Przetargi.pl
Utworzenie Dziennego Domu Senior + w Osieku

Urząd Gminy Kostomłoty ogłasza przetarg

  • Adres: 55-311 Kostomłoty, ul. Ślężna
  • Województwo: dolnośląskie
  • Telefon/fax: tel. 713 170 283 , fax. 071 3170283 w.28
  • Data zamieszczenia: 2019-08-27
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Urząd Gminy Kostomłoty
    ul. Ślężna 2
    55-311 Kostomłoty, woj. dolnośląskie
    tel. 713 170 283, fax. 071 3170283 w.28
    REGON: 53385400000000

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Utworzenie Dziennego Domu Senior + w Osieku
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia:
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    1. Przedmiotem Zamówienia jest „Utworzenie Dziennego Domu Senior + w Osieku ”, dz. Nr 229/2, AM-4 Gmina Kostomłoty. Na terenie działki znajduje się budynek po byłej szkole. Działka posiada dostęp do drogi publicznej oraz czynne media (przyłącze wodociągowe, zbiornik na nieczystości ciekłe i napowietrzną linię zasilającą, częściowo ogrodzona, sąsiadująca zabudowa to budynki mieszkalne i gospodarcze. Inwestycja nie obejmuje przebudowy pomieszczenia nr 22 „pokój terapii zajęciowej” na I piętrze. 2. W zakres przedmiotu zamówienia wchodzą m. in.: 1) Roboty w zakresie burzenia, roboty ziemne 2) Kładzenie płytek 3) Roboty murarskie 4) Przebudowa budynku 5) Stolarka drewniania 6) Roboty malarskie Roboty budowlane będą wykonane w dwóch etapach i zostaną wykonane w terminach wskazanych w poniższym HARMONOGRAMIE BUDOWY: a) 1 ETAP, obejmujący pozycje: 1.1 – 1.12, 2.13- 2.22, 4.49 – 4.51, 5.1.55 – 5.1.60, 5.2.71 – 5.2.73, 5.3.77 – 5.3.78, 6.1.82 – 6.1.84, 6.2.90 – 6.2.94, 6.3.101, 6.3.113 – 6.3. 122, 8.154 – 8.169, 10.182 – 10.186, 11.191 – 11.195, 12.199 – 12.201, 12.219 Przedmiaru robót zostanie zakończony do dnia 31 października 2019 r. b) 2 ETAP, obejmujący pozycje: 2.23 – 2.35, 4.52 – 4.54, 5.1.61 – 5.1.64, 5.3.79 – 5.3.81, 6.1.85 – 6.1.89, 6.2.95 – 6.2.96, 6.3.102 – 6.3.103, 6.3.107 – 6.3.111, 7.123 – 7.128, 7.139 – 7.153, 12.202 – 12.242, 14.257 – 15.281, 17.297 – 18.333 Przedmiaru robót zostanie zakończony do dnia 26 listopada 2019 r. c) 3 ETAP, obejmujący pozycje : 3.36 – 3.48, 5.1.65 – 5.1.70, 5.2.74 – 5.2.76, 6.2.97 – 6.2.100, 6.3.104 – 6.3.106, 6.3.112, 7.129 – 7.138, 9.169 – 9.181, 10.187 – 10.190, 11.196 – 11.198, 12.213 – 14.256, 16.282 – 16.296
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45000000-7
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: 8 000,00 ZŁ ( osiem tysięcy złotych)
  • III.2. Warunki udziału
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: W celu potwierdzenia spełniania przez wykonawcę warunków udziału w postępowaniu dotyczących zdolności technicznej lub zawodowej wykonawca składa, na żądanie zamawiającego, następujące dokumenty: 1) wykaz robót budowlanych wykonanych nie wcześniej niż w okresie ostatnich 5 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie, wraz z podaniem ich rodzaju, wartości, daty, miejsca wykonania i podmiotów, na rzecz których roboty te zostały wykonane, z załączeniem dowodów określających czy te roboty budowlane zostały wykonane należycie, w szczególności informacji o tym czy roboty zostały wykonane zgodnie z przepisami prawa budowlanego i prawidłowo ukończone, przy czym dowodami, o których mowa, są referencje bądź inne dokumenty wystawione przez podmiot, na rzecz którego roboty budowlane były wykonywane, a jeżeli z uzasadnionej przyczyny o obiektywnym charakterze wykonawca nie jest w stanie uzyskać tych dokumentów – inne dokumenty; 2) wykaz osób, skierowanych przez wykonawcę do realizacji zamówienia publicznego, w szczególności odpowiedzialnych za świadczenie usług, kontrolę jakości lub kierowanie robotami budowlanymi, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, uprawnień, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych do wykonania zamówienia publicznego, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności oraz informacją

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.5. Termin związania ofertą:

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach