Przetargi.pl
Utworzenie dwóch sal wraz z zapleczem sanitarnym w Żłobku Miejskim w Dynowie - realizowanych w ramach przyznanej dotacji celowej z budżetu państwa na dofinasowanie zadań własnych JTS z zakresu organizacji opieki nad dziećmi w wieku do lat 3.

Gmina Miejska Dynów ogłasza przetarg

  • Adres: 36-065 Dynów, Rynek
  • Województwo: podkarpackie
  • Telefon/fax: tel. 016 6521093 w. 49 , fax. 166 521 093
  • Data zamieszczenia: 2019-07-10
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Gmina Miejska Dynów
    Rynek 2
    36-065 Dynów, woj. podkarpackie
    tel. 016 6521093 w. 49, fax. 166 521 093
    REGON: 65090026900000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.bip.dynow.pl

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Utworzenie dwóch sal wraz z zapleczem sanitarnym w Żłobku Miejskim w Dynowie - realizowanych w ramach przyznanej dotacji celowej z budżetu państwa na dofinasowanie zadań własnych JTS z zakresu organizacji opieki nad dziećmi w wieku do lat 3.
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia:
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Przedmiotem zamówienia jest przebudowa części parteru budynku Szkoły Podstawowej nr 1 w Dynowie, wraz ze zmianą sposobu użytkowania przebudowywanych pomieszczeń, na dwa oddziały Żłobka Miejskiego w Dynowie. Zakres rzeczowy przedmiotu zamówienia obejmuje: 1. Roboty budowlane: 1) Roboty rozbiórkowe, 2) Ściany i ścianki (przebudowa ścian zewnętrznych (wykucie otworów) dla potrzeb wykonania wyjścia ewakuacyjnego oraz wymiany stolarki, 3) Wykonanie ścianek działowych celem wydzielenia łazienki i sanitariatów), 4) Tynki wewnętrzne (w tym wykonanie sufitów podwieszanych), 5) Podłoża i posadzki (posadzki z tworzyw sztucznych i płytek), 6) Roboty malarskie wraz ze szpachlowaniem, 7) Stolarka i ślusarka (wymiana stolarki w tym m.in. wymiana okna i drzwi zewnętrznych, montaż drzwi zewnętrznych i wewnętrznych), 8) Uzupełnienie elewacji po montażu stolarki, w tym docieplenie i wykonanie tynku elewacyjnego, a także wykonanie zadaszenia nad wejściem do budynku, 9) Roboty zewnętrzne w tym wykonanie chodnika celem skomunikowania wejścia do budynku z istniejącym ciągiem komunikacyjnym, wraz z robotami towarzyszącymi. 2.Roboty związane z wykonaniem wewnętrznych instalacji sanitarnych: 1) Wewnętrzna instalacja kanalizacji sanitarnej, 2) Instalacja hydrantowa wraz z przełożeniem istniejącego hydrantu, 3) Wewnętrzna instalacja wody zimnej, ciepłej wody użytkowej i cyrkulacyjnej, 4) Armatura i urządzenia (w tym: miski ustępowe z płuczką, umywalki, baterie umywalkowe i natryskowe, brodzik natryskowy dla dzieci), 5) Instalacja wewnętrzna centralnego ogrzewania wraz z montażem grzejnika i osłon na grzejniki. 3 Roboty instalacyjne elektryczne wewnętrzne: 1) Wykonanie instalacji elektrycznej (w tym ułożenie przewodów wraz z montażem opraw oświetleniowych i montaż wentylatorów wywiewnych w sanitariatach), 2) Wykonanie instalacji dozoru PPOŻ – montaż przewodów i podłączenie do czujek dymu, a także instalowanie ręcznych ostrzegaczy pożaru. 3. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawierają załączniki: Załącznik nr 9 - Specyfikacja techniczna wykonania i odbioru robót Załącznik nr 10 - Dokumentacja projektowa Załącznik nr 11- Przedmiary robót
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45214100-1
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: Przystępując do niniejszego postępowania każdy Wykonawca zobowiązany jest wnieść wadium w wysokości 3 700,00 zł (słownie: trzy tysiące siedemset złotych).
  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: Zamawiający odstępuje od precyzowania w powyższym zakresie wymagań, których spełnienie Wykonawca zobowiązany byłby wykazać w sposób szczególny;
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1) dokumenty o których mowa w punkcie 10.7 SIWZ, 2) pełnomocnictwo do podpisania oferty (oryginał lub kopia potwierdzona za zgodność z oryginałem) względnie do podpisania innych dokumentów składanych wraz z ofertą, o ile prawo do ich podpisania nie wynika z innych dokumentów złożonych wraz z ofertą, 3) dowód wniesienia wadium (nie dotyczy formy pieniężnej).

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach