Przetargi.pl
Utworzenie infrastruktury mieszkaniowej – remont dwóch lokali mieszkalnych w Białej: ul. Wałowa 1/5 i ul. Kościuszki 16/2

Gmina Biała ogłasza przetarg

  • Adres: 48-210 Biała, Rynek 10
  • Województwo: opolskie
  • Telefon/fax: tel.
  • Data zamieszczenia: 2022-09-05
  • Zamieszczanie ogłoszenia: nieobowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Gmina Biała
    Rynek 10
    48-210 Biała, woj. opolskie
    REGON: 531413343
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.bip.biala.gmina.pl

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Utworzenie infrastruktury mieszkaniowej – remont dwóch lokali mieszkalnych w Białej: ul. Wałowa 1/5 i ul. Kościuszki 16/2
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: roboty budowlane
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Część 1: Remont lokalu mieszkalnego w Białej: ul. Wałowa 1/5: wymiana okien i drzwi, wykonanie tynków wewnętrznych i malowanie ścian i sufitów, wykonanie podłogi z paneli, remont instalacji wodnej wraz z białym montażem, remont instalacji elektrycznej wraz z montażem grzejników c.o. elektrycznychCzęść 2: Remont lokalu mieszkalnego w Białej: ul. Kościuszki 16/2.lokal ul. Kościuszki 16/2 : wymiana okien i drzwi, wykonanie tynków wewnętrznych i malowanie ścian i sufitów, wykonanie podłogi z paneli, remont instalacji wodnej wraz z białym montażem, remont instalacji elektrycznej wraz z montażem grzejników c.o. elektrycznych, wydzielenie pomieszczenia łazienki wraz z licowaniem ścian kaflami.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45211341-1
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: 1) Wykonawca przystępujący do postępowania jest zobowiązany, przed upływem terminu składania ofert, wnieść wadium w kwocie:Część 1: Remont lokalu mieszkalnego w Białej: ul. Wałowa 1/5 wadium: 1 000,00 złCzęść 2: Remont lokalu mieszkalnego w Białej: ul. Kościuszki 16/2 wadium: 1 150,00 złŁączna wartość wadium przy składaniu oferty na dwie części zamówienia: 2 150,00 zł2) Wadium musi obejmować pełen okres związania ofertą tj. 30 dni od dnia otwarcia ofert.3) Wadium może być wniesione w jednej lub kilku formach wskazanych w art. 97 ust. 7 ustawy Pzp.4) Wadium wnoszone w pieniądzu należy wpłacić przelewem na rachunek bankowy wBanku Spółdzielczym w Białej,numer rachunku 02 8903 0002 2001 0000 2020 0003z dopiskiem: wskazać część lub części, na które jest wpłacane wadium.„Wadium – Część 1: Remont lokalu mieszkalnego w Białej: ul. Wałowa 1/5”„Wadium -Część 2: Remont lokalu mieszkalnego w Białej: ul. Kościuszki 16/2”Wadium musi wpłynąć na wskazany rachunek bankowy zamawiającego najpóźniej przed upływem terminu składania ofert (decyduje data wpływu na rachunek bankowy zamawiającego).5) Wadium wnoszone w poręczeniach lub gwarancjach należy załączyć do oferty w oryginale w postaci dokumentu elektronicznego podpisanego kwalifikowanym podpisem elektronicznym przez wystawcę dokumentu i powinno zawierać następujące elementy:- nazwę dającego zlecenie (wykonawcy), beneficjenta gwarancji (zamawiającego), gwaranta/poręczyciela oraz wskazanie ich siedzib. Beneficjentem wskazanym w gwarancji lub poręczeniu musi być Gmina Biała, ul. Rynek 10, 48-210 Biała,- określenie wierzytelności, która ma być zabezpieczona gwarancją/poręczeniem,- kwotę gwarancji/poręczenia,- termin ważności gwarancji/poręczenia,- zobowiązanie gwaranta do zapłacenia kwoty gwarancji/poręczenia bezwarunkowo, na pierwsze pisemne żądanie zamawiającego, w sytuacjach określonych w art. 98 ust. 6 ustawy Pzp.6) W przypadku, gdy wykonawca nie wniósł wadium lub wniósł w sposób nieprawidłowy lub nie utrzymywał wadium nieprzerwanie do upływu terminu związania ofertą lub złożył wniosek o zwrot wadium, w przypadku o którym mowa w art. 98 ust. 2 pkt 3 ustawy Pzp, zamawiający odrzuci ofertę na podstawie art. 226 ust. 1 pkt 14 ustawy Pzp.7) Zamawiający dokona zwrotu wadium na zasadach określonych w art. 98 ust. 1–5 ustawy Pzp.8) Zamawiający zatrzymuje wadium wraz z odsetkami na podstawie art. 98 ust. 6 ustawy Pzp.
  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: 1) sytuacji ekonomicznej:Warunek dla każdej części zamówienia, niezależnie czy wykonawca składa ofertę na jedną czy dwie części zamówienia:Zamawiający uzna, że Wykonawca spełnia warunek w zakresie sytuacji ekonomicznej jeżeli Wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności gospodarczej związanej z przedmiotem zamówienia, przy czym kwota ubezpieczenia jest nie mniejsza niż 80.000,00 PLN (słownie: osiemdziesiąt tysięcy PLN)2) zdolności technicznej lub zawodowej:Zamawiający uzna, że Wykonawca spełnia warunek w zakresie zdolności technicznej lub zawodowej, jeżeli:2.1 posiada niezbędną wiedzę i doświadczenie, tj.:wykaże, iż w okresie ostatnich 5 lat przed upływem terminu składania ofert o udzielenie zamówienia, a w przypadku, gdy okres prowadzenia działalności jest krótszy w tym okresie, licząc wstecz od dnia upływu terminu składania ofert, wykonał należycie co najmniej:jedną robotę, której przedmiotem było zrealizowanie robót ogólnobudowlanych o wartości wykazanych robót wynoszącej nie mniej niż 50 000,00 zł. netto, dla każdej części. Składając ofertę na dwie części wykonawca powinien wykonać dwie roboty o wartości minimalnej 50 000,00 zł netto każda.2.2 dysponuje osobami zdolnymi do wykonania zamówienia, tj.:Warunek dla każdej części zamówienia, niezależnie czy wykonawca składa ofertę na jedną czy dwie części zamówienia:osobą przeznaczoną do pełnienia funkcji kierownika robót posiadającą uprawnienia budowlane (bez ograniczeń) do kierowania robotami budowlanymi w specjalności konstrukcyjno–budowlanej, wydane na podstawie obowiązujących przepisów prawa, tj.: zgodnie z ustawą z dnia 7 lipca 1994 r. Prawo budowlane oraz aktualną przynależność do Izby Inżynierów Budownictwa.
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Tak

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.5. Termin związania ofertą: 2022-09-20

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach