Przetargi.pl
„UTWORZENIE INFRASTRUKTURY PRZEZNACZONEJ DLA PRZEDSIĘBIORCÓW W KŁODZKU, ZIĘBICACH I ZĄBKOWICACH ŚLĄSKICH”.

Gmina Ząbkowice Śląskie ogłasza przetarg

  • Adres: 57-200 Ząbkowice Śląskie, ul. 1 Maja 15
  • Województwo: dolnośląskie
  • Telefon/fax: tel. +48748165300
  • Data zamieszczenia: 2022-08-05
  • Zamieszczanie ogłoszenia: nieobowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Gmina Ząbkowice Śląskie
    ul. 1 Maja 15
    57-200 Ząbkowice Śląskie, woj. dolnośląskie
    tel. +48748165300
    REGON: 890718461
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    „UTWORZENIE INFRASTRUKTURY PRZEZNACZONEJ DLA PRZEDSIĘBIORCÓW W KŁODZKU, ZIĘBICACH I ZĄBKOWICACH ŚLĄSKICH”.
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: roboty budowlane
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Przedmiot niniejszego zamówienia jest wykonanie na podstawie posiadanej przez Zamawiającego dokumentacji projektowej (PZT, PAB I PT) oraz Specyfikacji Technicznej Wykonania i Odbioru Robót Budowlanych - robót polegających budowie budynku biurowo-usługowo-magazynowego wraz z urządzeniami infrastruktury technicznej w granicach działki nr ewid.2/36 i budową odcinka drogi dojazdowej w granicy działki nr ewid.2/31 w ramach zdania inwestycyjnego pod nazwą: „Utworzenie infrastruktury przeznaczonej dla przedsiębiorców w Kłodzku, Ziębicach i Ząbkowicach Śląskich.” Charakterystyczne parametry obiektu:1) powierzchnia zabudowy 790,91m22) powierzchnia użytkowa 946,4m2 w tym:- powierzchnia użytkowa części magazynowej 237,40m2- powierzchnia użytkowa części biurowo-usługowej 586,00m2- powierzchnia użytkowa tarasu 123,00m2 3) wysokość budynku:- wysokość górnej krawędzi elewacji frontowej – attyki w części biurowo usługowej (część dwukondygnacyjna) 8,32m - wysokość górnej krawędzi elewacji frontowej – attyki w części biurowo-usługowej (część parterowa) 5,47m - wysokość kalenicy w części magazynowej 6,43m- wysokość okapu w części magazynowej 5,27m4) ilość kondygnacji - w części biurowo-usługowej - 1 kondygnacja nadziemna oraz częściowo 2 kondygnacje nadziemne - w części magazynowej- 1 kondygnacja nadziemna5) kubatura 4 523,13m3 6 ) wymiary:- szerokość budynku 24,30m- długość budynku 42,01m Lokalizacja inwestycji:Inwestycja zlokalizowana jest w Ząbkowicach Śląskich, na działce nr ewid. 2/36, oraz 2/31, AM-14 obr. ewid. Saldno.Stan istniejący:Przedmiotowe działki 2/36 oraz działka drogowa 2/31 nie są ogrodzone, są niezabudowane. W sąsiedztwie działki 2/36 od strony wschodniej jest planowana inwestycja polegająca na budowie drogi publicznej, od strony północnej projektowana sieć wodociągowa.Teren inwestycji zakrzaczony, porośnięty licznymi drzewami przewidzianymi do usunięcia. Na działkach 2/31 i 2/36 zalega ok 1-1,5 niekontrolowanego nasypu (odpady) zajmującego przeszło 50% powierzchni działek. Dojazd do terenu inwestycji możliwy jedynie po terenie gruntowym przez sąsiednie niezabudowane działki będące własnością Gminy. Zakres przewidzianych robót min.:• Wykonanie robót przygotowawczych min. wycinka drzew i oczyszczenie z zakrzaczeń terenu zgodnie z decyzją, wykonanie utwardzenia i utrzymanie drogi dojazdowej do terenu inwestycji, wywóz i utylizacja odpadów zalegających na terenie działek przeznaczonych pod inwestycję.• Budowa budynku części usługowo – mieszkalnej niepodpiwniczonej o konstrukcji mieszanej - żelbetowej i murowanej. Strop żelbetowy płaski. W części z tarasem użytkowym.• Część magazynowa o konstrukcji nośnej stalowej w postaci ram jednonawowych. Ramy stalowe o rozpiętości 12000 mm rozmieszczone co 5000 mm. Pokrycie dachowe i ścienne -płyty warstwowe• Zagospodarowanie działki poprzez utwardzenie terenu kostką brukową betonową, wykonaniem miejsc postojowych z płyt ażurowych ogrodzeniem terenu oraz wykonaniem nowych terenów zielonych z nasadzeniami.• Wykonanie drogi dojazdowej z kostki betonowej wraz z podbudową szer. 7 m i długości 45 mb.• Wykonanie instalacji wod-kan, elektrycznych, co, wentylacji. Na dachu części południowo- zachodniej planuje się instalację fotowoltaiczną. Ogrzewanie – kaskada pomp ciepła powietrze-woda.• Wykonanie odwodnienia terenu oraz przyłączy do budynku niezbędnych do prawidłowego funkcjonowania obiektu.5. Zamawiający wymaga udzielenia gwarancji: na wykonane roboty budowlane na okres minimum 36 miesięcy (trzy letni). Okres udzielonej gwarancji na wykonane roboty stanowi jedno z kryterium oceny ofert.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45000000-7
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.5. Termin związania ofertą:

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach