Przetargi.pl
Utworzenie i wyposażenie Dziennego Domu Senior+ w Zarszynie

Gmina Zarszyn ogłasza przetarg

  • Adres: 38530 Zarszyn, ul. Bieszczadzka
  • Województwo: podkarpackie
  • Telefon/fax: tel. 13/ 4671038
  • Data zamieszczenia: 2017-09-14
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Gmina Zarszyn
    ul. Bieszczadzka 74
    38530 Zarszyn, woj. podkarpackie
    tel. 13/ 4671038
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.zarszyn.pl

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Utworzenie i wyposażenie Dziennego Domu Senior+ w Zarszynie
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia:
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Realizacja zadania pn. „Utworzenie i wyposażenie Dziennego Domu Senior+ w Zarszynie”, w zakresie: I. ROBOTY WYKOŃCZENIOWE CZĘŚCI DOBUDOWANEJ Zakres robot obejmuje wykonanie posadzek, tynków i wykończenie ścian , wykonanie elewacji , montaż brakującej stolarki okiennej ,drzwiowej zewnętrznej oraz całości drzwiowej wewnętrznej. Na poziomie parteru należy uzupełnić brakując ścianki działowe gr. 12 cm z bloczków gazobetonowych, całość otynkować, w pomieszczeniach socjalnych – łazienki ułożyć płytki ścienne, a pozostałą cześć ścian poszpachlować i pomalować. Na posadzkach należy wykonać izolację z dwóch warstw papy izolacyjnej, posadzkę cementową gr. 7,5 cm zbrojoną siatką zgrzewaną a następnie w pomieszczeniach pobytu ułożyć wykładzinę PCV zgrzewaną oraz posadzki drewniane z tzw. deski barlineckiej zaś w pomieszczeniach łazienkowych posadzki z płytek. Sufity należy otynkować, poszpachlować zagruntować i pomalować 2 razy. Na dachu należy zamontować rynny, rury spustowe, uzupełnić obróbki blacharskie, wykonać podbitkę okapu na ruszcie drewnianym z paneli PCV. Na elewacji przykleić jedną warstwę siatki i wykonać wyprawy elewacyjne z tynku silikonowo- silikatowego w kolorze określonym w dokumentacji projektowej. Należy zamontować 5 szt. drzwi zewnętrznych , dzielonych z szybą , ocieplanych z klamką i dwoma zamkami oznaczone jako D2 oraz drzwi balkonowych szt. 2 oznaczonych jako D6. Drzwi wewnętrzne z ościeżnicami stalowymi wzmocnionymi p.poż we wskazanych miejscach na projekcie oraz z ościeżnicami regulowanymi do drzwi wewnętrznych. Skrzydła drzwiowe wskazane wzmocnione na płycie kanałowej w kolorze i wzorze ustalonym z Zamawiającym. Wybudowane piony wentylacyjne należy otynkować, poszpachlować i pomalować , wykonać obróbki blacharskie czapek kominowych, część nad dachem ocieplić i wykonać wyprawy jak elewacja, założyć kratki wentylacyjne. II. ROBOTY BUDOWLANE – CZĘŚĆ ISTNIEJĄCA Prace należy rozpocząć od robót rozbiórkowych . Budynek jest wykonany w konstrukcji drewnianej, oszalowany deskami na zewnątrz , wewnątrz z tynkami wapiennymi na trzcinie . Podłogi drewniane na legarach, stara stolarka okienna i drzwiowa. Dach w konstrukcji drewnianej pokryty blachą ocynkowaną płaską zafelcowaną. Na dachu należy rozebrać istniejące pokrycie i deskowanie , następnie uzupełnić – wymienić elementy konstrukcyjne więźby dachowej zniszczone lub uszkodzone , krokwie wszystkie i wykonać nowe pokrycie dachowe wraz z rynnami, rurami spustowymi , obróbkami blacharskimi i podbitką okapu . Zamontować wyłaz strychowy . Istniejące piwnice należy zasypać warstwami co 15 cm z zagęszczeniem pospółką i wykonać posadzkę betonową zbrojoną siatką stalową z prętów fi 3,5 mm o oczkach co 15 cm. . Należy wykonać niezbędne izolacje wraz z ociepleniem posadzki. Podłogi wykonać zgodnie z Projektem z tzw. deski berlinieckie, płytek posadzkowych i wykładzin PCV. Na ścianach wykonać ruszt metalowy z pokryciem jednostronnym , wykonać gruntowanie , szpachlowanie i podwójne malowanie . Sufity wykonać jako sufity podwieszane z klasą odporności EI30 – zastosować płyty gipsowo- włóknowe tzw. Fermacelle ze szpachlowaniem , gruntowaniem i malowaniem dwa razy. Ściany fundamentowe i cokół ocieplić płytami styrodurowymi gr. 10 cm z wyprawą z tynku mozaikowego. Ściany zewnętrzne ocieplić płytami z wełny mineralnej i wykonać wyprawę wierzchnią z tynku silikonowosilikatowego. Wykonać podbitkę okapu na ruszcie drewnianym z paneli PCV z elementami wentylacyjnymi po 2 szt. na każdy bok. III. ROBOTY ZEWNĘTRZNE Taras zewnętrzny o pow.17 ,6 m2 – wykonać stopy betonowe szt. 12 z izolacjami z papy , wykonać ruszt z krawędziaków drewniany impregnowanych ciśnieniowo , oraz podłogę z desek tarasowych drewnianych impregnowanych ciśnieniowo oraz środkami woskowymi 2 razy lub z desek tarasowych PCV. Balustrada tarasowa z rur ze stali chromoniklowej wg. projektu . Pochylnia wjazdowa dla niepełnosprawnych wykonać na podbudowie z kruszywa gr. 25 cm i 8 cm . Boki pochylni wykonać jako palisadę z elementów betonowych zabetonowanych w podłożu. Na wierzchu pochylni kostka betonowa gr. 6 cm na podsypce cementowo-piaskowej. Barierka ze stali chromoniklowej z odbojami dla wózków inwalidzkich. Schody zewnętrzne wykonać z kostki betonowej gr. 6 cm na podbudowie betonowej zbrojonej lub kostka 4 cm klejona do schodów betonowych zbrojonych. Płytka odbojowa po korytowaniu wykonać podbudowę 15 cm z kruszywa łamanego i warstwę górną z kruszywa naturalnego gr. 20 cm Na tak wykonanej podbudowie wykonać płytkę odbojową z kostki betonowej gr. 6 cm ograniczonej palisadą betonową z elementów betonowych okrągłych palisadowych o wym.; 12 cm x 18 cm x 60 cm. IV. INSTALACJE . 1). Instalacja wodna : Instalację wodną wewnętrzną wykonać z rur PE-X AL. PEX 1,0 Mpa o średnicach jak w Projekcie. Rurociągi winne być zaizolowane otuliną , instalacja zaopatrzona w zawory , wodomierz , podejścia pod montaż urządzeń. Instalacja wyposażona w; - zawory czerpalne szt. 6 - baterie umywalkowe 5 szt. stojących i 2 szt. tzw. łokciowych - bateria natryskowe przesuwne szt.2 - podejścia wyposażone w zawory na wodzie ciepłej i wodzie zimnej - instalacja wyposażona w zawory przelotowe , zawór zwrotny antyskażeniowy typ EA. - po zakończeniu montażu wykonać próby szczelności „ na zimno „ i „ na gorąco „ – spisać protokoły z prób. 2). Instalacja kanalizacji: Instalacja wodna zewnętrzna w wykopach z podłączeniem do studzienki z rur fi 160 mm PCV na wcisk. Instalacja wewnętrzna z rur i kształtek PCV montowane na wcisk o średnicach jak w Projekcie. - wykonać podejścia odpływowe do urządzeń: - wpusty ściekowe 1 szt. - czyszczaki kanalizacyjne szt. 3 - ustępy typu compact z sedesem szt. 1+2 - umywalki na szafkach 3 , umywalki z syfonem uruchamianym kolanem szt. 2 - brodzik natryskowy z kabiną szklaną . szt. 2 - łazienka dla niepełnosprawnych wyposażona w standardowe uchwyty dla niepełnosprawnych przy umywalce, W.C. oraz natrysku. 3). Instalacja C.O. Instalację wykonać z rur wielowarstwowych HT/PE-RT o wymiarach i długościach jak w Projekcie. Rury winne być izolowane otulinami FRZ o wymiarach i przekrojach jak w projekcie. Instalacja wyposażona w grzejniki termostatyczne z regulacją na głowicy oraz z zaworami powrotnymi w rozmiarach jak w projekcie. W łazienkach grzejniki stalowe drabinkowe. Instalacja wyposażona w rozdzielacze panelowe HC03 w szafkach. Instalacja zasilana kotłem gazowym – jak w projekcie – o mocy do 26 kW . Po wykonaniu instalacji wykonać próby na gorąco – spisać protokół z próby – oraz dokonać rozruchu instalacji . 4). Instalacja gazowa : Instalację gazową wykonać z rur stalowych czarnych bez szwu o rozmiarach jak w Projekcie. Instalacja wyposażona w kurki bazowe 3 szt. Dokonać zakupu i montażu kuchni gazowej czteropalnikowej . Rury stalowe winne być wyczyszczone do drugiego stopnia czystości a następnie malowane dwukrotnie farbą podkładową i dwukrotnie nawierzchniową w kolorze żółtym. Po zakończeniu robót wykonać próby szczelności instalacji gazowej 5).Instalacja oświetleniowa: Instalacja oświetleniowa jak w projekcie tzn. oprawy LED – typu OPAL 41 IP 65 kpl.6 ,oprawy z czujnikami ruchu szt. 6 , kinkiety na ścianach szt.2 . oprawy oświetleniowe awaryjne szt 8 , oprawy wyjścia awaryjnego szt. 17. 6). Instalacja elektryczna rozdzielnie i wyłącznik p.poż. Zamontować tablice rozdzielcze z wyposażeniem zgodnie z Projektem , zamontować tablicę złącza ZK oraz licznikową. 7).Instalacja przyzywowa: System przyzywowy wyposażony w przycisk , kasownik wszystko zasilane z transformatora w skrzynce i zasilana przewodami kabelkowym przyzywowymi. 8). Instalacja SAP: Instalacja przeciwpożarowa wyposażona w czujki izotopowe szt. 13 w pomieszczeniach, przycisków przyzywowych ostrzegawczych szt.1, całość wyposażona w centralę sygnalizacji pożaru, instalacja w rurach winidurowych niepalnych, należy zainstalować oprogramowanie. Po zakończeniu montażu należy dokonać próby funkcjonowania systemu – spisać protokół z próby. 9). Instalacja odgromowa: Wykonać otok wokół budynku w wykopie z bednarki . Na dachu instalacja z drutu 8 mm na uchwytach , na ścianach złącza w skrzynce . Przewody na ścianie w rurach winidurowych 10). Instalacja 230/400 V: Przewody kabelkowe w rurach peszla wg rozmiarów i ilości jak w Projekcie. Zasilanie obiektu w wykopie przewodem 5 x 16 mm2, przejścia szczelne przez ściany. 11). Instalacja telekomunikacyjna: Na dachu wykonać maszt z anteną TV., rozprowadzić instalację po pokojach z gniazdami szt. 2 . Rozdzielnia TSM z wyposażeniem 12). Pozostałe prace monterskie: Wszystkie przewody mają być zamontowane w bruzdach a bruzdy zabudowane , na całości instalacji elektryczne należy wykonać pomiary łącznie ze sprawdzenie skuteczności zerowania gniazd i dostarczyć odpowiedni protokół. W łazienkach i pomieszczeniach zamontować wentylatory z wyłącznikiem pociągowym szt. 5. Zamontować czujnik ruchu.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45400000-1
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: Zamawiający nie wymaga wniesienia wadium.
  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: nie dotyczy
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1)wypełniony i podpisany formularz ofertowy, 2)oświadczenia wymienione w rozdziale VI. 1-4 SIWZ 3)pełnomocnictwo do reprezentowania Wykonawcy (jeżeli dotyczy) 4)Każdy z Wykonawców, który złożył ofertę w postępowaniu, zobowiązany jest złożyć, w terminie 3 dni od dnia zamieszczenia przez Zamawiającego na stronie internetowej informacji, o której mowa w art. 86 ust. 5 Ustawy Pzp, oświadczenie o przynależności albo braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej z Wykonawcą lub Wykonawcami, którzy złożyli oferty lub oferty częściowe w niniejszym postępowaniu.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach