Przetargi.pl
,,Utworzenie i prowadzenie Punktu Selektywnej Zbiórki Odpadów Komunalnych (PSZOK) obsługującego mieszkańców Gminy Wieluń”

Gmina Wieluń ogłasza przetarg

  • Adres: 98-300 Wieluń, Plac Kazimierza Wielkiego
  • Województwo: łódzkie
  • Telefon/fax: tel. 438 860 249 , fax. 438 860 260
  • Data zamieszczenia: 2021-02-15
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Gmina Wieluń
    Plac Kazimierza Wielkiego 1
    98-300 Wieluń, woj. łódzkie
    tel. 438 860 249, fax. 438 860 260
    REGON: 73093475000000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.wielun.pl

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    ,,Utworzenie i prowadzenie Punktu Selektywnej Zbiórki Odpadów Komunalnych (PSZOK) obsługującego mieszkańców Gminy Wieluń”
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia:
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Przedmiot zamówienia dotyczy usług związanych z ,,Utworzenie i prowadzenie Punktu Selektywnej Zbiórki Odpadów Komunalnych (PSZOK) obsługującego mieszkańców Gminy Wieluń” Zakres przedmiotu zamówienia obejmuje w szczególności: 1) utworzenie PSZOK z uwzględnieniem m. in. następujących warunków: a) PSZOK powinien być zlokalizowany w granicach administracyjnych Gminy Wieluń i w okresie trwania umowy jego lokalizacja nie może ulec zmianie; b) PSZOK zostanie przygotowany i udostępniony mieszkańcom Gminy Wieluń od dnia obowiązywania umowy; 2) lokalizacja obiektu powinna umożliwiać łatwy dostęp mieszkańcom Gminy Wieluń oraz swobodny dojazd dla samochodów dostarczających i odbierających odpady. Teren PSZOK powinien być oświetlony, plac na którym składowane będą odpady winien być utwardzony, objęty stałym monitoringiem; 3) zapewnienie czasu działania PSZOK co najmniej: od poniedziałku do piątku w godz. od 12.00 do 18.00 i w soboty od 10.00 do 15.00 (z wyłączeniem świąt i dni ustawowo wolnych od pracy) przez cały okres obowiązywania umowy; 4) zapewnienie osobom obsługującym PSZOK dostępu do pomieszczenia socjalno- administracyjnego; 5)PSZOK powinien być wyposażony w odpowiednią ilość kontenerów/pojemników lub wydzielonych segmentów do selektywnego gromadzenia przyjmowanych odpadów wyszczególnionych poniżej w pkt. 6), samochodową wagę najazdową, a także wagę umożliwiającą ważenie mniejszych ilości dostarczonych odpadów z dokładnością do 1 kilograma. Wagi muszą posiadać aktualne świadectwo legalizacji; 6) przyjmowanie w PSZOK bezpłatnie z nieruchomości zamieszkałych na terenie Gminy Wieluń, dla których została złożona w Urzędzie Miejskim w Wieluniu deklaracja o wysokości opłaty za gospodarowanie odpadami komunalnymi następujących rodzajów odpadów: a) szkło; b) tworzywa sztuczne; c) opakowania wielomateriałowe; d) metale; e) papier; f) bioodpady; g) odpady niebezpieczne; h) przeterminowane leki; i) chemikalia; j) zużyte baterie i akumulatory; k) zużyty sprzęt elektryczny i elektroniczny; l) meble i inne odpady wielkogabarytowe; ł) zużyte opony (rowerowe, motorowerowe, z wózków, motocykli oraz pojazdów o dopuszczalnej masie całkowitej do 3,5 tony, które nie były wykorzystywane na prowadzenie działalności gospodarczej); m) odpady budowlane i rozbiórkowe; n) odpady tekstyliów i odzieży; o) odpady niekwalifikujące się do odpadów medycznych powstałych w gospodarstwie domowym w wyniku przyjmowania produktów leczniczych w formie iniekcji i prowadzenia monitoringu poziomu substancji we krwi, w szczególności igieł i strzykawek. 7) przyjmowanie odpłatnie zgodnie z cennikiem ustalonym przez Wykonawcę zaakceptowanym przez Zamawiającego, odpadów pochodzących z nieruchomości niezamieszkałych na terenie Gminy Wieluń wyszczególnionych w pkt. 6) lit. a-o; 8) zapewnienie utrzymania w odpowiednim stanie technicznym i higieniczno- sanitarnym pojemników/ kontenerów oraz całego terenu PSZOK; 9) Wykonawca opracuje i przekaże Zamawiającemu celem zatwierdzenia Regulamin PSZOK, który następnie Wykonawca opublikuje na swojej stronie internetowej; 10) miejsce przyjmowania odpadów powinno być oznakowane w sposób widoczny oraz posiadać tablicę informacyjną, na której znajdują się: godziny i dni otwarcia, dane firmy obsługującej (nazwę, adres, telefon kontaktowy), Regulamin PSZOK, wykaz przyjmowanych odpadów; 11) selektywnie zebrane odpady komunalne winny być na bieżąco, po zapełnieniu kontenerów/pojemników bądź segmentu przekazywane bezpośrednio lub za pośrednictwem innego podmiotu zbierającego odpady do instalacji odzysku lub unieszkodliwiania odpadów, zgodnie z hierarchią sposobów postępowania z odpadami, o której mowa w art. 17 ustawy z dnia 14 grudnia 2012 r. o odpadach; 12) zgromadzone w pojemnikach/kontenerach odpady powinny zostać przekazane, w takim czasie, aby nie doprowadzić do przepełnienia tych pojemników/kontenerów. Gromadzenie odpadów ulegających biodegradacji - zielonych nie może powodować uciążliwości zapachowych i nie mogą one być przetrzymywane na terenie PSZOK dłużej niż 7 dni; 13) Wykonawca zobowiązany jest do prowadzenia na bieżąco ewidencji ilościowej i jakościowej zgodnie z katalogiem odpadów poprzez zważenie na legalizowanej wadze określając ilości przyjętych w PSZOK i przekazanych do zagospodarowania poszczególnych frakcji odpadów komunalnych, a następnie odnotowanie jej w ewidencji. Ewidencję odpadów należy prowadzić z zastosowaniem kart przekazania odpadów sporządzonych zgodnie z art. 67, art. 69 i art. 71a ustawy z dnia 14 grudnia 2012 r. o odpadach (Dz.U. z 2020, poz. 797 z późn. zm.). Zamawiający dopuszcza możliwość zbiorczego ewidencjonowania odpadów przyjmowanych w PSZOK. Karty Przekazania Odpadów powinny być z wyraźnie oznaczonym faktem pochodzenia odpadów z PSZOK Gminy Wieluń. Podstawą wystawienia faktury dla Zamawiającego będą karty przekazania odpadów dla odpadów przyjętych w PSZOK. Kwota do zapłaty za wykonaną usługę zostanie pomniejszona o wartość odpowiadającą ilości odpadów przyjętych od mieszkańców nieruchomości niezamieszkałych. Karty przekazania odpadów będą stanowiły załącznik do faktury. Dokumentem potwierdzającym pochodzenie odpadów będzie oświadczenie dostarczającego odpady o pochodzeniu odpadów (z nieruchomości zamieszkałej lub niezamieszkałej) oraz formularz przyjęcia odpadów do PSZOK od właścicieli nieruchomości niezamieszkałych potwierdzony przez Wykonawcę. 14) wybrany wykonawca jest zobowiązany najpóźniej w dacie podpisania umowy posiadać dokumenty potwierdzające posiadanie prawa do władania nieruchomością na której będzie utworzony i prowadzony PSZOK. Szczegółowy zakres rzeczowy przedmiotu zamówienia zawiera załącznik nr 11 do SIWZ – Opis przedmiotu zamówienia.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 90500000-2
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.5. Termin związania ofertą:

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach