Przetargi.pl
Utworzenie i prowadzenie Gminnego Punktu Selektywnego Zbierania Odpadów Komunalnych, zwanego GPSZOK, na terenie Gminy Poddębice oraz zagospodarowanie z GPSZOK odpadów komunalnych selektywnie zbieranych.

Gmina Poddębice ogłasza przetarg

  • Adres: 99-200 Poddębice, Łódzka
  • Województwo: łódzkie
  • Telefon/fax: tel. 436782580 , fax. 43678 39 95
  • Data zamieszczenia: 2020-08-24
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Gmina Poddębice
    Łódzka 17/21
    99-200 Poddębice, woj. łódzkie
    tel. 436782580, fax. 43678 39 95
    REGON: 73093438700000

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Utworzenie i prowadzenie Gminnego Punktu Selektywnego Zbierania Odpadów Komunalnych, zwanego GPSZOK, na terenie Gminy Poddębice oraz zagospodarowanie z GPSZOK odpadów komunalnych selektywnie zbieranych.
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia:
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Przedmiotem niniejszego zamówienia jest usługa polegająca na: 1) utworzeniu i prowadzeniu Gminnego Punktu Selektywnego Zbierania Odpadów Komunalnych, zwanego dalej GPSZOK, na terenie Gminy Poddębice od dnia podpisania umowy do dnia 31 grudnia 2021 r. na nieruchomości, do której tytuł prawny posiada Wykonawca; 2) zagospodarowaniu z GPSZOK odpadów komunalnych selektywnie zbieranych w okresie obowiązywania umowy, do których zalicza się: papier - 15 01 01, 20 01 01, metale - 15 01 04, 20 01 40, tworzywo sztuczne - 15 01 02, 20 01 39, szkło - 15 01 07, 20 01 02 odpady opakowaniowe wielomateriałowe - 15 01 05, bioodpady - 20 02 01, 20 01 08, odpady niebezpieczne – 20 01 21, 20 01 28, 20 01 23, przeterminowane leki – 20 01 32, chemikalia 20 01 80, odpady nie kwalifikujące się do odpadów medycznych powstałych w gospodarstwie domowym w wyniku przyjmowania produktów leczniczych w formie iniekcji i prowadzenie monitoringu poziomu substancji we krwi w szczególności igieł i strzykawek - 20 01 99, zużyte baterie i akumulatory - 20 01 34, zużyty sprzęt elektryczny i elektroniczny – 20 01 35, 20 01 36, meble i inne odpady wielkogabarytowe – 20 03 07, zużyte opony – 16 01 03, odpady tekstyliów i odzieży – 20 01 10, 20 01 11, odpady budowlane i rozbiórkowe – 17 01 01, 17 01 02,17 01 07, 17 01 03, 17 02 01, 17 02 02, 17 02 03, 17 06 04, 17 08 02, 17 09 04. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawarty w załączniku nr 8 do SIWZ.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 90500000-2
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: 1.1.1 Aktualne zezwolenie na zbieranie odpadów wydane na podstawie ustawy z dnia 14 grudnia 2012 r. o odpadach (t.j. Dz. U. z 2019 r. poz. 701 z późn. zm.). W przypadku załączenia kserokopii dokumentu Wykonawca winien poświadczyć go za zgodność z oryginałem. 1.1.2 Wpis do rejestru podmiotów wprowadzających produkty, produkty w opakowaniach i gospodarujących odpadami prowadzonego przez Marszałka Województwa. W przypadku załączenia kserokopii dokumentu Wykonawca winien poświadczyć go za zgodność z oryginałem. 1.1.3 Zaświadczenie o nadaniu numeru rejestrowego przez Głównego Inspektora Ochrony Środowiska zgodnie z art. 116 ust. 14 ustawy z dnia 11 września 2015 r. o zużytym sprzęcie elektrycznym i elektronicznym (t.j. Dz. U. z 2018 r. poz. 1466 z późn. zm.). W przypadku załączenia kserokopii dokumentu Wykonawca winien poświadczyć go za zgodność z oryginałem.
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: E. Na ofertę składają się następujące dokumenty i załączniki: E.1) Formularz ofertowy - wypełniony i podpisany przez Wykonawcę. E.2) Oświadczenie Wykonawcy aktualne na dzień składania ofert w zakresie wskazanym przez Zamawiającego o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu – wypełnione i podpisane przez Wykonawcę, które stanowić będzie wstępne potwierdzenie spełnienia warunków udziału w postępowaniu. E.3) Oświadczenie Wykonawcy aktualne na dzień składania ofert w zakresie wskazanym przez Zamawiającego o niepodleganiu wykluczeniu – wypełnione i podpisane przez Wykonawcę, które stanowić będzie wstępne potwierdzenie braku podstaw wykluczenia. E.4) Zobowiązanie podmiotu do oddania do dyspozycji niezbędnych zasobów na potrzeby realizacji zamówienia – jeżeli dotyczy. E.5) Dokumenty potwierdzające posiadanie uprawnień/pełnomocnictw osób składających ofertę, o ile nie wynika to z przedstawionych dokumentów rejestrowych.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.5. Termin związania ofertą:

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach