Przetargi.pl
,,Utworzenie i prowadzenie Punktu Selektywnej Zbiórki Odpadów Komunalnych (PSZOK) obsługującego mieszkańców Gminy Wieluń”

Gmina Wieluń ogłasza przetarg

  • Adres: 98-300 Wieluń, Plac Kazimierza Wielkiego
  • Województwo: łódzkie
  • Telefon/fax: tel. 438 860 249 , fax. 438 860 260
  • Data zamieszczenia: 2020-12-30
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Gmina Wieluń
    Plac Kazimierza Wielkiego 1
    98-300 Wieluń, woj. łódzkie
    tel. 438 860 249, fax. 438 860 260
    REGON: 73093475000000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.wielun.pl

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    ,,Utworzenie i prowadzenie Punktu Selektywnej Zbiórki Odpadów Komunalnych (PSZOK) obsługującego mieszkańców Gminy Wieluń”
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia:
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Przedmiot zamówienia dotyczy usług związanych z ,,Utworzenie i prowadzenie Punktu Selektywnej Zbiórki Odpadów Komunalnych (PSZOK) obsługującego mieszkańców Gminy Wieluń” Zakres przedmiotu zamówienia obejmuje w szczególności: 1) utworzenie PSZOK z uwzględnieniem m. in. następujących warunków: a) PSZOK powinien być zlokalizowany w granicach administracyjnych Gminy Wieluń i w okresie trwania umowy jego lokalizacja nie może ulec zmianie; b) PSZOK zostanie przygotowany i udostępniony mieszkańcom Gminy Wieluń od dnia obowiązywania umowy; 2) lokalizacja obiektu powinna umożliwiać łatwy dostęp mieszkańcom Gminy Wieluń oraz swobodny dojazd dla samochodów dostarczających i odbierających odpady. Teren PSZOK powinien być oświetlony, plac na którym składowane będą odpady winien być utwardzony, objęty stałym monitoringiem; 3) zapewnienie czasu działania PSZOK co najmniej: od poniedziałku do piątku w godz. od 12.00 do 18.00 i w soboty od 10.00 do 15.00 (z wyłączeniem świąt i dni ustawowo wolnych od pracy) przez cały okres obowiązywania umowy; 4) zapewnienie osobom obsługującym PSZOK dostępu do pomieszczenia socjalno- administracyjnego; 5)PSZOK powinien być wyposażony w odpowiednią ilość kontenerów/pojemników lub wydzielonych segmentów do selektywnego gromadzenia przyjmowanych odpadów wyszczególnionych poniżej w pkt. 6), samochodową wagę najazdową, a także wagę umożliwiającą ważenie mniejszych ilości dostarczonych odpadów z dokładnością do 1 kilograma. Wagi muszą posiadać aktualne świadectwo legalizacji; 6) przyjmowanie w PSZOK bezpłatnie z nieruchomości zamieszkałych na terenie Gminy Wieluń, dla których została złożona w Urzędzie Miejskim w Wieluniu deklaracja o wysokości opłaty za gospodarowanie odpadami komunalnymi następujących rodzajów odpadów: a) szkło; b) tworzywa sztuczne; c) opakowania wielomateriałowe; d) metale; e) papier; f) bioodpady; g) odpady niebezpieczne; h) przeterminowane leki; i) chemikalia; j) zużyte baterie i akumulatory; k) zużyty sprzęt elektryczny i elektroniczny; l) meble i inne odpady wielkogabarytowe; ł) zużyte opony (rowerowe, motorowerowe, z wózków, motocykli oraz pojazdów o dopuszczalnej masie całkowitej do 3,5 tony, które nie były wykorzystywane na prowadzenie działalności gospodarczej); m) odpady budowlane i rozbiórkowe; n) odpady tekstyliów i odzieży; o) odpady niekwalifikujące się do odpadów medycznych powstałych w gospodarstwie domowym w wyniku przyjmowania produktów leczniczych w formie iniekcji i prowadzenia monitoringu poziomu substancji we krwi, w szczególności igieł i strzykawek. 7) przyjmowanie odpłatnie zgodnie z cennikiem ustalonym przez Wykonawcę zaakceptowanym przez Zamawiającego, odpadów pochodzących z nieruchomości niezamieszkałych na terenie Gminy Wieluń wyszczególnionych w pkt. 6) lit. a-o; 8) zapewnienie utrzymania w odpowiednim stanie technicznym i higieniczno- sanitarnym pojemników/ kontenerów oraz całego terenu PSZOK; 9) Wykonawca opracuje i przekaże Zamawiającemu celem zatwierdzenia Regulamin PSZOK, który następnie Wykonawca opublikuje na swojej stronie internetowej; 10) miejsce przyjmowania odpadów powinno być oznakowane w sposób widoczny oraz posiadać tablicę informacyjną, na której znajdują się: godziny i dni otwarcia, dane firmy obsługującej (nazwę, adres, telefon kontaktowy), Regulamin PSZOK, wykaz przyjmowanych odpadów; 11) selektywnie zebrane odpady komunalne winny być na bieżąco, po zapełnieniu kontenerów/pojemników bądź segmentu przekazywane bezpośrednio lub za pośrednictwem innego podmiotu zbierającego odpady do instalacji odzysku lub unieszkodliwiania odpadów, zgodnie z hierarchią sposobów postępowania z odpadami, o której mowa w art. 17 ustawy z dnia 14 grudnia 2012 r. o odpadach; 12) zgromadzone w pojemnikach/kontenerach odpady powinny zostać przekazane, w takim czasie, aby nie doprowadzić do przepełnienia tych pojemników/kontenerów. Gromadzenie odpadów ulegających biodegradacji - zielonych nie może powodować uciążliwości zapachowych i nie mogą one być przetrzymywane na terenie PSZOK dłużej niż 7 dni; 13) Wykonawca zobowiązany jest do prowadzenia na bieżąco ewidencji ilościowej i jakościowej zgodnie z katalogiem odpadów poprzez zważenie na legalizowanej wadze określając ilości przyjętych w PSZOK i przekazanych do zagospodarowania poszczególnych frakcji odpadów komunalnych, a następnie odnotowanie jej w ewidencji. Ewidencję odpadów należy prowadzić z zastosowaniem kart przekazania odpadów sporządzonych zgodnie z art. 67, art. 69 i art. 71a ustawy z dnia 14 grudnia 2012 r. o odpadach (Dz.U. z 2020, poz. 797 z późn. zm.). Zamawiający dopuszcza możliwość zbiorczego ewidencjonowania odpadów przyjmowanych w PSZOK. Karty Przekazania Odpadów powinny być z wyraźnie oznaczonym faktem pochodzenia odpadów z PSZOK Gminy Wieluń. Podstawą wystawienia faktury dla Zamawiającego będą karty przekazania odpadów dla odpadów przyjętych w PSZOK. Kwota do zapłaty za wykonaną usługę zostanie pomniejszona o wartość odpowiadającą ilości odpadów przyjętych od mieszkańców nieruchomości niezamieszkałych. Karty przekazania odpadów będą stanowiły załącznik do faktury. Dokumentem potwierdzającym pochodzenie odpadów będzie oświadczenie dostarczającego odpady o pochodzeniu odpadów (z nieruchomości zamieszkałej lub niezamieszkałej) oraz formularz przyjęcia odpadów do PSZOK od właścicieli nieruchomości niezamieszkałych potwierdzony przez Wykonawcę. 14) wybrany wykonawca jest zobowiązany najpóźniej w dacie podpisania umowy posiadać dokumenty potwierdzające posiadanie prawa do władania nieruchomością na której będzie utworzony i prowadzony PSZOK. Szczegółowy zakres rzeczowy przedmiotu zamówienia zawiera załącznik nr 11 do SIWZ – Opis przedmiotu zamówienia.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 90500000-2
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: Zamawiający wymaga wniesienia wadium do dnia 12.01.2021 r. do godz. 13.00 w wysokości: 4 624,00 zł (słownie: cztery tysiące sześćset dwadzieścia cztery złote 00/100). Wadium może być wnoszone w jednej lub kilka następujących formach: 1) pieniądzu; 2) poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej, z tym że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym; 3) gwarancjach bankowych; 4) gwarancjach ubezpieczeniowych; 5) poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (Dz. U. z 2020 r. poz. 299).
  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: Działalność prowadzona na potrzeby wykonania przedmiotu zamówienia wymaga posiadania kompetencji lub uprawnień do prowadzenia działalności zawodowej. Wykonawca winien wykazać, że posiada uprawnienie do prowadzenia działalności w zakresie transportu odpadami, tj. wpis do rejestru podmiotów wprowadzających produkty, produkty w opakowaniach i gospodarujących odpadami, o którym mowa w art. 49 ustawy z dnia 14.12.2012 r. o odpadach (Dz.U. 2020 r. poz. 797 z późn. zm.), prowadzonego przez właściwego marszałka województwa.
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Inne dokumenty: a) wypełniony i podpisany Formularz ofertowy z wykorzystaniem wzoru określonego w załączniku nr 1 do SIWZ. W przypadku składania oferty wspólnej (konsorcja/spółki cywilne) należy złożyć jeden dokument; b) dokument określający zasady reprezentacji oraz osoby uprawnione do reprezentacji Wykonawcy (jeżeli uprawnienie do podpisu nie wynika z innych dokumentów załączonych przez Wykonawcę do oferty), a jeżeli Wykonawcę reprezentuje pełnomocnik, także pełnomocnictwo, określające zakres umocowania podpisane przez osoby uprawnione do reprezentowania Wykonawcy. W przypadku składania oferty wspólnej (konsorcjum/spółka cywilna) - pełnomocnictwo udzielone liderowi. Pełnomocnictwo powinno być złożone w formie oryginału lub kserokopii poświadczonej notarialnie za zgodność z oryginałem; c) Wykonawca polegający na zdolnościach lub sytuacji innych podmiotów na zasadach określonych w ust. 13.3 niniejszej SIWZ, w celu wykazania czy będzie on dysponował niezbędnymi zasobami w stopniu umożliwiającym należyte wykonanie zamówienia publicznego oraz oceny, czy stosunek łączący wykonawcę z tymi podmiotami gwarantuje rzeczywisty dostęp do ich zasobów, obowiązany jest złożyć „Zobowiązanie innych podmiotów do oddania mu do dyspozycji niezbędnych zasobów na okres korzystania z nich przy wykonaniu zamówienia” – według wzoru określonego w załączniku nr 6 do SIWZ. Zobowiązanie powinno być złożone w formie oryginału, d) dowód wpłaty wadium. W terminie 3 dni od zamieszczenia na stronie internetowej Zamawiającego www.bip.um.wielun.pl informacji z otwarcia ofert, o której mowa w art. 86 ust. 5 ustawy Pzp Wykonawca zobowiązany jest przekazać Zamawiającemu oświadczenie o przynależności lub braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej, o której mowa w art. 24 ust. 1 pkt 23 ustawy Pzp – według wzoru określonego w załączniku nr 4 do SIWZ. W przypadku przynależności do tej samej grupy kapitałowej Wykonawca może złożyć wraz z oświadczeniem dokumenty bądź informacje potwierdzające, że powiązania z innym Wykonawcą nie prowadzą do zakłócenia konkurencji w postępowaniu. W przypadku składania oferty wspólnej (konsorcja/spółki cywilne) ww. oświadczenie składa każdy z Wykonawców we własnym imieniu.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.5. Termin związania ofertą:

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach