koszt, ryzyko i odpowiedzialność Wykonawcy) wyposażenia w miejsce zamówienia tj. Inkubator przetwórstwa lokalnego w Sobolewie, 16-402 Suwałki, działka nr 84 wraz z montażem oraz podłączeniem wyposażenia w taki sposób, aby z urządzeń można było korzystać. 3.3.3. Za montaż Zamawiający uważa: rozpakowanie urządzeń oraz zmontowanie zgodnie z zaleceniami producenta, uruchomienie urządzeń oraz instruktaż z obsługi i konserwacji urządzeń dla osób wskazanych przez Zamawiającego. 3.3.4. Za dostawę Zamawiający uważa: dowóz wyposażenia do miejsca wskazanego przez Zamawiającego, wniesienie wyposażenia i umiejscowienie w pomieszczeniach inkubatora w miejscach wskazanych przez Zamawiającego oraz zgodnie z Załącznikiem Nr 8 Dokumentacją techniczną. 3.3.5. Do każdego urządzenia powinna zostać załączona instrukcja obsługi w języku polskim. 3.3.6. Wszystkie urządzenia muszą spełniać normy określone w prawie krajowym i europejskim w zakresie bezpieczeństwa żywności i żywienia. 3.3.7. Wyposażenie do inkubatora musi być fabrycznie nowe, nieużywane oraz nieeksponowane na wystawach (imprezach targowych), sprawne technicznie, kompletne i gotowe do pracy zgodnie z jego przeznaczeniem, a także musi spełnić wymagania techniczno-funkcjonalne wyszczególnione w Szczegółowym opisie przedmiotu zamówienia. 3.3.8. Wykonawca po dostarczeniu wyposażenia oraz po zakończeniu jego montażu zobowiązany jest do uporządkowania terenu i miejsca montażu, w tym zagospodarowania powstałych odpadów na własny koszt. 3.3.9. W przypadku niezgodności przedmiotu zamówienia lub ilości, co do wymagań określonych przez Zamawiającego, Wykonawca zobowiązany jest do wymiany i uzupełnienia dostawy w terminie nie dłuższym niż 48 godzin od dokonania dostawy. 3.3.10. Wykonawca zobowiązany jest do wykonania zamówienia z najwyższą starannością, zgodnie z obowiązującymi przepisami, normami, zasadami wiedzy technicznej oraz zapewnienia najwyższej jakości prac montażowych towarzyszących dostawie. 3.3.11. Za wypadki i szkody powstałe podczas realizacji zamówienia odpowiada Wykonawca. Odpowiedzialność cywilną wobec osób trzecich jak i z tytułu zdarzeń losowych przyjmuje na siebie Wykonawca. 3.3.12. Zamawiający wymaga udzielenia przez Wykonawcę minimum 24 miesięcznej gwarancji jakości i udzielenia 24 miesięcznej rękojmi na wyposażenie. 3.3.13. Szczegółowy zakres przedmiotu zamówienia określają Dokumentacja techniczna – Załącznik Nr 8 do SIWZ, Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia - Załącznik Nr 1 do SIWZ oraz SIWZ i jej załączniki. 3.3.14. Kod CPV: Główny: 42215200-8 Maszyny do przetwarzania żywności Dodatkowe: 39290000-1 Wyposażenie różne 42210000-1 Maszyny do przetwarzania żywności, napojów i tytoniu 42215000-6 Maszyny do przemysłowego przygotowywania lub produkcji żywności lub napojów 42214000-9 Piece kuchenne, suszarki do produktów rolnych oraz urządzenia do gotowania i podgrzewania 429 00000-5 Różne maszyny ogólnego i specjalnego przeznaczenia 392221100-8 Zastawa kuchenna 39713430-6 Odkurzacze 39713100-4 Zmywarki do naczyń 44410000-7 Artykuły łazienkowe i kuchenne 39000000-2 Meble (włącznie z biurowymi), wyposażenie, urządzenia domowe (z wyłączeniem oświetlenia) i środki czyszczące 42513200-7 Urządzenia chłodnicze 3.3.15. Zamawiający na podst. art. 93 ust. 1a Pzp zastrzega sobie unieważnienie postepowania, jeżeli środki, które zmawiający zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie części zamówienia nie zostaną mu przyznane.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 42215200-8
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: 8. Wymagania dotyczące wadium 8.1. Przystępując do niniejszego postępowania każdy Wykonawca zobowiązany jest wnieść wadium w wysokości: 2 000,00 zł 8.2. Wykonawca może wnieść wadium w jednej lub kilku formach przewidzianych w art. 45 ust. 6 Pzp, tj.: 1) pieniądzu, 2) poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo - kredytowej, z tym że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym, 3) gwarancjach bankowych, 4) gwarancjach ubezpieczeniowych, 5) poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6 b ust. 5 pkt 2 ustawy z dna 9 listopada 2000r., o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości. 8.3. Wykonawca zobowiązany jest wnieść wadium przed upływem terminu składania ofert. 8.4. Wadium w pieniądzu należy wnieść przelewem na konto Zamawiającego: Bank Pekao S.A. O/Suwałki nr rachunku 62 1240 5891 1111 0000 5748 9764 Utworzenie inkubatora przetwórstwa lokalnego w Sobolewie – Zadanie Nr 2– Zakup, dostawa i montaż wyposażenia inkubatora. 8.5. W przypadku wadium wnoszonego w pieniądzu, jako termin wniesienia wadium przyjęty zostaje termin uznania kwoty na rachunku Zamawiającego. 8.6. W przypadku wniesienia wadium w formie innej niż pieniądz - oryginał dokumentu potwierdzającego wniesienie wadium należy dołączyć do oferty. 8.7. Wadium wnoszone w innych dopuszczonych przez Zamawiającego formach należy złożyć w oryginale w siedzibie Zamawiającego – Urząd Gminy Suwałki, ul. Świerkowa 45, 16-400 Suwałki, sekretariat, a potwierdzenie wraz z kopią złożonego dokumentu należy załączyć do oferty lub oryginał wadium załączyć do oferty (luzem) kopię wadium wpiąć do oferty. 8.8. Z treści gwarancji i poręczeń, o których mowa w pkt. 8.2 SIWZ (art. 45 ust. 6 pkt 2-5 Pzp) musi wynikać bezwarunkowe, nieodwołalne i na pierwsze pisemne żądanie Zamawiającego, zobowiązanie gwaranta do zapłaty na rzecz Zamawiającego kwoty określonej w gwarancji/poręczeniu. Konieczne jest aby z treści ww. dokumentu wynikała odpowiedzialność Gwaranta za wszystkie przypadki powodujące utratę wadium przez Wykonawcę, określone w art. 46 ust. 4a i 5 ustawy Pzp.
  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: Zamawiający nie określa warunku w ww. zakresie.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.5. Termin związania ofertą:

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną